Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

θέλουν συνήθεια τα νέα γραφικά άλλα δεν φαίνεται ξεκάθαρα πιστεύω το πράσινο/κίτρινο/μωβ στα κάθε sectors μόνο να χρωματίζονται τα γράμματα, ας χρωματιζόταν ολο το κουτάκι

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι στις προπονησεις κανουν δοκιμες με διαφορετικα λαστιχα ή καθε ομαδα; Υπαρχει καποια στρατηγικη ή περιορισμος, αναλογα με το τι λαστιχα χρησιμοποιεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Witcher1st είπε

Γιατι στις προπονησεις κανουν δοκιμες με διαφορετικα λαστιχα ή καθε ομαδα; Υπαρχει καποια στρατηγικη ή περιορισμος, αναλογα με το τι λαστιχα χρησιμοποιεις;

 

Δεν υπάρχει περιορισμός στο "practice", τους δίνονται τρεις γόμες (συγκεκριμένο πλήθος από σετ ελαστικών- όχι άπειρα σετ δηλαδή) του τύπου μαλακή/μεσαία/σκληρή γόμα, και μπορούν να δοκιμάσουν οτιδήποτε θέλουν, φορώντας οποιαδήποτε από τις τρεις γόμες (και με διαφορετικά φορτία καυσίμων κλπ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Shyn είπε

Απειρο flexing απο το εμπρος wing της Mercedes. Θελω να δω και τα υπολοιπα για συγκριση.

εντυπωσιακο flex στο αργο κομματι κ οταν φρεναρουν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, Gulik είπε

 

Δεν υπάρχει περιορισμός στο "practice", τους δίνονται τρεις γόμες (συγκεκριμένο πλήθος από σετ ελαστικών- όχι άπειρα σετ δηλαδή) του τύπου μαλακή/μεσαία/σκληρή γόμα, και μπορούν να δοκιμάσουν οτιδήποτε θέλουν, φορώντας οποιαδήποτε από τις τρεις γόμες (και με διαφορετικά φορτία καυσίμων κλπ).

Ναι αλλα για ποιο λογο πχ η Ferrari εκανε δοκιμες κατα κυριο λογο με σκληρη γομα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Witcher1st είπε

Ναι αλλα για ποιο λογο πχ η Ferrari εκανε δοκιμες κατα κυριο λογο με σκληρη γομα; 

 

Κατά πάσα πιθανότητα επειδή δεν την ενδιέφεραν οι γρήγοροι γύροι/χρόνοι σε αυτή τη φάση, θυσίασε αρκετούς γύρους για να δοκιμάσει το νέο της διαχύτη.

 

spacer.png

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτη εντύπωση μαζεμένα τα νέα μονοθέσια μου φαίνονται στα όρια του άθλιου. Απορώ πως θα δίνουν μάχες την στιγμή που καλά καλά δεν βλέπουν οι οδηγοί να περάσουν οριακά από τα Kerb. Άσε που φαίνονται πολύ ευαίσθητα στο παραμικρό αφού φεύγουν κομμάτια για πλάκα. Τα γραφικά επίσης χειρότερα με διαφορά από τα πολύ όμορφα περσινά.

Μας έφυγε και ο ένας δημόσιος υπάλληλος της ΕΡΤ ή είναι κάτι προσωρινό (δεν είδα την αρχή).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Gulik είπε

 

Κατά πάσα πιθανότητα επειδή δεν την ενδιέφεραν οι γρήγοροι γύροι/χρόνοι σε αυτή τη φάση, θυσίασε αρκετούς γύρους για να δοκιμάσει το νέο της διαχύτη.

 

spacer.png

 

 

Αυτο τι ακριβως ειναι; Παρατηρω ανα καιρους στις προπονησεις το εχουν αρκετα μονοθεσια. Κανει μετρησεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Witcher1st είπε

Αυτο τι ακριβως ειναι; Παρατηρω ανα καιρους στις προπονησεις το εχουν αρκετα μονοθεσια. Κανει μετρησεις;

Δεν ξερω εαν υπαρχει καποιο αρθρο στα ελληνικα. Αλλα εαν σε ενδιαφερει να διαβασεις κατι στα αγγλικα μπορεις να παρεις μια ιδεα: https://www.formula1.com/en/latest/article.smedley-what-are-aero-rakes.1F74d3YVUBzRRiZz9D3nZ4.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Witcher1st είπε

Αυτο τι ακριβως ειναι; Παρατηρω ανα καιρους στις προπονησεις το εχουν αρκετα μονοθεσια. Κανει μετρησεις;

 

Ακριβώς, έχει επάνω του πολλούς μικρούς αισθητήρες που στέλνουν live δεδομένα στους τεχνικούς, ώστε να αναλυθεί το πίσω μέρος του μονοθεσίου αεροδυναμικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...