Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Shyn είπε

Ο τυπος που εδωσε προτεραιοτητα στον Kimi (Monza) ενω ο Vettel παλεύε για πρωταθλημα...

Επισης για δες ποσοι μηχανικοι εφυγαν απο την Ferrari και πηγαν στην Mercedes οταν ηταν στην ηγεσια ο Arrivabene

Και στην Γερμανία που έκαναν 100 ώρες να δώσουν team orders.

Όσο κι αν κράζαμε το "Let Michael pass for the championship" και το "Felipe, Fernando is faster than you" έτσι κερδίζονται πρωταθλήματα. Δεν γίνεται να έχεις δύο οδηγούς να πάνε για πρωτάθλημα, όπως είχανε π.χ. το 1982 και η κατάληξη ήταν τραγική (χωρίς να αναφέρουμε Senna-Prost). Γι'αυτό, κάνεις ότι κάνει η Merc: τους αφήνεις να τρέξουν χωρίς team orders την 1η σεζόν και όποιος είναι πιο γρήγορος παίρνει προτεραιότητα. 

Άμα πάλι ο Μπινότος νομίζει ότι ο Σάινθ είναι στο επίπεδο του Λεκλέρ και μπορεί να παλέψει με τις RB για πρωτάθλημα, πραγματικά δεν ξέρει τι του γίνεται. 

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, stolenweapon είπε

Πάντως αυτό που έκανε ο Μονεγάσκος στους τελευταίους 10 γύρους ελάχιστοι θα μπορούσαν να το κάνουν. Για άλλη μια φορά απέδειξε τις ικανότητές του, και ο Κάρλος θα πρέπει να τον ευχαριστεί που τους έκανε τρενάκι και άνοιξε διαφορά.

Αυτό δεν έχει σχολιαστεί αρκετά. Αν ο Perez ξεμπέρδευε γρήγορα με τον Leclerc, πιστεύω είχε καλές πιθανότητες για νίκη. Ευτυχώς για τη Ferrari, ο Leclerc έκανε defend like a lion.

2 ώρες πριν, stolenweapon είπε

Έχει χάσει τον πατέρα του και 2 κοντινούς του φίλους και συνέχισε να τρέχει.

Φαντάζομαι ότι φίλους εννοείς τον Bianchi και τον Hubert. Αν ναι, ο Bianchi δεν ήταν απλά φίλος του, αλλά και νονός του.

Και γω δεν πιστεύω ότι έχει πνευματικό θέμα ο Leclerc. Μια χαρά θα ανταπεξέλθει. Εντάξει, τώρα αν η Ferrari δεν λέει να καταλάβει ότι ο Νο.1 οδηγός της είναι ο Charles, αυτό είναι δικό της θέμα, όχι του Μονεγάσκου.

1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε

FW2M1vpXkAUXTpK.jpg

Τρομερός σχολιασμός Sky και ας είναι British-biased. Στην ΕΡΤ νόμιζα ότι έβλεπα περιγραφή βάδην που είναι στο 4ο χιλιόμετρο ακόμα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Τρομερός σχολιασμός Sky και ας είναι British-biased. Στην ΕΡΤ νόμιζα ότι έβλεπα περιγραφή βάδην που είναι στο 4ο χιλιόμετρο ακόμα.

Όταν είχατε τις στριγγλιές του Τρακουσελη παλαιότερα δεν σας άρεσε όμως.🤪

Δημοσ.
1 ώρα πριν, stolenweapon είπε

Και στην Γερμανία που έκαναν 100 ώρες να δώσουν team orders.

Όσο κι αν κράζαμε το "Let Michael pass for the championship" και το "Felipe, Fernando is faster than you" έτσι κερδίζονται πρωταθλήματα. Δεν γίνεται να έχεις δύο οδηγούς να πάνε για πρωτάθλημα, όπως είχανε π.χ. το 1982 και η κατάληξη ήταν τραγική (χωρίς να αναφέρουμε Senna-Prost). Γι'αυτό, κάνεις ότι κάνει η Merc: τους αφήνεις να τρέξουν χωρίς team orders την 1η σεζόν και όποιος είναι πιο γρήγορος παίρνει προτεραιότητα. 

Άμα πάλι ο Μπινότος νομίζει ότι ο Σάινθ είναι στο επίπεδο του Λεκλέρ και μπορεί να παλέψει με τις RB για πρωτάθλημα, πραγματικά δεν ξέρει τι του γίνεται. 

Ή τουλαζιστον μη θυσιαζεις τη σεζον του πιο γρηγορου για 7 βαθμους στο κατασκευαστων.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Όταν είχατε τις στριγγλιές του Τρακουσελη παλαιότερα δεν σας άρεσε όμως.🤪

Είμεθα γκρουπις Πουρναράκη εδώ!

  • Sad 1
Δημοσ.

Σε άλλα νέα, ο Verstappen ούτε puncture είχε ούτε τίποτα. Είχε κολλήσει ένα endplate από τις Alphatauri κάτω από το πάτωμα του και έχανε 20% downforce, σε σημείο που όπως ένιωθε το balance του αυτοκινήτου, έμοιαζε να έχει τρυπήσει λάστιχο.

https://www.motorsport.com/f1/news/verstappen-british-gp-red-bull/10332706/?fbclid=IwAR2dye3nf128nGrdw3RLcBwZ8OIa3M0kFyoit-Rwax9ujBIgnb7A9myTekU&nrt=54

  • Like 2
Επισκέπτης
Δημοσ.

Δεν σχολιάστηκε αρκετά ότι ο Mick Schumacher, πήρε τους πρώτους βαθμούς.

Μην ξεχνάμε τον λόγο για τον οποίο είναι στην Haas. Μαζεύει εμπειρία πριν τον πάρουν στην Ferrari. Τουλάχιστον αυτό ήταν το αρχικό σχέδιο. Δεν ξέρω πως πάει αυτό.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, merphi είπε

Δεν σχολιάστηκε αρκετά ότι ο Mick Schumacher, πήρε τους πρώτους βαθμούς.

Μην ξεχνάμε τον λόγο για τον οποίο είναι στην Haas. Μαζεύει εμπειρία πριν τον πάρουν στην Ferrari. Τουλάχιστον αυτό ήταν το αρχικό σχέδιο. Δεν ξέρω πως πάει αυτό.

Εγώ του δίνω την επόμενη σεζόν με Haas να αποδείξει τι αξίζει γιατί όπως έχει δείξει στην f2 και f3 κάνει μια "προσαρμοστική" σεζόν και μετά είναι πολύ πιο γρήγορος την επόμενη 

Στην F1 άλλαξαν τα μονοθεσια εντελώς μια χρονιά μετά που ήρθε και θεωρώ πως από την επόμενη σεζόν θα αρχίσει να είναι πολύ γρηγορότερος (αν και φαίνεται ότι τους τελευταίους 2 αγώνες έχει ανέβει ).

  • Moderators
Δημοσ.
3 hours ago, greenfan20 said:

Στην ΕΡΤ νόμιζα ότι έβλεπα περιγραφή βάδην που είναι στο 4ο χιλιόμετρο ακόμα.

Παλιά θυμάμαι πολλές γκρίνιες για τις τσιρίδες Τάκαρου. Τώρα ειλικρινά είναι 2 επίπεδα κάτω ο σχολιασμός... :( 

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Δε με εχει πεισει ακομα ο Μικ οτι αξιζει θεση σε κορυφαια ομαδα. 

Μέχρι τώρα δεν έχει πείσει ότι αξίζει να βρίσκεται σε οποιαδήποτε ομάδα της F1.

Το ίδιο και ο Stroll, ο Ιάπωνας, ο Κινέζος, φυσικά ο Καναδός, δυστυχώς ο Ricardo, ακόμα και ο Ocon. 

Δεν συγκρίνω τον Μικ με αυτούς ούτε και αυτούς μεταξύ τους. Απλά θα μπορούσαν στην θέση τους κάλλιστα να βρίσκονται άλλοι. Δεν έχουν κάτι το ξεχωριστό για να αξίζουν την θέση που έχουν.

  • Like 4
Δημοσ.

O Ric έχει 10 νίκες και ο Κινέζος μόλις ήρθε. Για τους άλλους ναι, κάνεις δεν έχει πείσει.

Ο Κινέζος δεν πάει άσχημα για πρώτους αγώνες.

  • Like 2
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...