Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Binotto says there was ‘no way’ for Leclerc to win the British GP after the Safety Car – but is he right?

“And I think [Carlos] proved the few laps before with swapping with no discussion. And even when stopping in the first pit stops earlier, compared to Charles, he had no discussion because he trusts in the team and the way he is behaving. So I am very happy. He did his best and there was no way probably to give the race to Charles. I think he did the best he could do for a Ferrari victory.”

Ναι σίγουρα μας έπεισες κύριε Binotto! Όπως και στο Μονακό που σας έγραψε στα @@ του και έγινε αυτό που ήθελε ο ίδιος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

98-EA50-F3-D37-D-4-C6-F-8-A20-2-C8118791

Στις 3/7/2022 στις 9:20 ΜΜ, MAFAKA είπε

...και με λαβωμένη πτέρυγα

Spoiler

Και έριξε και ένα προσπέρασμα στον Goat πάνω στην copse…. εκεί που ελάχιστοι θα δοκιμάσουν προσπέραση. 

 

Επεξ/σία από Lotof
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tommy^ είπε

Aκομα και αν δεν προλαβαινε να μπει επειδη ηταν κλειστο το Pitlane, θα επρεπε να τον βαλουν στον επομενο γυρο, να του αλλαξουν και αεροτομη και να τον ριξουν στη μαχη με φρεσκια γομα και σωστο αυτοκινητο. 
Θα το παλευε και ισως κερδιζε καμια θεση, ενω ετσι οπως τον αφησαν εγινε ευκολη λεια.
Αν προλαβαινε να μπει μαζι με Σαινθ και Χαμ, επρεπε να τον βαλουν πρωτο και ας καθυστερουσαν τον Σαινθ με κινδυνο να χαει θεση απο Χαμ. Προτεραιοτητα θα δωσεις στον leader του αγωνα ο οποιος ταυτοχρονα εχει λιγο καλυτερο pace απο τον Σαινθ.

Αυτό φοβήθηκαν, δεν ήταν σίγουροι ότι ο πρώτος Σαινθ θα κρατούσε πίσω τους Πέρεζ και Χαμ, έτσι για να μην χάσουν την πρώτη θέση , άφησαν τα μονοθέσια τους  στο 1-2 με μειονέκτημα του Τσαρλς και την ελπίδα ότι ο δεύτερος θα καθυστερούσε τον Άγγλο και τον Μεξικανό , όπως και έγινε. Με λίγα λόγια προτίμησαν την πρώτη θέση ανεξάρτητου οδηγού παρά να ρισκάρουν με πιτστοπ στον Λεκλερ γιατί όσο πιθανό ήταν να πάρει την πρώτη θέση άλλο τόσο πιθανό ήταν να χάσουν και την πρώτη και την δεύτερη!!!

2 ώρες πριν, stolenweapon είπε

Ακριβώς αυτό.

Θα έβγαινε πίσω από τον Σερ και τον Ισπανό, αλλά μπροστά από τον Perez ακόμη και με αλλαγή αεροτομής. Έτσι θα μπορούσε εύκολα να κάνει προσπέραση στον Χαμ (αν μπόρεσε να κάνει με τα φθαρμένα C1 με τα 3/4 της πτέρυγας, θα έκανε και με φτιαγμένο μονοθέσιο και καινούργια ελαστικά) και πολύ πιθανόν και στον Σαινθ.

Αν όμως ήταν ανοιχτό το pitlane, θα μπορούσε εύκολα να μπει, κι ας χάσει ο Σάινθ την θέση (το οποίο δεν θα γινόταν λόγω της διαφοράς που είχαν, κοντά 5s πριν έρθει το SC). Έστω και ότι την έχανε, ένα ασφαλές 1-3 με πιθανότητες για 1-2 θα ήταν μια χαρά αποτέλεσμα (αν και αμφιβάλλω ότι θα περνούσε ο Ισπανός τον Σερ).

Και στις 2 περιπτώσεις κερδίζει ο 1ος οδηγός, μειώνει την διαφορά με τον Μαξ στο πρωτάθλημα και ουσιαστικά επιστρέφει στην μάχη για τον τίτλο.

Έχω την εντύπωση ότι θα έβγαινε πισω από τον Πέρεζ, τουλάχιστο αυτό λένε στο φόρουμ της Ferrari.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/7/2022 στις 11:58 ΜΜ, liakjim είπε

Δραματικός αγώνας με πλούσιο θέαμα. Κρίμα για τον Μαξ, έχασε μια βέβαιη νίκη. Δυνατό πρωτάθλημα ως τώρα.

Καλως ή κακως, η αξιοπιστια ειναι το αλφα και το ωμεγα. Εβλεπα σε καποιες χρονιες δεκαετια 80 και πιο πριν, ο 3ος για παραδειγμα εβγαινε εχοντας 15 στα 20 retires!! Απιστευτα πραγματα! 

Στις 3/7/2022 στις 11:46 ΜΜ, purif είπε

Ένα μεγάλο μπράβο στον Russel που κατέβηκε αμέσως να δει/βοηθήσει τον Zhou (που αυτή του η κίνηση πιθανόν να του κόστισε τη συμμετοχή του στην επανεκκίνηση του αγώνα.)

Γνωριζουμε τελικα εαν θα μπορουσε να παει το μονοθεσιο στα πιτ; Γινεται χωρις λαστιχο; Ειχε καποιο αλλο προβλημα;

Στις 3/7/2022 στις 10:58 ΜΜ, dkstopo είπε

Αν έτρεχε ο Γιώργης σήμερα με αυτά που έγιναν στο τέλος θα έπαιρνε την νίκη.

Τον περασε ο Λατιφι στην αρχη σαν σταματημενο ομως. Και επειδη εχασε με το καλημερα δυο θεσεις, πιθανον επαιξε λιγο οριακα και εγινε ο,τι εγινε.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειλικρινά πιστεύει κανείς ότι ο Sainz με ελαφρός καλύτερο ή ισοδύναμο αυτοκίνητο είναι ικανός να κρατήσει πίσω του τον Perez πχ ; Δεν μιλάω καν για Max, Hamilton που και μόνο που τους βλέπει στον καθρέφτη αφήνει το πόδι από το γκάζι.

Ο Leclerc από την άλλη έχει πολλές στιγμές που αποδεικνύει ότι είναι στην Top κατηγορία και έχει και κάποιες (κυρίως στις κατακτήριες) που λες πω ρε φίλε τι έκανε ο άνθρωπος. Έχει κάνει κάποια λάθη οκ δεκτό και ποιός δεν έχει κάνει. Στους επόμενους αγώνες θα δείξει τι mentality έχει μετά από αυτά που του έχει κάνει η ομάδα του. Προσωπικά πιστεύω ότι θα ανταπεξέλθει πολύ καλά.

Τέλος κοροϊδεύουμε τον κλόουν Μπινότο αλλά μιλάμε για την Ferrari. O Leclerc είναι παιδί της αλλά στην Ιταλική ομάδα δεν σηκώνουν και πολλά. Είναι πολύ εύκολο να μπει σε δυσμένεια και ας είναι καλύτερος του Sainz ασυζητητί.

Επεξ/σία από liakinen
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

έχεις  τον καημενο το λεκλερκ να προηγειται στη βαθμολογια έναντι του sainz

να  εχει τοσες ατυχιες εδω και τοσους αγώνες και να ελπίζει  σε νίκη στη Βρετανία να παρει  τα πανω του να φτιαξει ψυχολογικα για να μπορει να παλεψει με τον max στους επόμενους αγώνες

ξέρεις ότι ο leclerc είναι σαφώς άλλο επίπεδο από τον  sainz και μονο να δει τον max πισω του οsainz θα κανει στην ακρη

και πας και πιανεις κουβεντουλα αν θα τον  περασει ή όχι ενω ο hamilton ριχνει συνεχως ταχυτερους γυρους

δεν του αλλάζεις την αεροτομη δεν του βαζεις τα μαλακα και τον αφηνεις

ε κάπως έτσι μαμ** τη ψυχολογια του και δεν πρόκειται να παρεις πρωτάθλημα, ούτε κατασκευαστών πιστεύω. Και  όλα αυτά σε εναν αγωνα χωρις τοn max.

Επεξ/σία από valadsk
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Γιατί πολύ λόγος γίνεται για το mentality  και την ψυχική δύναμη του Leclerc, αν τον έχει πάρει απο κάτω κτλ. ενδιαφέρον έχει μια περσινή συνέντευξη του Jock Clear, έμπειρου μηχανικού επιδόσεων της Ferrari που έχει δουλέψει χρόνια με πολλούς οδηγούς. 

Τον ρωτάνε ποιό είναι το δυνατότερο σημείο του  Leclerc και απαντάει χωρίς δισταγμό : mental strength.

Στο 6:25

https://youtu.be/xG8pt7YLi9I?t=385 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντο μεταξυ στην απεναντι πλευρα της λίμνης ο Andretti τα εχει βρει σκουρα με τους οδηγούς του.
Στον τελευταιο αγωνα στο Mid-Ohio και οι 4 οδηγοι συγκρουστηκαν μεταξύ τους. Ακουστηκαν διαφορα
γαλλικα στον αερα, ο μιχαλακης τα πηρε κρανα και τους μαζεψε ολους στο τροχοσπιτο και γενικα ειναι
μια ωραια ατμοσφαιρα.
Ο Rossi (american ex-F1) (που φευγει στο τελος της χρονιας για mclaren μερια) και ο Grosjean το
δειχνουν φορα παρτιδα οτι δεν συμπαθιουνται στο ελαχιστο, οι φαρσες απο αθωες εχουν παει σε αλλο
επιπεδο και η απογοητευση ειναι διαχυτη στα προσωπα των μηχανικών.
βιντεακια και δηλωσεις απο το λουνα παρκ
https://the-race.com/indycar/andrettis-surreal-demolition-derby-threatens-toxic-end-to-2022/

https://eu.indystar.com/story/sports/motor/2022/07/03/indycar-andretti-autosport-private-feuds-boil-over-mid-ohio-romain-grosjean-alexander-rossi/7786417001/

Απο αλλα που εχω διαβασει reddit ο γαλλος δεν ειναι και ο πιο συμπαθης πιλοτος μεν αλλα απο την αλλη
υπαρχει και μια κλικα αμερικανων οδηγων που μαλλον την εχουν δει "δικο μας ειναι το μαγαζι" ....
Εντομεταξυ τα πλανα απο το indycar αλλα και απο το νασκαρ σε road races θυμιζουν πιο πολύ πιστες τις
F1 την εποχη των 80's παρα την συγχρονη F1/lemans πχ

Επεξ/σία από ghostrider
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, dafnoula13 είπε

Αυτό φοβήθηκαν, δεν ήταν σίγουροι ότι ο πρώτος Σαινθ θα κρατούσε πίσω τους Πέρεζ και Χαμ, έτσι για να μην χάσουν την πρώτη θέση , άφησαν τα μονοθέσια τους  στο 1-2 με μειονέκτημα του Τσαρλς και την ελπίδα ότι ο δεύτερος θα καθυστερούσε τον Άγγλο και τον Μεξικανό , όπως και έγινε. Με λίγα λόγια προτίμησαν την πρώτη θέση ανεξάρτητου οδηγού παρά να ρισκάρουν με πιτστοπ στον Λεκλερ γιατί όσο πιθανό ήταν να πάρει την πρώτη θέση άλλο τόσο πιθανό ήταν να χάσουν και την πρώτη και την δεύτερη!!!

Και ηταν σιγουροι οτι θα τους κρατησει ο Λεκλερ με χρησιμοποιημενη σκληρη γομα;;;
It doesn't make sense!!
Ακομα και αν ο Σαινθ αφηνε την αποσταση 10 μονοθεσιων απο τον Σαρλ στην επανεκκινηση, το μονο που θα διακινδυνευε ηταν να χασει την θεση του.
Αν εβαζε η Φερραρι και τους 2 μεσα ταυτοχρονα δεν υπηρχε περιπτωση η Μερσεντα να αφησει εξω τον Χαμ με την σκληρη γομα. Ακομα και αν το εκανε, θα τον περνουσαν σαν σταματημενο οι Φερραρι αφου η διαφορα στην εξοδο τον πιο αργων στροφων μεταξυ των 2 γομων και η υψηλη τελικη της Φερραρι θα καθαριζαν το παιχνιδι.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως αυτό που έκανε ο Μονεγάσκος στους τελευταίους 10 γύρους ελάχιστοι θα μπορούσαν να το κάνουν. Για άλλη μια φορά απέδειξε τις ικανότητές του, και ο Κάρλος θα πρέπει να τον ευχαριστεί που τους έκανε τρενάκι και άνοιξε διαφορά.

Αμφιβάλλω ότι ο Leclerc θα έχει θέμα ψυχολογίας. Έχει χάσει τον πατέρα του και 2 κοντινούς του φίλους και συνέχισε να τρέχει. Είναι μάλλον ο πιο δυνατός από όλους στο grid όσο αφορά το mental strength.

Offtopic, αλλά όταν είδα τον Μπινότο να μιλάει στον Σαρλ θυμήθηκα αυτό:

 

template-the-worst-day-of-your-life-so-far-2074-0c6db91aec9c.jpeg

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είδα και εγώ χθες τον αγώνα ετεροχρονισμένα και μετά μπήκα και διάβασα κάποιες σελίδες οπότε συγχωρέστε με αν έχουν ειπωθεί.Πολύ ωραίος ο αγώνας χθες.

Τυχερός ο Τσόου, απίστευτη η ανατροπή του μονοθεσίου. Άτυχος  - τυχερός ο Μάξ που κατάφερε και πήρε όσους βαθμούς του επέτρεπαν οι συνθήκες.Ο  Πέρεζ πολύ καλός δεν χαρίστηκε. Ειδικά όταν τους πέρασε ο Χαμ , σκύλιασε και είδαμε μία από τις καλύτερες μάχες. Δεν θυμάμαι άλλη φορά μάχη με 3 μονοθέσια πέρα από το προσπέρασμα του Αλόνσο σε Σούμι αν δεν απατόμαι και κάτι αντίστοιχο πρέπει να είχε κάνει και ο Μίκα.

Μπράβο στον Μικ που χρειαζόταν ένα μπουστάρισμα για να δούμε πως θα συνεχίσει.

Η Μερκ έχει ανέβει, ήθελα πολύ να είναι και ο Ράσελ μέσα ώστε να έχουμε ακόμα καλύτερο θέαμα. Ο Χάμιλτον τώρα που βελτιώθηκε το αυτοκίνητο ανέβηκε και αυτός ή τον ανέβασε το αυτοκίνητο 😉 . Αλλά ρε Χαμ άσε τις αναφορές στην περσινή στροφή με Μαξ, αφού όλοι είδαμε ότι είχες πολύ διαφορετική γραμμή. Εκτίθεσαι.

Τώρα αυτό το θέατρο του παραλόγου με την Φεράρι δεν μπορώ να το αναλύσω. Μου θυμίζει την εκπομπή "Εφιάλτης στην κουζίνα" όπου το μαγαζόι καταρρέι και τα αφεντικά δεν το βλέπουν. Αυτό που πρέπει να κάνει ο Λεκ είναι να πάρει τηλέφωνο τον Μποτρίνι=Τότο να έρθει μετά το το καλοκαίρι και να καθίσει μισή σεζόν να τους δείξει πως γίνεται.

Η Ρέντμπουλ σίγουρα τους ευχαριστεί. Ο Κάρλος δεν με εντυπωσίασε. Δεν την άξιζε χθες τη νίκη, δεν θα πω κάλπικη αλλά προσωπικά τείνει προς τα εκεί. Του την χάρισε η ομάδα.

Επίσης το fighting και σε 1 λεπτό no fightiing είναι στρατηγική Δημοτικού.  ΓΓέλασα πολύ.

Αφήνω τελευταίο τον Ρικ ο οποίος ήταν ΑΦΑΝΤΟΣ. Λέμε για Λατίφι αλλά τι σκατά κάνει αυτός;!!

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Y δε βγάζει νόημα η ανακοίνωση της Ferrari. Tα έχουμε πει πολλές φορές εδώ, για τον κλόουν Binotto και το ότι θα τα βρει μπροστά του ο Leclerc όπως τα βρήκαν οι Nando, Seb.

Arrivabene θα λέτε και θα κλαίτε, ας έμενε στο εργοστάσιο ο Binotto.

Πάντως ο Binotto σε ανύποπτο χρόνο πέρσι (εν καιρώ που είχαν παρόμοια αποτελέσματα - ίσως ένα τσικ καλύτερα ο Sainz) είχε δηλώσει πως ο Lec θα είναι ο επόμενος πρωταθλητής της Ferrari.

Binotto believes in his top driver: 'The next Ferrari champion' (gpblog.com)

Προτεραιότητα έχει γενικά. Τρέχα γύρευε για το χθεσινό.

Ο τυπος που εδωσε προτεραιοτητα στον Kimi (Monza) ενω ο Vettel παλεύε για πρωταθλημα...

Επισης για δες ποσοι μηχανικοι εφυγαν απο την Ferrari και πηγαν στην Mercedes οταν ηταν στην ηγεσια ο Arrivabene

Επεξ/σία από Shyn
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...