Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κραζουμε την Φερραρι για την αποφαση, αλλα επρεπε να παρουν αποφαση σε συντομο χρονικο διαστημα, να κανουν double stack και ειχαν και το ρισκο να μην μπουν οι αλλοι αν εμπαινε ο Λεκλερκ.
Δεν ηταν ακριβως straightforward αποφαση και επρεπε να παρθει αποφαση σε λιγα δευτερολεπτα.
Χωρια που σαν ομαδα δεν εχασαν τη νικη.

Η Μερσεντες τι να πει που πεταξε μια δικια της νικη βαζοντας για αχρειαστο πιτ στοπ τον Χαμιλτον, ενω δεν ειχε ουσιαστικο degradation και δεν κερδιζε κατι μπαινοντας; Αρκουσε να εμενε εξω σαν τον Περεζ και σε περιπτωση SC(που ηρθε) θα ηταν πρωτος με φρεσκα ελαστικα.

20 ώρες πριν, haHa είπε

Λαθος απο Μερσεντες, δεν χρειαζοταν να μπει τωρα, αφου θα έβγαινε πισω απο Λεκλερκ, επρεπε να μεινει λιγο ακομα εξω ελπίζοντας σε κανα SC/VSC.αν δεν ερχοταν το SC, τοτε θα ειχε πολυ μεγαλο tyre offset και θα μπορουσε πιο ευκολα να επιτεθει στις Φερραρι. 

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, greenfan20 είπε

Καλά και ο Arrivabene που έχει πάει τώρα στην Juventus, μεγάλες επιτυχίες σημειώνει. Καταφέρανε μετά από 9 σερί πρωταθλήματα, να την έχουν δύο σερί χρονιές 4η. Για να μην ξεχάσουμε την μπλόφα που φάγανε από τη Merc 5841878618 φορές, που τους έκανε και καλά ότι ετοιμαζόταν για πιτ, έμπαιναν μέσα τα Ferrari και καθότανε έξω ο Hamilton και έκανε hammer time.

Βέβαια μπροστά στην επιθεώρηση που έχουν στήσει τη τελευταία τριετία στο Maranello, ο Arrivabane φαντάζει Briatore.

λιγο σεβας στον ανθρωπο που εστησε ολοκληρο αγωνα F1... Δεν ειναι ισα και ομοια η γατα ο Flavio με Arri και λοιπα λιμά ...

2 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Κρίστιαν τι τους έχουμε κάνει ρε

Δεν τους εχετε κανει τιποτα. Μονοι τους τα κανουν οι ιταλικες κοπιες Mr Bean.
Οταν η αυτοκρατορια ων Sith (εεε του τοτου) επιστρεψει θα τα βρειτε σκουρα ... 

Οσο για τον ισπανο αναβατη, ενα εχω να πω.
Ας αναψει λαμπαδα στον εκλερακη που παλευε με τους αλλους για να νικησει αυτός.
Τετοιο ταμα ουτε ο οκον στον αλονσο. 
Τωρα που δεν κινδυνευει να παρει πρωτια στον πινακα των πιλοτων με τους περισσοτερους αγωνες χωρις νικη 
ας κοιταξει να βοηθησει να κανει σωστα το νο2 οδηγο μπας και παρει η φοραδα πρωταθλημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, haHa είπε

double stack και ειχαν και το ρισκο να μην μπουν οι αλλοι αν εμπαινε ο Λεκλερκ.

Θα εβγαινε 3ος με μαλακα πισω απο Σερ με μεση

Νομιζω οτι ο Λεκλερκ αξιζει αυτο το ρισκο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
35 λεπτά πριν, haHa είπε

Κραζουμε την Φερραρι για την αποφαση, αλλα επρεπε να παρουν αποφαση σε συντομο χρονικο διαστημα, να κανουν double stack και ειχαν και το ρισκο να μην μπουν οι αλλοι αν εμπαινε ο Λεκλερκ.
Δεν ηταν ακριβως straightforward αποφαση και επρεπε να παρθει αποφαση σε λιγα δευτερολεπτα.
Χωρια που σαν ομαδα δεν εχασαν τη νικη.

Η Μερσεντες τι να πει που πεταξε μια δικια της νικη βαζοντας για αχρειαστο πιτ στοπ τον Χαμιλτον, ενω δεν ειχε ουσιαστικο degradation και δεν κερδιζε κατι μπαινοντας; Αρκουσε να εμενε εξω σαν τον Περεζ και σε περιπτωση SC(που ηρθε) θα ηταν πρωτος με φρεσκα ελαστικα.

 

Στην χειρότερη θα έβγαιναν πίσω από τον σερ, και με τα φρέσκα softs θα περνούσε εύκολα. Άξιζε το ρίσκο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, haHa είπε

Κραζουμε την Φερραρι για την αποφαση, αλλα επρεπε να παρουν αποφαση σε συντομο χρονικο διαστημα, να κανουν double stack και ειχαν και το ρισκο να μην μπουν οι αλλοι αν εμπαινε ο Λεκλερκ.
Δεν ηταν ακριβως straightforward αποφαση και επρεπε να παρθει αποφαση σε λιγα δευτερολεπτα.
Χωρια που σαν ομαδα δεν εχασαν τη νικη.

Σωστή κι αυτή η άποψη, αλλά αφού το είχαν αυτονόητο ( όλες οι ομάδες όπως φάνηκε ) ότι θα πήγαιναν σε κόκκινα, το ρίσκο θα ήταν μόνο ο Χαμ. Που δεν νομίζω να είχε τον ρυθμό με τα σκληρά να μείνει μπροστά, θα τον περνούσαν στο restart όπως πέρασε ο Σαινθ τον Λεκλερκ στις πρώτες τρεις στροφές. Αν πήγαιναν όλοι σε medium ίσως να υπήρχε μια ελπίδα για τον Λεκλερκ, αλλά το να μείνει με τα σκληρά ήταν καταδίκη. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια δικαιολογία για αυτό που έκαναν στη Ferrari, το Μονακό ήταν μια τελείως διαφορετική κατάσταση με πολύ περισσότερα ρίσκα, ήταν και η αρχή του αγώνα κτλ κτλ. Εδώ ήταν ποιο ξεκάθαρο - απλό. Αν το έκαναν σωστά, ο Σαινθ δεν θα περίμενε καθόλου

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, bkran είπε

Σωστή κι αυτή η άποψη, αλλά αφού το είχαν αυτονόητο ( όλες οι ομάδες όπως φάνηκε ) ότι θα πήγαιναν σε κόκκινα, το ρίσκο θα ήταν μόνο ο Χαμ. Που δεν νομίζω να είχε τον ρυθμό με τα σκληρά να μείνει μπροστά, θα τον περνούσαν στο restart όπως πέρασε ο Σαινθ τον Λεκλερκ στις πρώτες τρεις στροφές. Αν πήγαιναν όλοι σε medium ίσως να υπήρχε μια ελπίδα για τον Λεκλερκ, αλλά το να μείνει με τα σκληρά ήταν καταδίκη. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια δικαιολογία για αυτό που έκαναν στη Ferrari, το Μονακό ήταν μια τελείως διαφορετική κατάσταση με πολύ περισσότερα ρίσκα, ήταν και η αρχή του αγώνα κτλ κτλ. Εδώ ήταν ποιο ξεκάθαρο - απλό. Αν το έκαναν σωστά, ο Σαινθ δεν θα περίμενε καθόλου

Σωστός. Και στο Μονακό βλακεία έκαναν, αλλά εδώ ήταν μια απλή κατάσταση SC.

Και να πρέπει να περιμένει ο Sainz, το πολύ να μείνει πίσω από τον σερ. 1-3 πάλι θα έβγαινε με πιθανότητα για 1-2, με τον Leclerc να παίρνει 20 πόντους παραπάνω από τον Max. 

Αυτό απο πού κι ως πού τους φάνηκε χειρότερο σενάριο το παραπάνω από το να αφήσουν τον Σαρλ με C1 16 γύρων, με όλους τους άλλους από πίσω με C3 3 γύρων (ουσιαστικά καινούργια, αφού 3 γύρους πίσω από SC έκαναν); Οι τύποι είτε δεν ξέρουν τι κάνουν είτε επίτηδες έδωσαν την νίκη στον Sainz.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στις δηλώσεις λέει πως περίμεναν να μην αντέξουν τα μαλακά. Οπότε στο μυαλό τους, έδιναν τη καλύτερη στρατηγική στον Lec και κάλυπταν όποιον μπει για S με τον Sainz; ¯\_(ツ)_/¯

Επεξ/σία από Diinekis21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, liakinen είπε

Κίνηση με ρίσκο αλλά με στόχο να πάρει την πρωτοπορία και σε ενδεχόμενη βροχή που περίμεναν όλοι στο πρώτο μισάωρο να του βγει. 

Αυτό ή και γρήγορο safety car.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Τι έλεγε ο Binotto στον Lec μάθαμε;

Binotto explains what he said in conversation with Leclerc after the race

Binotto not angry, but proud of Leclerc

The disappointment was obviously there for Leclerc, but Binotto told Sky Sports that the relationship is still excellent. "There is nothing to sort out internally. It was simply to tell him 'I understand your disappointment, but you did a fantastic race today," is how Binotto explains the moment that was captured by the cameras.

Binotto tries to keep it positive afterwards. "He was fighting at the start, and fighting later on when he was not on the softs. The way he was driving there, protecting the position, was amazing. So being happy is difficult, but staying calm and positive is important," he concluded.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, bkran είπε

Σωστή κι αυτή η άποψη, αλλά αφού το είχαν αυτονόητο ( όλες οι ομάδες όπως φάνηκε ) ότι θα πήγαιναν σε κόκκινα, το ρίσκο θα ήταν μόνο ο Χαμ. Που δεν νομίζω να είχε τον ρυθμό με τα σκληρά να μείνει μπροστά, θα τον περνούσαν στο restart όπως πέρασε ο Σαινθ τον Λεκλερκ στις πρώτες τρεις στροφές. 

Γιατι να εβαζε σκληρα ο Χαμ οταν θα εμπαινε για πιτ under SC? Μαλακα θα εβαζε οπως και εβαλε.

edit: Τωρα καταλαβα τι εννοεις. Αν δεν εμπαινε ο Χαμ, θα ηταν πρωτος με σκληρα. Μονο που τα σκληρα του Χαμ ηταν πιο φρεσκα απο τα αντιστοιχα του Λεκλερκ.

1 ώρα πριν, stolenweapon είπε

Στην χειρότερη θα έβγαιναν πίσω από τον σερ, και με τα φρέσκα softs θα περνούσε εύκολα. Άξιζε το ρίσκο.

 

1 ώρα πριν, bkran είπε

Σωστή κι αυτή η άποψη, αλλά αφού το είχαν αυτονόητο ( όλες οι ομάδες όπως φάνηκε ) ότι θα πήγαιναν σε κόκκινα, το ρίσκο θα ήταν μόνο ο Χαμ. Που δεν νομίζω να είχε τον ρυθμό με τα σκληρά να μείνει μπροστά, θα τον περνούσαν στο restart όπως πέρασε ο Σαινθ τον Λεκλερκ στις πρώτες τρεις στροφές. Αν πήγαιναν όλοι σε medium ίσως να υπήρχε μια ελπίδα για τον Λεκλερκ, αλλά το να μείνει με τα σκληρά ήταν καταδίκη. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια δικαιολογία για αυτό που έκαναν στη Ferrari, το Μονακό ήταν μια τελείως διαφορετική κατάσταση με πολύ περισσότερα ρίσκα, ήταν και η αρχή του αγώνα κτλ κτλ. Εδώ ήταν ποιο ξεκάθαρο - απλό. Αν το έκαναν σωστά, ο Σαινθ δεν θα περίμενε καθόλου

Ειναι θεωρω μεγαλο ρισκο να παραδωσεις track position, ειδικα σε αυτον που ειχε τα πιο φρεσκα σκληρα απο ολους και ειναι μαλιστα μανουλα στο Silverstone.

Οσο το σκεφτομαι, τοσο πιο μικρο ρισκο ειχε να κανουν split τις στρατηγικες, οπως και εκαναν.
Κανοντας split τις στρατηγικες, σιγουρευεις τη νικη
(που ειναι πιο σημαντικο) και μειωνεις την πιθανοτητα του 1-2. Ειναι μια λογικη αποφαση αν θελεις να σιγουρευσεις τη νικη.


Ευκολα κρινουμε μετα το αποτελεσμα, αλλα αν εμενε εξω ο Χαμ και με την γνωστη αμυνα του και τα πιο φρεσκα σκληρα εμενε μπροστα, παλι θα λεγαμε οτι ηταν κλοουν στην Φερραρι που παρεδωσαν track position με 2 οδηγους.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το δειτε απο μια αλλη οπτικη γωνια, μπορει να μην εχει ενδιαφερον το πρωταθλημα οδηγων πλεον, αλλα τουλαχιστον θα εχει ενδιαφερον να βλεπουμε σε καθε αγωνα τι τροπο θα σκαρφιζεται ο Μπινοτος για να χαλαει τον αγωνα της ομαδας και του Λεκλερ!
Κατι ειναι και αυτο!
Κατι που ξεχασα να πω: ο Μαξ (περα απο φουλ αντιπαθητικος) εδειξε χτες γιατι εχει στοφα πρωταθλητη: με τραυματισμενο μονοθεσιο εκανε το καλυτερο damage control οδηγωντας το αμαξι οσο πιο απαλα γινοταν αλλα ταυτοχρονα παλεψε ωστε να μη χασει ευκολα θεσεις. Ειδικα στο τελος δεν εκανε πισω στον Μικ γιατι δεν ηθελε να παει χαμενος ουτε ενας βαθμος.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, haHa είπε

Γιατι να εβαζε σκληρα ο Χαμ οταν θα εμπαινε για πιτ under SC? Μαλακα θα εβαζε οπως και εβαλε.

edit: Τωρα καταλαβα τι εννοεις. Αν δεν εμπαινε ο Χαμ, θα ηταν πρωτος με σκληρα. Μονο που τα σκληρα του Χαμ ηταν πιο φρεσκα απο τα αντιστοιχα του Λεκλερκ.

 

Ειναι θεωρω μεγαλο ρισκο να παραδωσεις track position, ειδικα σε αυτον που ειχε τα πιο φρεσκα σκληρα απο ολους και ειναι μαλιστα μανουλα στο Silverstone.

Οσο το σκεφτομαι, τοσο πιο μικροτερο ρισκο ειχε να κανουν split τις στρατηγικες, οπως και εκαναν.
Ευκολα κρινουμε μετα το αποτελεσμα, αλλα αν εμενα εξω ο Χαμ και με την γνωστη αμυνα του και τα πιο φρεσκα σκληρα εμενα μπροστα, παλι θα λεγαμε οτι ηταν χαζοι στην Φερραρι που παρεδωσαν track position με 2 οδηγους.

Αν εμπαινε πρωτος ο Λεκ στη χειροτερη θα εβγαινε πισω απο τον Σερ. 

Τωρα αν εισαι φεραρι

ξεκινας με το πιο γρηγορο αυτοκινητο τη χρονια

εχεις ανταγωνισμο μια ομαδα

εχεις generation talent οδηγο

και δε ρισκαρεις να περασει με φρεσκα μαλακα τον Σερ με σκληρα με το φετινο αυτοκινητο ή οτι ο σαινθ δε μπορει να τον κρατησει πισω ( δε θα μπορουσε πιστευω) με σκληρα και οι δυο

Περιμενε να γινει ανταγωνιστικη παλι η Μερσεντες. Δε μπορεις να χανεις τις χρονιες ετσι. 

Το 2-3 με το 1-4 εχουν 7 βαθμους διαφορα. Για 7 βαθμους στο κατασκευαστων πιστευω οτι ρισκαρεις να περασει ο Λεκ με φρεσκα μαλακα τον Σερ με σκληρα με το φετινο αυτοκινητο.

Εκτος και αν ο στοχος ειναι η 2η θεση στο κατασκευαστων. Τοτε για μενα ο Λεκλερ χανει χρονια στη φεραρι.

 

Επεξ/σία από flexpick
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...