Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
2 ώρες πριν, Stergios74 είπε

Τι φοβερός αγώνας και άφησε σχεδόν τους πάντες ευχαριστημένους. Ο σαινθ q1 p1. Ο Πέρεθ από τελευταίος έφτασε 2ος. Ο lewis πόντιουμ. Ο λεκλερκ θα πρέπει να αναθεωρήσει κάποια πράγματα. Με πληγωμένο αυτοκίνητο έκανε ότι καλύτερο γινόταν αλλά δεν είναι και ο Θεός. Στην αρχή του πρωταθλήματος αυτό το τιμ του έδωσε την πρωτοπορία. Ο αλονσο  από κοντά ευτυχής. Και ο οκον ευχαριστημένος που κέρδισε καμιά 10ρια θέσεις και έριξε προσπεραση στον μαξ. Και ο μαξ πρέπει να είναι ευχαριστημένος που πήρε πόντους και ο λεκ 4ος. Και ο μικ και ο λατιφι. Και ο ζου που σώθηκε . Και ο Ράσελ που είδε ότι σώθηκε πήρε μεγάλη χαρά γιατί τελικά μάλλον είχε μερίδιο ευθύνης εκεί. Μόνο ο ρικ ήταν απογοήτευση τελικά. 

Αυτό που πρέπει να αναθεωρήσει ο Μονεγάσκος είναι το συμβόλαιο του. Στην Φερράρι δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει πρωτάθλημα. 

Νομίζω ότι η καλύτερη επιλογή του είναι να περιμένει να αποσυρθεί ο σερ και να πάει στην μερτσέντα, η οποία σίγουρα θα βελτιωθεί και θα επιστρέψει στην μάχη. Η RBR θα ήταν καλύτερη επιλογή αλλά δεν νομίζω να θέλουν δύο οδηγούς ίδιου επιπέδου και να έχουν μεγάλες μάχες μεταξύ τους.

Πέρα από αυτό, ευτυχώς που ο Zhou είναι καλά. Τρομακτικό ατύχημα, μπράβο και στον Ράσελ που εγκατέλειψε το μονοθέσιο για να βεβαιωθεί ότι είναι καλά.

Ρικιάρντο στον κόσμο του. Εγκατέλειψε το μισό grid και τερμάτισε πίσω από τον Goatifi, ενώ ο Mick πήρε μέχρι και βαθμούς ενώ ξεκίνησε 15ος στην 2η επανεκκίνηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 ώρες πριν, eMike είπε

Ο Χαμιλτον ΟΔΗΓΙΚΑ κάνει φανταστική χρονια από την αρχή. Απλά όσο βελτιώνεται το χρέπι αυτό φαίνεται πιο πολύ. 
Ο τύπος φέτος οδηγάει σαν δαίμονας. 

Ειδικά Σ.Α, Imola, Monaco ήταν άπιαστος!

merc.png.d91748b12dffb20fa3dff0b9bc727f5b.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, ekrepali είπε

He added: “If we had stopped him maybe the others would have stayed out and maybe he would have been fourth on soft tyres with other cars ahead of him. Would he have been able to recover the positions? I’m not sure.

Δε τους αξιζει ο Λεκλερ.

Αμα δε δειχνεις εμπιστοσυνη σε  τετοιο οδηγο θα χασεις και τη δευτερη θεση στο κατασκευαστων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λίγα πράγματα για τον αγώνα από μένα.

Καταρχάς ευτυχώς που υπάρχει το halo.

Ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί η Ferrari δεν άφησε τον Leclerc να περάσει αγωνιστικά, όχι να τον αφήσει ο Sainz. Ο Leclerc ουσιαστικά ζητούσε άδεια για να τον περάσει αγωνιστικά, όχι να του χαριστεί ο Sainz.

Την ακατανόητη απόφαση να βάλουν τον έναν από τους δύο για soft επίσης δεν την κατάλαβα, χίλιες φορές να έχανε και 1-2 δευτερόλεπτα sto pit κάποιος από τους δύο, αφού το αμάξι πέταγε. Και άντε θα βάλεις μόνο έναν μέσα, γιατί δεν βάζεις τον διεκδικητή του τίτλου?

H mercedes Κάλυψε αρκετό από το χαμένο έδαφος, βέβαια ήταν και η πίστα που την πήγαινε, αλλά όπως και να έχει γίνετε όλο και καλύτερη.

 Η άμυνα και γενικά η οδήγηση του Leclerc εκεί με τον Hamilton, ήταν εκπληκτική. Με σπασμένη αεροτομή και τόσο χειρότερα λάστιχα και όμως τους δυσκόλεψε πολύ. Αυτόν τον οδηγό σαμποτάρει η Ferrari...

Για τις γελοιότητες της Ferrari τι να πει κανείς. 2 γύρους μιλούσαν μεταξύ τους για το αν θα περάσει ο  Leclerc, αυτά για ομάδες που πάνε για πρωτάθλημα είναι κανονισμένα από πριν. Μετά τους λένε κάντε fight και σε 1 λεπτό λένε στον Sainz άσε τον Leclerc να περάσει. Μετά του λένε άσε μήκος 10 αμαξιών....και καλά έκανε και τους έγραψε ο Sainz.

Και αντί να ζητήσουν συγγνώμη από τον Leclerc που το έχουν καταστρέψει τόσους αγώνες, έχει το θράσος, ο (ίσως) μεγαλύτερος clown που πέρασε πότε από την ομάδα, ο binotto να του κουνάει και το δάχτυλο. Η λέξη clown βέβαια έχει χάσει κάθε νόημα με αυτήν την ομάδα πλέον.

Όλα αυτά τα γράφω με πόνο καθώς πίστεψα, ως φίλαθλος της Ferrari, ότι θα δούμε πρωτάθλημα φέτος.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τι μπινελίκι έχω ρίξει από χθες δε λέγεται. Πρέπει να έβριζα και το βράδυ στον ύπνο μου. Ευτυχώς το παιδί είναι ακόμα 1 έτους και δε μπορεί να μιλήσει.

Εμείς οι Tifosi πρέπει να είμαστε μεγάλοι μαζοχιστές που συνεχίζουμε και υποστηρίζουμε αυτό το τσίρκο! Α ρε που είναι οι εποχές Schumacher - Todt - Brawn!! 
Ο βλάκας, ο τρίβλακας βγήκε και είπε εμμέσως πλην σαφώς ότι είναι ανίκανοι να κάνουν double stack. Πάμε λίγο να δούμε τι διαφορά είχαν τα μονοθέσια την ώρα που βγήκε το SC.
Καλά, για το γεγονός ότι δεν έδωσαν νωρίτερα τη θέση στον Μονεγάσκο να έχει ανοίξει τη διαφορά δε θα το σχολιάσω. Και ο τύπος έτρεχε όλο τον αγώνα με σπασμένη αεροτομή! Παρά μόνο στο άκουσμα "you can fight" που πρέπει να με άκουσε όλη η πολυκατοικία!

Πάντως το spotlight search του iPhone μου είναι πιο έξυπνο από τους strategists (τους ποιους?) της Ferrari!!

IMG_3418.JPEG

IMG_3414.JPG

IMG_3415.JPEG

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, ekrepali είπε

“We were hoping for more tyre degradation on the softs to give Charles maybe a difficult three or four laps initially but then recovering later on. But the soft didn’t degrade that much.”

 

Ρε άνθρωποι εκεί στη Ferrari. Θα μας τρελάνετε τελείως; Τι tyre degradation θα είχαν τα soft (τα οποία είναι τα C3, γιατι στο Silverstove φέρνει τα πιο σκληρα η Pirelli) με 10 γύρους να μένουν και άδεια από καύσιμα μονοθέσια;

9 ώρες πριν, ekrepali είπε

If we had stopped him maybe the others would have stayed out and maybe he would have been fourth on soft tyres with other cars ahead of him. Would he have been able to recover the positions? I’m not sure.

Όταν εγκατέλειψε ο Ocon, ο 4ος Perez ήταν 29 δευτερόλεπτα πίσω από τον Leclerc. Τώρα πως θα κατάφερνε η Ferrari σε πιτ στοπ υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας να κάνει αλλαγή ελαστικών μισό λεπτό, αυτό απαιτεί μια κάποια εξήγηση.

9 ώρες πριν, ekrepali είπε

“Obviously with hindsight it’s always easy to say that we could have done differently. Yes, we had once again a safety car at the wrong moment when we were comfortably leading the race at that point.”

Γελάω με το "at the wrong moment". Λίγο πριν να ερχόταν το safety car θα είχε free pit stop ο Hamilton και εύκολη νίκη. Αν δεν είχαμε καθόλου safety car, τον Sainz δεδομένα τον είχε και πιθανότατα και τον Leclerc.

--

Φοβερός αγώνας, 4 μονοθέσια το ένα δίπλα στο άλλο για το πόντιουμ. Θέλουμε περισσότερα Silverstone και λιγότερα street circuit, γκώσαμε με τα prλικια της F1. Εκπληκτικός αγώνας από Perez, Leclerc (έκανε πλάκα στο Sainz χωρίς δεξί endplate) και Verstappen (κατόρθωμα που βαθμολογήθηκε με πληγωμένο πάτωμα). Καταιγιστικός ρυθμός από Hamilton.

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Ρε άνθρωποι εκεί στη Ferrari. Θα μας τρελάνετε τελείως; Τι tyre degradation θα είχαν τα soft (τα οποία είναι τα C3, γιατι στο Silverstove φέρνει τα πιο σκληρα η Pirelli) με 10 γύρους να μένουν και άδεια από καύσιμα μονοθέσια;

Όταν εγκατέλειψε ο Ocon, ο 4ος Perez ήταν 29 δευτερόλεπτα πίσω από τον Leclerc. Τώρα πως θα κατάφερνε η Ferrari σε πιτ στοπ υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας να κάνει αλλαγή ελαστικών μισό λεπτό, αυτό απαιτεί μια κάποια εξήγηση.

Φοβήθηκαν ότι θα καθυστερούσαν τον Σαινθ και θα έμπαινε σφήνα ανάμεσα ο Χάμιλτον... η ακόμα χειρότερα ότι αν καθυστερούσαν να αλλάξουν πτέρυγα, θα περνούσε 1ος ο Χάμιλτον. Όλα αυτά λύνονταν αν έδιναν εντολή στον Σαινθ να κόψει ταχύτητα μόλις βγήκε το safety car, για να δώσει έξτρα δευτερόλεπτα στον Λεκλερκ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Φοβήθηκαν ότι θα καθυστερούσαν τον Σαινθ και θα έμπαινε σφήνα ανάμεσα ο Χάμιλτον... η ακόμα χειρότερα ότι αν καθυστερούσαν να αλλάξουν πτέρυγα, θα περνούσε 1ος ο Χάμιλτον. Όλα αυτά λύνονταν αν έδιναν εντολή στον Σαινθ να κόψει ταχύτητα μόλις βγήκε το safety car, για να δώσει έξτρα δευτερόλεπτα στον Λεκλερκ.

Το 4ος δεν καταλαβαινω απο που προκυπτει.

- Αν έμπαιναν όλοι, τότε θα έβγαιναν όλοι στις θέσεις τους. Worst case scenario, κακό double stack από Ferrari και βγαίνει ο Hamilton μπροστά από τον Sainz.

- Αν έμπαινε μόνο o Leclerc και όχι οι υπόλοιποι, πώς θα έβγαινε 4ος ο Leclerc αφού ο Perez ήταν 29 δευτερόλεπτα πίσω του; Προλαβαίναν να του αλλάξουν ελαστικά, εμπρός αεροτομή, να του κάνουν ευθυγράμμιση, να ελέγξουν λάδια, να συμπληρώσουν παραφλου και να τον περάσουν ΚΤΕΟ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, ekrepali είπε

 Όλα αυτά λύνονταν αν έδιναν εντολή στον Σαινθ να κόψει ταχύτητα μόλις βγήκε το safety car, για να δώσει έξτρα δευτερόλεπτα στον Λεκλερκ.

Αυτό.

Όταν μπήκε ο Σαϊνθ με ρώτησε η κόρη μου γιατί δεν βάζουν τον Λεκλερκ. Τις είπα ότι θα τον βάλουν μετά και ότι βάλανε πρώτα τον Σαϊνθ για να κόψει από τον Ηαμ.

Αλλα λογάριαζα χωρίς τον binotto

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Y δε βγάζει νόημα η ανακοίνωση της Ferrari. Tα έχουμε πει πολλές φορές εδώ, για τον κλόουν Binotto και το ότι θα τα βρει μπροστά του ο Leclerc όπως τα βρήκαν οι Nando, Seb.

Arrivabene θα λέτε και θα κλαίτε, ας έμενε στο εργοστάσιο ο Binotto.

Πάντως ο Binotto σε ανύποπτο χρόνο πέρσι (εν καιρώ που είχαν παρόμοια αποτελέσματα - ίσως ένα τσικ καλύτερα ο Sainz) είχε δηλώσει πως ο Lec θα είναι ο επόμενος πρωταθλητής της Ferrari.

Binotto believes in his top driver: 'The next Ferrari champion' (gpblog.com)

Προτεραιότητα έχει γενικά. Τρέχα γύρευε για το χθεσινό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Φοβήθηκαν ότι θα καθυστερούσαν τον Σαινθ και θα έμπαινε σφήνα ανάμεσα ο Χάμιλτον... η ακόμα χειρότερα ότι αν καθυστερούσαν να αλλάξουν πτέρυγα, θα περνούσε 1ος ο Χάμιλτον. Όλα αυτά λύνονταν αν έδιναν εντολή στον Σαινθ να κόψει ταχύτητα μόλις βγήκε το safety car, για να δώσει έξτρα δευτερόλεπτα στον Λεκλερκ.

Μαζί σου. Δεν ήξεραν όμως ότι χωρίς αλλαγή ελαστικών θα έβγαινε στην καλύτερη 4ος που βγήκε? Δηλαδή ζύγισαν τις επιλογές που είχαν. Από τη μία αυτό που κάνανε που θα έβγαινε στάνταρ 4-5ος και από την άλλη αυτό που λες εσύ και ίσως γινότανε το ένα και ίσως το άλλο. Εγώ σου λέω και ο Χάμιλτον να έβγαινε πρώτος, θα έβγαινε για 1-2sec το πολύ. Δεν είχαν το αμάξι να τον φτάσουν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Arrivabene θα λέτε και θα κλαίτε

Καλά και ο Arrivabene που έχει πάει τώρα στην Juventus, μεγάλες επιτυχίες σημειώνει. Καταφέρανε μετά από 9 σερί πρωταθλήματα, να την έχουν δύο σερί χρονιές 4η. Για να μην ξεχάσουμε την μπλόφα που φάγανε από τη Merc 5841878618 φορές, που τους έκανε και καλά ότι ετοιμαζόταν για πιτ, έμπαιναν μέσα τα Ferrari και καθότανε έξω ο Hamilton και έκανε hammer time.

Βέβαια μπροστά στην επιθεώρηση που έχουν στήσει τη τελευταία τριετία στο Maranello, ο Arrivabane φαντάζει Briatore.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...