Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, eMike είπε

Ο Χαμιλτον ΟΔΗΓΙΚΑ κάνει φανταστική χρονια από την αρχή. Απλά όσο βελτιώνεται το χρέπι αυτό φαίνεται πιο πολύ. 
Ο τύπος φέτος οδηγάει σαν δαίμονας. 

Αν έτρεχε ο Γιώργης σήμερα με αυτά που έγιναν στο τέλος θα έπαιρνε την νίκη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ekrepali είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

Off topic... αλλά οι αυθεντικοί ιστορικοί πίνακες είναι αποθηκευμένοι σε ειδικά δωμάτια -  θησαυροφυλάκια με κατάλληλη θερμοκρασία / υγρασία κλπ... στις πινακοθήκες κρεμάνε αντίγραφα.

 

Δεν ξέρω πόσο πιστά είναι τα αντίγραφα αλλά μου φαίνεται δύσκολο να πετύχει το νεύρο και την ποσότητα χρώματος που έχουν οι πινελιές του Van Gogh. Ίσως δεν ισχύει πάντα αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, specre είπε

Δε νομίζω ότι είναι αυτό. Μη ξεχνάμε ότι ο Leclerc είναι δικό τους "παιδί", από τις ακαδημίες τους. Όταν τον φέρανε στην ομάδα, διώξανε κακήν κακώς τον Vettel. Η αίσθηση μου είναι ότι δεν θέλουν να φανούν στον κόσμο ως ομάδα που δίνει εντολές, όπως η Merc & η RB τόσα χρόνια (τραγελαφικό). Το βασικό (νομίζω) είναι πως δεν έχουν το ανάλογο άτομο για τις στρατηγικές σε περίπτωση έκτατης ανάγκης/ανατροπής/αναπάντεχου. Συν τοις άλλοις ο Leclerc, πιστεύω, λόγω που ήρθε από τις ακαδημίες τους, πιστεύει ότι δεν θα τον ρίξουν και δείχνει εμπιστοσύνη σε αυτούς. Αντίθετα ο Sainz δείχνει να μην τους εμπιστεύεται, αψηφεί τις εντολές τους και προσπαθεί να αποδείξει ότι ανήκει στην Ferrari. Του έχει βγει στο Μονακό και σήμερα αυτό.

Στην ουσία τους χρειάζεται πάλι ένας Ross Brawn και ένας Michael Schumacher, να πάρουν τα ηνία.

Εσυ και ο μερφι περιγραψατε πολυ καλα οτι η ομαδα πασχει στο πιτ. Ειδικα το "ναι τρεξτε και βλεπουμε" ειναι μερος της ψυχαγωγιας του αθληματος πια.

Πιστευω οτι ο Βασιλης σκεφτεται οπως και εγω οτι πχ

και να εβαζαν μετα το Λεκλερ

Θα εβγαινε πισω απο Σερ (νομιζω)

Οτι αμα εχεις εναν τετοιο οδηγο και καλυτερο αμαξι  ναι τον εμπιστευεσαι οτι θα τον περασει, για πρωταθλημα παει.

Τωρα στα διαπροσωπικα τους , ο Χορνερ περυσι δε θα μιλαγε ετσι on camera στον Μαξ.

Ο τοτο και ο χορνερ μου την εσπαγαν με το ριαλιτυ και οτι επηρεασαν το πρωταθλημα αλλα ΚΑΙ αποφασεις επαιρναν ΚΑΙ προστατευαν τους οδηγους τους.

Επεξ/σία από flexpick
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα μεγάλο μπράβο στον Russel που κατέβηκε αμέσως να δει/βοηθήσει τον Zhou (που αυτή του η κίνηση πιθανόν να του κόστισε τη συμμετοχή του στην επανεκκίνηση του αγώνα.)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, liakjim είπε

Δραματικός αγώνας με πλούσιο θέαμα. Κρίμα για τον Μαξ, έχασε μια βέβαιη νίκη. Δυνατό πρωτάθλημα ως τώρα.

Μάλλον πρέπει να στείλει λουλούδια και γλυκά στον Μπινότο και την παρέα του. 

Κρίμα για τον Leclerc. Πραγματικά με αυτά που του συμβαίνουν θα έχει να διαχειριστεί πλέον νεύρα και ψυχολογία.

Συγχαρητήρια στον Sainz αν και για μένα παραμένει πίσω από τους κορυφαίους και όχι μόνο.

Perez εκεί που πετάει σε έναν αγώνα μετά γίνεται μέτριος (τον κάνει να φαίνεται βέβαια και η παρουσία του Max έτσι) και μετά έρχεται ένας αγώνας όπως ο σημερινός και από εκεί που λες ωχ πάλι σκατ@, τον βοηθάει η τύχη αλλά και ο ίδιος δείχνει ότι σε προσπέραση - πάθος - άμυνα το έχει και βγάζει τα κάστανα από την φωτιά.

Ο Hamilton δεν έχει να αποδείξει τίποτα αλλά δείχνει ότι στην ηλικία του και με ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο (τουλάχιστον για σήμερα) είναι εκεί στην κορυφή με τους πρώτους. Είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι ο Russell θέλει δουλειά ακόμα να φτάσει αν ποτέ τον φτάσει τον Hamilton.

Μπράβο στον μικρό Σουμάχερ που σήμερα ίσως κέρδισε μία ακόμη χρονιά στην F1. Πάλεψε στα ίσια με τον Max στο τέλος αλλά ο Ολλανδός είναι άλλης πάστας - τρέλας οδηγός.

Τέλος για αυτούς που λένε το πρωτάθλημα χάθηκε για τους κόκκινους, τίποτα απολύτως δεν έχει χαθεί μιας και η Redbull μας κρατάει σε αναμμένα κάρβουνα εμάς τους φαν του Max σε κάθε αγώνα μέχρι να πέσει η καρό σημαία. Φοβερά θέματα αξιοπιστίας φέτος και στο αυτοκίνητο του Max τα περισσότερα.

P.S Υπάρχει κάποιο βίντεο που δείχνει τον Max να τραυματίζει το πάτωμα του μονοθεσίου;

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δικαιολογίες Binotto:
 

Spoiler

It’s somehow disappointing with the safety car at the end with Ocon stopping in the middle of the track,” said Binotto.

I think he could have stopped somewhere else, there was time to stop somewhere else.

“But we had the safety car and then what happened is our two cars, in our view certainly, were too close to stop both of them.

“So we had to take some decisions. We were the only ones having two cars fighting for good positions. The other teams had only one car, so certainly the decisions were much easier.

We thought there was not a sufficient gap to stop both of them because the second would have lost time at the pitstop and would have fallen back on track.

“Why then, deciding to stop only one, did we decide to stop Carlos? Because Charles had track position, was leading and would remain leader of the race, and his tyres were fresher compared to the ones of Carlos.

“And Carlos stopping and still being second, he would have protected him in the first couple of corners when we know that restarting on the hard would have been a bit more difficult. That was the reason why we decided.

“We were hoping for more tyre degradation on the softs to give Charles maybe a difficult three or four laps initially but then recovering later on. But the soft didn’t degrade that much.”

He added: “If we had stopped him maybe the others would have stayed out and maybe he would have been fourth on soft tyres with other cars ahead of him. Would he have been able to recover the positions? I’m not sure.

“Obviously with hindsight it’s always easy to say that we could have done differently. Yes, we had once again a safety car at the wrong moment when we were comfortably leading the race at that point.”

Ήταν πολύ κοντά λέει τα μονοθέσια και το 2ο μονοθέσιο θα έχανε χρόνο! 4.6 δευτερόλεπτα διαφορά είχαν μεταξύ τους! Δηλαδή δε προλαβαίνανε να αλλάξουν λάστιχα σε 4.6 δευτερόλεπτα;

2.jpg.b63f85e7e3a36fdb40a13af7297588f6.jpg

 

 

 

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Δικαιολογίες Binotto:
 

  Απόκρυψη περιεχομένων

It’s somehow disappointing with the safety car at the end with Ocon stopping in the middle of the track,” said Binotto.

I think he could have stopped somewhere else, there was time to stop somewhere else.

“But we had the safety car and then what happened is our two cars, in our view certainly, were too close to stop both of them.

“So we had to take some decisions. We were the only ones having two cars fighting for good positions. The other teams had only one car, so certainly the decisions were much easier.

We thought there was not a sufficient gap to stop both of them because the second would have lost time at the pitstop and would have fallen back on track.

“Why then, deciding to stop only one, did we decide to stop Carlos? Because Charles had track position, was leading and would remain leader of the race, and his tyres were fresher compared to the ones of Carlos.

“And Carlos stopping and still being second, he would have protected him in the first couple of corners when we know that restarting on the hard would have been a bit more difficult. That was the reason why we decided.

“We were hoping for more tyre degradation on the softs to give Charles maybe a difficult three or four laps initially but then recovering later on. But the soft didn’t degrade that much.”

He added: “If we had stopped him maybe the others would have stayed out and maybe he would have been fourth on soft tyres with other cars ahead of him. Would he have been able to recover the positions? I’m not sure.

“Obviously with hindsight it’s always easy to say that we could have done differently. Yes, we had once again a safety car at the wrong moment when we were comfortably leading the race at that point.”

Ήταν πολύ κοντά λέει τα μονοθέσια και το 2ο μονοθέσιο θα έχανε χρόνο! 4.6 δευτερόλεπτα διαφορά είχαν μεταξύ τους! Δηλαδή δε προλαβαίνανε να αλλάξουν λάστιχα σε 4.6 δευτερόλεπτα;

2.jpg.b63f85e7e3a36fdb40a13af7297588f6.jpg

 

 

 

4,6 εχουν στην πιστα. στο pit lane θα ειχαν 2-3. το δευτερο θα έπρεπε να περιμενει λιγο και αυτο θα ηταν του λεκ αναγκαστικα λογω πτερυγας. βεβαια θα μπορουσαν να μην αλλαξουν πτερυγα αλλα και αυτο ρισκο ειναι. εκ του αποτελεσματος κανανε μαλλον λαθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι φοβερός αγώνας και άφησε σχεδόν τους πάντες ευχαριστημένους. Ο σαινθ q1 p1. Ο Πέρεθ από τελευταίος έφτασε 2ος. Ο lewis πόντιουμ. Ο λεκλερκ θα πρέπει να αναθεωρήσει κάποια πράγματα. Με πληγωμένο αυτοκίνητο έκανε ότι καλύτερο γινόταν αλλά δεν είναι και ο Θεός. Στην αρχή του πρωταθλήματος αυτό το τιμ του έδωσε την πρωτοπορία. Ο αλονσο  από κοντά ευτυχής. Και ο οκον ευχαριστημένος που κέρδισε καμιά 10ρια θέσεις και έριξε προσπεραση στον μαξ. Και ο μαξ πρέπει να είναι ευχαριστημένος που πήρε πόντους και ο λεκ 4ος. Και ο μικ και ο λατιφι. Και ο ζου που σώθηκε . Και ο Ράσελ που είδε ότι σώθηκε πήρε μεγάλη χαρά γιατί τελικά μάλλον είχε μερίδιο ευθύνης εκεί. Μόνο ο ρικ ήταν απογοήτευση τελικά. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, chek2fire είπε

ο lecler δεν έχει ψυχραιμία και έχει κάνει άπειρα λάθη όταν το πιέσουν. Βγαίνει εύκολα εκτός πίστας κάνει οδηγικά λάθη. Δεν είναι τώρα επιπεδο hamilton verstappen

Άλλο αγώνα είδες φίλε? 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...