Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

39 λεπτά πριν, MAFAKA είπε

 

Πριν μερικές μέρες κάποια αντίστοιχα βλαμμένα παραλίγο να καταστρέψουν έναν Van Gogh "διαμαρτυρόμενα" για την κλιματική αλλαγή...

image.png.80b3fa7ce80f3e04ed2e3ec365ec336a.png

έτσι και αλλιώς στην Ευρώπη το stop oil το επέβαλε ήδη ο Πουτιν. Θα δουμε τώρα όλοι μαζί πως είναι να ζεις χωρίς ενέργεια το χειμώνα :D 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Η εκτιμηση μου για το ρυθμο μεταξυ Σαρλ και Καρλος ειναι ο Σαρλ ηταν τουλαχιστον 0.2sec γρηγοροτερος στο γυρο.
Τελος, μου αρεσε πολυ και η μαχη μεταξυ Χαμ και Λεκ. Καθαρη με αρκετες ανατροπες.
Για οσους λενε οτι ο Χαμ ηταν εκπληκτικος, ναι οκ, αλλα το μονοθεσιο του δεν εχει καμια σχεση με αυτο που οδηγουσε μεχρι πριν λιγα γκραν πρι. Εχει τεραστια βελτιωση η Μερσεντα στους τελευταιους αγωνες και με τους κλοουν στη Φερραρι, πονταρω οτι στο κατασκευαστων θα βγει δευτερη η Μερσεντα και οχι η Φερραρι.
 

ΥΓ. επιτελους αρχιζουμε και βλεπουμε πλανα απο Τότο! Μου ειχε λειψει αυτη η μορφη.

Ο Χαμιλτον ΟΔΗΓΙΚΑ κάνει φανταστική χρονια από την αρχή. Απλά όσο βελτιώνεται το χρέπι αυτό φαίνεται πιο πολύ. 
Ο τύπος φέτος οδηγάει σαν δαίμονας. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Argonaute είπε

Εξακολουθουν να χρειαζονται μικροτερη σε πλατος μπροστινη πτερυγα, οπως στα μονοθεσια του 2007-2008. Αυτες οι μπροστινες σιδερωστρες που καλυπτουν ολο το πλάτος του μονοθεσιου ειναι απαραδεκτες, ΚΑΙ πιο επιφοβες στα στενα τζατζαρισματα, προκαλουν επαφες εκει που δεν πρεπει, και αεροδυναμικα αποδυναμωνουν την μηχανικη προσφυση. 

Πρεπει γενικως να γινουν πιο μικρα τα μονοθεσια, οχι μονο η εμπρος αεροτομη.

2 λεπτά πριν, eMike είπε

Ο Χαμιλτον ΟΔΗΓΙΚΑ κάνει φανταστική χρονια από την αρχή. Απλά όσο βελτιώνεται το χρέπι αυτό φαίνεται πιο πολύ. 
Ο τύπος φέτος οδηγάει σαν δαίμονας. 

Δεν λεω το αντιθετο. Απλα βελτιωθηκε το μονοθεσιο και του εδωσε τη δυνανοτητα να κοντραρει στα ισα τη Φερραρι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Φοβερή η αγγλική περιγραφή μετά το safety car... όχι σαν τους δικούς μας στην ΕΡΤ που θέλουμε 2 καφέδες για να μη κοιμηθούμε.

Υπερβολές!!! Ένας διπλός καφές αρκεί :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κανω μια ερωτηση; Ο Ντανι ο Ρικ "καταφερε" σημερα μετα απο τοσες εγκαταλειψεις και SC να μην περασει τον Goatifi;
Αν οχι, σιγουρα κανει αντιποινα στον παππου για τα βουντου σε Καρλος!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tommy^ είπε

Να κανω μια ερωτηση; Ο Ντανι ο Ρικ "καταφερε" σημερα μετα απο τοσες εγκαταλειψεις και SC να μην περασει τον Goatifi;
Αν οχι, σιγουρα κανει αντιποινα στον παππου για τα βουντου σε Καρλος!

Δεν είναι αντίποινα, απλά ο παππούς τα "χάνει" που και που και τα βουντού του σκάνε στη δικιά του ομάδα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Λιούις είχε ρυθμό αγώνα ελάχιστα ταχύτερο από Φερράρι του Κάρλος, και 4ο συνολικά μετά από Λεκ και τις 2 Ρεντ Μπουλ. Στην Αυστρία δεν θα είναι τόσο κοντά, αλλά λίγη σημασία έχει. Συνεχίζει να είναι εκεί ψηλά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ~mxls~ είπε

Ο Λιούις είχε ρυθμό αγώνα ελάχιστα ταχύτερο από Φερράρι του Κάρλος, και 4ο συνολικά μετά από Λεκ και τις 2 Ρεντ Μπουλ. Στην Αυστρία δεν θα είναι τόσο κοντά, αλλά λίγη σημασία έχει. Συνεχίζει να είναι εκεί ψηλά.

Αυτο πιστευω κι εγω, αν και νομιζω οτι με τον Τσεκο ειχε ιδιο ρυθμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Αυτο πιστευω κι εγω, αν και νομιζω οτι με τον Τσεκο ειχε ιδιο ρυθμο.

Όχι ρε, ο Τσέκο και γενικά η Ρεντ Μπουλ ήταν σήμερα το ταχύτερο μονοθέσιο, αλλά δεν μπόρεσαν να το εκμεταλλευτούν, κυρίως από ατυχία. Συμβαίνει.

Τεσπα. Η Φερράρι κατάφερε να βάλει στο παιχνίδι τον Σαινθ, ως έναν ακόμα αντίπαλο του Σαρλς μετά από Μαξ και Τσέκο. Gracie raggazzi.

Screenshot_20220703_220336.jpg

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η φερραρι δεν εμπιστευεται τον λεκ. κανει συνεχως το ιδιο λαθος. εχει καλο αμαξι και χερια. η φερραρι δεν το βλεπει.

δεν τον εβαλε μεσα για πτερυγα και σοφτ γιατι ειχε τρακ ποσισιον. ρωτα τον στην τελικη αν θελει. μπορει να πιστευει οτι θα τους περασει ολους. εγω το πιστευω, ισως να ειχε μαχη με τσεκο αλλα οι άλλοι δεν τον ακουμπουσανε. με τονξ μαξ εξω θα τους εριχνε χαλαρα μισο σεκ στο γυρο. ειχαν 10 γυρους και έπρεπε να ρισκαρουν το double stack. αλλωστε αντι για σαινθ, λογω πτερυγας, έπρεπε και παλι να δωσουν στον λεκ το πιτ με σοφτ. ειδαν μηπως στον σαινθ που αγορασε οικοπεδο και ειχε χειροτερο ρυθμο την πιθανοτητα νικης? ουτε καν! 

ο λεκ εχει καθε λογο να ειναι δυσαρεστημενος. η φερραρι δεν εχει κανενα λογο να μην του δειχνει εμπιστοσυνη. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Σήμερα κέρδισε η Ferrari και στα pit ήταν σαν να είχαν κηδεία. Δεν είναι ότι τους την σπάει ο Carlos, αλλά ότι πλέον είναι προφανές ότι είναι κατώτεροι των περιστάσεων σαν ομάδα υποστήριξης.

Πρέπει να είναι γρήγοροι και αποφασιστικοί στις στρατηγικές των pit, λίγα δευτερόλεπτα να αργήσουν, μπορεί να χάσουν το παράθυρο για αποφάσεις. Οι άλλες ομάδες παίζουν RTS και στην Ferrari παίζουν turn-based. Άστον μέσα ακόμα εναν γύρο να το σκεφτούμε με την ησυχία μας. Και δεν είναι μόνο το safety car, αλλά το άσε απόσταση 10 αμάξια απο τον Lecrec είναι απο τις πιο άθλιες οδηγίες ομάδας που άκουσα. Σωστά δεν τους άκουσε το παλικάρι ο Sainz.

Μπράβο και στον Sainz ο οποίος μπορεί να μην κατάλαβε πως πήρε pole και νίκη, αλλά ήταν καιρός. Έπρεπε να τρακάρουν 5, να πάνε στο νοσοκομείο 2, να έχουμε red flag και μετά safety car, να εγκαταλείψουν κανα 2 ακόμα, να έχουν βλάβες στα αυτοκίνητα τους Perez, Max, Leclerc,   αλλά τελικά τα κατάφερε εξαιτίας των λαθών της ομάδας του και κέρδισε.

Όση ατυχία έχει ο Leclerc, τόση τύχη έχει ο Sainz.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

η φερραρι δεν εμπιστευεται τον λεκ. κανει συνεχως το ιδιο λαθος. εχει καλο αμαξι και χερια. η φερραρι δεν το βλεπει.

δεν τον εβαλε μεσα για πτερυγα και σοφτ γιατι ειχε τρακ ποσισιον. ρωτα τον στην τελικη αν θελει. μπορει να πιστευει οτι θα τους περασει ολους. εγω το πιστευω, ισως να ειχε μαχη με τσεκο αλλα οι άλλοι δεν τον ακουμπουσανε. με τονξ μαξ εξω θα τους εριχνε χαλαρα μισο σεκ στο γυρο. ειχαν 10 γυρους και έπρεπε να ρισκαρουν το double stack. αλλωστε αντι για σαινθ, λογω πτερυγας, έπρεπε και παλι να δωσουν στον λεκ το πιτ με σοφτ. ειδαν μηπως στον σαινθ που αγορασε οικοπεδο και ειχε χειροτερο ρυθμο την πιθανοτητα νικης? ουτε καν! 

ο λεκ εχει καθε λογο να ειναι δυσαρεστημενος. η φερραρι δεν εχει κανενα λογο να μην του δειχνει εμπιστοσυνη. 

Δε νομίζω ότι είναι αυτό. Μη ξεχνάμε ότι ο Leclerc είναι δικό τους "παιδί", από τις ακαδημίες τους. Όταν τον φέρανε στην ομάδα, διώξανε κακήν κακώς τον Vettel. Η αίσθηση μου είναι ότι δεν θέλουν να φανούν στον κόσμο ως ομάδα που δίνει εντολές, όπως η Merc & η RB τόσα χρόνια (τραγελαφικό). Το βασικό (νομίζω) είναι πως δεν έχουν το ανάλογο άτομο για τις στρατηγικές σε περίπτωση έκτατης ανάγκης/ανατροπής/αναπάντεχου. Συν τοις άλλοις ο Leclerc, πιστεύω, λόγω που ήρθε από τις ακαδημίες τους, πιστεύει ότι δεν θα τον ρίξουν και δείχνει εμπιστοσύνη σε αυτούς. Αντίθετα ο Sainz δείχνει να μην τους εμπιστεύεται, αψηφεί τις εντολές τους και προσπαθεί να αποδείξει ότι ανήκει στην Ferrari. Του έχει βγει στο Μονακό και σήμερα αυτό.

Στην ουσία τους χρειάζεται πάλι ένας Ross Brawn και ένας Michael Schumacher, να πάρουν τα ηνία.

Επεξ/σία από specre
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...