Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
19 λεπτά πριν, chek2fire είπε

ο lecler δεν έχει ψυχραιμία και έχει κάνει άπειρα λάθη όταν το πιέσουν. Βγαίνει εύκολα εκτός πίστας κάνει οδηγικά λάθη. Δεν είναι τώρα επιπεδο hamilton verstappen

Πέρα από την Imola που έκανε οδηγικά λάθη;

Σήμερα μετά το restart όπου όλοι έχουν φρέσκα softs και εκείνος με σκληρά με 16 γύρους, πόσο καλύτερη άμυνα να κάνει σε μια πίστα με εύκολες προσπεράσεις; Μια χαρά ίσα ίσα τα κατάφερε να μείνει 4ος και κράτησε αρκετή ώρα πίσω τον Ham. Λίγο βγήκε από την πίστα μια φορά, όχι ότι έκανε και διαφορά.

Μια χαρά ψυχραιμία έχει. Σήμερα προφανώς και τα έδωσε όλα στο restart γιατί ήξερε ότι αν τον περάσουν δεν θα είχε ελπίδα να αντιδράσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

αν ο μπαμπας σου δεν σε εκανε μικρο τσουλιθρα στο γρασιδι εχεις απωθημενα!

 

 

Πριν μερικές μέρες κάποια αντίστοιχα βλαμμένα παραλίγο να καταστρέψουν έναν Van Gogh "διαμαρτυρόμενα" για την κλιματική αλλαγή...

image.png.80b3fa7ce80f3e04ed2e3ec365ec336a.png

  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

αν ο μπαμπας σου δεν σε εκανε μικρο τσουλιθρα στο γρασιδι εχεις απωθημενα!

Καλα πιο υποκριτικο ειναι να εισαι ενας πολυεκατομμυριουχος απο το αθλημα και να γινεσαι οικολογος, συνεχιζοντας κανονικα να εισπραττεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler
1 λεπτό πριν, MAFAKA είπε

Πριν μερικές μέρες κάποια αντίστοιχα βλαμμένα παραλίγο να καταστρέψουν έναν Van Gogh "διαμαρτυρόμενα" για την κλιματική αλλαγή...

image.png.adcdf54d907e1680c24c3962067f565e.png

Off topic... αλλά οι αυθεντικοί ιστορικοί πίνακες είναι αποθηκευμένοι σε ειδικά δωμάτια -  θησαυροφυλάκια με κατάλληλη θερμοκρασία / υγρασία κλπ... στις πινακοθήκες κρεμάνε αντίγραφα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η άμυνα του LeClerc στον Hamilton, στους τελευταίους γύρους και υπό τις συνθήκες που γίνεται, είναι εκπληκτική. Σεμιναριακή άμυνα, σε ορισμένα σημεία φαίνεται ξαφνιασμένος κι ο Hamilton που δεν εγκαταλείπει την προσπάθεια ο LeClerc.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο που εκανε ο λεκ στους τελευταιους γυρους ειναι οντως εκπληκτικο. Με HARD πολλων γυρων, οι αλλοι με soft,δεν μπορουσαν να τον περασουν και να "ξεφυγουν" 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, GoMaR είπε

αυτο που εκανε ο λεκ στους τελευταιους γυρους ειναι οντως εκπληκτικο. Με HARD πολλων γυρων, οι αλλοι με soft,δεν μπορουσαν να τον περασουν και να "ξεφυγουν" 

...και με λαβωμένη πτέρυγα

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η εκτιμηση μου για το ρυθμο μεταξυ Σαρλ και Καρλος ειναι ο Σαρλ ηταν τουλαχιστον 0.2sec γρηγοροτερος στο γυρο.
Τελος, μου αρεσε πολυ και η μαχη μεταξυ Χαμ και Λεκ. Καθαρη με αρκετες ανατροπες.
Για οσους λενε οτι ο Χαμ ηταν εκπληκτικος, ναι οκ, αλλα το μονοθεσιο του δεν εχει καμια σχεση με αυτο που οδηγουσε μεχρι πριν λιγα γκραν πρι. Εχει τεραστια βελτιωση η Μερσεντα στους τελευταιους αγωνες και με τους κλοουν στη Φερραρι, πονταρω οτι στο κατασκευαστων θα βγει δευτερη η Μερσεντα και οχι η Φερραρι.
 

ΥΓ. επιτελους αρχιζουμε και βλεπουμε πλανα απο Τότο! Μου ειχε λειψει αυτη η μορφη.

Επεξ/σία από tommy^
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, GoMaR είπε

αυτο που εκανε ο λεκ στους τελευταιους γυρους ειναι οντως εκπληκτικο. Με HARD πολλων γυρων, οι αλλοι με soft,δεν μπορουσαν να τον περασουν και να "ξεφυγουν" 

το αμαξι του λεκ ειναι ειναι σχεδον ενα σεκ κατω απο την μερκ. στα ισα με φρεσκα hard και πτερυγα δεν θα τον περναγε ποτε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης ειναι ξεκαθαρο οτι τα μονοθεσια μπορουν και ακολουθουν το προπορευομενο πολυ καλυτερα οπως φανηκε σε Μαγκοτς και Μπεγκετς. Μπραβο στον Τομπαζη.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, papp0us είπε

Αυτή ήταν η πρώτη και ελπίζω όχι η τελευταία επίδειξη οτι το σχεδιασμός των νέων αυτοκινήτων κάτι κάνει. Το θέμα είναι πως θα τα κάνουμε να είναι πιο συχνά κοντά, γιατι οταν είναι πλέον κοντα έχει θεάμα.

Ο σχεδιασμος εχει πετυχει: τα μονοθέσια μπορουν να ακολουθησουν το ενα το αλλο. 

 

Γιατι ομως δεν βλεπουμε μαχες και προσπερασεις συνήθως οπως ειδαμε τωρα στο τέλος του αγωνα; Γιατι συνηθως τα μονοθεσια ειναι στο grid κατα σειρα δυναμικότητας, οποτε αυτος που είναι πιο πισω είναι συνήθως πιο αργος.

 

Το SC σήμερα εφερε κοντα μονοθεσια με διαφορετικη δυναμικη: ο Λεκ μπροστά ενω ειχε φθαρμενα ελαστικα, ο Περεζ 4 θεσεις πισω με ολοφρεσκα κλπ και ετσι ειδαμε μαχη. Θα βλεπαμε περυσι τετοια μάχη με τοσες προσπερασεις; 

Μάλλον οχι γιατί τα μονοθεσια δεν θα μπορουσαν να ακολουθησουν το ενα το αλλο τοσο ευκολα. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

το αμαξι του λεκ ειναι ειναι σχεδον ενα σεκ κατω απο την μερκ. στα ισα με φρεσκα hard και πτερυγα δεν θα τον περναγε ποτε. 

Καλα παιζει να μην ειχε τυχη και ο MAX αν ο λεκ δεν ειχε θεμα με την πτερυγα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Επισης ειναι ξεκαθαρο οτι τα μονοθεσια μπορουν και ακολουθουν το προπορευομενο πολυ καλυτερα οπως φανηκε σε Μαγκοτς και Μπεγκετς. Μπραβο στον Τομπαζη.

Εξακολουθουν να χρειαζονται μικροτερη σε πλατος μπροστινη πτερυγα, οπως στα μονοθεσια του 2007-2008. Αυτες οι μπροστινες σιδερωστρες που καλυπτουν ολο το πλάτος του μονοθεσιου ειναι απαραδεκτες, ΚΑΙ πιο επιφοβες στα στενα τζατζαρισματα, προκαλουν επαφες εκει που δεν πρεπει, και αεροδυναμικα αποδυναμωνουν την μηχανικη προσφυση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...