Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, flexpick είπε

Απο τη στιγμη που υπαρχουν ομαδες που εχουν βρει λυση μια χαρα ρα σχεδιασε ως προς αυτο

Σου διαφεύγει κάτι.Ο Τομπάζης σχεδίασε τα μονοθέσια απο το μηδέν,με σκοπό να γίνει το πρωτάθλημα πιο ανταγωνιστικό ώστε να αυξηθεί το ενδιαφέρον του κόσμου και δεν σχεδίασε το porpoIsing ως αυτοσκοπό,ως ένα πρόβλημα που θα έθετε εξ'αρχής στις ομάδες για να δει ποιοι είναι οι πιο έξυπνοι που θα βρουν λύση.Δεν ήταν εξεταστής αεροδυναμιστών,για να δει σε ποιους θα δώσει το πτυχίο και σε ποιους θα τους κόψει και να τους πει περάστε το 2023 για να ξαναδώσετε το μάθημα.

Δεν μας ενδιαφέρει καν ποιος θα λύσει το πρόβλημα του porpoising και ποιος όχι.Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι αν ο καινούργιος σχεδιασμός των μονοθεσίων οδηγήσει σε ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα ή όχι.Τα έως τώρα δεδομένα δείχνουν πως η φετεινή σεζόν όσον αφορά το κυνήγι των τίτλων δεν έχει καμιά διαφορά με τις προηγούμενες.Τα μονοθέσια έχουν αλλάξει άρδην,αλλά η υπόθεση τίτλος είναι παιχνίδι που για ακόμη μια χρονιά περιλαμβάνει μια ή το πολύ δυο θέσεις.

1 ώρα πριν, flexpick είπε

Απο τη στιγμη που υπαρχουν ομαδες που εχουν βρει λυση μια χαρα ρα σχεδιασε ως προς αυτο

 

Ακριβως. Παντα θα υπαρχει μια merc πριν μια red bull τωρα που θα ειναι μπροστα

Και μετα οπως και με τη merc παλια και με τη red bull τωρα θα προσπαθεις να φτιαξεις ανταγωνισμο αλλαζοντας τους κανονες (αδικωντας τον πρωτοπορο)

Θεματα του ανταγωνισμου ειναι οτι 

3 ομαδες ανταγωνιζονται οικονομικα ενα λεβελ πανω απο τους αλλους, (οι συνιδιοκτησιες με τις μεταγραφες) , οι δευτεροι teamplayers.

Κανείς δεν θέλει να υπάρχει ανταγωνισμός.Ούτε η FIA.Αυτό το παραμύθι περι ανταγωνιστικού πρωταθλήματος είναι το ίδιο παραμύθι με το παραμύθι του ελεύθερου ανταγωνισμού της αγοράς.

Αν θες ανταγωνιστικό πρωτάθλημα πέρα απο τα καρφια και τις βίδες μπορείς να εφαρμόσεις την τακτική του ρολογιού.Ολοι οι πιλότοι να παιρνάνε απο όλα τα μονοθέσια ώστε όλι να έχουν τις ίδιες ευκαιριες.Κλαίω τον φουκαρά τον Ρασελ .Τώρα που η θάλασσα έγινε γιαούρτι δεν έχει κουτάλι να φάει.Τώρα που πήγε στην merc ,η Merc πάτωσε.Αν είχε πάει όταν η Merc ήταν τρένο,ο Χάμιλτον δεν θα είχε δει τα 7 ούτε με κυάλια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, amberis είπε

Γατάκια ακόμη περιμένω απάντηση στην ερώτηση.Ο Τομπάζης σχεδίασε το porpoising λόγω ασχετοσύνης ή λόγω σκοπιμότητας; Δεν τολμάτε να απαντήσετε γιατί θα πέσουν φάπες.Γιατί είτε θα αποδειχτεί πως ο Τομπάζης είναι άσχετος με τον αεροδυναμισμό και έκανε καριέρα με βύσμα,είτε πως εξυπηρετεί-προωθεί συγκεκριμένα συμφέροντα.

Επειδή γατάκια τυγχάνει να είναι Έλληνας κάνετε τουμπεκί ψιλοκομμένο.Αν ήταν άλλης εθνικότητας το στοματάκι σας θα κελαηδούσε,τώρα που η αλητεία έχει την ίδια καταγωγή,τώρα μόκο!!!!

Η αλητεία και η λαμογιά δεν έχουν καταγωγή.Το λαμόγιο είναι λαμόγιο και ο άσχετος είναι άσχετος είτε είναι Ελληνας,είτε Γερμανός,είτε Σουηδός,είτε,είτε.Όπως βρίζετε το κάθε προϊστάμενο της FIA για τα σφαλματά του το ίδιο πρέπει να κάνετε και για τον Τομπάζη.Ο Τομπάζης είναι η πέτρα του σκανδάλου είτε σας αρέσει είτε όχι.Ο Τομπάζης ευθύνεται για την εικόνα που παρουσιάζει αυτή την στιγμή η σεζόν του 2022 (πρωτάθλημα βαρετό χωρίς ανταγωνιστικότητα με ένα φαινόμενο που ψάχνονται όλοι για το πως θα το εξαλείψουν και τους οδηγούς να διαμαρτύρονται για το παλούκι που τρωνε όταν πιάνουν το τιμόνι)

Θέλει να έχεις πολλά κιλά .... για να παρακάμψεις τον εθνικό σου εγωισμό έναντι της απονομής δικαιοσύνης.

Δυο πράγματα πιστεύω.

1.Ο Τομπάζης σκόπιμα δημιούργησε το porpoising για να σπρώξει την ferrari στο βάθρο

2.Αν βάλεις τον Τομπάζη ως αρχιαεροδυναμιστή στην mercedes και του ζητήσεις να λύσει το πρόβλημα,τότε θα σηκώσει τα χέρια ψηλά

Έχεις κέφια φίλε. Ολοι ξέρανε για το porpoising πριν καν αρχίσουν να σχεδιάζουν τα φετινά μονοθέσια, Το ήξεραν στην RBR, το ήξεραν στην Ferrari, το ήξεραν στην  Mercedes, το ήξερε ο Τομπάζης, ακόμα και ο Latifi, ακόμα και στην Haas. ΟΛΟΙ.

Το πρόβλημα τους ήταν ότι δεν χτίσανε κανονικά μονοθέσια για να τα δοκιμάσουν έγκαιρα. Οι προσομοιώσεις σε αεροδυναμικές σήραγγες με φυσικά μοντέλα είχαν σχεδιαστεί για την προηγούμενη γενιά μονοθεσίων και δεν συμπεριφέρονταν σωστά με τα νέα (πχ όχι αλληλεπίδραση με το έδαφος) συν το ότι δεν πιάνουν υψηλές ταχύτητες. 

Το άλλο και σημαντικότερο είναι ότι οι σύγχρονοι μηχανικοί κάνουν πάρα πολύ δουλεία τρέχοντας εξομοιώσεις στα computer. Κάποιοι μηχανικοί καταφέρανε να στήσουν σωστά μοντέλα και βρήκαν τα σωστά μαθηματικά και κάποιοι όχι, ή απλά ήταν περισσότερο τυχεροί.

1. Δεν το δημιούργησε ο Τομπάζης είναι φυσικό φαινόμενο. Επιπλέον ο Ταμπάζης δεν δουλεύει για την Ferrari.

2. Οχι μονο ο Τομπάζης, αλλά όλοι στην Mercedes μπορούν να το λύσουν σε 5 λεπτά, ακόμα και οι καθαρίστριες έχουν ακούσει τι πρέπει να γίνει και το ξέρουν. Απλά σηκώνεις το αυτοκίνητο ψηλότερα. Όμως τότε το πρόβλημα της Mercedes θα είναι ότι θα παίζει για την 4-5 θέση, ούτε καν για την 3η. Δικό τους θέμα, αυτοί σχεδίασαν ένα μονοθέσιο που δεν μοιάζει με κανένα άλλο στο grid και περίμεναν να εξαφανίσουν το ανταγωνισμό με την μεγαλοφυία τους. 

"Θέλει να έχεις πολλά κιλά .... για να παρακάμψεις τον εθνικό σου εγωισμό έναντι της απονομής δικαιοσύνης.". --> Φίλε έχεις πολύ επιθετικό τόνο και είσαι πολύ επίμονος, σε βαθμό που κάποιος αναρωτιέται αν είσαι καλά.  Λογικά ή είσαι τρολ (το πιθανότερο, νέος λογαριασμός) ή έχεις παίξει κάποιο μεγάλο στοίχημα σε κανέναν ασιάτη και τώρα κλαις τα λεφτά σου.

Εγώ πάντως απολαμβάνω το πρωτάθλημα μια χαρά, όπως πέρσι και όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
3 λεπτά πριν, merphi είπε

Έχεις κέφια φίλε. Ολοι ξέρανε για το porpoising πριν καν αρχίσουν να σχεδιάζουν τα φετινά μονοθέσια, Το ήξεραν στην RBR, το ήξεραν στην Ferrari, το ήξεραν στην  Mercedes, το ήξερε ο Τομπάζης, ακόμα και ο Latifi, ακόμα και στην Haas. ΟΛΟΙ.

Το πρόβλημα τους ήταν ότι δεν χτίσανε κανονικά μονοθέσια για να τα δοκιμάσουν έγκαιρα. Οι προσομοιώσεις σε αεροδυναμικές σήραγγες με φυσικά μοντέλα είχαν σχεδιαστεί για την προηγούμενη γενιά μονοθεσίων και δεν συμπεριφέρονταν σωστά με τα νέα (πχ όχι αλληλεπίδραση με το έδαφος) συν το ότι δεν πιάνουν υψηλές ταχύτητες. 

Το άλλο και σημαντικότερο είναι ότι οι σύγχρονοι μηχανικοί κάνουν πάρα πολύ δουλεία τρέχοντας εξομοιώσεις στα computer. Κάποιοι μηχανικοί καταφέρανε να στήσουν σωστά μοντέλα και βρήκαν τα σωστά μαθηματικά και κάποιοι όχι, ή απλά ήταν περισσότερο τυχεροί.

1. Δεν το δημιούργησε ο Τομπάζης είναι φυσικό φαινόμενο. Επιπλέον ο Ταμπάζης δεν δουλεύει για την Ferrari.

2. Οχι μονο ο Τομπάζης, αλλά όλοι στην Mercedes μπορούν να το λύσουν σε 5 λεπτά, ακόμα και οι καθαρίστριες έχουν ακούσει τι πρέπει να γίνει και το ξέρουν. Απλά σηκώνεις το αυτοκίνητο ψηλότερα. Όμως τότε το πρόβλημα της Mercedes θα είναι ότι θα παίζει για την 4-5 θέση, ούτε καν για την 3η. Δικό τους θέμα, αυτοί σχεδίασαν ένα μονοθέσιο που δεν μοιάζει με κανένα άλλο στο grid και περίμεναν να εξαφανίσουν το ανταγωνισμό με την μεγαλοφυία τους. 

"Θέλει να έχεις πολλά κιλά .... για να παρακάμψεις τον εθνικό σου εγωισμό έναντι της απονομής δικαιοσύνης.". --> Φίλε έχεις πολύ επιθετικό τόνο και είσαι πολύ επίμονος, σε βαθμό που κάποιος αναρωτιέται αν είσαι καλά.  Λογικά ή είσαι τρολ (το πιθανότερο, νέος λογαριασμός) ή έχεις παίξει κάποιο μεγάλο στοίχημα σε κανέναν ασιάτη και τώρα κλαις τα λεφτά σου.

Εγώ πάντως απολαμβάνω το πρωτάθλημα μια χαρά, όπως πέρσι και όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Φυσικά φίλε και έχω κέφια,διότι εγώ περίμενα να δω ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα δια του καινούργιου σχεδιασμού και βλέπω πως η F1 δια χειρός Τομπάζη έχει καταντήσει χαμαιτυπείο.Το πρόβλημα της υπόθεσης δεν ειναι ούτε το porpoising,ούτε γιατί η merc δεν δέχεται να σηκώσει το μονοθέσιο.Το προβλημά μας είναι πως το πρωτάθλημα δεν είναι ανταγωνιστικό.Ο Τομπάζης,μας υποσχέθηκε ανταγωνιστικό πρωτάθλημα και εμείς εδώ και 9 αγώνες βλέπουμε μια σουπίτσα.Σε προηγούμενο σχόλιο σου έδωσα τις αποδόσεις στο στοίχημα.Αν τις προσέξεις ήδη γνωρίζουμε τον πρωταθλητη (πιλότο-κατασκευαστή) απο τώρα και δεν έχουμε φτάσει ούτε στα μισά της σεζόν.Μόνο με βίδες και καρφιά μπορεί να αλλάξει η κατάσταση όσον αφορά την αναγωνιστικότητα του φετεινού πρωταθλήματος.Για αυτό και θεωρώ πως ο Τομπάζης απέτυχε παταγωδώς.Δεν έπιασε τον αντικειμενικό στόχο.Την ανταγωνιστικότητα.Το στοίχημα για φέτος ο Τομπάζης το έχασε.Αν δεν το κερδίσει και του χρόνου,το 2024 θα πρέπει να τον συνταξιοδοτήσουν με ένσημα περιπτερά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο για το θεμα κανονισμοι και μονοθεσια του 2022 ...
Ο τομπαζης δεν σχεδιασε κανενα μονοθεσιο του 2022. Ουτε καν εγραψε μονος του τους κανονισμους .
Οι μελετες ειχαν ξεκινησει καποια χρονια πριν με ερωτημα πως θα λυθει το φαινομενο της μειωσης της
downforce οταν τα μονοθεσια πλησιαζουν το ενα το αλλο. Η οποια μειωση με τη σειρα της αφαιρουσε
φορτιο απο τα εμπρος ελαστικα με αποτελεσμα το γλυστριμα, την υπερθερμανση και τελικα το graining τους.
Αν θελετε να ριξετε το αναθεμα στον τομπαζη be my guest. Το ιδιο λεγανε και για την Pirelli αλλα στην πραξη
και εκεινοι κανανε οτι τους ζητηθηκε.
Επισης απο την παρακολουθηση ετων φορμουλα 1 εχω να πω πως αν δεν εισαι καλος δεν στεριωνεις στην F1.
Δεν ειναι περιβαλλον που αντεχει τα βυσματα. Ακομα και ο Gary Anderson που στις αναλυσεις του εχει να πεσει
μεσα εδω και καιρο, την εποχη που εκανε σχεδιασεις αυτός και για τους κανονισμους με τους οποιους δουλεψε
εδωσε και ομορφα και γρηγορα μονοθεσια.Simple μεν αλλα καλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 ώρες πριν, haHa είπε

Εντωμεταξύ, οποιος περιμενε μετα απο μεγαλες αλλαγες στους κανονισμους να είναι πιο ανταγωνιστικο το πρωτάθλημα, μάλλον βλέπει F1 πρωτη φορα. 

Διαψεύδεις τον ίδιο τον Τομπάζη;Ο Τομπάζης βλέπει F1 για πρώτη φορά;

Κεντρικό ρόλο στη σύνταξη των νέων κανονισμών του 2022 διαδραμάτισε ο Έλληνας αεροδυναμιστής Νικόλας Τομπάζης, επικεφαλής του τεχνικού τμήματος μονοθεσίων της FIA. Μιλώντας στην παρουσίαση του νέου αυτοκινήτου, ο Τομπάζης τόνισε: "Συνεργαστήκαμε η FIA και η Formula 1 για να κάνουμε καλύτερο το θέαμα. Περιμένουμε ότι ο συναγωνισμός στους αγώνες θα είναι πιο στενός, με αυτοκίνητα που θα μπορούν να αγωνίζονται σε μικρότερη απόσταση μεταξύ τους".
https://www.sport24.gr/auto24/motorsports/apokalypsi-toy-monothesioy-tis-formula-1-toy-2022.9296303.html

Πότε είδατε πιο στενό συναγωνισμό στους αγώνες και με τα αυτοκίνητα να αγωνίζονται σε μικρότερη απόσταση μεταξύ τους πράγμα που σημαίνει πως ευνοούνται πιο πολύ οι προσπεράσεις; Πότε είδατε αυτό το σούπερ ντούπερ θέαμα στα 9 GP

Εγώ αντίθετα ξέρω και βλέπω πως αν δεν έχεις DRS,δεν πλησιάζεις και δεν προσπερνάς το άλλο μονοθέσιο ούτε με σφαίρες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, amberis είπε

Διαψεύδεις τον ίδιο τον Τομπάζη;Ο Τομπάζης βλέπει F1 για πρώτη φορά;

Κεντρικό ρόλο στη σύνταξη των νέων κανονισμών του 2022 διαδραμάτισε ο Έλληνας αεροδυναμιστής Νικόλας Τομπάζης, επικεφαλής του τεχνικού τμήματος μονοθεσίων της FIA. Μιλώντας στην παρουσίαση του νέου αυτοκινήτου, ο Τομπάζης τόνισε: "Συνεργαστήκαμε η FIA και η Formula 1 για να κάνουμε καλύτερο το θέαμα. Περιμένουμε ότι ο συναγωνισμός στους αγώνες θα είναι πιο στενός, με αυτοκίνητα που θα μπορούν να αγωνίζονται σε μικρότερη απόσταση μεταξύ τους".
https://www.sport24.gr/auto24/motorsports/apokalypsi-toy-monothesioy-tis-formula-1-toy-2022.9296303.html

Πότε είδατε πιο στενό συναγωνισμό στους αγώνες και με τα αυτοκίνητα να αγωνίζονται σε μικρότερη απόσταση μεταξύ τους πράγμα που σημαίνει πως ευνοούνται πιο πολύ οι προσπεράσεις; Πότε είδατε αυτό το σούπερ ντούπερ θέαμα στα 9 GP

Εγώ αντίθετα ξέρω και βλέπω πως αν δεν έχεις DRS,δεν πλησιάζεις και δεν προσπερνάς το άλλο μονοθέσιο ούτε με σφαίρες

Ποια χρονια ειχαμε ανταγωνισμο;

.

13 λεπτά πριν, amberis είπε

Έλληνας αεροδυναμιστής Νικόλας Τομπάζης

Ακομη, συμφερει να μεινει ο Τομπαζης.

Αμα φυγει θα πρεπει να πληρωνουν για την ιδια θεση 6-7 αλλους μαζι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να πετάξω και ένα συνθηματικό να δω πόσοι εδώ μέσα είναι παλιοί τηλεοπτικοί μύστες της F1
Υπάρχει κάποιο παλικάρι που έχει δει ποτέ στην ζωή του δοκιμαστικά και αγώνα Grand Prix της F1 απο τα Kiosque/Tequila;

 

Επεξ/σία από amberis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, amberis είπε

Για να πετάξω και ένα συνθηματικό να δω πόσοι εδώ μέσα είναι παλιοί τηλεοπτικοί μύστες της F1
Υπάρχει κάποιο παλικάρι που έχει δει ποτέ στην ζωή του δοκιμαστικά και αγώνα Grand Prix της F1 απο τα Kiosque/Tequila;

 

Εγω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Ρε σεις ούτε μια νύχτα χωρίς να αναφερθείτε στον Τομπάζη; 

Εντυπωσιακό πάντως. Ο Τομπάζης θα γλυτώσει πολλά λεφτά από τα έξοδα του σπιτιού του, γιατί ζει rent-free στο κεφάλι του φίλου μας που δεν έχει ανεβάσει κανένα post που να μην περιέχει την λέξη "Τομπάζης".

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, stolenweapon είπε

Ρε σεις ούτε μια νύχτα χωρίς να αναφερθείτε στον Τομπάζη;

Πρόσεχε τι εύχεσαι! Μόλις αφήσουν τον Τομπάζη θα πιάσουν τον Hamilton.

9 ώρες πριν, MrRush είπε

 

image.png

αυτά καλό είναι να τα μοιραζόμαστε νωρίτερα με τους υπόλοιπους ε! :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, amberis είπε

Διαψεύδεις τον ίδιο τον Τομπάζη;Ο Τομπάζης βλέπει F1 για πρώτη φορά;

Οχι, τον επιβεβαιωνω:

Αναφορά σε κείμενο

"But Tombazis, head of single-seater matters for the FIA, says that while bigger gaps might initially exist, the pack should be closer together overall from the top to the bottom of the grid."

“It is difficult to expect it to be more exciting than [2021] because that is a very high point of reference,” said Tombazis, quoted by Autosport.

“But I think once there’s a bit of convergence, I think there will be more cars in the mix and I think that would be positive.
....

“Also to have people who can genuinely follow closer for longer periods and not overheat the tyres, and still be able to fight for prolonged periods, I think that would be quite exciting.”

....

The midfield was particularly competitive throughout 2021 and Alfa Romeo team principal Fred Vasseur believes it will be even more so during the forthcoming campaign.

“For sure, Mercedes, Red Bull and even Ferrari, they will still have a big advantage in terms of technology, resources and so on, no question mark for me,” said Vasseur.

“But then if you have a look one step behind, between, I would say P4, P5 to P9, that, from one race to another, you could be in Q3 or P18 in qualy.



Οταν εχουμε καινουριους κανονισμους, εχουμε αρχικα μεγαλυτερες διαφορες στην αποδοση μονοθεσιων και σιγα-σιγα συγκλινουν.

Το ειπε ο Tombazis, το ειπε ο Symonds(που ηταν αυτους που ηγηθηκε της ομαδας που σχεδιασαν τους νεους κανονισμους) :

Αναφορά σε κείμενο

Symonds says. Over time the rules slowly get closer to what is ideal. “If you have very stable regulations you tend to get convergence of performance and when you disrupt there is always a danger that you will destroy that convergence,” he says.

“That can't be taken lightly. You have to think you're really going to achieve something, not just make the cars look nicer. So I’m aware that there may be slightly less convergence. But what I really hope, and what I'm reasonably convinced will happen, is that at the end of the first race drivers will say: 'Wow, I could really follow the car in front a lot closer; I could challenge; I was racing again.' If they say that, I will be a very happy man.”


Οποτε το τι λεει καποιος που κρινει απο τους 9 πρωτους αγωνες(κατι που συμφωνα με Tombazis και Symonds ηταν αναμενομενο) απλα επιβεβαιωνει ποσο σοβαρα πρεπει να τους παρουμε.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...