Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
3 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Συνεχισε το τρολλαρισμα και θα φας report

Το πρόβλημα είμαι εγώ ή το γεγονός πως ήμαστε στο 9 GP και το πρωτάθλημα είναι τόσο βαρετό όσο το ελληνικό ποδόσφαιρο.Μάστορα μπορείς να μου δώσεις μια εξήγηση για την παρακάτω είδηση;Τι έψαχναν με το σκύλο;Την κόκα απο το πάρτυ της προηγούμενης βραδιάς ή είχαν πληροφορίες πως κάποιος τρελός σαν κι εμένα δοκίμασε να κάνει το πρωτάθλημα ανταγωνιστικό; Κάτι τέτοιες εφόδους είχα ζήσει στον στρατό που ερχόταν ο σκυλάς με τον τετράποδο φίλο του και έψαχνε στο θάλαμο για ναρκωτικά

 

Formula 1: Τι έψαχνε η αστυνομία στο γκαράζ της Red Bull;

O Μαξ Φερστάπεν ήταν ο μεγάλος νικητής του Grand Prix Καναδά και το πανηγύρισε δεόντως στο βάθρο. Από κάτω βρισκόταν όλοι οι μηχανικοί και τα στελέχη της ομάδας που πανηγύριζαν μαζί με τον Ολλανδό.

Την ίδια στιγμή όμως το γκαράζ της αυστριακής ομάδας δέχθηκε έναν... απρόσμενο επισκέπτη. Ένας αστυνομικός μαζί με ένα σκύλο-ανιχνευτή (τα λεγόμενα Κ9) είχαν κάνει έφοδο, ψάχνοντας για… κάτι που δεν έχει ακόμη διευκρινιστεί. Μάλιστα, για αρκετή ώρα μετά την απονομή στο βάθρο κανένας στο στρατόπεδο της Red Bull Racing δεν είχε πρόσβαση στο γκαράζ μέχρι να ολοκληρωθούν οι έρευνες.

Την ιστορία τη διηγήθηκε ο δημοσιογράφος του Sky Sports, Τεντ Κράβιτς, αμέσως μετά το τέλος του Grand Prix: «Δεν άφησαν την ομάδα να επιστρέψει στο γκαράζ γιατί μέσα ήταν ένας αστυνομικός μαζί με ένα σκυλί της αστυνομίας. Έψαχνε ο σκύλος μήπως κουτάκια με Red Bull; Μήπως βρήκε μερικά; Τα σκυλιά της αστυνομίας μπορούν να ανιχνεύσουν εκρηκτικούς μηχανισμούς, ναρκωτικά, αναψυκτικά με πολλή ζάχαρη ή καφεΐνη. Τα σκυλιά αυτά έχουν ταλέντο».

https://www.gazzetta.gr/gmotion/2127661/formula-1-ti-epsahne-i-astynomia-sto-gkaraz-tis-red-bull

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, amberis είπε

Κόλλησες στο επίθετο; Δεν έχω εμμονή με κάποιον,ούτε απωθημένο.Απλά έχω εντοπίσει τον άνθρωπο που έκανε το πρωτάθλημα του 2022 ..ουτάνα απο όλες τις απόψεις.Ο άλλος απο πάνω μου λέει να φορτώσω βαλίτσες για το Uk και να πάω να σώσω την αξιοπιστία του πρωταθλήματος κάνοντας πιο ανταγωνιστικό.Να του απαντήσω λοιπόν "Ναι, να το παίξω ήρωας αλλά πρώτα να πάρω τα λεφτά που παίρνει ο Τομπάζης".Ο Τομπάζης πληρώνεται για να κάνει το σπορ πιο ποιοτικό και αυτός τα μάμησε όλα,ξεκινώντας πρώτα απο τους οδηγούς με σκοπό να τους στείλει στο σπιτάκι τους με αναπηρία

Έχεις δίκαιο φίλε μου. Αυτος ο Τομπάζης ο υπερεκτιμημενος φταίει για την φετινή κατάντια και όχι μόνο. Αλλά εδώ μέσα κανένας δεν θα το παραδεχτεί. Μέχρι και προσωπικοί του φίλοι έχουν κάνει account για να τον προμοταρουν. Γι αυτό φίλε μου σβήσε το account που έφτιαξες και ασ τους να βράζουν στη μιζέρια τους. Δε θα βγάλεις άκρη με δαύτους. 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, papp0us είπε

Τις ταυτότητες  του μπινοτο και του αεροδυναμιστη της Ferrari 

Ο Ζακ μαλλον εψαχνε τον Lando. Τον ειχε χασει και σου λεει θα μας το φαει ο Horner το παληκαρι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Μεγάλα upgrades από Ferrari, RB και Mercedes. Ενδιαφέρον θα έχει ο αγώνας, πίστα με πολύ χώρο για προσπεράσεις και απ'οτι είδαμε το 2019 Σαρλ & Μαξ θα έχουν καλή μάχη.

Leclerc pole + win αν όλα πάνε καλά χωρίς DNF.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Μεγάλα upgrades από Ferrari, RB και Mercedes. Ενδιαφέρον θα έχει ο αγώνας, πίστα με πολύ χώρο για προσπεράσεις και απ'οτι είδαμε το 2019 Σαρλ & Μαξ θα έχουν καλή μάχη.

Leclerc pole + win αν όλα πάνε καλά χωρίς DNF.

Upgrades για ποσο ακομα.. Ηδη οι φημες λενε πως η RB εχει ξοδεψει ολα τα λεφτα που ειχε προυπολογισει για development και γιαυτο φωναζει ο Cristian για πληθωρισμους και αναθεωρησεις σε cost cap. .... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Μόλις τώρα, ghostrider είπε

Upgrades για ποσο ακομα.. Ηδη οι φημες λενε πως η RB εχει ξοδεψει ολα τα λεφτα που ειχε προυπολογισει για development και γιαυτο φωναζει ο Cristian για πληθωρισμους και αναθεωρησεις σε cost cap. .... 

Ελπίζω να σταματήσουν τα αναψυκτικά τις αναβαθμίσεις μπας και αρχίσει η φοράδα να επιστρέφει στην μάχη. Φαίνεται ότι η RB έχει κάνει το ίδιο πράγμα που έκανε πέρυσι, στο 1ο μισό ήταν πολύ μπροστά και στο 2ο μισό η Merc ήταν πολύ ταχύτερη. 

Αν η φοράδα δεν έχει άλλα θέματα θα γυρίσει στην κορυφή ο Σαρλ σε λίγους αγώνες, με λίγη τύχη και λίγα DNFs από την RB.  

Δεν έχουν πια περιθώριο για βλακείες όπως στο Μονακό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να πάρω μονο ενα παράδειγμα μόνο από τον τελευταίο αγώνα, ο Sainz για 15 γυρους ακολουθούσε τον Max σε απόσταση 0.3 - 0.8 sec συνεχομενα σε ολο τον γυρο. Aυτο με τα περυσινα μονοθεσια ήταν αδύνατον, μετα απο λίγους γύρους ετσι, "έκαιγαν" τα λαστιχα λόγω μειωμένου downforce στον "dirty air",  οπότε αναγκαζοντουσαν να αφήνουν μεγαλύτερες αποστάσεις και μετα από μια αποτυχημένη προσπάθεια προσπέρασης πάλι ειχαν "καει" τα λαστιχα και δεν είχε άλλο για 2η προσπάθεια (Max-Ham πέρυσι 1ος αγωνας)

Μάλιστα 15 τετοιους γύρους με τα C3 (που στις παλιές ονομασίες αντιστοιχουσαν στα soft. Τα C4 supersoft και τα C5 ultrasoft...) 

Οπότε πετυχημένη την βρίσκω την αλλαγή. Αυτός ήταν ο στόχος, αυτό κατάφερε. Για να γίνει η προσπεράση παίζουν πολλά ακομη ρολο, δεν μπαίνω τώρα σε αυτη τη συζήτηση. Αν κρινουμε αναμεσα σε περυσι και σε φέτος (γιατί βεβαια δεν γίνεται να επιστρέψουμε 20 χρόνια πισω), η αλλαγή πετυχημένη φαίνεται. 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Επίσης κάτι άλλο με τους νέους κανονισμούς είναι ότι τα μονοθέσια έχουν ομορφύνει σαν design (σαν liveries όχι όλα, κοιτώντας McLaren και Mercedes). Μοιάζουν πιο futuristic και πιο γρήγορα (άσχετο αν δεν είναι) σε σχέση με τα 2014-2020.

Το μόνο κακό είναι ότι είναι πολύ μεγάλα και βαριά. Αν είχαν και καμιά V10/V12..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 ώρες πριν, Stergios74 είπε

Έχεις δίκαιο φίλε μου. Αυτος ο Τομπάζης ο υπερεκτιμημενος φταίει για την φετινή κατάντια και όχι μόνο. Αλλά εδώ μέσα κανένας δεν θα το παραδεχτεί. Μέχρι και προσωπικοί του φίλοι έχουν κάνει account για να τον προμοταρουν. Γι αυτό φίλε μου σβήσε το account που έφτιαξες και ασ τους να βράζουν στη μιζέρια τους. Δε θα βγάλεις άκρη με δαύτους. 

Γατάκια ακόμη περιμένω απάντηση στην ερώτηση.Ο Τομπάζης σχεδίασε το porpoising λόγω ασχετοσύνης ή λόγω σκοπιμότητας; Δεν τολμάτε να απαντήσετε γιατί θα πέσουν φάπες.Γιατί είτε θα αποδειχτεί πως ο Τομπάζης είναι άσχετος με τον αεροδυναμισμό και έκανε καριέρα με βύσμα,είτε πως εξυπηρετεί-προωθεί συγκεκριμένα συμφέροντα.

Επειδή γατάκια τυγχάνει να είναι Έλληνας κάνετε τουμπεκί ψιλοκομμένο.Αν ήταν άλλης εθνικότητας το στοματάκι σας θα κελαηδούσε,τώρα που η αλητεία έχει την ίδια καταγωγή,τώρα μόκο!!!!

Η αλητεία και η λαμογιά δεν έχουν καταγωγή.Το λαμόγιο είναι λαμόγιο και ο άσχετος είναι άσχετος είτε είναι Ελληνας,είτε Γερμανός,είτε Σουηδός,είτε,είτε.Όπως βρίζετε το κάθε προϊστάμενο της FIA για τα σφαλματά του το ίδιο πρέπει να κάνετε και για τον Τομπάζη.Ο Τομπάζης είναι η πέτρα του σκανδάλου είτε σας αρέσει είτε όχι.Ο Τομπάζης ευθύνεται για την εικόνα που παρουσιάζει αυτή την στιγμή η σεζόν του 2022 (πρωτάθλημα βαρετό χωρίς ανταγωνιστικότητα με ένα φαινόμενο που ψάχνονται όλοι για το πως θα το εξαλείψουν και τους οδηγούς να διαμαρτύρονται για το παλούκι που τρωνε όταν πιάνουν το τιμόνι)

Θέλει να έχεις πολλά κιλά .... για να παρακάμψεις τον εθνικό σου εγωισμό έναντι της απονομής δικαιοσύνης.

Δυο πράγματα πιστεύω.

1.Ο Τομπάζης σκόπιμα δημιούργησε το porpoising για να σπρώξει την ferrari στο βάθρο

2.Αν βάλεις τον Τομπάζη ως αρχιαεροδυναμιστή στην mercedes και του ζητήσεις να λύσει το πρόβλημα,τότε θα σηκώσει τα χέρια ψηλά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αρχικα, οτι θα υπήρχε porpoising το ηξεραν οι ομαδες απο το 2021 και απλα απερριψαν να κανουν αλλαγες στους κανονισμους που να το περιορίζει:

F1 teams already rejected rules tweak to eradicate porpoising

"It has emerged that last year, during discussions about the progress of the 2022 cars, a proposal was put forward to counter concerns about the risk of porpoising."

-------------------

Εντωμεταξύ, οποιος περιμενε μετα απο μεγαλες αλλαγες στους κανονισμους να είναι πιο ανταγωνιστικο το πρωτάθλημα, μάλλον βλέπει F1 πρωτη φορα. 

Τα μονοθέσια συγκλινουν σε αποδοση μονο οταν μενουν σταθεροι οι κανονισμοι για χρονια.

Οτι το 2022 θα ειχαμε μεγαλες διαφορες μεταξυ της απόδοσης των μονοθεσίων είναι κατι που περιμεναν αυτοι που σχεδιασαν τους κανονισμους:

Εδω τι λεει και ο Pat Symonds για τη συγκλιση αποδοσης οταν ειναι σταθεροι οι κανονισμοι:

Inside Formula 1’s biggest ever rule change 

  Αναφορά σε κείμενο

Symonds says. Over time the rules slowly get closer to what is ideal. “If you have very stable regulations you tend to get convergence of performance and when you disrupt there is always a danger that you will destroy that convergence,” he says.

“That can't be taken lightly. You have to think you're really going to achieve something, not just make the cars look nicer. So I’m aware that there may be slightly less convergence. But what I really hope, and what I'm reasonably convinced will happen, is that at the end of the first race drivers will say: 'Wow, I could really follow the car in front a lot closer; I could challenge; I was racing again.' If they say that, I will be a very happy man.” 

 

 

Τα ιδια ελεγε και ο Horner:

Stability best way to close F1 performance gap – Horner

  Αναφορά σε κείμενο

Inevitably somebody will get it right, some teams will get it wrong. If anything, more gaps between the teams [will occur]. The best way to achieve close grid is stability and then the teams will concertina and converge.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...