Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης

 

Βγαίνετε και μου λέτε πως ο Τομπάζης σχεδίασε τα μονοθέσια με τέτοιο τρόπο ώστε να εμφανιστεί σκόπιμα το porpoising για να προκαλέσει προβλήματα οδήγησης με τους οδηγούς να παραπονιούνται για την σωματική τους ακεραιότητα-υγεία τους,για να προκαλέσει κοκκορομαχίες στις ομάδες,για να προκαλέσει τους αεροδυναμιστές των ομάδων να βρουν λύση στο φαινόμενο και γενικά μέσω αυτού του μπάχαλου να κάνει το πρωτάθλημα πιο ανταγωνιστικό;

Αν ο Τομπάζης αστόχησε και δεν μπόρεσε να προβλέψει το porpoising ποιος έχει τα @@@@ απο την F1 να βγει να το πει;Δεν γίνεται να βγει η FIA και να πει "Συγγνώμη μάγκες,σχεδιάσαμε με λάθος τρόπο τα μονοθέσια".Θα γελάνε μέχρι και οι εξωγήινοι.Για αυτό και πετάνε το μπαλάκι στις ομάδες και τους λένε είναι δικό σας πρόβλημα για το πως θα το λύσετε,εμείς δεν φερουμε καμιά ευθύνη

Ο Τομπάζης έκανε την ...λακία είτε απο άγνοια,είτε σκόπιμα για λόγους συμφερόντων και τώρα όλοι τρέχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, amberis είπε

Κανένα γατάκι εδώ μέσα δεν τολμά να απαντήσει στις ερωτησείς μου.Σας ρωτω για ακόμη μια φορά και όποιος έχει τα @@@@ ας απαντήσει

Ο Τομπάζης σχεδίασε τα νέα μονοθέσια ναι ή όχι; Όταν σχεδίαζε τα νέα μονοθέσια ήξερε πως θα προκύψει το πρόβλημα με το porpoising ναι ή όχι; Αν δεν ήξερε,είναι άσχετος με το αεροδυναμισμό ,ναι ή όχι; Αν ήξερε το έκανε σκόπιμα για να εξυπηρετήσει συγκεκριμένα συμφέροντα ναι ή όχι;

Ο Τομπάζης έβγαινε και έλεγε λίγο πριν αρχίσει το πρωτάθλημα πως με τα καινούργια μονοθέσια σταδιακά οι ομάδες της F1 θα αρχίσουν να συγκλίνουν, και ο συναγωνισμός στην κορυφή θα γίνει πιο στενός και πολυπληθής,ναι ή όχι; Με τα ήδη 9 GP που έχουν γίνει ο Τομπάζης έπεσε μέσα,ναι ή όχι;

Ασχολείστε όλοι σας με τους οδηγούς και τις ομάδες,ασχολείστε με το ποιος οδηγός αξίζει περισσότερο ή λιγότερο,με το ποια ομάδα έχει πληροφορίες απο πριν και δεν ασχολείστε με τον άνθρωπο που έκανε της F1 χαμαιτυπείο,που υποβάθμισε το τηλεοπτικό θέαμα

Που πας να δεις απο το κράνος του πιλότου και απο το πολύ porpoising ζαλίζεσαι,φανταστείτε τι παλούκι τρώνε οι ίδιοι οι οδηγοί,που πας να ακούσεις τον ήχο του κινητήρα και λόγω porpoising νομίζεις πως το μικρόφωνο έχει χαλάσει και σου δίνει παράσιτα

Γιατί να είναι υποχρεωμένος ο τηλεθεατής να ακούει το γδάρσιμο του πατώματος του μονοθεσίου και γιατί να είναι υποχρεωμένος ο τηλεθεατής να βλέπει ένα μονοθέσιο να τρέχει με λόξυγγα;

Με ρώτησε ο Τομπάζης όταν σχεδίαζε τα μονοθέσια αν εμένα τον τηλεθεατή μου αρέσει να βλέπω αυτή την τηλεοπτική φορμουλίστικη καρικατούρα; Με ρώτησε ο Τομπάζης όταν σχεδίαζε τα μονοθέσια αν εμένα τον τηλεθεατή μου αρέσει να βλέπω τους Βολφ-Χόρνερ να μαλώνουν λες και είναι παιδάκια του δημοτικού;

Ποιος ώριμος και συνειδητοποιημένος λάτρης του σπορ θα τους πάρει στα σοβαρά για να πάει π.χ. να ρίξει τα λεφτά του σε μια τηλεοπτική συνδρομή ή να πάει στην πίστα να δει απο κοντά το GP;

Εκτός αν εκεί στην FIA στοχεύουν σε ουγκ-ουγκ πελάτες που διψούν για θέαμα τύπου WWE

Όποιος δοκιμάσει να απαντήσει στο σχολιό μου,να βαλει τον εαυτό του στην θέση του μαρκετίστα που προσπαθεί να δικαιολογήσει στον επενδυτή που τον πληρώνει γιατί επιλέχτηκε αυτός ο τρόπος προώθησης του προιόντος που γεννά φαινόμενα porpoising τα οποία οδηγούν σε πολλά προβλήματα μεταξύ των οποίων και οι κοκκορομαχίες μεταξύ των ομάδων

Να υπενθυμίσουμε ότι αυτό το πρόβλημα με το porpoising υπήρχε και το 1970-1980 με κάποια μονοθέσια της Lotus και άλλων.

Ο Colin Chapman με βύσμα έγινε από τους μεγαλύτερους μηχανικούς όλων των εποχών; Γκρίνιαζαν τότε οι θεατές για το porpoising; Στο τέλος της υπόθεσης το έλυσαν το πρόβλημα. 

Γιατί να μην το λύσουν και τώρα; Όχι σε 5 αγώνες βέβαια. Δεν λύνονται όλα σε 5 αγώνες. 

Δεν νομίζω κανένας που να έχει γνώση μηχανικής να περίμενε να μην έχει κανένα πρόβλημα το πρώτο μονοθέσιο των ομάδων με τους νέους κανονισμούς. Και τα μονοθέσια του 2014 είχαν θέματα, τα οποία σε λίγα χρόνια λύθηκαν.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 λεπτό πριν, stolenweapon είπε

Να υπενθυμίσουμε ότι αυτό το πρόβλημα με το porpoising υπήρχε και το 1970-1980 με κάποια μονοθέσια της Lotus και άλλων.

Ο Colin Chapman με βύσμα έγινε από τους μεγαλύτερους μηχανικούς όλων των εποχών; Γκρίνιαζαν τότε οι θεατές για το porpoising; Στο τέλος της υπόθεσης το έλυσαν το πρόβλημα. 

Γιατί να μην το λύσουν και τώρα; Όχι σε 5 αγώνες βέβαια. Δεν λύνονται όλα σε 5 αγώνες. 

Δεν νομίζω κανένας που να έχει γνώση μηχανικής να περίμενε να μην έχει κανένα πρόβλημα το πρώτο μονοθέσιο των ομάδων με τους νέους κανονισμούς.

Το πράγμα είναι απλό.Ο Τομπάζης ήξερε πως θα προκύψει το porpoising ναι ή όχι.Αν μου απαντήσεις σε αυτό,τότε την βρίσκουμε έυκολα την άκρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, amberis είπε

Το πράγμα είναι απλό.Ο Τομπάζης ήξερε πως θα προκύψει το porpoising ναι ή όχι.Αν μου απαντήσεις σε αυτό,τότε την βρίσκουμε έυκολα την άκρη.

Ο νέος σχεδιασμός είχε κάποιους πολύ συγκεκριμένους στόχους. Το porpoising είναι αποτέλεσμα του όχι βέλτιστου σχεδιασμού της εκάστοτε ομάδας. Κοίτα όμως τη redbull. Ούτε έχει πρόβλημα ενώ είναι και γρήγορη.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, liakjim είπε

Ο νέος σχεδιασμός είχε κάποιους πολύ συγκεκριμένους στόχους. Το porpoising είναι αποτέλεσμα του όχι βέλτιστου σχεδιασμού της εκάστοτε ομάδας. Κοίτα όμως τη redbull. Ούτε έχει πρόβλημα ενώ είναι και γρήγορη.

Συμφωνείς με την αποψή μου και δεν το έχεις καταλάβει.Ο Τομπάζης έκανε το πρωτάθλημα τόσο ανταγωνιστικό που ήδη απο το 9 GP άρχισε να διαφαίνεται ο πρωταθλητής (πιλότος-κατασκευαστής).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Μεγάλε μάστορα Τομπάζη!!!! Τους έβαλες τα γυαλιά!!! Σχεδίασες τα μονοθέσια με τέτοιο τρόπο που καμιά απο τις ομάδες δεν μπορούσε να δει αυτό που θα ερχόταν με την έναρξη του πρωταθλήματος.

Που οφείλεται το «porpoising»;

Το φαινομένο «porpoising» στην ελληνική ορολογία “δελφινισμός” (επειδή το ρύγχος πάει πάνω κάτω σαν δελφίνι) είναι αεροδυναμικής φύσεως. Στην ουσία πρόκειται για την βίαιη αναπήδηση των μονοθεσίων στις υψηλές ταχύτητες. Με απλά λόγια ο πιλότος νιώθει σαν να περνά με το μονοθέσιο του από συνεχόμενες ανωμαλίες. Οι ομάδες παρά τις προσομοιώσεις που είχαν πραγματοποίησει δεν κατάφεραν να προβλέψουν πως το φαινόμενο αυτό θα είναι τόσο έντονο στις δοκιμές της Βαρκελώνης. Ένας παράγοντας αποτελεί το γεγονός πως η μέγιστη ταχύτητα που μπορούν να προσομοιώσουν οι αεροδυναμικές σήραγγες είναι μέχρι 50 μ./δλ. δηλαδή 180 χλμ./ώρα., ενώ το φαινόμενο παρουσιάζεται ουσιαστικά μετά τα 260-280 χλμ./ώρα, ενώ και οι προσομοιώσεις του CFD που είχαν γίνει στα εργοστάσια των ομάδων, δεν έδειξαν κάποιο πρόβλημα.

https://www.4troxoi.gr/agones/formula-1/formula1-porpoising/

Επεξ/σία από amberis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Μόλις τώρα, JailbrokenDiesel είπε

νεο μπελα βρηκαμε μετα τις 5 σελιδες διαμαχης για τους ποντους του Leclerc Max και τα DNF τους.

Καλά τα λες.

Ας ασχοληθούμε με την απόλυτη ληστεία που έγινε αυτό το ΣΚ. 

Δείτε τα standings για DOTD:

Charles Leclerc - 21.6%

Lewis Hamilton - 11.9%

Carlos Sainz - 10.6%

Max Verstappen - 10.2%

Fernando Alonso - 6%

Οπότε ερωτώ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 39.7%;;; 

spacer.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Καλά τα λες.

Ας ασχοληθούμε με την απόλυτη ληστεία που έγινε αυτό το ΣΚ. 

Δείτε τα standings για DOTD:

Charles Leclerc - 21.6%

Lewis Hamilton - 11.9%

Carlos Sainz - 10.6%

Max Verstappen - 10.2%

Fernando Alonso - 6%

Οπότε ερωτώ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 39.7%;;; 

spacer.png

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
11 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 39.7%

Διασκορπισμένο στους υπόλοιπους οδηγούς.Που είναι το παράξενο; Έχεις 15 υπόλοιπους οδηγούς να μοιράζονται το 39,7%.Μεσοσταθμικά έχεις 2,64% το οποίο είναι σαφώς πολύ πιο κάτω απο το 6% του Αλόνσο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Μόλις τώρα, amberis είπε

Διασκορπισμένο στους υπόλοιπους οδηγούς.Που είναι το παράξενο; Έχεις 15 υπόλοιπους οδηγούς να μοιράζονται το 39,7%.Μεσοσταθμικά έχεις 2,64% το οποίο είναι σαφώς πολύ πιο κάτω απο το 6% του Αλόνσο

Νομίζω ότι έχασες εντελώς το νόημα του post.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 λεπτό πριν, stolenweapon είπε

Νομίζω ότι έχασες εντελώς το νόημα του post.

Ενδεχομένως και θα σε παρακαλούσα να μου το υποδείξεις.Πάμε να δούμε το νόημα το δικο μου.DOTD=Driver of the Day.Σωστά; Ψηφίζουν 100 νοματαίοι

Charles Leclerc - 21.6% ΝΟΜΑΤΑΙΟΙ

Lewis Hamilton - 11.9% ΝΟΜΑΤΑΙΟΙ

Carlos Sainz - 10.6% ΝΟΜΑΤΑΙΟΙ

Max Verstappen - 10.2% ΝΟΜΑΤΑΙΟΙ

Fernando Alonso - 6% ΝΟΜΑΤΑΙΟΙ

Που είναι οι υπόλοιποι 39,7 νοματαίοι; Έχουν ψηφίσει τους υπόλοιπους 15 οδηγούς οι οποιοί κανείς τους δεν ξεπερνάει το 6% του Αλόνσο για αυτό και δεν αναφέρονται.Είναι αυτό που λέμε 39,7% στα λοιπά κόμματα

Τι δεν καταλαβαίνεις;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, JailbrokenDiesel είπε

νεο μπελα βρηκαμε μετα τις 5 σελιδες διαμαχης για τους ποντους του Leclerc Max και τα DNF τους.

Και για πες αμα βγω DNF απο τη δευτερη θεση ποσους ποντους εχω χασει;

4 λεπτά πριν, amberis είπε

Ενδεχομένως και θα σε παρακαλούσα να μου το υποδείξεις.Πάμε να δούμε το νόημα το δικο μου.DOTD=Driver of the Day.Σωστά; Ψηφίζουν 100 νοματαίοι

Charles Leclerc - 21.6% ΝΟΜΑΤΑΙΟΙ

Lewis Hamilton - 11.9% ΝΟΜΑΤΑΙΟΙ

Carlos Sainz - 10.6% ΝΟΜΑΤΑΙΟΙ

Max Verstappen - 10.2% ΝΟΜΑΤΑΙΟΙ

Fernando Alonso - 6% ΝΟΜΑΤΑΙΟΙ

Που είναι οι υπόλοιποι 39,7 νοματαίοι; Έχουν ψηφίσει τους υπόλοιπους 15 οδηγούς οι οποιοί κανείς τους δεν ξεπερνάει το 6% του Αλόνσο για αυτό και δεν αναφέρονται.Είναι αυτό που λέμε 39,7% στα λοιπά κόμματα

Τι δεν καταλαβαίνεις;

 

Για πλακα το λενε απο την αρχη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Μόλις τώρα, amberis είπε

Ενδεχομένως και θα σε παρακαλούσα να μου το υποδείξεις.Πάμε να δούμε το νόημα το δικο μου.DOTD=Driver of the Day.Σωστά; Ψηφίζουν 100 νοματαίοι

Charles Leclerc - 21.6% ΝΟΜΑΤΑΙΟΙ

Lewis Hamilton - 11.9% ΝΟΜΑΤΑΙΟΙ

Carlos Sainz - 10.6% ΝΟΜΑΤΑΙΟΙ

Max Verstappen - 10.2% ΝΟΜΑΤΑΙΟΙ

Fernando Alonso - 6% ΝΟΜΑΤΑΙΟΙ

Που είναι οι υπόλοιποι 39,7 νοματαίοι; Έχουν ψηφίσει τους υπόλοιπους 15 οδηγούς οι οποιοί κανείς τους δεν ξεπερνάει το 6% του Αλόνσο για αυτό και δεν αναφέρονται.Είναι αυτό που λέμε 39,7% στα λοιπά κόμματα

Τι δεν καταλαβαίνεις;

 

Το ομορφόπαιδο της εικόνας στο post είναι ο Latifi, οδηγός για την Williams, ο οποίος πέρυσι είχε μια μικρή επαφή με τοίχο στον τελευταίο αγώνα της σεζόν, με αποτέλεσμα να έρθει safety car και στον τελευταίο γύρο να περάσει ο Max τον Hamilton και να πάρει τον τίτλο.

Γι'αυτό τον λόγο ο μέγας Latifi θεωρείται ως GOAT της Formula 1, και το post μου ήταν ένα αστείο για το πως ο Goatifi είχε πάρει DOTD αλλά το έκρυψε η FIA για να μην υπάρχουν αντιδράσεις.

Προφανώς και γνωρίζω ότι το υπόλοιπο 39.7% είναι διαδεδομένο στους άλλους 15 οδηγούς. Απλά μαθηματικά είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Witcher1st είπε

WATCH: The moment Hamilton and Verstappen finally went wheel-to-wheel again in 2022 | Formula 1®

Max, σεβασμο στον επτακις παγκοσμιο πρωταθλητη, φιλε μου.

 

 

Τελος μεγαλο shout out στον witcher αν και αργησε μια χρονια στο παρτυ.

Οπου επτακις καποιοι θα εβαζαν goat καποιοι αλλοι θα διαφωνουσαν

1 λεπτό πριν, stolenweapon είπε

safety car και στον τελευταίο γύρο να περάσει ο Max τον Hamilton και να πάρει τον τίτλο.

+Ανθρωπινο λαθος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...