Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 λεπτά πριν, amberis είπε

Ο Τομπάζης όταν σχεδίαζε τα καινούργια μονοθέσια ήξερε πως θα προκύψει το πρόβλημα του porpoising ;
Αν δεν ήξερε τότε σημαίνει πως έκανε καριέρα με βύσμα.Αν ήξερε τότε γιατί δημιούργησε σκόπιμα αυτό το πρόβλημα;

Αν ήσουν επενδυτής το 2021 και έριχνες τα όμορφα σου λεφτουδάκια στην F1 και στον Τομπάζη για να σου φτιάξει μονοθέσια με σκοπό να βελτιωθεί το αθλητικό προιόν απο το 2022 και μετά και κατ'επέκταση να αποκομίσεις τεράστια κέρδη απο το ενδιαφέρον του κοινού και έβλεπες απο το πουθενά να προκύπτει ένα φαινόμενο που
προκαλούσε προβλήματα σε όλους (ομάδες-πιλότους),έκανε άνω κάτω την FIA ζημιώνοντας σε τελική ανάλυση το αθλητικό προιόν θα άρχιζες τον Τομπάζη στα χαστούκια ναι ή όχι; Θα τον πλάκωνες στο ξύλο ναι ή όχι; Θα τον έστελνες στην εντατική ναι ή όχι;

Ο Τομπάζης πρέπει να βγει σε σύνταξη.Έκανε με τον σχεδιασμό του (σκοπίμως ή όχι) την F1 χαμαιτυπείο υψηλών προδιαγραφών.

Στην εντατικη ναι, τα υπολοιπα οχι, ειναι χασιμο χρονου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Witcher1st είπε

Ο Μαξ ειχε την ευκαιρια να μπει στη F1 απο τα 17 του.

Ξέρεις τι σημαίνει καριέρα με βύσμα; Διάβασε το βιογραφικό του Τομπάζη

Γεννήθηκε στις 22 Απριλίου του 1968 στην Αθήνα. Πατέρας του είναι ένας από τους πιο σπουδαίους Έλληνες αρχιτέκτονες, ο Αλέξανδρος Τομπάζης.

Σπούδασε στο Imperial College του Λονδίνου. Ολοκληρώνοντας το διδακτορικό του απάντησε σε μία αγγελία της Benetton για την αναζήτηση ενός junior αεροδυναμιστή. Η επαγγελματική του σταδιοδρομία ξεκίνησε το 1992, όταν μπήκε στην ομάδα της Benetton (μέσω της αγγελίας) και μέχρι το 1994 κατάφερε να γίνει επικεφαλής της ομάδας αεροδυναμικής. Στη συνέχεια το 1997, «μετακόμισε» στην ομάδα της Ferrari, τον όρισαν ως επικεφαλής της ομάδας αεροδυναμικής της Ferrari το 1998

https://www.ellines.com/erga-ellinon/6515-25-chronia-empeirias-sti-formula-1/

1992-1968=24 Σε ηλικία 24 χρονών βγαίνει απο το Imperial College του Λονδίνου με διδακτορικό,βρίσκει μέσω αγγελίας δουλειά στην Benetton ως junior αεροδυναμιστής και μέσα σε 2 χρόνια (ως 26χρονος)  έχει βάλει σε όλους τους πάλιουρες αεροδυναμιστές τα γυαλιά και γίνεται επικεφαλής της αεροδυναμικής ομάδας.Μετά απο 3 χρόνια μετακομίζει στην Ferrari και τσουπ γίνεται κατευθείαν το μεγάλο αφεντικό του αεροδυναμισμού της Ferrari

Τι μυαλό είχε ο ..ούστης; Μέσα σε 5 χρόνια απο εκεί που έπινε καφέ και διάβαζε αγγελίες για πρόσληψη καφετζήδων στα ΚΨΜ των ομάδων της F1 κατάφερε να γίνει το μεγάλο αφεντικό του αεροδυναμισμού της Ferrari.

Οι υπόλοιποι μπαρουτοκαπνισμένοι αεροδυναμιστές στην Ferrari τι ήταν και δεν είχαν την ικανότητα να γίνουν επικεφαλής; Μπακάληδες;

Η ειρωνεία της υπόθεσης; Πάει ο πιτσιρικάς στο ελληνικό ή στο αλλοδαπό Πανεπιστήμιο και αφού το τελειώσει θα κάνει όνειρα πως θα ζήσει την καριέρα του Τομπάζη

 

Επεξ/σία από amberis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 21/6/2022 στις 7:20 ΜΜ, Lotof είπε

Για αυτο αγαπαμε τους Mafia: αδυνατουν να κατανοησουν τα link πουνοι ιδιοι παραθετουν! Το link του reddit που παρεθεσες επιβεβαιώνει οτι δεν ηταν η Mercedes αλλα η Ferrari που επεμενε για V6😆🤣

 

Αλλωστε δεν χρειάζονται καν εικασιες και υποθέσεις οταν εχουμε τα γεγονοτα εκεινης της εποχης που δειχνουν ακριβως αυτο: την Ferrari να αντιδρα για τους 4κυλινδρους και να πιέζει για V6 που τελικως εγινε πραξη

 

--------------------------------

23 ώρες πριν, papp0us είπε

Έχω μια βασική απορία.

Η Redbull γιατί αντιδρά έτσι στην νέα οδηγία της FIA; Είναι κάτι μέσα που την βάζει σε κίνδυνο και δεν το βλέπω;

Θα έπρεπε να λένε ΟΛΟΙ, "οχι ας μην το κάνουμε" και να λέει η Redbull "ναι να το κάνουμε".

Γιατί αντιδρούν έτσι;

Γιατι η Mercedes δεν εχει πια πρόβλημα με porpoising, το ελυσε στην Ισπανια:

i8nll4vhat691.png?width=640&crop=smart&a

Mercedes claims its F1 porpoising issues are now "solved"
 

Αναφορά σε κείμενο

"I think in a way we have dissected what we define as porpoising or bouncing, and it is that the porpoising, which is the aerodynamic movement of the car, I think that's solved and we got on top of this around Barcelona," he explained.

 

Εχει πρόβλημα με bouncing σε πιστες με non-smooth surfaces, οπως το Baku. 

Είναι διαφορετικα αυτα τα προβλήματα. 

Η Mercedes παιζει να επηρεαστει ελάχιστα απο την οδηγια, η Φερράρι μπορεί περισσότερο. 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, amberis είπε

Ξέρεις τι σημαίνει καριέρα με βύσμα; Διάβασε το βιογραφικό του Τομπάζη

Γεννήθηκε στις 22 Απριλίου του 1968 στην Αθήνα. Πατέρας του είναι ένας από τους πιο σπουδαίους Έλληνες αρχιτέκτονες, ο Αλέξανδρος Τομπάζης.

Σπούδασε στο Imperial College του Λονδίνου. Ολοκληρώνοντας το διδακτορικό του απάντησε σε μία αγγελία της Benetton για την αναζήτηση ενός junior αεροδυναμιστή. Η επαγγελματική του σταδιοδρομία ξεκίνησε το 1992, όταν μπήκε στην ομάδα της Benetton (μέσω της αγγελίας) και μέχρι το 1994 κατάφερε να γίνει επικεφαλής της ομάδας αεροδυναμικής. Στη συνέχεια το 1997, «μετακόμισε» στην ομάδα της Ferrari, τον όρισαν ως επικεφαλής της ομάδας αεροδυναμικής της Ferrari το 1998

https://www.ellines.com/erga-ellinon/6515-25-chronia-empeirias-sti-formula-1/

1992-1968=24 Σε ηλικία 24 χρονών βγαίνει απο το Imperial College του Λονδίνου με διδακτορικό,βρίσκει μέσω αγγελίας δουλειά στην Benetton ως junior αεροδυναμιστής και μέσα σε 2 χρόνια (ως 26χρονος)  έχει βάλει σε όλους τους πάλιουρες αεροδυναμιστές τα γυαλιά και γίνεται επικεφαλής της αεροδυναμικής ομάδας.Μετά απο 3 χρόνια μετακομίζει στην Ferrari και τσουπ γίνεται κατευθείαν το μεγάλο αφεντικό του αεροδυναμισμού της Ferrari

Τι μυαλό είχε ο ..ούστης; Μέσα σε 5 χρόνια απο εκεί που έπινε καφέ και διάβαζε αγγελίες για πρόσληψη καφετζήδων στα ΚΨΜ των ομάδων της F1 κατάφερε να γίνει το μεγάλο αφεντικό του αεροδυναμισμού της Ferrari.

Οι υπόλοιποι μπαρουτοκαπνισμένοι αεροδυναμιστές στην Ferrari τι ήταν και δεν είχαν την ικανότητα να γίνουν επικεφαλής; Μπακάληδες;

Η ειρωνεία της υπόθεσης; Πάει ο πιτσιρικάς στο ελληνικό ή στο αλλοδαπό Πανεπιστήμιο και αφού το τελειώσει θα κάνει όνειρα πως θα ζήσει την καριέρα του Τομπάζη

 

Άσχετος και βύσμα πράγματι, έπρεπε να πάρουν τον Σανόπουλο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, oneiricocelot είπε

Άσχετος και βύσμα πράγματι, έπρεπε να πάρουν τον Σανόπουλο

Τον Panopoulo έπρεπε, που έχει αποδείξει την αξία του ξανά και ξανά με το Chaos.

Έφτιαξε chaos ο Τομπάζης ποτέ του;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξυπνα μπινοτο. Πάλι σας γλεντάνε.

Binotto: “Technical directives are not applicable. A TD is there to clarify regulations or to address policing, but a TD is not there to change the regulations.”

“You cannot change the regulation through a TD. And that's governance.”

D51-C431-C-BCBF-4-E53-8-B2-F-3737486-FF4

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
12 ώρες πριν, Witcher1st είπε

Κοιτουσα την προϊστορια του Russel. Κερδισε με την 1η F3,F2 και μετα για τρια συνεχομενα χρονια ηταν στην τελευταια ομαδα της F1 και προσπαθουσε να επιβιωσει; Χρονια που θεωρουνται απο τα πιο παραγωγικα καθε οδηγου. Ο Μαξ ειχε την ευκαιρια να μπει στη F1 απο τα 17 του.

Οι περισσότερες μεγάλες ομάδες βάζουν τα μεγάλα ταλέντα στις junior teams για 1 χρόνο και μετά τους φέρνουν αν τα έχουν πάει καλά, όπως ο Leclerc που πήγε 1 χρόνο στην Sauber, απέδειξε ότι είναι ταλέντο και πήγε κατευθείαν στην φοράδα και έβαλε γυαλιά στον Vettel. Το ίδιο και ο Verstappen στην RB, που με το που πήγε κέρδισε αγώνα. Η McLaren βάζει τα ταλέντα κατευθείαν στην ίδια γιατί δεν έχει junior team (Hamilton 2007, Norris 2019). 

Η Mercedes θεώρησε σκόπιμο να κρατήσει τον Russell στην Williams για το 2019 (όπου με εκείνο το μπρίκι δεν θα μπορούσε να αποδείξει και τίποτα), το 2020 (λογικά επειδή το μονοθέσιο ήταν κάπως καλύτερο) και του έδωσαν την ευκαιρία να τρέξει έναν αγώνα με την W11, αλλά επέλεξε να κρατήσει την μπότα το 2021 αν και είδαν πως μόλις τον έβαλαν στην Merc, σε μονοθέσιο που δεν ήταν στα μέτρα του, ήταν σε άλλο επίπεδο από τον Bottas πριν πάθει εκείνο το puncture (ακόμα και μετά από το puncture, τερμάτισε λίγο πίσω από τον Bottas).

Αν ο Russell ήταν στην Merc το 2021 θα πήγαινε ίσως και για το WDC αν είχε τον ρυθμό που έχει φέτος. Μέχρι και το 2020 καλύτερα από τον Bottas θα τα πήγαινε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Οι περισσότερες μεγάλες ομάδες βάζουν τα μεγάλα ταλέντα στις junior teams για 1 χρόνο και μετά τους φέρνουν αν τα έχουν πάει καλά, όπως ο Leclerc που πήγε 1 χρόνο στην Sauber, απέδειξε ότι είναι ταλέντο και πήγε κατευθείαν στην φοράδα

Η προβίβαση μετά από 1 χρόνο είναι η εξαίρεση και όχι o κανόνας πάντως, ειδικά για την Ferrari. Μπράβο της που τον έφερε ενώ η Merc βούλιαξε 3 χρόνια τον Russell.

46 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Το ίδιο και ο Verstappen στην RB, που με το που πήγε κέρδισε αγώνα. Η McLaren βάζει τα ταλέντα κατευθείαν στην ίδια γιατί δεν έχει junior team (Hamilton 2007, Norris 2019). 

Η RB γενικά προμοτάρει ένα κάρο οδηγούς μέσω του προγράμματος της και δε μασάει στις αλλαγές μεσούσης της σεζόν. Με Perez άλλαξε τακτική κατά περίπτωση, σωστά νομίζω.

Η McLaren δε διεκδικούσε τίποτα τα 18/19. Δεν ήταν κάτι φοβερό να φέρει το καλύτερο Βρετανικό ταλέντο (Norris) που μπορούσε να αγγίξει στη θέση κάποιου που δε τραβούσε (Vandoorne).

Για Ham είναι εξωπραγματικό ότι ντεμπούταρε σε μονοθέσιο πρωταθλητισμού. Του έκατσαν βέβαια (και εκεί) οι συνθήκες. Βύσμα προστατευόμενος του Ron Dennis και μια McLaren να έχει ξεμείνει με De la Rosa!

46 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Η Mercedes θεώρησε σκόπιμο να κρατήσει τον Russell στην Williams για το 2019

Στη Merc απλά λόμπαρε, όσο μπόρεσε, ο Ham υπέρ του Bottas για τους γνωστούς λόγους.

Έτοιμος ήταν ο Russell το 20, χρονιά που έτρεξαν εντελώς μόνοι τους. Τους έπαιρνε δηλαδή και με το παραπάνω να "ρισκάρουν", για όποιον ανήσυχο θεωρούσε ρίσκο να έμπαινε ο Γιωργάκης στο top μονοθέσιο.

Το 21 ήταν υπέρ-έγκλημα γιατί είχε ήδη μπει στο merc και είχε δείξει...

1 ώρα πριν, stolenweapon είπε

Αν ο Russell ήταν στην Merc το 2021 θα πήγαινε ίσως και για το WDC αν είχε τον ρυθμό που έχει φέτος. Μέχρι και το 2020 καλύτερα από τον Bottas θα τα πήγαινε.

Yeap

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Verstappen μπήκε στην F1 στα 17 του, αλλά οδηγούσε το μπρίκι της Toro Rosso για 1 χρόνο και κάτι. Μάλιστα, ενώ ανέβηκαν μαζί με τον Sainz στην F1 και ο Ισπανός ήταν και μεγαλύτερος ηλικιακά και πιο έμπειρος, ο Max κυριάρχησε στην εσωτερική μονομαχία, με αποκορύφωμα τις 4ες θέσεις σε Ουγγαρία και ΗΠΑ. Την επόμενη σεζόν αντικατέστησε τον Kvyat στην Red Bull και κέρδισε στον πρώτο του αγώνα (ελέω double dnf της Merc βεβαίως).

Ο Max είναι generational talent. Το ότι κάποιοι υποκειμενικά τον κρίνουν λες και είναι ένας από το σωρό είναι πρόβλημά τους. Ναι δεν είναι το καλύτερο παιδί, ναι ήταν φοβερά ανώριμος τα πρώτα χρόνια στη Red Bull, ναι ο Jos είναι αχώνευτος, αλλά τίποτα από αυτά δεν αναιρεί την ποιότητα του Max σαν οδηγό. Και αυτή τη στιγμή, ελάχιστοι μπορούν να τον κοιτάξουν στα μάτια ακόμα και αν τους βάλουμε να τρέχουν και οι 20 με Lada.

Για τον Russel, όλο το forum (και όλα τα forum γενικότερα) φώναζε δύο χρόνια ότι έπρεπε να πάει στη Merc. Ας όψεται το παλαιότερο μανατζεριλικί μεταξύ Wolff και Bottas. Ο οποίος Bottas δείχνει αξιοπρεπέστατος πλέον, αλλά δεν υπήρχε λογική στο να οδηγάει αυτός την Mercedes και ο Russell την Williams.

Γενικότερα η τριπλέτα Verstappen-Russell-Leclerc θα είναι ευλογία αν τα επόμενα χρόνια έχει κοντινές σε επιδόσεις μονοθέσια. Θα δούμε πολύ όμορφα πράγματα από αυτούς. Θα έβαζα μέσα και τον Norris, αλλά μου δίνει την εντύπωση (τελείως υποκειμενικό αυτό) ότι είναι λίγο κάτω από αυτούς τους τρεις.

--

Για το ηλικιακό κομμάτι, δεν λέει τίποτα το 17. O Kobe έγινε draft στα 18 του και ο Messi έπαιξε το πρώτο του ματς στα 17 του. Αντίστοιχα παραδείγματα υπάρχουν στο τέννις και σε άλλα αθλήματα. Δε βλέπω κάπου το κακό. Αν κάποιος είναι έτοιμος, δεν υπάρχει λόγος να μένει πίσω.

  • Like 10
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άσχετο, αλλά διάβασα ότι ο Gasly επιβεβαιώθηκε για την AlphaTauri και για το 2023.

Κρίμα. Θα είναι κολλημένος στο P15-P20 για μια ακόμη χρονιά. 

Το καλύτερο που μπορεί να κάνει είναι να περιμένει να φύγει ο το καγκουρό και να ελπίζει να μην κερδίσει ο O'Ward το πρωτάθλημα στο Indycar. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, amberis είπε

Ξέρεις τι σημαίνει καριέρα με βύσμα; Διάβασε το βιογραφικό του Τομπάζη

Γεννήθηκε στις 22 Απριλίου του 1968 στην Αθήνα. Πατέρας του είναι ένας από τους πιο σπουδαίους Έλληνες αρχιτέκτονες, ο Αλέξανδρος Τομπάζης.

Σπούδασε στο Imperial College του Λονδίνου. Ολοκληρώνοντας το διδακτορικό του απάντησε σε μία αγγελία της Benetton για την αναζήτηση ενός junior αεροδυναμιστή. Η επαγγελματική του σταδιοδρομία ξεκίνησε το 1992, όταν μπήκε στην ομάδα της Benetton (μέσω της αγγελίας) και μέχρι το 1994 κατάφερε να γίνει επικεφαλής της ομάδας αεροδυναμικής. Στη συνέχεια το 1997, «μετακόμισε» στην ομάδα της Ferrari, τον όρισαν ως επικεφαλής της ομάδας αεροδυναμικής της Ferrari το 1998

https://www.ellines.com/erga-ellinon/6515-25-chronia-empeirias-sti-formula-1/

1992-1968=24 Σε ηλικία 24 χρονών βγαίνει απο το Imperial College του Λονδίνου με διδακτορικό,βρίσκει μέσω αγγελίας δουλειά στην Benetton ως junior αεροδυναμιστής και μέσα σε 2 χρόνια (ως 26χρονος)  έχει βάλει σε όλους τους πάλιουρες αεροδυναμιστές τα γυαλιά και γίνεται επικεφαλής της αεροδυναμικής ομάδας.Μετά απο 3 χρόνια μετακομίζει στην Ferrari και τσουπ γίνεται κατευθείαν το μεγάλο αφεντικό του αεροδυναμισμού της Ferrari

Τι μυαλό είχε ο ..ούστης; Μέσα σε 5 χρόνια απο εκεί που έπινε καφέ και διάβαζε αγγελίες για πρόσληψη καφετζήδων στα ΚΨΜ των ομάδων της F1 κατάφερε να γίνει το μεγάλο αφεντικό του αεροδυναμισμού της Ferrari.

Οι υπόλοιποι μπαρουτοκαπνισμένοι αεροδυναμιστές στην Ferrari τι ήταν και δεν είχαν την ικανότητα να γίνουν επικεφαλής; Μπακάληδες;

Η ειρωνεία της υπόθεσης; Πάει ο πιτσιρικάς στο ελληνικό ή στο αλλοδαπό Πανεπιστήμιο και αφού το τελειώσει θα κάνει όνειρα πως θα ζήσει την καριέρα του Τομπάζη

 

Πραγματικά πιστεύεις ότι αν κάποιος είναι σπουδαίος αρχιτέκτονας έχει τα μέσα να κάνει κάποιον να ακολουθήσει αυτή την καριέρα από βύσμα; Να πείς ότι είχε το χρόνο και το χρήμα να σπουδάσει όπου ήθελε ναι. Αλλά αν κάποιος εχει engineering διδακτορικα στα 24 τότε είναι ήδη special mind.

Και πάει στο διάολο να πείς ότι είσαι τόσο συνωμοσιολόγο που να νομίζεις ότι ο αρχιτέκτονας μπαμπας μπορεί να μεσολαβήσει για βύσμα σε τοπ Πανεπιστήμια και τόπ ομάδες F1. Κ έσκαγε τηλέφωνα στην Μπένετον να πει παρτε τον από Τζούνιορ να τον κάνετε Τσίφ... Το ότι έφερε αποτελέσματα ο βυσματίες εκεί που πήγε να φανταστώ τελείως τυχαίο ε; Κωλοφαρδία απλά.

Τομπάζης: 1992-1995 Benetton (1993-1995 chief aerodynamicist), 1997-2003 Ferrari (1998-2003 chief aerodynamicist)

Στις περιόδους αυτές...

Benetton Driver's championships: 1994, 1995

Ferrari Constructor's championship: 1999-2003,

Ferrari Driver's championship: 2000-2003 

Το βύσμα αργά ή γρήγορα φαίνεται. Εδώ φαίνεται ότι δεν είναι βύσμα.

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...