Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, Lotof είπε

Εντάξει. Για την v6 hybrid era γνώριζαν περίπου 1-2 χρόνια πριν τον ανταγωνισμό. Έχουν κάνει και χειρότερα. 

Όχι μόνο γνώριζαν, ήταν οι ίδιοι που ζητούσαν αλλαγή κινητήρων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πάντως μου φαίνεται φέτος ότι όντως ακολουθει πιο εύκολα στις στροφές το πίσω μονοθέσιο.

Δε σας άρεσε τόσα χρόνια το αυστηρό βλέμμα του Τοτο. Πάρτε Χέλμουτ τώρα με το κιλό! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 21/6/2022 στις 3:52 ΜΜ, Lotof είπε

Εντάξει. Για την v6 hybrid era γνώριζαν περίπου 1-2 χρόνια πριν τον ανταγωνισμό. Έχουν κάνει και χειρότερα. 

 

Στις 21/6/2022 στις 5:01 ΜΜ, stolenweapon είπε

Όχι μόνο γνώριζαν, ήταν οι ίδιοι που ζητούσαν αλλαγή κινητήρων. 

Και τωρα η πραγματικοτητα:
Η αλλαγη απο V8 σε hybrid 4-cylinder για το 2013 αποφασιστηκε το 2010 απο ολους τους κατασκευαστες (ενας απο τους λογους ηταν οτι ηδη ειχαμε χασει Toyota, BMW, Honda) :
F1 set for four-cylinder turbo engines in 2013

Λιγο αργοτερα(αρχες του 2011), η Ferrari αρχιζε να γκρινιαζει για τους 4κυλινδρους:
di Montezemolo: Four-cylinder engines in F1 'pathetic'

Και αρχισε να προωθεί την λυση των V6 αντι για 4κυλινδρους:
V6 Instead Of R4: Compromise Proposal In The Engine Dispute

Αναφορά σε κείμενο

In order to soften the deadlocked positions, Ferrari is now trying to come up with a compromise proposal. Maranello brings the V6 turbo into play.


Μεσα του 2011, αποφασιστηκε(μετα και απο την προταση της Φερραρι) απο ολους τους κατασκευαστες, να αφησουν τους 4κυλινδρους για το 2013 και να πανε σε V6 απο το 2014:
FIA rubber-stamps new 1.6-litre V6 engine plans to be introduced in 2014

Επεξ/σία από haHa
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, haHa είπε

 

Και τωρα η πραγματικοτητα:
Η αλλαγη απο V8 σε hybrid 4-cylinder για το 2013 αποφασιστηκε το 2010 απο ολους τους κατασκευαστες (ενας απο τους λογους ηταν οτι ηδη ειχαμε χασει Toyota, BMW, Honda) :
F1 set for four-cylinder turbo engines in 2013

Λιγο αργοτερα(αρχες του 2011), η Ferrari αρχιζε να γκρινιαζει για τους 4κυλινδρους:
di Montezemolo: Four-cylinder engines in F1 'pathetic'
V6 Instead Of R4: Compromise Proposal In The Engine Dispute


Μεσα του 2011, αποφασιστηκε(μετα και απο την προταση της Φερραρι) απο ολους τους κατασκευαστες, να αφησουν τους 4κυλινδρους για το 2013 και να πανε σε V6 απο το 2014:
FIA rubber-stamps new 1.6-litre V6 engine plans to be introduced in 2014

Και όχι μόνο ήξεραν:

https://www.grandprix247.com/2017/02/01/montezemolo-mercedes-worked-on-their-f1-engine-since-2007/

https://www.motorsport.com/f1/news/ecclestone-mercedes-head-started-as-they-knew-a-bit-more/517030/

Και το ξανά έκαναν πριν λίγες μέρες. Η πιο βρώμικη ομάδα στην ιστορία της F1. Η ομάδα που δημιούργησε τον GOAT ταξιτζή….. που αν ο Russel δεν είχε επιλέξει να ρισκάρει με την soft θα έβλεπε πάλι την πλάτη του. 

https://www.planetf1.com/news/rivals-question-mercedes-speedy-reaction-second-stay/

  • Thanks 4
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Goat ταξιτζή! 😂

Το παραξήλωσες…

Το ότι η Μερσεντα είχε πληροφόρηση για τις αλλαγες πριν κατεβει με δίκη της ομάδα με βρίσκει σύμφωνο.

Ετοιμαστείτε για κάτι παρόμοιο όταν σε λίγα χρόνια μπει η Audi/Porsche.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, Lotof είπε

 

Και το ξανά έκαναν πριν λίγες μέρες. Η πιο βρώμικη ομάδα στην ιστορία της F1. Η ομάδα που δημιούργησε τον GOAT ταξιτζή….. που αν ο Russel δεν είχε επιλέξει να ρισκάρει με την soft θα έβλεπε πάλι την πλάτη του. 

Ε όχι και ταξιτζής ο άνθρωπος, σε ΚΤΕΛ θα είναι που τα καθίσματα έχουν και ανάρτηση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω μια βασική απορία.

Η Redbull γιατί αντιδρά έτσι στην νέα οδηγία της FIA; Είναι κάτι μέσα που την βάζει σε κίνδυνο και δεν το βλέπω;

Θα έπρεπε να λένε ΟΛΟΙ, "οχι ας μην το κάνουμε" και να λέει η Redbull "ναι να το κάνουμε".

Γιατί αντιδρούν έτσι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Petrosperan είπε

Δεν είμαι σίγουρος αν έχει ξαναειπωθεί σε αυτό το thread, αλλά στο "The Mall Athens" στο μαρουσι η RedBull έχει βγάλει ένα frankencar, όποιος είναι κοντά, αξίζει τον κόπο να το δείτε από κοντά. 

RDT_20220621_1613343693002507727996988.jpg

Τι ειναι το frankencar;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, papp0us είπε

Έχω μια βασική απορία.

Η Redbull γιατί αντιδρά έτσι στην νέα οδηγία της FIA; Είναι κάτι μέσα που την βάζει σε κίνδυνο και δεν το βλέπω;

Θα έπρεπε να λένε ΟΛΟΙ, "οχι ας μην το κάνουμε" και να λέει η Redbull "ναι να το κάνουμε".

Γιατί αντιδρούν έτσι;

Γιατι με τη νέα οδηγία της FIA πιθανώς να βελτιώσουν οι ομάδες με πρόβλημα porpoising τη απόδοσή τους!

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, papp0us είπε

Έχω μια βασική απορία.

Η Redbull γιατί αντιδρά έτσι στην νέα οδηγία της FIA; Είναι κάτι μέσα που την βάζει σε κίνδυνο και δεν το βλέπω;

Θα έπρεπε να λένε ΟΛΟΙ, "οχι ας μην το κάνουμε" και να λέει η Redbull "ναι να το κάνουμε".

Γιατί αντιδρούν έτσι;

Αυτή τη στιγμή το porpoising αποτελεί ένα πρόβλημα χωρίς λύση για τις περισσότερες ομάδες.

Με το να δοθεί οδηγία το πρόβλημα λύνεται χωρίς κόπο, ακόμα και αν αυτό αποβαίνει εις βάρος των μονοθέσιων που παρουσιάζουν πιο έντονα το φαινόμενο. 'Έτσι όμως το βάρος της εξέλιξης ξαναπέφτει σε παραμέτρους που οι ομάδες γνωρίζουν καλά πως να χειρίζονται. Εξαλείφεται ο "άγνωστος Χ" από την εξίσωση.

Βραχυπρόθεσμα οι ανταγωνιστές της RB χάνουν έδαφος αλλά μεσοπρόθεσμα θα είναι ωφελημένοι: άλογα και στήσιμο θα βρουν, το έχουν ξανακάνει...

Just my 0.02c 

Επεξ/σία από MAFAKA
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tommy^ είπε

Γιατι με τη νέα οδηγία της FIA πιθανώς να βελτιώσουν οι ομάδες με πρόβλημα porpoising τη απόδοσή τους!

 

Αν μπορούσαν έτσι και αλλιώς δε θα το έκαναν; Τους αφήνουν να κάνουν έξτρα αλλαγές στο πάτωμα, ΤΟΣΟ σημαντικές; Απο οτι είδα λέγανε οτι απλά θα μετράνε τις αναπηδήσεις, και πάνω απο ένα σημείο θα αναγκάζονται να ανεβάζουν το ύψος, θεωρητικά θα οδηγήσει πολλές ομάδες σε χειρότερες επιδόσεις, όχι σε καλύτερες.

Άσχετο, αλλα κάπου είδα/διάβασα πάντως, οτι η Mercedes βελτίωσε ελαφρώς το χοροπηδηχτό του πράγματος, γιατι αφού κατάφεραν να μειώσουν το βάρος του μονοθεσίου απο τα υπόλοιπα κομμάτια του, μπόρεσαν να βάλουν πιο "μασίφ" πάτωμα, που τους βοήθησε λίγο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, papp0us είπε

Αν μπορούσαν έτσι και αλλιώς δε θα το έκαναν; Τους αφήνουν να κάνουν έξτρα αλλαγές στο πάτωμα, ΤΟΣΟ σημαντικές; Απο οτι είδα λέγανε οτι απλά θα μετράνε τις αναπηδήσεις, και πάνω απο ένα σημείο θα αναγκάζονται να ανεβάζουν το ύψος, θεωρητικά θα οδηγήσει πολλές ομάδες σε χειρότερες επιδόσεις, όχι σε καλύτερες.

Άσχετο, αλλα κάπου είδα/διάβασα πάντως, οτι η Mercedes βελτίωσε ελαφρώς το χοροπηδηχτό του πράγματος, γιατι αφού κατάφεραν να μειώσουν το βάρος του μονοθεσίου απο τα υπόλοιπα κομμάτια του, μπόρεσαν να βάλουν πιο "μασίφ" πάτωμα, που τους βοήθησε λίγο. 

Tι να σου πω... Οταν εισαι RBR Και με την υπαρχουσα κατασταση σχεδον κυριαρχεις, τοτε σε οποιαδηποτε αποπειρα να ανακατευτει η τραπουλα στα technical directions Θα εισαι αρνητικος...
Στο παρασκηνιο δεν μπορουμε να γνωριζουμε τι αλλο μπορει να παιζεται...

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

WATCH: The moment Hamilton and Verstappen finally went wheel-to-wheel again in 2022 | Formula 1®

Max, σεβασμο στον επτακις παγκοσμιο πρωταθλητη, φιλε μου.

 

 

Κοιτουσα την προϊστορια του Russel. Κερδισε με την 1η F3,F2 και μετα για τρια συνεχομενα χρονια ηταν στην τελευταια ομαδα της F1 και προσπαθουσε να επιβιωσει; Χρονια που θεωρουνται απο τα πιο παραγωγικα καθε οδηγου. Ο Μαξ ειχε την ευκαιρια να μπει στη F1 απο τα 17 του. 

 

Επισης, θα ηθελα να ρωτησω τι ακριβως κανει ο test driver και εαν μπορει να ειναι ενεργος ταυτοχρονα σε καποια αλλη κατηγορια. Δεν υπαρχει περιπτωση ενας test driver να οδηγησει σε GP, σωστα; Εκτος αν κατι γινει και δεν μπορει να αγωνιστει και ο main και οι αναπληρωματικοι. Αλλα εχει γινει ποτε κατι τετοιο;

Επεξ/σία από Witcher1st
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Witcher1st είπε

Τι ειναι το frankencar;

απο το frankestein. Βασικα δεν ειναι ενα πραγματικο μονοθεσιο. Αναλογα με το τι περισσεψε απο
καθε σαιζον και τα κεφια του τμηματος μαρκετινγκ ειναι ενα αμαγαλμα απο κομματια συνηθως χωρις
κινητηρα. Στη θεση του κινητηρα συνηθως ειναι μια κατασκευη απο κοιλοδοκους απλα για να στηριζονται ολα.
Η μπανιερα (το κεντρικο τμημα του μονοθεσιου) μπορει να ειναι καποιο που εχει τρεξει σε αγωνα και εσπασε
σε ατυχημα, μπορει πχ να ειναι καποιο πρωτοτυπο απο παλιο simulator, μπορει να ειναι καποιο που δεν περασε
τα τεστ κλπ.. Συνηθως ειναι  βαμμενο στα χρωματα της τρεχουσας σαιζον (marketing rules)

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, MAFAKA είπε

Αυτή τη στιγμή το porpoising αποτελεί ένα πρόβλημα χωρίς λύση για τις περισσότερες ομάδες.

Ο Τομπάζης όταν σχεδίαζε τα καινούργια μονοθέσια ήξερε πως θα προκύψει το πρόβλημα του porpoising ;
Αν δεν ήξερε τότε σημαίνει πως έκανε καριέρα με βύσμα.Αν ήξερε τότε γιατί δημιούργησε σκόπιμα αυτό το πρόβλημα;

Αν ήσουν επενδυτής το 2021 και έριχνες τα όμορφα σου λεφτουδάκια στην F1 και στον Τομπάζη για να σου φτιάξει μονοθέσια με σκοπό να βελτιωθεί το αθλητικό προιόν απο το 2022 και μετά και κατ'επέκταση να αποκομίσεις τεράστια κέρδη απο το ενδιαφέρον του κοινού και έβλεπες απο το πουθενά να προκύπτει ένα φαινόμενο που
προκαλούσε προβλήματα σε όλους (ομάδες-πιλότους),έκανε άνω κάτω την FIA ζημιώνοντας σε τελική ανάλυση το αθλητικό προιόν θα άρχιζες τον Τομπάζη στα χαστούκια ναι ή όχι; Θα τον πλάκωνες στο ξύλο ναι ή όχι; Θα τον έστελνες στην εντατική ναι ή όχι;

Ο Τομπάζης πρέπει να βγει σε σύνταξη.Έκανε με τον σχεδιασμό του (σκοπίμως ή όχι) την F1 χαμαιτυπείο υψηλών προδιαγραφών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...