Επισκέπτης Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) O Latifi είναι εντάξει οδηγός, απλά όχι για F1. Το πολύ για F2 (και εκεί ήταν 5 χρόνια χωρίς τίτλο με καλύτερο αποτέλεσμα P2 στο πρωτάθλημα). Νομίζω ότι το καλύτερο που μπορεί να κάνει τώρα είναι να φύγει λόγω του κακού reputation που απέκτησε πέρυσι και να πάει σε κάποιο άλλο series. Δεν προσφέρει απολύτως τίποτα στην F1. Είναι πάντοτε τελευταίος, αλλάζει τα αποτελέσματα χωρίς να επηρεάζεται ο ίδιος και προκαλεί ζημιές. Δεν είναι τόσο χάλια όσο το ρώσικο αυγό που έτρωγε 2+ γύρους σε κάθε αγώνα και έκανε σβούρες, αλλά το να έχει θέση αυτός και όχι κάποιος όπως ο Piastri είναι κοροιδία. Επεξ/σία 21 Ιουνίου 2022 από Επισκέπτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diinekis21 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 Κάποτε έλεγαν να χώσουν ψεκαστήρια στη πίστα με κάποια πιθανότητα να ενεργοποιηθούν σε κάθε γύρο για X Factor στο gp. Αυτό ακριβώς είναι ο Γκοουτίφι, ένας αυθεντικός Εξ Φάκτορ που δεν εκτιμάτε όπως πρέπει! Κάποιοι, γιατί οι υπόλοιποι τον βγάλαμε Driver of the Day αλλά η γνωστή MAFIA έχασε τις κάλπες... Υ.Γ. Γιατί μας στεναχωρείς και δε φέρνεις SC τελευταία Γκοουτίφι; Πιστεύω κρατιέται και ετοιμάζει κάτι δυνατό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dtk-386 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 Moderators Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 Την άποψη ότι η ομάδα της Mercedes γνώριζε νωρίτερα το περιεχόμενο των νέων τεχνικών οδηγιών της FIA διατύπωσε ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko. Από εκεί που σταμάτησε ο Cristinan Horner συνέχισε ο Helmut Marko, ο οποίος βλέποντας την Παγκόσμια Ομοσπονδία του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού να εκδίδει μια νέα τεχνική οδηγία, η οποία επέτρεπε στις ομάδες να προσθέσουν μια νέα ράβδο στήριξης, η οποία θα συνδέει το δάπεδο του μονοθεσίου με το πλαίσιο και τη Mercedes AMG Petronas να προσαρμόζεται άμεσα σε αυτήν, έβγαλε το συμπέρασμα ότι οι Γερμανοί γνώριζαν πολύ νωρίτερα το περιεχόμενο των αλλαγών στις προδιαγραφές. «Εξεπλάγη όταν είδα το δάπεδο στο μονοθέσιό τους με το δεύτερο σημείο στήριξης. Όταν εξεδόθη η νέα τεχνική οδηγία ήταν σαφές ότι δεν υπήρχε αρκετός χρόνος ώστε να προμηθευτούμε το συγκεκριμένο εξάρτημα. Συνεπώς ναι…», δήλωσε ο H. Marko αποδεχόμενος το σενάριο που θέλει της Mercedes AMG Petronas να γνωρίζει την αλλαγή αυτή πριν ανακοινωθεί και να έχει καταλλήλως προετοιμαστεί. «Διαφορετικά δεν θα μπορούσε να συμβεί αυτό», πρόσθεσε ο H. Marko αφήνοντας να εννοηθεί ότι οι Γερμανοί είχαν ενημέρωση από το εσωτερικό της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού προετοιμάζοντας το έδαφος και τα ασημένια βέλη για την επερχόμενη αλλαγή. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Witcher1st Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 35 λεπτά πριν, Nabuko είπε Την άποψη ότι η ομάδα της Mercedes γνώριζε νωρίτερα το περιεχόμενο των νέων τεχνικών οδηγιών της FIA διατύπωσε ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko. Από εκεί που σταμάτησε ο Cristinan Horner συνέχισε ο Helmut Marko, ο οποίος βλέποντας την Παγκόσμια Ομοσπονδία του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού να εκδίδει μια νέα τεχνική οδηγία, η οποία επέτρεπε στις ομάδες να προσθέσουν μια νέα ράβδο στήριξης, η οποία θα συνδέει το δάπεδο του μονοθεσίου με το πλαίσιο και τη Mercedes AMG Petronas να προσαρμόζεται άμεσα σε αυτήν, έβγαλε το συμπέρασμα ότι οι Γερμανοί γνώριζαν πολύ νωρίτερα το περιεχόμενο των αλλαγών στις προδιαγραφές. «Εξεπλάγη όταν είδα το δάπεδο στο μονοθέσιό τους με το δεύτερο σημείο στήριξης. Όταν εξεδόθη η νέα τεχνική οδηγία ήταν σαφές ότι δεν υπήρχε αρκετός χρόνος ώστε να προμηθευτούμε το συγκεκριμένο εξάρτημα. Συνεπώς ναι…», δήλωσε ο H. Marko αποδεχόμενος το σενάριο που θέλει της Mercedes AMG Petronas να γνωρίζει την αλλαγή αυτή πριν ανακοινωθεί και να έχει καταλλήλως προετοιμαστεί. «Διαφορετικά δεν θα μπορούσε να συμβεί αυτό», πρόσθεσε ο H. Marko αφήνοντας να εννοηθεί ότι οι Γερμανοί είχαν ενημέρωση από το εσωτερικό της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού προετοιμάζοντας το έδαφος και τα ασημένια βέλη για την επερχόμενη αλλαγή. Δεν πειραζει. Περυσι πηραν πρωταθλημα ενω ο Verstappen ηταν 11 δευτερολεπτα πισω. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dtk-386 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 5 λεπτά πριν, Witcher1st είπε Δεν πειραζει. Περυσι πηραν πρωταθλημα ενω ο Verstappen ηταν 11 δευτερολεπτα πισω. για τον Helmut Marko μιλάμε... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε Κάποτε έλεγαν να χώσουν ψεκαστήρια στη πίστα με κάποια πιθανότητα να ενεργοποιηθούν σε κάθε γύρο για X Factor στο gp. Αυτό ακριβώς είναι ο Γκοουτίφι, ένας αυθεντικός Εξ Φάκτορ που δεν εκτιμάτε όπως πρέπει! Κάποιοι, γιατί οι υπόλοιποι τον βγάλαμε Driver of the Day αλλά η γνωστή MAFIA έχασε τις κάλπες... Υ.Γ. Γιατί μας στεναχωρείς και δε φέρνεις SC τελευταία Γκοουτίφι; Πιστεύω κρατιέται και ετοιμάζει κάτι δυνατό. Αν τα έκανε οταν τον περιμέναμε δε θα ήταν ο λατίφι, θα ήταν ο Grosjean. Ο λατίφι είναι αναπάντεχος, γεμάτος εκπλήξεις, και οταν καταλήγει τοίχο το κάνει με στύλ και ζωντάνια, και καταστρέφει τον αγώνα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 4-5 οδηγών. Ποτέ δε χαραμίζει τα εκατοντάδες G που έχουν δείρει το βασανισμένο του κορμί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Witcher1st Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 6 λεπτά πριν, dtk-386 είπε για τον Helmut Marko μιλάμε... Δηλαδη; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dtk-386 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 1 λεπτό πριν, Witcher1st είπε Δηλαδη; Τον γλοιωδέστερο τύπο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 Στις 20/6/2022 στις 4:22 ΠΜ, basilis_k6 είπε Μπορει καποιος να μας εξηγήσει, πως η μερκ ειναι πιο γρηγορη τωρα που αναγκάστηκε να σηκωσει το αμαξι ενω δεν το σηκωνε για να μην χανει σε χρόνο? Μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει γιατί υποτίθεται πήγε η F1 σε καινούργια φιλοσοφία σχεδιασμού μονοθεσίων για να γίνει πιο ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα,ενώ όπως αποδεικνύεται μέχρι τώρα οδηγούμαστε σε ένα τηλεοπτικό καραφιάσκο απο όλες τις πλευρές,όπου το λεγόμενο "porpoising" θυμίζει την φράση "Βισσνύ θύελλα, σούζα τ' αλογάκ, Ι χα!!!"; Στον Άδη πέφτει τρελό γέλιο απο τους πιλότους της F1 και τους μηχανικούς για αυτή την κατάντια.'Ηθελα να 'ξερα,μα δεν υπάρχει ένας άντρας μεταξύ των οδηγών για να χτυπήσει το χέρι στο τραπέζι και να πει στην FIA και στον Τομπάζη "Αι σιχτίρ φτάνει πια με αυτή την κοροιδία.Σε λίγο θα γίνει ο εγκεφαλός μας φραπέ,η σπονδυλική στήλη κομπολόι και εσείς για να εξυπηρετήσετε συγκεκριμένα συμφέροντα κάνατε τα μονοθέσια κουδουνίστρες" Δηλώσεις Τομπάζη στις 26-1-2022 Ο τεχνικός διευθυντής μονοθεσίων της FIA, Νικόλας Τομπάζης, υποστηρίζει ότι με τους νέους φετινούς κανονισμούς σταδιακά οι ομάδες της F1 θα αρχίσουν να συγκλίνουν, και ο συναγωνισμός στην κορυφή θα γίνει πιο στενός και πολυπληθής. https://www.sport24.gr/auto24/motorsports/tompazis-stadiaka-tha-anevoyn-perissotera-monothesia-stin-koryfi-tis-f1.9507910.html Πίτσες μπλου,Τομπάζη!!!! Στην Φερραρι δεν δούλευες μια ζωή; Έκανες τα μονοθέσια κουδουνίστρες μπας και δει η Φερράρι άσπρη μέρα "Η μεγάλη φετινή αλλαγή κανονισμών, που θα μεταμορφώσει εν λευκώ το σχεδιασμό των μονοθεσίων της Formula 1, φέρνει στο επίκεντρο την αεροδυναμική που παράγεται από το δάπεδο των αυτοκινήτων (ground effect) για να επιτρέψει στους οδηγούς να αγωνίζονται πλησιέστερα στο προπορευόμενο αυτοκίνητο, και να έχουν περισσότερη αεροδυναμική στήριξη για να επιχειρούν να προσπεράσουν." Είδατε πουθενά να διευκολύνονται οι προσπεράσεις δια της καινούργιας σχεδιαστικής φιλοσοφίας; Που αν δεν υπάρχει DRS προσπέραση δεν βλέπεις με τίποτα; Κάποτε τα μονοθέσια ήταν γνήσια "αρσενικά" με κινητήρες και ήχους που σε μάγευαν.Κατόπιν λόγω της γενικών τάσεων στην κοινωνία τα "εκθήλυναν" με την υβριδική εποχή,στο τέλος βλέπω το σπορ να γίνεται φρου φρου και αρώματα.Ήδη τα πρώτα σημάδια άρχισαν να φαίνονται στο GP του Μονακό,όπου η αίγλη του αρχίζει να ξεθωριάζει.Όταν η κορωνίδα αρχίζει να ξεθωριάζει,όταν τα μεγαλεία αποτελούν παρελθόν,τότε το σίγουρο είναι πως και η F1 έτσι όπως την ξέραμε θα είναι σε λίγο παρελθόν,αν δεν είναι ήδη. Το μόνο που πιστεύω πως πρέπει να γίνει για να βάλουν μυαλό εκεί στην FIA είναι στο να πετάει ο κόσμος αναπτήρες,κέρματα,τενεκεδάκια και κάθε μορφής σκουπιδαριό στην πίστα προκείμενου να αντιληφθεί η αλητεία που κυβερνά την F1 σε τι άθλια κατάσταση βρίσκεται το σπορ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lotof Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 1 ώρα πριν, Nabuko είπε Την άποψη ότι η ομάδα της Mercedes γνώριζε νωρίτερα το περιεχόμενο των νέων τεχνικών οδηγιών της FIA διατύπωσε ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko. Από εκεί που σταμάτησε ο Cristinan Horner συνέχισε ο Helmut Marko, ο οποίος βλέποντας την Παγκόσμια Ομοσπονδία του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού να εκδίδει μια νέα τεχνική οδηγία, η οποία επέτρεπε στις ομάδες να προσθέσουν μια νέα ράβδο στήριξης, η οποία θα συνδέει το δάπεδο του μονοθεσίου με το πλαίσιο και τη Mercedes AMG Petronas να προσαρμόζεται άμεσα σε αυτήν, έβγαλε το συμπέρασμα ότι οι Γερμανοί γνώριζαν πολύ νωρίτερα το περιεχόμενο των αλλαγών στις προδιαγραφές. «Εξεπλάγη όταν είδα το δάπεδο στο μονοθέσιό τους με το δεύτερο σημείο στήριξης. Όταν εξεδόθη η νέα τεχνική οδηγία ήταν σαφές ότι δεν υπήρχε αρκετός χρόνος ώστε να προμηθευτούμε το συγκεκριμένο εξάρτημα. Συνεπώς ναι…», δήλωσε ο H. Marko αποδεχόμενος το σενάριο που θέλει της Mercedes AMG Petronas να γνωρίζει την αλλαγή αυτή πριν ανακοινωθεί και να έχει καταλλήλως προετοιμαστεί. «Διαφορετικά δεν θα μπορούσε να συμβεί αυτό», πρόσθεσε ο H. Marko αφήνοντας να εννοηθεί ότι οι Γερμανοί είχαν ενημέρωση από το εσωτερικό της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού προετοιμάζοντας το έδαφος και τα ασημένια βέλη για την επερχόμενη αλλαγή. Εντάξει. Για την v6 hybrid era γνώριζαν περίπου 1-2 χρόνια πριν τον ανταγωνισμό. Έχουν κάνει και χειρότερα. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dtk-386 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, Lotof είπε Εντάξει. Για την v6 hybrid era γνώριζαν περίπου 1-2 χρόνια πριν τον ανταγωνισμό. Έχουν κάνει και χειρότερα. Πολύ κουτσομπόληδες οι englishmen. Τα σχεδιάζουν στο Λονδίνο και τα ακούνε στο Brackley. Επεξ/σία 21 Ιουνίου 2022 από dtk-386 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Petrosperan Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 Δεν είμαι σίγουρος αν έχει ξαναειπωθεί σε αυτό το thread, αλλά στο "The Mall Athens" στο μαρουσι η RedBull έχει βγάλει ένα frankencar, όποιος είναι κοντά, αξίζει τον κόπο να το δείτε από κοντά. 16 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AntonisKo Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) Με αφορμή το παραπάνω, μερικές απο πρόσφατη επίσκεψη στο Μαρανέλο. Επεξ/σία 21 Ιουνίου 2022 από AntonisKo 10 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις