Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Προβλέπω στο Montreal να έχουμε 1-2 red άνετο. Το να έχει λύση το πρόβλημα ή Ferrari αποκλείεται (το κουβαλάει το πρόβλημα αυτό από τα test τής Βαρκελώνης. Λογικά θα τρέξουν <<χαμηλά >>. Δυστυχώς θα είναι βαρετός αγώνας.. Ελπίζω να κάνω λάθος βέβαια 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
10 ώρες πριν, eri77 είπε

Προβλέπω στο Montreal να έχουμε 1-2 red άνετο. Το να έχει λύση το πρόβλημα ή Ferrari αποκλείεται (το κουβαλάει το πρόβλημα αυτό από τα test τής Βαρκελώνης. Λογικά θα τρέξουν <<χαμηλά >>. Δυστυχώς θα είναι βαρετός αγώνας.. Ελπίζω να κάνω λάθος βέβαια 

Ελπίζω ο κινητήρας που θα βάλουν να έχει reliability upgrades. Σχεδόν απίθανο αλλά έχω ελπίδα ότι ίσως κάτι να κάνουν καλά και να επιστρέψουν στην μάχη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Ελπίζω ο κινητήρας που θα βάλουν να έχει reliability upgrades. Σχεδόν απίθανο αλλά έχω ελπίδα ότι ίσως κάτι να κάνουν καλά και να επιστρέψουν στην μάχη.

Δυστυχώς καμμια αλλαγη δεν μπορούν να κάνουν αυτή τη στιγμή.... μόνο να τον τρέξουν σε πιο χαμηλό πρόγραμμα... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 λεπτά πριν, sattack είπε

Δυστυχώς καμμια αλλαγη δεν μπορούν να κάνουν αυτή τη στιγμή.... μόνο να τον τρέξουν σε πιο χαμηλό πρόγραμμα... 

Άρα σίγουρο το 1-2 RB. Του χρόνου πάλι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην απογοητεύεστε σύμμαχοι, και τη Redbull δε τη λες βράχο αξιοπιστίας. Μια αντλία στα χέρια απο εδώ, ένα DRS που δουλεύει σαν την γυναίκα μου  "γιατί αν την αγαπούσα πραγματικά θα ήξερα τι είχε, και δε θα χρειαζόταν να πατήσω 50 φορές του κουμπάκι για να ανοίξει, αλλα τι περιμένεις, όταν παντρεύεσαι εναν αχαΐρευτο;" απο εκεί, ίσως και μια στροφή της τύχης να πέσει κανα SC σε καλό σημείο για τον Leclerc (ευγενική χορηγία του Carlos) όλα γίνονται. 

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά τα λέει ο παππούς ρε παιδιά μην βιάζεστε. Λες και είναι 80 βαθμούς μπροστά ο Max κάνετε. Τίποτα απολύτως δεν έχει κριθεί απλά η Redbull την στιγμή που μιλάμε δείχνει να έχει προβάδισμα αλλά δεν είναι ούτε τέρας αξιοπιστίας ούτε τόσο γρηγορότερη. Sc σε κάποιον αγώνα, διαφορετική στρατηγική κτλ μπορούν να κρατήσουν την κόκκινη κοντά μέχρι να βρεθεί μία λύση για τον κινητήρα (αν ισχύουν και όλα αυτά που γράφονται).

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σημειώσω ότι από τα μηνύματα βλέπω ότι το περσινό πρωτάθλημα του Βερ έχει αφήσει περισσότερα κατάλοιπα απ'ότι έχουν αφήσει τα 7 του Χαμ και τα 8 της Μερκ.

Με RB και εγώ αλλά εννοείται ότι εκραξα τον Άλμπουν για τις μπλε σημαίες. Το ίδιο βέβαια έκανε και ο ομοσταυλος του αλλά μας βοηθάει να λέμε μόνο για Αλμπον επειδή βοηθάει το αφήγημα για κατευθύνσεις από Rb. Κανονικά έπρεπε καμπάνα σε Άλμπουμ, Λατιφι αλλά και στον Αλόνσο για το τρενάκι στις κατατακτήριες. Ίσως πρέπει να αποκτήσουν καλύτερα αντανακλαστικά οι αγωνοδικες. 

 Οι Rb έχουν τρομερό Ρυθμό σε αγώνα. Δεν την πιάνει η Φερ. Τέρας αξιοπιστίας δεν είναι βέβαια αλλά φαίνεται να έχει λύσει τα μηχανικά και να μένει το θέμα με τις πτέρυγες.

Για Καναδά βλέπω περίπατο Rb εκτός απροόπτου.

Ενδιαφέρον θα έχει και η απόδοση του Ρικ που ξέρει ότι παίζεται το κεφάλι του... Μόνο και μόνο για να βλέπω την φάτσα του Λαντο να νομίζει θα ήθελα να σηκώσει κεφάλι ο Ρικ.

Εύχομαι να μην έχουμε dnf και μάχες καθαρές.

 

16 ώρες πριν, specre είπε

Από ότι κατάλαβα η φοράδα αναγκάστηκε να πουσάρει τον κινητήρα για να πιάσει την RB μετά τις αναβαθμίσεις της. Αυτό έφερε ως αποτέλεσμα να χρησιμοποιεί όλο το καύσιμο και στην ουσία να μη την φτάνει. Έτσι αναγκάστηκαν να "αραιώσουν" το καύσιμο για να "χωράει περισσότερο" στο μονοθέσιο. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μη μπορεί το καύσιμο να κρυώσει σωστά τον κινητήρα. Το τελικό αποτέλεσμα το είδαμε.

Δεν το γνώριζα αυτό. Τα καύσιμα δεν πρέπει να έχουν την ίδια πυκνότητα; Δεν είναι "σφραγισμένα" για όλες τις ομάδες; Μπορούν δηλ να "νοθεύουν";

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, ep1 είπε

Δεν το γνώριζα αυτό. Τα καύσιμα δεν πρέπει να έχουν την ίδια πυκνότητα; Δεν είναι "σφραγισμένα" για όλες τις ομάδες; Μπορούν δηλ να "νοθεύουν";

Αν δεν κάνω λάθος, μπορούν να διαφέρουν τα καύσιμα μέχρι ένα σημείο. Το μόνο κοινό στοιχείο είναι θα πρεπει να αποτελούνται απο 10% π.χ βιοκαύσιμο, και να είναι άνω τον 90 οκτανίων.

Do All F1 Cars Use The Same Fuel?

All F1 cars do not use the same fuel. Although the specification of the fuel that they are allowed to use is fairly tightly regulated, there is enough freedom within the rules to allow each partnership to optimize the fuel blend according to the power unit that they are using.

https://flowracers.com/blog/what-fuel-do-f1-cars-use/

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, specre είπε

Από ότι κατάλαβα η φοράδα αναγκάστηκε να πουσάρει τον κινητήρα για να πιάσει την RB μετά τις αναβαθμίσεις της. Αυτό έφερε ως αποτέλεσμα να χρησιμοποιεί όλο το καύσιμο και στην ουσία να μη την φτάνει. Έτσι αναγκάστηκαν να "αραιώσουν" το καύσιμο για να "χωράει περισσότερο" στο μονοθέσιο. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μη μπορεί το καύσιμο να κρυώσει σωστά τον κινητήρα. Το τελικό αποτέλεσμα το είδαμε.

Το καυσιμο δεν μπορει να αραιωθει. Αραιωση σημαινει αλλαγη της χημικης του συστασης που συνεπαγεται αποκλεισμο.
Το καυσιμο επισης πρεπει να εχει συγκεκριμενη θερμοκρασια πριν μπει στο μονοθεσιο. Συνεπως παιχνιδια με τη θερμοκρασια ωστε να μπει περισσοτερο καυσιμο δεν μπορουν να γινουν. Απλα οι ομαδες θα πανε τη θερμοκρασια στο οριο (στο δεκατο και λιγοτερο αν μπορουν) της τιμης που τους λεει η FIA για να εξαντλησουν καθε περιθωριο.
 

46 λεπτά πριν, ep1 είπε

Δεν το γνώριζα αυτό. Τα καύσιμα δεν πρέπει να έχουν την ίδια πυκνότητα; Δεν είναι "σφραγισμένα" για όλες τις ομάδες; Μπορούν δηλ να "νοθεύουν";

Τα καυσιμα δεν νοθευονται. Οι προθημευτες δινουν στην fia δειγματα του καυσιμου στην fia, ομολογκαρονται και στη συνεχεια σε καθε αγωνα παιρνονται δειγματα απο το καυσιμο των μονοθεσιων και συγκρινεται με το αρχικο.

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζω ότι του Montreal θα είναι το τελευταίο gp για τον latifi. Στην θέση του ο piastri.. Έχουμε κάτι επιβεβαιωμενο η απλά κουβέντα να γίνει? 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...