Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, stolenweapon είπε

Πριν εγκαταλείψει ο Μαξ ήταν 5 δευτερόλεπτα πίσω. Προσπάθησε να περάσει στο SC αλλά μετά ο Σαρλ εξαφανίστηκε. Και στο Bahrain μετά τα stops άνοιξε μεγάλη διαφορά. 

Στο Μονακό δεν θα έβλεπε podium άμα δεν έκανε βλακείες η φοράδα, στην Imola και στο Wish.com Μονακό ο Σαρλ δεν έφτανε την RB ούτε με DRS. Το ίδιο και στην Jeddah. 

Πέρα από την Imola, την Jeddah και το Miami ο Μαξ δεν ήταν πιο γρήγορος από τον Σαρλ. Οπότε δεν είναι ιδιαίτερα δίκαιο να λέμε ότι ο Σαρλ κέρδισε μόνο επειδή εγκατέλειψαν οι RB.

Απο τους 8 αγωνες, μονο στους 4 τερματισαν και οι 2. Απο αυτους τους 4, στους 3 ηταν πιο γρηγορος ο Μαξ οπως λες.
Αυτο ακριβως ηταν το point μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
25 λεπτά πριν, haHa είπε

Απο τους 8 αγωνες, μονο στους 4 τερματισαν και οι 2. Απο αυτους τους 4, στους 3 ηταν πιο γρηγορος ο Μαξ οπως λες.
Αυτο ακριβως ηταν το point μου.

Ναι δίκιο έχεις. Απλώς στους αγώνες που ο Leclerc ήταν γρηγορότερος είχε τα DNFs, ενώ ο Verstappen τα είχε όταν ήταν 2ος. Κρίμα γιατί και οι δύο είναι εξαιρετικοί και απ'ότι φαίνεται το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί από την αξιοπιστία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, haHa είπε

Απο τους 8 αγωνες, μονο στους 4 τερματισαν και οι 2. Απο αυτους τους 4, στους 3 ηταν πιο γρηγορος ο Μαξ οπως λες.
Αυτο ακριβως ηταν το point μου.

νομιζω πως δεν ειναι ακριβως ετσι.jeddah,montecarlo o leclerc ηταν πιο γρηγορος.(οτι max τερματισε μπροστα του ειναι εντελω κατι αλλο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Ναι δίκιο έχεις. Απλώς στους αγώνες που ο Leclerc ήταν γρηγορότερος είχε τα DNFs, ενώ ο Verstappen τα είχε όταν ήταν 2ος. Κρίμα γιατί και οι δύο είναι εξαιρετικοί και απ'ότι φαίνεται το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί από την αξιοπιστία.

Με 14 αγωνες και 364 βαθμους διαθεσιμους, οι 14 βαθμοι διαφορα των 2 Dnf(οτι ο ενας τα ειχε οταν ηταν 2ος κι αλλος οταν ήταν 1ος) είναι μια σταγόνα στον ωκεανό. 

To πρωταθλημα θα κριθει επειδη ο Max οδηγει καλυτερα και κυριως απο αυτο:

8 ώρες πριν, haHa είπε

To μονοθεσιο που εχει η RB ειναι εξαιρετικο: με διαφορα το καλυτερο race pace, το οποιο σε συνδυασμο με την υψηλη τελικη και τους νεους κανονισμους(ακολουθεις ευκολα τον προπορευομενο και κανεις προσπεραση) τους δινει την δυνατοτητα να καλυπτουν το καλυτερο grid position/pole που παιρνει η Ferrari λογω one-lap pace και μαγικων του Leclerc.

Εχει κανει τρια 1-2 η RB σε 8 αγωνες (αυτα δεν τα εκανε ουτε το 2010-2013 οταν ειχε πυραυλο με Vettel) .


Αν σε αυτα προσθεσεις οτι η Φια δειχνει να συνεχιζει(βλεπε απουσια ποινης για μπλε σημαιες σε Albon που εδωσαν τη νικη στην RB) την μεροληψια της υπερ RB(οπως εκανε εμφανεστατα περυσι με αποκορυφωμα το 'human error' στον τελευταιο αγωνα που καταστρατηγησαν τους ιδιους τους κανονισμους), ο Μαξ θα κανει περιπατο και πιστευω θα εχει διπλασιες νικες απο τον Λεκλερκ, που θα παιρνει pole αλλα θα συνεχιζει να βλεπει σαν τροχονομος τον Μαξ να τον περναει.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
10 λεπτά πριν, haHa είπε

Με 14 αγωνες και 364 βαθμους διαθεσιμους, οι 14 βαθμοι διαφορα των 2 Dnf(οτι ο ενας τα ειχε οταν ηταν 2ος κι αλλος οταν ήταν 1ος) είναι μια σταγόνα στον ωκεανό. 

To πρωταθλημα θα κριθει επειδη ο Max οδηγει καλυτερα και κυριως απο αυτο:


Αν σε αυτα προσθεσεις οτι η Φια δειχνει να συνεχιζει(βλεπε απουσια ποινης για μπλε σημαιες σε Albon που εδωσαν τη νικη στην RB) την μεροληψια της υπερ RB(οπως εκανε εμφανεστατα περυσι με αποκορυφωμα το 'human error' στον τελευταιο αγωνα που καταστρατηγησαν τους ιδιους τους κανονισμους), ο Μαξ θα κανει περιπατο και πιστευω θα εχει διπλασιες νικες απο τον Λεκλερκ, που θα παιρνει pole αλλα θα συνεχιζει να βλεπει σαν τροχονομος τον Μαξ να τον περναει.

Αυτοί οι 14 πόντοι μπορεί και να αλλάξουν την πορεία του πρωταθλήματος (2010 και 2012 3 πόντοι διαφορά, 2016 5 πόντοι διαφορά, 2021 8 πόντοι διαφορά), οπότε όπως έχει φανεί κάθε πόντος μετράει εδώ.

Πέρα απο αυτό, εκτός αν η φοράδα φέρει upgrades σαν και αυτά που έφερε η Mercedes πέρυσι μετά το summer break και γω εκεί το βλέπω να πηγαίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε

Για όποιον δε ξέρει;

Έχει ρυθμίσεις για αυτόματη μετάφραση υποτίτλων στο youtube. Βάλε Αγγλικά διότι στα Ελληνικά δεν τα πάει καλά :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, GeorgeMan είπε

Για όποιον δε ξέρει;

 

6 λεπτά πριν, Ribopaido είπε

Όπως καταλαβαίνω η θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης επηρεάζεται απο το μείγμα? Και όσο ελαφραίνει κατι χαλάει? Ψαχνω να δω

απο την εξηγήσει που δινει το προβλημα παρουσιαζεται σε πιστες που απαιτουν πολυ καυσιμο

(barcellona 110 l,baku 110 l ,canada 109 l).χωριζει την καυση σε τρεις φασεις.pre ignection,ignection kai pro combustion..ειναι το τρίτο που έχει δημιουργήσει το προβλημα.σε αυτη την φαση ι βενζινη χαμηλωνει την θερμοκρασια.για να κερδίζουν σε αποδοσι εριχναν λιγη βενζινη σε αυτι τιν φασι..αυτα με λιγα λογια

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Ribopaido είπε

Όπως καταλαβαίνω η θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης επηρεάζεται απο το μείγμα? Και όσο ελαφραίνει κατι χαλάει? Ψαχνω να δω

Από ότι κατάλαβα η φοράδα αναγκάστηκε να πουσάρει τον κινητήρα για να πιάσει την RB μετά τις αναβαθμίσεις της. Αυτό έφερε ως αποτέλεσμα να χρησιμοποιεί όλο το καύσιμο και στην ουσία να μη την φτάνει. Έτσι αναγκάστηκαν να "αραιώσουν" το καύσιμο για να "χωράει περισσότερο" στο μονοθέσιο. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μη μπορεί το καύσιμο να κρυώσει σωστά τον κινητήρα. Το τελικό αποτέλεσμα το είδαμε.

Επεξ/σία από specre
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, specre είπε

Από ότι κατάλαβα η φοράδα αναγκάστηκε να πουσάρει τον κινητήρα για να πιάσει την RB μετά τις αναβαθμίσεις της. Αυτό έφερε ως αποτέλεσμα να χρησιμοποιεί όλο το καύσιμο και στην ουσία να μη την φτάνει. Έτσι αναγκάστηκαν να "αραιώσουν" το καύσιμο για να "χωράει περισσότερο" στο μονοθέσιο. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μη μπορεί το καύσιμο να κρυώσει σωστά τον κινητήρα. Το τελικό αποτέλεσμα το είδαμε.

Κατάλαβα για τη προανάφλεξη σε προθάλαμο πριν γίνει η κανονική καύση. Αρα κανει πιο πλούσιο το μείγμα για να κρυώσει το θάλαμο καύσης ωραια. Το ιντερκουλερ ειναι μειωμένο ογκομετρικά σε σχέση με τη χόντα? Πολλά ερωτήματα , το ξαναβλέπω! Σε ευχαριστώ spec

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενδιαφερον αλλα κατι δεν μου κολλαει. Δεν ξερω πολλα απο μηχανες εσωτερικης καυσης ... αλλα καυσιμο ψεκασμενο μετα την καυση θα αντιμετωπισει βαλβιδες εξαγωγης αρα δεν θα παραξει εργο. αρα σπαταλη. Οι ομαδες σιχαινονται την σπαταλη καυσίμου και δεδομενου οτι οι βαλβιδες εξαγωγης ειναι γεμισμενες με νατριο κλπ και γενικα ειναι σχετικα γνωστο πως να τις κανουν να αντεχουν υψηλες θερμοκρασιες μου ειναι πιο ευκολο να πιστεψω πως ο κινητηρας της φοραδας χτυπαει πειρακια απο το φτωχο μειγμα και αρχιζουν να κοπανανε ολα μεχρι τελικης διαλυσης παρα το οτι λιωνουν.... (φυσικα καθε κομματακι μεταλλο που σπαει απο βαλβιδες - πιστονια κλπ καταληγει στο MGU-H (turbo) και βαζει μπρος τη δευτερη φαση αυτοκαταστροφης).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, haHa είπε



To πρωταθλημα θα κριθει επειδη ο Max οδηγει καλυτερα και κυριως απο αυτο:


 

To πρωταθλημα θα κριθει αποκλειστικά και μόνο από το μονοθεσιο και το team.οποιος θα εχει το καλυτερο πακετο (μεχρι τωρα max) θα παρει το πρωταθλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, eri77 είπε

To πρωταθλημα θα κριθει αποκλειστικά και μόνο από το μονοθεσιο και το team.οποιος θα εχει το καλυτερο πακετο (μεχρι τωρα max) θα παρει το πρωταθλημα

Όπως πάντα δηλαδή 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...