Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, stolenweapon είπε

Μόνο να μην σοβαρευτούν πολύ αργά. Είναι ήδη 34 πόντους πίσω και είναι ανυπεράσπιστος από τις RB στον αγώνα γιατί ο Σαινθ δεν κάνει καλό quali και εκκινήσεις. Αν η φοράδα σοβαρευτεί τώρα και κάνει κάτι για την αξιοπιστία πολύ πιθανόν να την καλύψει την διαφορά. Απλώς πρέπει να μην κάνει κανένα λάθος ο Σαρλ. 

Το μονοθέσιό τους είναι πιο γρήγορο από την RB. Μόνο την αξιοπιστία να λύσουν και θα επιστρέψουν στην μάχη.

H διαφορά δεν είναι μεγάλη. Αλλά ναι πρέπει να μπει και ο Sainz στο παιχνίδι. Η Ferrari θα μπει στο παιχνίδι όμως; 🤔

Στο qualy φαίνεται πιο γρήγορη αλλά δε βλέπω να μεταφέρεται η ίδια εικόνα στο gp.

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παίδες, το πρωτάθλημα τέλειωσε με το dnf τού leclerc. Μα όχι επειδή ο verstappen άνοιξε την διαφορά και είναι 34 πόντους μπροστά. Το θέμα είναι ότι η Ferrari έχει σοβαρό πρόβλημα. Είχα γράψει εξ αρχής ότι η Ferrari αντιμετώπιζε πρόβλημα αξιοπιστίας. Στης πρώτες αγώνες η Ferrari δεν είχε ανοίξει όλο το μοτέρ και μπορούσε να αντιμετωπίσει την Red Bull στα ίσια (μάλλον και καλύτερη, βλέπε νίκες Bahrain, Australia). Μετά από τής αναβάθμισης πού έφερε η Red Bull, στην Ferrari αναγκάστηκαν να <<ανοίξουν >> το PU με το αποτέλεσμα πού είδαμε. Η Ferrari το κουβαλάει το πρόβλημα αυτό εξ αρχής και μέχρι σήμερα δεν έχει βρεθεί λύση. Τώρα αναγκαστικά θα πρέπει να τρέχουν χαμηλά και σε καμία περίπτωση θα μπορέσουν να κοντράρουν την Red Bull. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

2010 vettel & 2014 hamilton πήραν πρωτάθλημα με 3 dnf στη σεζον. δεν ειδα πιο πισω αλλα ειναι καπως δυσκολο να παρεις πρωτια με 3ο dnf. σχεδον αδυνατον αν δεν κερδισεις πολλους απο τους άλλους αγωνες. μπορει ο μαξ να εχει και αυτος 3ο dnf αλλα οι πρωτιες του βγαινουν μεχρι τωρα ενω του λεκ οχι. νομιζω οτι ο μαξ εχει οριακα ενα ακομα dnf μεχρι το τελος, ο λεκ δεν εχει. πρεπει να φτιαξουν το καρο τους, 2ο dnf σε 8 αγωνες ειναι ηδη οριακα.

Ακροβατείς στη πλάνη του τζογαδόρου! :P

Νέα μονοθέσια,  μπορεί να δούμε παραπάνω αν ζορίσει το θέμα. Μπορεί και όχι αν τρέχει μόνη της η RB από τα μέσα του gp.

Καναδάς επόμενο gp. Φρένα, pu στο όριο και wall of champions να καραδοκεί!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
23 λεπτά πριν, eri77 είπε

Παίδες, το πρωτάθλημα τέλειωσε με το dnf τού leclerc. Μα όχι επειδή ο verstappen άνοιξε την διαφορά και είναι 34 πόντους μπροστά. Το θέμα είναι ότι η Ferrari έχει σοβαρό πρόβλημα. Είχα γράψει εξ αρχής ότι η Ferrari αντιμετώπιζε πρόβλημα αξιοπιστίας. Στης πρώτες αγώνες η Ferrari δεν είχε ανοίξει όλο το μοτέρ και μπορούσε να αντιμετωπίσει την Red Bull στα ίσια (μάλλον και καλύτερη, βλέπε νίκες Bahrain, Australia). Μετά από τής αναβάθμισης πού έφερε η Red Bull, στην Ferrari αναγκάστηκαν να <<ανοίξουν >> το PU με το αποτέλεσμα πού είδαμε. Η Ferrari το κουβαλάει το πρόβλημα αυτό εξ αρχής και μέχρι σήμερα δεν έχει βρεθεί λύση. Τώρα αναγκαστικά θα πρέπει να τρέχουν χαμηλά και σε καμία περίπτωση θα μπορέσουν να κοντράρουν την Red Bull. 

Όσο και αν δεν θέλω να το παραδεχτώ ως φοραδικός, είναι η δυσάρεστη αλήθεια. Ήταν όντως εξωπραγματικό πως από την Αυστραλία που ο Leclerc ήταν χιλιόμετρα μπροστά από όλους πήγαμε στην Imola με τον Verstappen να παίρνει pole με 7 δέκατα διαφορά και στον αγώνα να εξαφανίζεται μπροστά. Ούτε τον Perez δεν έφταναν. 

Ίσως να είναι το συγκεκριμένο PU που έχει θέμα και η φοράδα λανθασμένα το ξαναέβαλε, αλλά αυτό το επιχείρημα δεν ισχύει γιατί 3 από τα 6 μονοθέσια με Ferrari PU αποσύρθηκαν λόγω κινητήρα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, mandos είπε

edit: Οι τελευταίες pole position στον Καναδά.

Post image

13 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

O Vettel ήταν στην RB μέχρι το 2014!

Με RB είναι οι pole του μέχρι τότε... :P

Επίσης τι έγινε το 07; :D

Παρασύρθηκα από το κόκκινο στον Φέτελ  😁

Και όσον αφορά το γιατί από το 2007, από τότε είναι τα στοιχεία πιο πάνω ;)

Επεξ/σία από bilham
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, eri77 είπε

Παίδες, το πρωτάθλημα τέλειωσε με το dnf τού leclerc. Μα όχι επειδή ο verstappen άνοιξε την διαφορά και είναι 34 πόντους μπροστά. Το θέμα είναι ότι η Ferrari έχει σοβαρό πρόβλημα. Είχα γράψει εξ αρχής ότι η Ferrari αντιμετώπιζε πρόβλημα αξιοπιστίας. Στης πρώτες αγώνες η Ferrari δεν είχε ανοίξει όλο το μοτέρ και μπορούσε να αντιμετωπίσει την Red Bull στα ίσια (μάλλον και καλύτερη, βλέπε νίκες Bahrain, Australia). Μετά από τής αναβάθμισης πού έφερε η Red Bull, στην Ferrari αναγκάστηκαν να <<ανοίξουν >> το PU με το αποτέλεσμα πού είδαμε. Η Ferrari το κουβαλάει το πρόβλημα αυτό εξ αρχής και μέχρι σήμερα δεν έχει βρεθεί λύση. Τώρα αναγκαστικά θα πρέπει να τρέχουν χαμηλά και σε καμία περίπτωση θα μπορέσουν να κοντράρουν την Red Bull. 

δεν ξερω τι αναβαθμισεις εφερε η rb αλλα η φερραρι ειχε μεγαλο προβλημα στις ευθειες που δεν εφτανε την rb ουτε με drs. ηταν ομως τοσο δυνατη στις στροφες που και την πολ έπερνε και εβγαινε εκτος drs γρηγορα στον αγωνα. μηπως το παράκανε με τις pu? ποση διαφορα να έχει η rb απο τον 1ο στον 7ο αγωνα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, liakjim είπε

Ρε τον βρωμιάρη :

 

 

Ηταν απαραδεκτο: τους πηγαινε καροτσερι και μετα βγηκε ευθεια εξω χωρις λογο. Αυτα τα συμβαντα πρεπει να τιμωρουνται σοβαρα.

Αλλα οταν την γλυτωνει ο Albon στον αγωνα με 21 μπλε σημαιες, δεν περιμενεις πολλα περισσοτερα απο τους αγωνοδικες.

14 ώρες πριν, eri77 είπε

Παίδες, το πρωτάθλημα τέλειωσε με το dnf τού leclerc. Μα όχι επειδή ο verstappen άνοιξε την διαφορά και είναι 34 πόντους μπροστά. Το θέμα είναι ότι η Ferrari έχει σοβαρό πρόβλημα. Είχα γράψει εξ αρχής ότι η Ferrari αντιμετώπιζε πρόβλημα αξιοπιστίας. Στης πρώτες αγώνες η Ferrari δεν είχε ανοίξει όλο το μοτέρ και μπορούσε να αντιμετωπίσει την Red Bull στα ίσια (μάλλον και καλύτερη, βλέπε νίκες Bahrain, Australia). Μετά από τής αναβάθμισης πού έφερε η Red Bull, στην Ferrari αναγκάστηκαν να <<ανοίξουν >> το PU με το αποτέλεσμα πού είδαμε. Η Ferrari το κουβαλάει το πρόβλημα αυτό εξ αρχής και μέχρι σήμερα δεν έχει βρεθεί λύση. Τώρα αναγκαστικά θα πρέπει να τρέχουν χαμηλά και σε καμία περίπτωση θα μπορέσουν να κοντράρουν την Red Bull. 

Οταν λειπει η γατα(Max), χορευουν τα ποντικια.

To μονοθεσιο που εχει η RB ειναι εξαιρετικο: με διαφορα το καλυτερο race pace, το οποιο σε συνδυασμο με την υψηλη τελικη και τους νεους κανονισμους(ακολουθεις ευκολα τον προπορευομενο και κανεις προσπεραση) τους δινει την δυνατοτητα να καλυπτουν το καλυτερο grid position/pole που παιρνει η Ferrari λογω one-lap pace και μαγικων του Leclerc.

 

Εχει κανει τρια 1-2 η RB σε 8 αγωνες (αυτα δεν τα εκανε ουτε το 2010-2013 οταν ειχε πυραυλο με Vettel) .
Αν δεν αλλαξουν τραγικα οι ισορροπιες, ο Μαξ θα κανει πανω απο ~12 νικες, ο Λεκλερκ θα κανει με το ζορι 6 νικες.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, haHa είπε

Αυτα τα συμβαντα πρεπει να τιμωρουνται σοβαρα.

Θα έπρεπε, και άμεσα (όχι στον επόμενο αγώνα δηλαδή). Είναι τέτοια η φύση των δοκιμαστικών πλέον και τέτοια η έλλειψη κανονισμών που τους παίρνει και τα κάνουν. Όποιος οδηγός πέρναγε με κίτρινη σημαία θα έπαιρνε πέναλτι, ο Alonso όμως είναι στο απυρόβλητο; Περίεργο πραγματικά.

Από την άλλη, το παλίο σύστημα δοκιμών, που έμπαινε ο κάθε οδηγός μόνος του, δεν είχε κανένα ενδιαφέρον, και δεν βοήθαγε και τις ομάδες να κάνουν πολλές προσπάθειες.

Κρίμα περισσότερο, γιατί δεν είναι κανά παιδαρέλι, περιμένεις περισσότερο από αυτόν (και την Alpine φυσικά).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, haHa είπε


Οταν λειπει η γατα(Max), χορευουν τα ποντικια.
 

καλα ενταξει,λιγο ακυρο το σχολιο αυτο.θα μπορούσε να το κανει μονο οποίος βλεπει μονο το αποτελεσμα στο τελος εφοσον εχει τελειωσει ο αγωνας.australia,bahrain o max δεν ειχε καμια ελπιδα για νικη

συμφωνω με ολο το υπόλοιπο

12 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

δεν ξερω τι αναβαθμισεις εφερε η rb αλλα η φερραρι ειχε μεγαλο προβλημα στις ευθειες που δεν εφτανε την rb ουτε με drs. ηταν ομως τοσο δυνατη στις στροφες που και την πολ έπερνε και εβγαινε εκτος drs γρηγορα στον αγωνα. μηπως το παράκανε με τις pu? ποση διαφορα να έχει η rb απο τον 1ο στον 7ο αγωνα?

Η αναβαθμίσεις τής redbull έγιναν περισσότερο στο βάρος.,πού σημαίνει καλύτερο performance. Ήταν γνωστό ότι υπήρχε πρόβλημα στο pu τής Ferrari και για αυτό το λόγο το είχαν χαμηλά. Αν δεν το <<άνοιγαν>> δεν θα είχαν καμία ελπίδα απέναντί στην Redbull. Πήραν το ρίσκο και ειδαμε το αποτέλεσμα 

Επεξ/σία από eri77
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, eri77 είπε

καλα ενταξει,λιγο ακυρο το σχολιο αυτο.θα μπορούσε να το κανει μονο οποίος βλεπει μονο το αποτελεσμα στο τελος εφοσον εχει τελειωσει ο αγωνας.australia,bahrain o max δεν ειχε καμια ελπιδα για νικη

Στα μεσα ηδη του αγωνα στην Αυστραλια ,πριν το μηχανικο προβλημα του Μαξ, ειχε κανει προσπαθεια για προσπεραση.
Στο Bahrain ειχε ηδη περασει μια φορα τον Λεκλερκ πριν το 1ο πιτ στοπ και πριν εγκαταλειψει η διαφορα τους ηταν μολις 1-1.5s.

Ειχε ελπιδες για νικη(προσοχη: οχι οτι θα κερδιζε σιγουρα ή οτι ειχε το πανω χερι, αλλα σιγουρα δεν ισχυει οτι δεν ειχε ελπιδα για νικη), ειδικα απο την στιγμη που η RB εχει μεγαλυτερη τελικη, συνηθως καλυτερο tyre wear και ειχε ηδη κανει μια προσπαθεια προσπερασης.



Γενικοτερα φετος, ο Μαξ σε οσους αγωνες εχουν τερματισει και οι 2, εχει τερματισει πανω απο τον Λεκλερκ. Εχει 4/4 στο head-to-head.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
35 λεπτά πριν, haHa είπε

Στα μεσα ηδη του αγωνα στην Αυστραλια ,πριν το μηχανικο προβλημα του Μαξ, ειχε κανει προσπαθεια για προσπεραση.
Στο Bahrain ειχε ηδη περασει μια φορα τον Λεκλερκ πριν το 1ο πιτ στοπ και πριν εγκαταλειψει η διαφορα τους ηταν μολις 1-1.5s.

Ειχε ελπιδες για νικη(προσοχη: οχι οτι θα κερδιζε σιγουρα ή οτι ειχε το πανω χερι, αλλα σιγουρα δεν ισχυει οτι δεν ειχε ελπιδα για νικη), ειδικα απο την στιγμη που η RB εχει μεγαλυτερη τελικη, συνηθως καλυτερο tyre wear και ειχε ηδη κανει μια προσπαθεια προσπερασης.



Γενικοτερα φετος, ο Μαξ σε οσους αγωνες εχουν τερματισει και οι 2, εχει τερματισει πανω απο τον Λεκλερκ. Εχει 4/4 στο head-to-head.

Πριν εγκαταλείψει ο Μαξ ήταν 5 δευτερόλεπτα πίσω. Προσπάθησε να περάσει στο SC αλλά μετά ο Σαρλ εξαφανίστηκε. Και στο Bahrain μετά τα stops άνοιξε μεγάλη διαφορά. 

Στο Μονακό δεν θα έβλεπε podium άμα δεν έκανε βλακείες η φοράδα, στην Imola και στο Wish.com Μονακό ο Σαρλ δεν έφτανε την RB ούτε με DRS. Το ίδιο και στην Jeddah. 

Πέρα από την Imola, την Jeddah και το Miami ο Μαξ δεν ήταν πιο γρήγορος από τον Σαρλ. Οπότε δεν είναι ιδιαίτερα δίκαιο να λέμε ότι ο Σαρλ κέρδισε μόνο επειδή εγκατέλειψαν οι RB.

34 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Δεν μπορεσα να δω το βίντεο γιατί κατέβηκε.

Τι έδειχνε; 

O Αλόνσο έκανε τον μηχανοδηγό και βγήκε στο runoff στην 15, και εμπόδισε τους άλλους. 

Τώρα το να γκρινιάζει ο Άλμπον για ποινές και να μιλάει για interesting tactics ενώ ο ίδιος αγνόησε 21 μπλε σημαίες χωρίς να πάρει ποινή είναι εντελώς γελοίο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...