Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μακάρι να λυθούν τα προβλήματα στις φοράδες γιατί αλλιώς θα είναι σούπα η χρονιά. Μην περιμένει κανείς κόντρα Max - Perez ούτε για πλάκα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

28 λεπτά πριν, liakinen είπε

Μακάρι να λυθούν τα προβλήματα στις φοράδες γιατί αλλιώς θα είναι σούπα η χρονιά. Μην περιμένει κανείς κόντρα Max - Perez ούτε για πλάκα.

Aπο ο,τι καταλαβα μαλλον για σουπα θα παει. Κριμα και ειχα αλλες προσδοκιες.
Δεν ειναι ετοιμη η Ferrari. Εχει ταχυτητα αλλα δεν εχει αξιοπιστια και στρατηγικη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
27 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Aπο ο,τι καταλαβα μαλλον για σουπα θα παει. Κριμα και ειχα αλλες προσδοκιες.
Δεν ειναι ετοιμη η Ferrari. Εχει ταχυτητα αλλα δεν εχει αξιοπιστια και στρατηγικη.

Το παράξενο ήταν πως η στρατηγική της φοράδας ήταν καλή στο Αζερμπαιτζάν. Αν δεν είχε ο Σαρλ το DNF θα συνέχιζε με τα hards μέχρι το 2o VSC (όταν βγήκε ο Magnussen) όπου θα έμπαινε στα pits όπως οι άλλοι 2 και θα κέρδιζε.

Δεν νομίζω ότι ο Μαξ θα κάλυπτε gap 7s (μετά το stop) αρκετά γρήγορα ώστε να περάσει, με παρόμοιο tire deg και με την φοράδα να είναι ταχύτερη στο 1ο και στο 2ο sector. Είδαμε πως πριν το 1ο VSC ο Μαξ δεν μπορούσε να περάσει ακόμα και με DRS γιατί ο Σαρλ άνοιγε gap στα πρώτα sectors.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Το παράξενο ήταν πως η στρατηγική της φοράδας ήταν καλή στο Αζερμπαιτζάν. Αν δεν είχε ο Σαρλ το DNF θα συνέχιζε με τα hards μέχρι το 2o VSC (όταν βγήκε ο Magnussen) όπου θα έμπαινε στα pits όπως οι άλλοι 2 και θα κέρδιζε.

Δεν νομίζω ότι ο Μαξ θα κάλυπτε gap 7s (μετά το stop) αρκετά γρήγορα ώστε να περάσει, με παρόμοιο tire deg και με την φοράδα να είναι ταχύτερη στο 1ο και στο 2ο sector. Είδαμε πως πριν το 1ο VSC ο Μαξ δεν μπορούσε να περάσει ακόμα και με DRS γιατί ο Σαρλ άνοιγε gap στα πρώτα sectors.

Λες ότι ήταν καλή επειδή θα καθόταν 2ο vsc;  Ζαριά ήταν. Το θέμα δεν είναι να βγαίνουν τα στοιχήματα αλλά πως τα θαλασσώνουν μόνοι τους και δε νομίζω πως οδηγούν με εμπιστοσύνη στην ομάδα οι πιλότοι τους...

Για tyre deg νομίζω το αντίθετο είδαμε και αυτό ήταν ένας λόγος που βούτηξε στα pit.

Τη Merceda τη βλέπουμε να ανεβαίνει να γίνει χαμός;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Manoleros95 είπε

Για οσους κλαιγονται για porpoising κλπ. 

https://streamable.com/ruscel

Lando ασε τα "I'M LOVING IT" KAI ΜΠΕΚΑ ΜΕΣΑ ΒΑΛΤΟ 1mm ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ ΚΑΙ ΧΤΥΠΗΣΟΥ ΣΑΝ ΤΟΝ ΦΡΑΠΕ, μπας και πάρουμε 'κανα βάθρο.

Χάνουμε λέει επιδόσεις για να είμαστε άνετα. Να πάτε στα ΚΤΕΛ κύριοι, που έχει ανάρτηση το κάθισμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Aπο ο,τι καταλαβα μαλλον για σουπα θα παει. Κριμα και ειχα αλλες προσδοκιες.

Σούπα επειδή πετάει χαρταετό η Ferrari. Σαν απόδοση έχουμε 2 μονοθέσια σε πάλη. Πιστεύω θα (ψιλο)σοβαρευτούν οι Κόκκινοι.

Πάντως ως νέα μονοθέσια έχουν αρκετό χώρο για εξέλιξη.

Για να δούμε και μετά τη διακοπή ή κάποια αλλαγή στους κανονισμούς τι θα γίνει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Για να δούμε και μετά τη διακοπή ή κάποια αλλαγή στους κανονισμούς τι θα γίνει...

Κάτσε να τους πάρω τηλέφωνο, γιατι τώρα που κατάφεραν να κάνουν τα αυτοκίνητα εύκολα να ακολουθούν, έχω τη λύση για μάχες. Να γυρίσουμε το DRS ανάποδα, δηλαδή να το έχει διαθέσιμο ο οδηγός σε όλο τον αγώνα, ΕΚΤΟΣ απο την προσπέραση.

Θα είναι 10 αυτοκίνητα συνέχεια μπροστά σε μπουλούκι.

Γίνεται; Όχι.

Θα έχει αποτέλεσμα; Όχι.

Είναι τρομερή ιδέα και θα έπρεπε να το σκεφτεί σοβαρά η FIA. Και βέβαια, για αυτό το σκέφτηκα.

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, papp0us είπε

Κάτσε να τους πάρω τηλέφωνο, γιατι τώρα που κατάφεραν να κάνουν τα αυτοκίνητα εύκολα να ακολουθούν, έχω τη λύση για μάχες. Να γυρίσουμε το DRS ανάποδα, δηλαδή να το έχει διαθέσιμο ο οδηγός σε όλο τον αγώνα, ΕΚΤΟΣ απο την προσπέραση.

Θα είναι 10 αυτοκίνητα συνέχεια μπροστά σε μπουλούκι.

Γίνεται; Όχι.

Θα έχει αποτέλεσμα; Όχι.

Είναι τρομερή ιδέα και θα έπρεπε να το σκεφτεί σοβαρά η FIA. Και βέβαια, για αυτό το σκέφτηκα.

Αυτό δεν θα είναι αγώνας F1... το Royal Rumble θα είναι...😄

 

1121530902_2022-06-1418_59_55.png.90f37056305d16241cf32f85ca211c1a.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, MAFAKA είπε

Αυτό δεν θα είναι αγώνας F1... το Royal Rumble θα είναι...😄

 

1121530902_2022-06-1418_59_55.png.90f37056305d16241cf32f85ca211c1a.png

Ομολογώ ότι έχω εμπνευστεί εν μέρει από το Mario Kart που όσο πιο πίσω είσαι, τόσο καλύτερα οπλα παίρνεις. Επειδή βέβαια δεν μπόρεσα να χωρέσω τα τηλεκατευθυνόμενα κόκκινα καβούκια στην πρόταση, μήπως δεν με πάρουν στα σοβαρά, θα χρησιμοποιήσω το DRS

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, eri77 είπε

Πώς προέκυψε αυτό τώρα? 

Μιλάγαμε για τα ταλέντα που βγαίνουν και ήταν συμπληρωματικό μου σχόλιο, στην F2 ήταν πρωταθλητής (το 2018) με περισσότερους βαθμούς απ'οτι ο Λεκλέρ (το 2017)     

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

Σούπα επειδή πετάει χαρταετό η Ferrari. Σαν απόδοση έχουμε 2 μονοθέσια σε πάλη. Πιστεύω θα (ψιλο)σοβαρευτούν οι Κόκκινοι.

Πάντως ως νέα μονοθέσια έχουν αρκετό χώρο για εξέλιξη.

Για να δούμε και μετά τη διακοπή ή κάποια αλλαγή στους κανονισμούς τι θα γίνει...

Μόνο να μην σοβαρευτούν πολύ αργά. Είναι ήδη 34 πόντους πίσω και είναι ανυπεράσπιστος από τις RB στον αγώνα γιατί ο Σαινθ δεν κάνει καλό quali και εκκινήσεις. Αν η φοράδα σοβαρευτεί τώρα και κάνει κάτι για την αξιοπιστία πολύ πιθανόν να την καλύψει την διαφορά. Απλώς πρέπει να μην κάνει κανένα λάθος ο Σαρλ. 

Το μονοθέσιό τους είναι πιο γρήγορο από την RB. Μόνο την αξιοπιστία να λύσουν και θα επιστρέψουν στην μάχη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Σούπα επειδή πετάει χαρταετό η Ferrari. Σαν απόδοση έχουμε 2 μονοθέσια σε πάλη. Πιστεύω θα (ψιλο)σοβαρευτούν οι Κόκκινοι.

Πάντως ως νέα μονοθέσια έχουν αρκετό χώρο για εξέλιξη.

Για να δούμε και μετά τη διακοπή ή κάποια αλλαγή στους κανονισμούς τι θα γίνει...

Ναι αυτό ακριβώς…

Αν δε δουλέψει πάνω στην αξιοπιστία του μονοθεσίου, ο,τι αλλαγές ή εξελίξεις και να γίνουν δε θα δούμε κάτι καλό αφού δε φτάνει μόνο η ταχύτητα…
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2010 vettel & 2014 hamilton πήραν πρωτάθλημα με 3 dnf στη σεζον. δεν ειδα πιο πισω αλλα ειναι καπως δυσκολο να παρεις πρωτια με 3ο dnf. σχεδον αδυνατον αν δεν κερδισεις πολλους απο τους άλλους αγωνες. μπορει ο μαξ να εχει και αυτος 3ο dnf αλλα οι πρωτιες του βγαινουν μεχρι τωρα ενω του λεκ οχι. νομιζω οτι ο μαξ εχει οριακα ενα ακομα dnf μεχρι το τελος, ο λεκ δεν εχει. πρεπει να φτιαξουν το καρο τους, 2ο dnf σε 8 αγωνες ειναι ηδη οριακα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...