Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, mandos είπε

@nhzt μάλλον είναι κάπου στη μέση η αλήθεια, και τα πράγματα, όπως όλα, λίγο πιο ρευστά.

Η RB πέρσι σίγουρα έφτιαχνε αμάξι για τον Ver, όχι για τον Checo. Το ίδιο και η Merc, έφτιαχνε αμάξι για τον Ham. Για τον RIC δεν φτιάχνει κανείς αμάξι αυτή τη στιγμή, όπως δεν φτιάχνει για τον Latify ή τον Albon. Όμως για τους καταξιωμένους οδηγούς ή για αυτούς στους οποίους επενδύει πολλά η ομάδα (βλέπε πολλά χρόνια, ή πιθανότητα τίτλου ή ή ή) τότε η ομάδα σίγουρα σχεδιάζει με γνώμονα τον οδηγό.

Οκ. Εξήγησε σε μου όμως, αφού η Merc έφτιαξε αμάξι στα μέτρα του Χαμι τόσα χρόνια, τι έγινε φέτος και δεν μπορεί να ανέβει βάθρο; Και μιλάμε για ένα οδηγό που είναι πολλά χρόνια στην Merc και 7ακις πρωταθλητής...

Φαίνεται πως δεν κατάλαβες αυτό που σου έγραψα για τον Τοτο Βολφ... που είπε στον Χαμι για το σκατά αυτοκίνητο που τον έδωσαν. Από που προκύπτει ότι ήταν ραμμένο και κομμένο στα μέτρα του; 

Επεξ/σία από nhzt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κάποτε είχαμε 

Schumacher (τον original)

Half Schumacher ( τον Ραλφ)

Και τώρα τον 

Who Schumacher?

Πρέπει να πάει σπίτι του για το καλό το δικό του της μάνας του και του αθλήματος.

Πλέον οι μικρές ομάδες αντί να είναι η πηγή ταλέντων έχουν γίνει πηγή εσόδων δυστυχώς και τρέχουν κάτι τύποι όπως Λατιφι Στρολ Σουμάχερ, και ταλενταρες όπως ο Πιαστρι μένουν εκτός. Αυτό με χαλάει πλέον ποιο πολύ ακόμα κι από τον οποιοδήποτε παράξενο κανονισμό

 

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Αν το γράψεις άλλες 5 φορές θα αλλάξει το αρχικό μου post; 🤔

dii.png.af1b8ec7f5af97e8e1bdd3e6c7d25607.png

Τέσπα, απλά σου λέω πως είναι μέρος της εξίσωσης οι πιλότοι. Δε σκάνε ουρανοκατέβατοι στο pre-season λέγοντας "τι φτιάξατε μανίτσες μου".

Εδω μέσα φίλε μου καταθέτουμε τις απόψεις μας και δεν είμαι σε διάθεση να μαλώνω με κανένα. Μα με κανένα...

Το ότι τα έγραψα δύο φορές είναι γιατί προσπάθησα να να δώσω να καταλάβει ο @mandos τι έγραψες και με ποιόν διαφωνώ, επειδή οπως γράφω δεν έπιασε την συζήτησή μας από την αρχή. Και του εξηγώ ότι συμφωνώ μ αυτόν, όπως και με σένα που λες τώρα, ότι οι πιλότοι είναι μέρος της εξίσωσης.

Απλά αντέδρασα που είπες "Δεν είναι ακριβές" γιατι πιστεύω ότι οι εταιρίες έχουν τα αρχικά τους σχέδια στα αμάξια και μετά επιλέγουν τους πιλότους. Γνώμη μου...

Πραγματικά δεν είχα κανένα λόγω να σε στεναχωρήσω  ή να σε πικάρω... Προς Θεού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, nhzt είπε

Οκ. Εξήγησε σε μου όμως, αφού η Merc έφτιαξε αμάξι στα μέτρα του Χαμι τόσα χρόνια, τι έγινε φέτος και δεν μπορεί να ανέβει βάθρο; Και μιλάμε για ένα οδηγό που είναι πολλά χρόνια στην Merc και 7ακις πρωταθλητής...

Περιμένω...

 

5 λεπτά πριν, nhzt είπε

Πραγματικά δεν είχα κανένα λόγω να σε στεναχωρήσω  ή να σε πικάρω... Προς Θεού.

Ωστόσο το να γράφεις "Περιμένω..." είναι λίγο επιθετικό, ειδικά αν δεν ξερείς τον άλλο και δεν ξέρεις πότε θα μπορέσει να απαντήσει.

Τι έγινε όμως φέτος; Η Μερκ έκανε λάθος. Δεν είναι ούτε ντροπή ούτε κακό. Ούτε έγινε χειρότερος οδηγός ο HAM. Η Merc είναι best of the rest. Θα ανακάμψουν, αλλά για την ώρα that's it.

Ο νεός (RUS) είναι πιο προσαρμόσιμος, μπορεί να κάνει και γαργάρα το ότι έχει γίνει φραπεδιέρα και παλεύει να δείξει ότι είναι το μέλλον της F1. Ο παλιός (ΧΑΜ) είναι 37, δεν μπορεί να προσαρμοστεί, μπορεί να κουράζεται και να πονάει πιο εύκολα. Η Merc δε το έστησε επάνω του γιατί δεν είχαν περιθώρια δοκιμών, 2 runs έκαναν το χειμώνα, όλα τα άλλα ήταν στο simulator. Τώρα το στήνουν, όπως όλοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Binis1967 είπε

Πλέον οι μικρές ομάδες αντί να είναι η πηγή ταλέντων έχουν γίνει πηγή εσόδων δυστυχώς και τρέχουν κάτι τύποι όπως Λατιφι Στρολ Σουμάχερ, και ταλενταρες όπως ο Πιαστρι μένουν εκτός. Αυτό με χαλάει πλέον ποιο πολύ ακόμα κι από τον οποιοδήποτε παράξενο κανονισμό

Δεν διαφωνω, απλα δεν ειναι κατι καινουριο αυτο. Θα ελεγα μαλιστα οτι εχει βελτιωθει: στο παρελθον υπηρχαν pay drivers που καμια φορα δεν επιαναν το 107% στο qualifying και εμεναν εκτος αγωνα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα όλες οι ενδείξεις που δείχνουν ότι το Hamilton, είτε επειδή το διάλεξε, είτε επειδή βλέπουν όλοι τα γεγονότα, είναι δεύτερος οδηγός στην Mercedes. Όλες οι δοκιμές σε στρατηγικές και νέα κομμάτια γίνονται πάνω του. Το δεύτερο βέβαια θα μπορούσε να δουλέψει υπέρ του σε ένα καλά στημένο αυτοκίνητο, αλλα στη φετινή Mercedes είναι σχεδόν τιμωρία.

Ο Rusell οδηγεί καλύτερα, πιο σταθερά, και χωρίς πολλά λάθη, οπότε και από εκεί αν το δεις, δίκαια έχει - άτυπα - τον ρόλο του πρώτου.

Νομίζω οτι αν ο Hamilton μπορούσε να φανταστεί το λούκι που θα τραβούσε φέτος, μπορεί και να είχε σταματήσει πέρσι, αλλα δεν νομίζω πως θα περίμενε οποιοσδήποτε ότι η Mercedes θα έχει τόσο σοβαρά προβλήματα, ακόμα και στα βασικά, όπως το PU.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν διαφωνω, απλα δεν ειναι κατι καινουριο αυτο. Θα ελεγα μαλιστα οτι εχει βελτιωθει: στο παρελθον υπηρχαν pay drivers που καμια φορα δεν επιαναν το 107% στο qualifying και εμεναν εκτος αγωνα.

Δυστυχώς το αντίθετο πλέον οι ομάδες φτιάχνουν θυγατρικές και βάζουν οδηγούς που ανοίκουν σε αυτές είναι δεν είναι καλοί, οι τελευταίοι 10 παγκόσμιοι πρωταθλητές που θυμάμαι με εξαίρεση τον Χάμιλτον όλοι από μικρές ομάδες ξεκίνησαν από το σκάουτινγκ που υπήρχε τότε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, mandos είπε

 

Ωστόσο το να γράφεις "Περιμένω..." είναι λίγο επιθετικό, ειδικά αν δεν ξερείς τον άλλο και δεν ξέρεις πότε θα μπορέσει να απαντήσει.

Τι έγινε όμως φέτος; Η Μερκ έκανε λάθος. Δεν είναι ούτε ντροπή ούτε κακό. Ούτε έγινε χειρότερος οδηγός ο HAM. Η Merc είναι best of the rest. Θα ανακάμψουν, αλλά για την ώρα that's it.

Ο νεός (RUS) είναι πιο προσαρμόσιμος, μπορεί να κάνει και γαργάρα το ότι έχει γίνει φραπεδιέρα και παλεύει να δείξει ότι είναι το μέλλον της F1. Ο παλιός (ΧΑΜ) είναι 37, δεν μπορεί να προσαρμοστεί, μπορεί να κουράζεται και να πονάει πιο εύκολα. Η Merc δε το έστησε επάνω του γιατί δεν είχαν περιθώρια δοκιμών, 2 runs έκαναν το χειμώνα, όλα τα άλλα ήταν στο simulator. Τώρα το στήνουν, όπως όλοι.

Δεν το άλλαξα τώρα, το άλλαξα πριν απαντήσεις.. δες το τελικό μου ποστ.

Και η απάντηση σου είναι ότι η Merc εκανε λάθος... Οκ  φίλε μην το κουράζουμε άλλο. Δεν έχει νόημα.

Μια εταιρία που τόσα χρόνια παίρνει πρωταθλήματα, που έχει από τα μεγαλύτερα budget, που δίνει τους κινητήρες της σε άλλες ομάδες, που πληρώνει εκατομμύρια για τα αυτοκίνητά της, ήρθε σήμερα και λέει στους επενδυτές της Petronas συγνώμη κάναμε λάθος, ο Χαμι δεν μας βγήκε. Ποιος ; H Mercedes-AMG Petronas Formula One Team !!!!

Και όλα αυτά συμβαίνουν μόνο στο δικό σου μυαλό γιατι υποστηρίζεις μια λανθασμένη αντίληψη και ότι τα πράγματα είναι τόσο απλά... "Δεν είναι ούτε ντροπή ούτε κακό"

Καλησπέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, papp0us είπε

Εμένα όλες οι ενδείξεις που δείχνουν ότι το Hamilton, είτε επειδή το διάλεξε, είτε επειδή βλέπουν όλοι τα γεγονότα, είναι δεύτερος οδηγός στην Mercedes. Όλες οι δοκιμές σε στρατηγικές και νέα κομμάτια γίνονται πάνω του. Το δεύτερο βέβαια θα μπορούσε να δουλέψει υπέρ του σε ένα καλά στημένο αυτοκίνητο, αλλα στη φετινή Mercedes είναι σχεδόν τιμωρία.

Ο Rusell οδηγεί καλύτερα, πιο σταθερά, και χωρίς πολλά λάθη, οπότε και από εκεί αν το δεις, δίκαια έχει - άτυπα - τον ρόλο του πρώτου.

Νομίζω οτι αν ο Hamilton μπορούσε να φανταστεί το λούκι που θα τραβούσε φέτος, μπορεί και να είχε σταματήσει πέρσι, αλλα δεν νομίζω πως θα περίμενε οποιοσδήποτε ότι η Mercedes θα έχει τόσο σοβαρά προβλήματα, ακόμα και στα βασικά, όπως το PU.

Το PU ειναι το μονο πραγμα που δεν ειναι παραφωνια .... ναι δεν ειναι Honda, Ferrari σε δυναμη αλλα δεν ειναι τοοοσο πισω. Να ειναι 15-20 αλογα πισω? Αντε .3sec στο γυρο και πολλα λεω... οσα αλογα (οχι ιταλικα) και να εχει ομως αμα το σασι/αεροδυναμικη παει σαν καγκουρο πως θα τα εκμετελευτεις? ...
Απο την αλλη η merc θες να το πεις θεμα γοητρου θες ξεροκεφαλια δεν σκοπευει να αντιγραψει καποια απο τις honda/ferrari αεροδυναμικα (στο αμεσο μελλον). Η μονη της ελπιδα ειναι οι πρασινες RB. Ηδη ξεκινησαν να κατανοουν το copy που κανανε και αμα βαλουν και κανα οδηγο της προκοπης στη θεση του stroll ισως γινουν 4η δυναμη (και βοηθησουν και την merc να καταλαβει και αυτη με τι concept να παιξει του χρονου) .
 

Επεξ/σία από ghostrider
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, ghostrider είπε

Το PU ειναι το μονο πραγμα που δεν ειναι παραφωνια .... ναι δεν ειναι Honda, Ferrari σε δυναμη αλλα δεν ειναι τοοοσο πισω. Να ειναι 15-20 αλογα πισω? Αντε .3sec στο γυρο και πολλα λεω... οσα αλογα (οχι ιταλικα) και να εχει ομως αμα το σασι/αεροδυναμικη παει σαν καγκουρο πως θα τα εκμετελευτεις? ...
Απο την αλλη η merc θες να το πεις θεμα γοητρου θες ξεροκεφαλια δεν σκοπευει να αντιγραψει καποια απο τις honda/ferrari αεροδυναμικα (στο αμεσο μελλον). Η μονη της ελπιδα ειναι οι πρασινες RB. Ηδη ξεκινησαν να κατανοουν το copy που κανανε και αμα βαλουν και κανα οδηγο της προκοπης στη θεση του stroll ισως γινουν 4η δυναμη (και βοηθησουν και την merc να καταλαβει και αυτη με τι concept να παιξει του χρονου) .
 

Δεν είναι το PU το χειρότερο κομμάτι, αλλα ακόμα και αυτό είναι πρόβλημα. Και μόνο απο την αξιοπιστία του (σε σχέση με περσι π.χ) φαίνεται οτι δεν το τρέχουν πολύ ψηλά γιατι το φοβούνται. Φέτος νομίζω οτι είναι πίσω ακόμα και απο τη Renault σε απόδοση κινητήρα, αλλα αυτό μικρή σημασία θα είχε γενικά αν το υπόλοιπο πακέτο ηταν αξιοπρεπές. Εδώ τρέχουν με αντηρίδες (όχι μονο αυτοί, αλλα still..) 

Ξέρουμε αν η λύση της Redbull για το Porpoising είναι καθαρά αεροδυναμική; Εγώ νομίζω οτι δεν πρέπει να είναι, κάτι έξτρα έχουν προσθέσει λογικά στον πίσω άξονα, γιατι δεν μπορεί να είναι μονο αεροδυναμική στη μέση και να μην έχει καταφέρει κανείς να τους αντιγράψει

Και πάλι, με λυμένο το Porpoising, νομίζω θα ήταν πίσω από Redbull. πιθανότατα και απο Ferrari. Αυτή η μάχη μέχρι τέλους πέρσι τους καθυστέρησε πολύ, χάσανε και πολύ προσωπικό, και όπως και να το κάνεις Newey δεν έχουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, Binis1967 είπε

Δυστυχώς το αντίθετο πλέον οι ομάδες φτιάχνουν θυγατρικές και βάζουν οδηγούς που ανοίκουν σε αυτές είναι δεν είναι καλοί, οι τελευταίοι 10 παγκόσμιοι πρωταθλητές που θυμάμαι με εξαίρεση τον Χάμιλτον όλοι από μικρές ομάδες ξεκίνησαν από το σκάουτινγκ που υπήρχε τότε

Max - 2015
Leclerc - 2018


Δεν βγαινουν καθε χρονο τετοια διαμαντια.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
37 λεπτά πριν, papp0us είπε

Ξέρουμε αν η λύση της Redbull για το Porpoising είναι καθαρά αεροδυναμική; Εγώ νομίζω οτι δεν πρέπει να είναι, κάτι έξτρα έχουν προσθέσει λογικά στον πίσω άξονα, γιατι δεν μπορεί να είναι μονο αεροδυναμική στη μέση και να μην έχει καταφέρει κανείς να τους αντιγράψει

Σε κάποιο βίντεο στο YT είχε πει ένας ότι είχαν βάλει κάποιο σύστημα σαν ανάρτηση πίσω, σαν active suspension αλλά νόμιμο και εγκεκριμένο από την FIA. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι ακριβές αλλά αν ισχύει είναι μια ιδιοφυής λύση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, haHa είπε

Max - 2015
Leclerc - 2018


Δεν βγαινουν καθε χρονο τετοια διαμαντια.

Σουμάχερ, Χάκινεν, Αλόνσο, Ραϊκόνεν, ο αείμνηστος Σένα από σκάουτινγκ μικρόν ομάδων, και όλοι παγκόσμιοι πρωταθλητές

Μόλις τώρα, Binis1967 είπε

Σουμάχερ, Χάκινεν, Αλόνσο, Ραϊκόνεν, ο αείμνηστος Σένα από σκάουτινγκ μικρόν ομάδων, και όλοι παγκόσμιοι πρωταθλητές

Ξεχάσατε τον Ράσελ ταχύτερος του Λεκλερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, Binis1967 είπε

Κάποτε είχαμε 

Schumacher (τον original)

Half Schumacher ( τον Ραλφ)

Και τώρα τον 

Who Schumacher?

Πρέπει να πάει σπίτι του για το καλό το δικό του της μάνας του και του αθλήματος.

Πλέον οι μικρές ομάδες αντί να είναι η πηγή ταλέντων έχουν γίνει πηγή εσόδων δυστυχώς και τρέχουν κάτι τύποι όπως Λατιφι Στρολ Σουμάχερ, και ταλενταρες όπως ο Πιαστρι μένουν εκτός. Αυτό με χαλάει πλέον ποιο πολύ ακόμα κι από τον οποιοδήποτε παράξενο κανονισμό

 

+1.

Το μόνο που έσωζε τον Σουμάχερ ήταν το ρώσικο αυγό φαμπερζέ που ήταν 1 δευτερόλεπτο πιο αργός και συχνά έτρωγε μέχρι και γύρο. Τώρα που δεν οδηγεί F2 μονοθέσιο και έχει πίεση να αποδείξει ότι είναι ικανός οδηγός φαίνεται πως δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο.

Τουλάχιστον ο Stroll, όσο άχρηστος και να είναι τις περισσότερες φορές, έχει podiums και ένα pole position. Ο Σουμάχερ ούτε πόντο δεν έχει πάρει, μαζί με τον Λατίφι. 

Ο Piastri χαντακώνεται από την ακαδημία στην οποία είναι. 

2 λεπτά πριν, Binis1967 είπε

Ξεχάσατε τον Ράσελ ταχύτερος του Λεκλερ

Δεν θα έλεγα και ταχύτερος. Μαξ/Σαρλ είναι σε άλλο επίπεδο κατά την άποψή μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...