Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Παίζουν και οι πιλότοι το ρόλο τους στην εξέλιξη ενός μονοθεσίου.

Ακριβώς όπως τα λέει ο @Diinekis21. Όχι μόνο στην εξέλιξη του μονοθέσιου αλλά και στην εξέλιξη της ίδιας της ομάδας. Δεν είναι ο Σουμαχέρ μόνο, αυτό είναι το παράδειμα που οι περισσότεροι θυμούνται και φυσικά το πιο δυνατό, μιας και ο άνθρωπος ανέβασε 2 ομάδες (read on).

Η Merc του σήμερα φτιάχτηκε με το feedback του Σουμαχέρ, δεν ξημέρωσε μια μέρα και πήρε ο Χαμίλτον τα πρωταθλήματα, πρώτα φτιάχτηκε μια ολόκληρη ομάδα και άκουσαν τον Σουμαχέρ σε πολλά. Όχι στο πως να του ταιριάξουν το μονοθέσιο, αλλά στο πως να λειτουργήσουν ως ομάδα, στο πως να βελτιωθούν σε διάφορους τομείς. Φυσικά και πέτυχαν και τους κανονισμούς, αλλά βοήθησε και ο οδηγός σε αυτό.

Η RB αντίστοιχα αξιοποίησε τον Coulthard, που υπό άλλες συνθήκες μπορεί να μην τον θυμόταν ούτε η Σκωτία. Σαφώς σε μικρότερο βαθμό, αλλά η εμπειρία του ήταν πολύ σημαντική. Ούτε αυτοί ξύπνησαν το 2010 και άρχισαν να κερδίζουν. Μπόρεσαν να φτιάξουν και καλή ομάδα και καλό αυτοκίνητό.

Δεν αμφιβάλω ότι και η Brawn διάλεξε τον Rubbens για τον ίδιο λόγο. Είχαν και διαστημόπλοιο στους πρώτους αγώνες, αλλά πήραν την παλιά Honda που ήταν πιο κάτω από την περσινή Williams, άλλαξαν μηχανή και πήραν πρωτάθλημα. Αυτό δεν γίνεται χωρίς feedback από όποιον κρατάει το τιμόνι.

19 λεπτά πριν, nhzt είπε

Με την δική σου λογική ο Σουμι θα μπορούσε να πάρει πρωτάθλημα σε οποιαδήποτε ομάδα. 

Ναι θα μπορούσε, αν είχε το χρόνο για κάτι τέτοιο. Το αν θα τα κατάφερνε είναι άλλο θέμα, αλλά θα μπορούσε. Όπως θα μπορούσε και ο Kimi ξανά, και ο Alonso.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, vorlon68 είπε

Περσι ειχε βγει ο Χελμουτ "Ραμολιμεντο" Μαρκο και ειχε πει οτι έχουμε και αλλους οδηγούς για να καθυστερήσουν τον Χαμιλτον και εννοουσε την ΑΤ. Το εκαναν και φετος με τον "they race me hard" στο Μονακο. Να υποθέσω οτι αυτα ειναι εντός κανονισμών. Ειδες ποτε τον Russell να κανει κατι τέτοιο οταν ήταν στην Williams? Ειδες ποτε την Ferrari να λεει κατι παρόμοιο, παρολο εχουν αλλα 4 μονοθέσια (Η Haas εξαρτατε απο την Ferrari και η AR ανήκει στο group Fiat οπου ειναι και η Ferrari)?

Οτι ο Albon ειδε 21 μπλε σημαιες, δεν εκανε ακρη και δεν εφαγε ποινη ειναι πραγματικα σκανδαλο. 
Το οτι εδω καποιοι δεν το κανουν θεμα, ενω ηταν οι πρωτοι που ελεγαν τον Bottas 'κινητο-εμποδιο' κλπ οταν οντας στον ιδιο γυρο(αρα οχι μπλε σημαιες) μπλοκαρε νομιμα τους αντιπαλους, δειχνει πολλα.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, haHa είπε

Οτι ο Albon ειδε 21 μπλε σημαιες, δεν εκανε ακρη και δεν εφαγε ποινη ειναι πραγματικα σκανδαλο. 

Και ερχόμαστε πάλι στο ίδιο θέμα: ή έχεις κανόνες και ισχύουν για όλους ή δεν έχεις.

Η F1 δείχνει ότι δεν μπορεί να πιάσει την παλιά της αίγλη, αλλά ανεβάζει το κεφαλαίο της με "κόλπα" όπως Drive to Survive, Las Vegas, Jedah (αν είναι ποτέ δυνατόν...!) και πάει λέγοντας.

Αφού δεν μπορούν/θέλουν να λύσουν τα θέματα τους εντός πίστας, πλέον παίζουν εκτός.

Όπου θέματα είναι οι ποινές και η σταθερότητα στους κανονισμούς από την πρώτη στροφή του πρωταθλήματος μέχρι και την τελευταία καρό σημαία.

Φέτος είπαμε ότι θα φτιάξει λίγο η κατάσταση αλλά μετά το Μονακό δεν ελπίζω σε τίποτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάτι πρέπει να γίνει με τον Carlos, το παιδί χρειάζεται βοήθεια να ανακτήσει την ψυχολογία του και δε βοηθάτε. Ντάξει είστε όλοι φίλοι του λεκλέρ επειδή αμα είχατε μια αδελφή θα θέλατε να του τη δώσετε, αλλα και ο Smooth DNF Operator άνθρωπος είναι.

Τι γκαντεμιά είναι αυτή που τον κυνηγάει;

Πέρα απο την πλάκα, οταν δεν το βγάζει αυτός στα χαλίκια, τον προδίδει το αυτοκίνητο, το φετινό δεν έχει προηγούμενο με την πάρτη του.

Επεξ/σία από papp0us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mandos είπε

Ακριβώς όπως τα λέει ο @Diinekis21. Όχι μόνο στην εξέλιξη του μονοθέσιου αλλά και στην εξέλιξη της ίδιας της ομάδας. Δεν είναι ο Σουμαχέρ μόνο, αυτό είναι το παράδειμα που οι περισσότεροι θυμούνται και φυσικά το πιο δυνατό, μιας και ο άνθρωπος ανέβασε 2 ομάδες (read on).

Η Merc του σήμερα φτιάχτηκε με το feedback του Σουμαχέρ, δεν ξημέρωσε μια μέρα και πήρε ο Χαμίλτον τα πρωταθλήματα, πρώτα φτιάχτηκε μια ολόκληρη ομάδα και άκουσαν τον Σουμαχέρ σε πολλά. Όχι στο πως να του ταιριάξουν το μονοθέσιο, αλλά στο πως να λειτουργήσουν ως ομάδα, στο πως να βελτιωθούν σε διάφορους τομείς. Φυσικά και πέτυχαν και τους κανονισμούς, αλλά βοήθησε και ο οδηγός σε αυτό.

Η RB αντίστοιχα αξιοποίησε τον Coulthard, που υπό άλλες συνθήκες μπορεί να μην τον θυμόταν ούτε η Σκωτία. Σαφώς σε μικρότερο βαθμό, αλλά η εμπειρία του ήταν πολύ σημαντική. Ούτε αυτοί ξύπνησαν το 2010 και άρχισαν να κερδίζουν. Μπόρεσαν να φτιάξουν και καλή ομάδα και καλό αυτοκίνητό.

Δεν αμφιβάλω ότι και η Brawn διάλεξε τον Rubbens για τον ίδιο λόγο. Είχαν και διαστημόπλοιο στους πρώτους αγώνες, αλλά πήραν την παλιά Honda που ήταν πιο κάτω από την περσινή Williams, άλλαξαν μηχανή και πήραν πρωτάθλημα. Αυτό δεν γίνεται χωρίς feedback από όποιον κρατάει το τιμόνι.

Ναι θα μπορούσε, αν είχε το χρόνο για κάτι τέτοιο. Το αν θα τα κατάφερνε είναι άλλο θέμα, αλλά θα μπορούσε. Όπως θα μπορούσε και ο Kimi ξανά, και ο Alonso.

Δεν ξέρω αν παρακολουθείς την συζήτηση μας από την αρχή, αλλά δεν διαφωνώ μ αυτά που λες. Ποτέ δεν είπα ότι οι οδηγοί δεν είναι σημαντικοί και ότι δεν εξελίσουν και δεν ρυθμίζουν τα αμαξια τους.  Ειπα δεν είναι το σημαντικότερο. ο @Diinekis21 λέει ότι πρώτα μια ομάδα επιλέγει τον οδηγό και μετά σχεδιάζει το αυτοκίνητο. Ενώ εγώ λέω ότι, πρωτα η ομάδα σχεδιάζει το αυτοκίνητό της σύμφωνα με την τεχνολογία και το team που διαθέτει και μετά επιλέγει τον κατάλληλο οδηγό. Όπως λες και συ, ο οδηγός θα ρυθμίσει το αμάξι και θα το εξελίξει. Τελικά το επίτευγμα της ομάδας δεν είναι ο οδηγός... αλλά το αμάξι της. Δεν σχεδιάζουν αμάξια οι εταιρίες για τους οδηγούς. Ο οδηγός βοηθάει στο να γίνει καλύτερο ένα αμάξι που ήδη έχει σχεδιάσει μια ομάδα. Και ποιο είναι το κίνητρο γι αυτόν; Η δόξα και το χρήμα.

Αν το δούμε διαφορετικά, ότι οι οδηγοί αγαπάνε τις ομάδες κλπ για μενα είναι γραφικότητες... Όπου βρουν καλύτερα και όπου νομίζουν ότι θα διακριθούν.

Την απάντηση άλλωστε την δίνει ο Τοτο Βολφ που λέει στον Λιούις: όλοι ξέρουμε οτι οδηγείς ενα σκατα αυτοκίνητο. Ο Λιούις ήταν και τα προηγούμενα χρόνια στην Merc. Τι έγινε φέτος και ο επτάκις πρωταθλητής που σχεδίασαν πάνω του ολόκληρο αμαξι, δεν μπορεί να ανέβει βάθρο. Αν αλλάξει το αμάξι, αν αλλάξουν οι κανονισμοί, αν αλλάξουν οι τεχνολογίες, τότε θα πρεπει να αλλάξεις και οδηγό. Ο οδηγός έπεται του μονοθεσίου.  Και όχι όπως λέει ο @Diinekis21 οι ομάδες επιλέγουν οδηγούς και μετά σχεδιάζουν τα αμάξια πάνω τους σύμφωνα με το στυλ (λέει) του οδηγού. Δεν υπάρχει στυλ για μένα. Υπάρχει ικανότητα να οδηγείς πρωτίστως και μετά να ρυθμίζεις το αμάξι που φτιάχτηκε από την ομάδα.

Όσο για το αν θα μπορούσε ο Σούμι να πάρει πρωταθλημα με οποιαδήποτε ομάδα, η απάντηση "θα μπορούσε" δεν αποδεικνύει τιποτα. Με την ίδια λογική, όλοι θα μπορούσαν να το κάνουν. 

Άλλωστε το είπα, εγω δεν είμαι φαν κανενός πιλότου, είμαι φαν των ομάδων. Η τεχνολογία που παραγουν μ ενδιαφέρει, με την βοήθεια των οδηγων.  Και όχι το αν θα πάρει πρωτάθλημα ο Χαμι ή ο Μαξ. Αυτοί οδηγούν αμάξια και ο βοηθάνε στην εξέλιξη του τελικού "προιόντος" , αλλά και για την τσέπη τους. 

Επεξ/σία από nhzt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, vorlon68 είπε

Ποιο ήταν εκτός κανονισμών??? Ολα μεσα στον κανονισμό ήταν. Μην κανουμε το ασπρο, μαυρο. Για το παγωμα τον κινητήρων δεν σε βλέπω να λες κάτι. Εκει που υστερεί το αναψυκτικο μας βολευει να έχουμε ισονομία ενω αλλου οχι? 

Περσι ειχε βγει ο Χελμουτ "Ραμολιμεντο" Μαρκο και ειχε πει οτι έχουμε και αλλους οδηγούς για να καθυστερήσουν τον Χαμιλτον και εννοουσε την ΑΤ. Το εκαναν και φετος με τον "they race me hard" στο Μονακο. Να υποθέσω οτι αυτα ειναι εντός κανονισμών. Ειδες ποτε τον Russell να κανει κατι τέτοιο οταν ήταν στην Williams? Ειδες ποτε την Ferrari να λεει κατι παρόμοιο, παρολο εχουν αλλα 4 μονοθέσια (Η Haas εξαρτατε απο την Ferrari και η AR ανήκει στο group Fiat οπου ειναι και η Ferrari)?

Είδα  Ocon με ροζ μονοθέσιο να κάνει στην άκρη στο Monaco 2018 για να περάσει ο γκόουτ.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@nhzt μάλλον είναι κάπου στη μέση η αλήθεια, και τα πραγμάτα, όπως όλα, λίγο πιο ρευστά.

Η RB πέρσι σίγουρα έφτιαχνε αμάξι για τον Ver, όχι για τον Checo. Το ίδιο και η Merc, έφτιαχνε αμάξι για τον Ham. Για τον RIC δεν φτιάχνει κανείς αμάξι αυτή τη στιγμή, όπως δεν φτιάχνει για τον Latify ή τον Albon. Όμως για τους καταξιωμένους οδηγούς ή για αυτούς στους οποίους επενδύει πολλά η ομάδα (βλέπε πολλά χρόνια, ή πιθανότητα τίτλου ή ή ή) τότε η ομάδα σίγουρα σχεδιάζει με γνώμονα τον οδηγό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια μην το ψαχνετε. Παιζονται απιστευτα παιχνδια απο πισω που ουτε καν τα ξερουμε.
Αυτα που -προσωπικα- με χαλανε τα τελευταια χρονια ειναι 2:

1) απιστευτα προκλητικες αποφασεις (ή μη) κριτων, οι οποιες κανουν μπαμ οτι υπαρχει παρασκηνιο απο πισω

2) με το που βρεχει δεν αφηνουν τον αγωνα να γινει κανονικα.

Τωρα αν εννοηθηκαν καποιες ομαδες απο τις αλλαγες κανονισμων, παντα ετσι γινεται.

Επεξ/σία από tommy^
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, nhzt είπε

 Ειπα δεν είναι το σημαντικότερο. ο @Diinekis21 λέει ότι πρώτα μια ομάδα επιλέγει τον οδηγό και μετά σχεδιάζει το αυτοκίνητο.

Και όχι όπως λέει ο @Diinekis21 οι ομάδες επιλέγουν οδηγούς και μετά σχεδιάζουν τα αμάξια τους.

Αν το γράψεις άλλες 5 φορές θα αλλάξει το αρχικό μου post; 🤔

dii.png.af1b8ec7f5af97e8e1bdd3e6c7d25607.png

Τέσπα, απλά σου λέω πως είναι μέρος της εξίσωσης οι πιλότοι. Δε σκάνε ουρανοκατέβατοι στο pre-season λέγοντας "τι φτιάξατε μανίτσες μου".

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

Είδα  Ocon με ροζ μονοθέσιο να κάνει στην άκρη στο Monaco 2018 για να περάσει ο γκόουτ.

Για αυτο αγαπαμε Diinekis21, γιατι "ξεχναει" τι εκανε η Torro Rosso με την Red Bull στον ιδιο αγωνα μερικους γυρους πιο πριν:
MONACO: HARTLEY LETS VERSTAPPEN BY EXACTLY LIKE OCON LET HAMILTON BY

Φυσικα, αλλο να αφηνεις καποιον να σε περασει ευκολα(οπως εκανε η Torro Rosso του Hartley για τον Max και ο Ocon για τον Hamilton) κι αλλο να λες στην 2η ομαδα σου να θυσιασει αποτελεσμα απλα και μονο για να μπλοκαρει τον αντιπαλο της 1ης ομαδας στο πρωταθλημα.
 

Αλλα για αυτο αγαπαμε Diinekis21 που κατι παρομοια ελεγε για το DAS ή το party mode, οποτε αρκετοι πιστεψαν τις ανακριβειες του και θεωρουν οτι ηταν παρανομα:

9 ώρες πριν, ts0ts0s είπε

Γιατι οσο αφορα το DAS και το party mode,συγκρινεις κατι που ηταν εκτος κανονισμων με κατι του οποιου η λυση ειναι ξεκαθαρα εντος κανονισμων.

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...