Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

7 ώρες πριν, vorlon68 είπε

Το party mode γιατι το απαγόρεψαν? Το DAS? Γιατι εχουμε πάγωμα κινητήρων?

Με την δική σου λογική, η λύση ΥΠΗΡΧΕ έκει εξω και μπορούσε η μονη ομάδα που ευνοήθηκε και απο τις 3 απαγορέψεις να ψαξει και να την βρει. ΑΛΛΑ δεν ήθελε..... Ηθελε μόνο να μειώσει μόνο αυτόν που ήταν μπροστα.......

Γιατι οσο αφορα το DAS και το party mode,συγκρινεις κατι που ηταν εκτος κανονισμων με κατι του οποιου η λυση ειναι ξεκαθαρα εντος κανονισμων.

Επεξ/σία από ts0ts0s
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

9 ώρες πριν, dafnoula13 είπε

Εάν έτρεχε για merc η rb θα είχε τις διπλάσιες νίκες .

Επειδή έχει μεγάλη ευθύνη για τα μηχανικά dnf's, τις εμπνευσμένες Ferrariκές στρατηγικές ή γιατί πρέπει να κερδίζει με καρουδότσουφλο (που το πέρναγαν σα σταματημένο στην ευθεία) μετά από επική pole (Baku πέρσι);

 

Αυτό είναι το πρόβλημα αν διαβάζεις τα στατιστικά και πας να φτιάξεις στο μυαλό σου την ιστορία.

Αντίθετα πρέπει να το βλέπεις. Τα γεγονότα που έφτιαξαν τα στατιστικά.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, haHa είπε

Ενδιαφερον στατιστικο:

Ο Λεκλερκ εχει 15 pole positions(ειναι αλλου οσον αφορα το one-lap pace!) . Στους αγωνες αυτων των 15 poles:
- O Verstappen εχει κερδισει 5 αγωνες
- Ο Λεκλερκ εχει κερδισει 4 αγωνες
- O Χαμ εχει κερδισει 3 αγωνες
- O Περεζ εχει κερδισει 2 αγωνες
- O Vettel εχει κερδισει 1 αγωνα

Ο Verstappen κέρδισε στην Ισπανία και χθες λόγω mechanical DNFs και στην Αυστρία με μια κίνηση που θα έπρεπε να τιμωρηθεί. Στο Μονακό πέρσι κέρδισε επειδή η φοράδα δεν έλεγξε σωστά το μονοθέσιο του Leclerc (αν και η όλη κατάσταση προκλήθηκε από δικό του λάθος).

Ο Hamilton κέρδισε στην Ρωσία και στο Μεξικό από κακή στρατηγική της φοράδας και στο Μπαχρέιν λόγω engine failure του Leclerc.

Ο Perez κέρδισε στο Μονακό λόγω στρατηγικής πάλι και στο Αζερμπαιτζάν η Ferrari ήταν υπερβολικά αργή στην ευθεία, γι'αυτό και πέρασαν όλοι μετά από 5 γύρους.

Ο Vettel κέρδισε λόγω στρατηγικής.

Με τον ρυθμό του χωρίς τον παράγοντα στρατηγικής και αξιοπιστίας θα έπρεπε ήδη να έχει 10-15 νίκες πέρα από τα poles του. Το 2019 ουσιαστικά χάριζαν νίκες στην Merc. Πολλές φορές τα στατιστικά δεν τα λένε όλα, όπως και πέρυσι που ήταν ο Sainz μπροστά σε βαθμούς.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ts0ts0s είπε

Γιατι οσο αφορα το DAS και το party mode,συγκρινεις κατι που ηταν εκτος κανονισμων με κατι του οποιου η λυση ειναι ξεκαθαρα εντος κανονισμων.

Τι ήταν εκτός κανονισμων; Μην παραποιουμε τα γεγονοτα για να βολεψει το αφηγημα μας. 

23 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Με τον ρυθμό του χωρίς τον παράγοντα στρατηγικής και αξιοπιστίας θα έπρεπε ήδη να έχει 10-15 νίκες πέρα από τα poles του. Το 2019 ουσιαστικά χάριζαν νίκες στην Merc. Πολλές φορές τα στατιστικά δεν τα λένε όλα, όπως και πέρυσι που ήταν ο Sainz μπροστά σε βαθμούς.

+1000

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Αυτό είναι το πρόβλημα αν διαβάζεις τα στατιστικά και πας να φτιάξεις στο μυαλό σου την ιστορία.

Αντίθετα πρέπει να το βλέπεις. Τα γεγονότα που έφτιαξαν τα στατιστικά.

Croft χθες για το μεγαλύτερο (μέχρι το επόμενο) καμάρι της Αγγλίας "he is the goat, just look at the stats".

Ε ναι. Ο Senna πχ με το ζόρι στη all time 5άδα.

Τζαστ λουκ ατ δε στατς.

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βλέπω ότι πολλοί απο σας εστιάζετε στους οδηγούς και όχι στις ομάδες. Ναι μεν ο οδηγός είναι αυτός που οδηγεί και κερδίζει τον αγώνα, αλλά η τεράστια δουλειά της ομάδας, απο την σχεδίαση έως την υλοποίηση ενος μονοθεσιου, δεν συζητηται και δεν την γνωρίζει ο κόσμος. Κι αυτό για δεν το βλέπει και δεν τι ζει. Βλέπει μόνο ενα μέρος απ όλη την δουλειά... Τον οδηγό να οδηγα ενα όχημα. 

Για μένα ο πιλότος οδηγα σύμφωνα με τα χαρίσματα του, κάτι που έφτιαξαν κάποιοι άλλοι. Επίσης το γεγονός ότι, οι ομάδες επιλεγουν τους οδηγούς και όχι το αντίθετο, έχει μεγάλη σημασία. 

Αυτό αποδεικνύει το γεγονός ότι, ο καλύτερος οδηγός δεν είναι δυνατον να κερδίσει, αν δεν έχει καλό ή το καλύτερο μονοθέσιο. Αυτό άλλωστε βλέπουμε σε όλα τα πρωταθλήματα. 

Εμένα στο πρωτάθλημα μ ενδιαφέρει να κερδίζει η ομάδα. Με τους οδηγούς που έχει επιλέξει (γι αυτό είναι και δυο) με τα μονοθέσια που σχεδίασε (χωρίς να ρωτήσει κανένα οδηγό) με την στρατηγική που επιλέγει κάθε φορά και με τους τεχνικούς που την υποστηρίζουν. Σε κάθε αγώνα, αν όλα τα παραπάνω πάνε καλά, τότε μόνο είναι στο χέρι του οδηγού να κερδίσει ή να τερματίσει. 

Το πρωτάθλημα το παίρνει η ομάδα. Ο πρωταθλητής οδηγός, ως επαγγελματίας, το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι ένα καλύτερο συμβόλαιο. Αυτό δεν συμβαίνει άλλωστε σε όλους τους επαγγελματίες; που πηγαίνουν από την μια ομάδα στην άλλη; Η ομάδα παραμένει η ίδια και εξελίσσεται. 

Το αμάξι (δηλ η ομάδα) λοιπόν για μένα παίζει σημαντικότερο ρόλο στο πρωτάθλημα απο τον οδηγό. 

Επεξ/σία από nhzt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, nhzt είπε

με τα μονοθέσια που σχεδίασε (χωρίς να ρωτήσει κανένα οδηγό)

Αυτό δεν είναι ακριβές. Αν η ομάδα δεν σχεδιάσει το μονοθέσιο πάνω στο στυλ των οδηγών απλά  θα υποβαθμίσει τα αποτελέσματα της. Παίζουν και οι πιλότοι το ρόλο τους στην εξέλιξη ενός μονοθεσίου.

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Αυτό δεν είναι ακριβές. Αν η ομάδα δεν σχεδιάσει το μονοθέσιο πάνω στο στυλ των οδηγών απλά  θα υποβαθμίσει τα αποτελέσματα της. Παίζουν και οι πιλότοι το ρόλο τους στην εξέλιξη ενός μονοθεσίου.

Είναι πολύ ακριβές φίλε μου. Δεν είναι δυνατόν να σχεδιάζει μια ομάδα τα μονοθέσια της συμφωνα με τους οδηγούς που έχει. Ο οδηγός σήμερα είναι και αύριο δεν είναι... Δεν πετάνε εκατομμύρια οι ομάδες έτσι εύκολα. Θα συμφωνήσω όμως στο ότι οι πιλότοι συμβάλουν στην εξέλιξη ενός μονοθεσίου. Ο οδηγός είναι αυτός που ρυθμίζει το αμάξι σε κάθε αγώνα, σύμφωνα με την τεχνολογία που διαθέτει το αμάξι και σύμφωνα με το οδηγικό του στιλ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Αν η ομάδα δεν σχεδιάσει το μονοθέσιο πάνω στο στυλ των οδηγών απλά  θα υποβαθμίσει τα αποτελέσματα της. Παίζουν και οι πιλότοι το ρόλο τους στην εξέλιξη ενός μονοθεσίου.

...και ένας από τους (πολλούς) λόγους που κάποιοι συνδυασμοί μονοθεσίου/πιλότου υπήρξαν τόσο dominant στην ιστορία του αθλήματος.

Ο Schumacher υπήρξε ίσως ο κορυφαίος στην παροχή υπερπολύτιμου feedback στους μηχανικούς της ομάδας του. Δεν οδηγούσε απλά πάρα πολύ καλά, έμπαινε στο μονοθέσιο και μετά απο λίγους γύρους ανέφερε στους μηχανικούς με κάθε λεπτομέρεια ζητήματα που αφορούσαν τη συμπεριφορά του αυτοκινητου ανά τομέα αλλά και πιθανούς τρόπους βελτίωσης.

Τα αποτελέσματα τα ξέρουμε όλοι...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, nhzt είπε

Είναι πολύ ακριβές φίλε μου. Δεν είναι δυνατόν να σχεδιάζει μια ομάδα τα μονοθέσια της συμφωνα με τους οδηγούς που έχει. Ο οδηγός σήμερα είναι και αύριο δεν είναι... Δεν πετάνε εκατομμύρια οι ομάδες έτσι εύκολα. Θα συμφωνήσω όμως στο ότι οι πιλότοι συμβάλουν στην εξέλιξη ενός μονοθεσίου. Ο οδηγός είναι αυτός που ρυθμίζει το αμάξι σε κάθε αγώνα, σύμφωνα με την τεχνολογία που διαθέτει το αμάξι και σύμφωνα με το οδηγικό του στιλ. 

εντελώς λάθος αυτό που λες και υπάρχει ένας Σουμάχερ για να στο αποδείξει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, nhzt είπε

Είναι πολύ ακριβές φίλε μου. Δεν είναι δυνατόν να σχεδιάζει μια ομάδα τα μονοθέσια της συμφωνα με τους οδηγούς που έχει. Ο οδηγός σήμερα είναι και αύριο δεν είναι... Δεν πετάνε εκατομμύρια οι ομάδες έτσι εύκολα. Θα συμφωνήσω όμως στο ότι οι πιλότοι συμβάλουν στην εξέλιξη ενός μονοθεσίου. Ο οδηγός είναι αυτός που ρυθμίζει το αμάξι σε κάθε αγώνα, σύμφωνα με την τεχνολογία που διαθέτει το αμάξι και σύμφωνα με το οδηγικό του στιλ. 

Εξαρτάται και την ομάδα.

Ακριβώς επειδή δε πετάνε εκατομμύρια στα σκουπίδια, η Merc θα σχεδιάσει μονοθέσιο πάνω στον Ham, η RB στον Max, η Ferrari στο Εκλέρ, η McLaren στον Twitch-er. H Haas που δεν έχει franchise πιλότους μπορεί να το κάνει σε μικρότερο βαθμό.

Με το εξέλιξη δεν εννοούσα μέσα στη χρονιά αλλά από τη στιγμή που θα πρωτουπάρξει σα σχέδιο, πρέπει να είναι κοντά στα θέλω/γούστα των πιλότων. Χάνει λεφτά η ομάδα αν δεν είναι. Παράδειγμα το παχύ συμβόλαιο του Ricci στη McLaren πέρσι και φέτος. Δεν έχασε το mojo του, δε βολεύεται εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, ts0ts0s είπε

Γιατι οσο αφορα το DAS και το party mode,συγκρινεις κατι που ηταν εκτος κανονισμων με κατι του οποιου η λυση ειναι ξεκαθαρα εντος κανονισμων.

Ποιο ήταν εκτός κανονισμών??? Ολα μεσα στον κανονισμό ήταν. Μην κανουμε το ασπρο, μαυρο. Για το παγωμα τον κινητήρων δεν σε βλέπω να λες κάτι. Εκει που υστερεί το αναψυκτικο μας βολευει να έχουμε ισονομία ενω αλλου οχι? 

Περσι ειχε βγει ο Χελμουτ "Ραμολιμεντο" Μαρκο και ειχε πει οτι έχουμε και αλλους οδηγούς για να καθυστερήσουν τον Χαμιλτον και εννοουσε την ΑΤ. Το εκαναν και φετος με τον "they race me hard" στο Μονακο. Να υποθέσω οτι αυτα ειναι εντός κανονισμών. Ειδες ποτε τον Russell να κανει κατι τέτοιο οταν ήταν στην Williams? Ειδες ποτε την Ferrari να λεει κατι παρόμοιο, παρολο εχουν αλλα 4 μονοθέσια (Η Haas εξαρτατε απο την Ferrari και η AR ανήκει στο group Fiat οπου ειναι και η Ferrari)?

Επεξ/σία από vorlon68
  • Like 3
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

εντελώς λάθος αυτό που λες και υπάρχει ένας Σουμάχερ για να στο αποδείξει.

Και έρχεται η επιτροπή της F1 σου αλλάζει τους κανονισμους και μένεις με τον Σουμάχερ στο χέρι 😂😂😂. Όπως έγινε δηλ με τον Χαμιλτον και την Μερσεντα. 

Δηλ λες ότι η ομάδα σχεδιάζει κάθε φορά ενα μονοθέσιο σύμφωνα με το πιλότο που εχει και όχι με τους εκάστοτε κανονισμούς και τις αλλαγές που φέρνει κάθε φορά η F1; 

Δηλαδή αν θεωρήσουμε ότι καλύτερος οδηγός σήμερα είναι ο Verstappen, θα μπορούσε να πάρει πρωτάθλημα αν ηταν στην Mercedes; 

Πρώτα οι κανονισμοι, μετά η τεχνολογία και η ομάδα που διαθέτει η κάθε εταιρεία και μετά αφού έχεις όλα αυτά ψάχνεις για τον κατάλληλο οδηγό. 

Με την δική σου λογική ο Σουμι θα μπορούσε να πάρει πρωτάθλημα σε οποιαδήποτε ομάδα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...