Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, liakjim είπε

Από την στιγμή που έστω και μια ομάδα έχει καταφέρει και είναι ταυτόχρονα γρήγορη και δεν υποφέρει από το φαινόμενο αυτό, σημαίνει ότι η λύση είναι εκεί έξω ΗΔΗ. 

Μεχρι περυσι δε μας ενοιαζε και ο ανταγωνισμος ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

28 λεπτά πριν, ASFE είπε

Επιτέλους, η φωνή της λογικής.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Σηκώστε τα μονοθέσια σας, κλάψες.

Φτιαξτε DAS ρε κλαψες ρεδμπουλικοι. Ουπςςςςς ειμαι 2 χρονια πισω σορρυ @~mxls~ χρησιμοποιω internet explorer😇

Επεξ/σία από george200-13
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Κατάργηση αυτών των σαραβαλων κι επιστροφή V12, συμπλέκτη κτλ. Αυτό δεν είναι F1. 2,2 Χιλ ευθεία και δεν είδαμε μια φυσιολογική προσπέραση( εξαιρούνται  φυσικά team orders και μονοθέσια με τεράστια διαφορά δυναμικής ή γομας) εκει

Επεξ/σία από Macosj
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, liakinen είπε

Τελικά το φοβερό θέαμα που θα βλέπαμε με τον νέο σχεδιασμό των μονοθεσίων του Έλληνα Τομπάζη που είναι ρε παιδιά;

 

1 ώρα πριν, Macosj είπε

 Κατάργηση αυτών των σαραβαλων κι επιστροφή V12, συμπλέκτη κτλ. Αυτό δεν είναι F1. 2,2 Χιλ ευθεία και δεν είδαμε μια φυσιολογική προσπέραση( εξαιρούνται  φυσικά team orders και μονοθέσια με τεράστια διαφορά δυναμικής ή γομας) εκει

Μπερδευουμε το θεαμα με το αν γίνονται ευκολα οι προσπερασεις και αν τα αυτοκίνητα μπορουν να ακολουθουν το ενα το αλλο. 

 

Για να εχουμε καλο, εντυπωσιακο racing χρειαζομαστε 2 βασικα πράγματα:

Α. μονοθέσια που ακολουθουν ευκολα το ενα το αλλο

Β. μονοθεσια που ειναι κοντα σχετικα σε αποδοση

 

Ακομα και αν εχουμε τα παραπανω, αν σε εναν αγωνα τα μονοθεσια ξεκινησουν τον αγωνα πανω-κατω βασει δυναμικοτητας, δηλαδη δεν είναι ανακατεμενο το grid, αλλα ξεκινανε πχ 1-2 Rb, 3-4 Ferrari, 5-6 Mercedes, 7-8 Mclaren, τοτε και παλι δεν θα δουμε μαχες αφου τα μονοθεσια εχουν την θέση που τους αξιζει. 

 

Παμε λοιπόν στην φετινη χρονια: οι κανονισμοί πετυχαν το Α.  Το Β δυστυχώς δεν το πετυχαν, αντίθετα βλεπουμε ουσιαστικα πρωτάθλημα 3 ταχυτητων: red bull και ferrari πολυ κοντα, mercedes ~1sec πιο πίσω και οι υπόλοιποι 0.5sec πιο πισω. 

Αυτο(οι μεγαλες διάφορες) ηταν κατι αναμενόμενο οταν εχουμε μεγαλες αλλαγες κανονισμων(καποιοι παντα θα  πετυχουν σωστο σχεδιασμο και καποιοι οχι). Τα μονοθεσια έρχονται κοντα σε αποδοση οταν μενουν σταθεροι οι κανονισμοί και η αποδοση των ομαδων συγκλινει σιγά-σιγά λογω minimal gains

Εδω τι λεει και ο Pat Symonds για τη συγκλιση αποδοσης οταν ειναι σταθεροι οι κανονισμοι:

Inside Formula 1’s biggest ever rule change 

Αναφορά σε κείμενο

 

Symonds says. Over time the rules slowly get closer to what is ideal. “If you have very stable regulations you tend to get convergence of performance and when you disrupt there is always a danger that you will destroy that convergence,” he says.

“That can't be taken lightly. You have to think you're really going to achieve something, not just make the cars look nicer. So I’m aware that there may be slightly less convergence. But what I really hope, and what I'm reasonably convinced will happen, is that at the end of the first race drivers will say: 'Wow, I could really follow the car in front a lot closer; I could challenge; I was racing again.' If they say that, I will be a very happy man.” 

 

 

Τα ιδια ελεγε και ο Horner:

Stability best way to close F1 performance gap – Horner

Αναφορά σε κείμενο

Inevitably somebody will get it right, some teams will get it wrong. If anything, more gaps between the teams [will occur]. The best way to achieve close grid is stability and then the teams will concertina and converge.

Βεβαια, ακόμα και αν η απόδοση είναι κοντα, αν τυχει (περιπου σαν σημερα) και τα μονοθεσια ξεκινανε στην θεση που αξιζουν, τοτε και παλι δεν θα δουμε μαχες. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Macosj είπε

 Κατάργηση αυτών των σαραβαλων κι επιστροφή V12, συμπλέκτη κτλ. Αυτό δεν είναι F1. 2,2 Χιλ ευθεία και δεν είδαμε μια φυσιολογική προσπέραση( εξαιρούνται  φυσικά team orders και μονοθέσια με τεράστια διαφορά δυναμικής ή γομας) εκει

Τα κορίτσια να επιστρέψουν και ποιος γ@μάει τους V12 😜

550205141_2022-06-1300_29_20.png.2772beb91b73514695d486e76a298a2b.png

  • Like 5
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι έγινε εδώ; Πάλι έχουμε εντάσεις; Ο ΡΙΚ πήρε βαθμούς, περισσότερους από το ΝΟΡ μάλιστα και αντί να γλενταμε τσακωνόμαστε;

 

υγ: το περιμένατε; μόνο 35 ο @papp0us

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, liakinen είπε

V10 ότι καλύτερο 😍https://youtu.be/OvoXleaywPs

 

 

Αυτό είναι F1. Οι σημερινές ηλεκτρικές σκούπες δεν προσφέρουν τίποτα. Χωρίς ήχο, μεγάλο μέγεθος, χωρίς προσπεράσεις, DRS, γόμες γόμες που καθορίζουν αγώνες, κουνιούνται σαν τραμπολινο κ.α. Την τότε εποχή τα μονοθέσια μπορούσαν να είναι 0,2 πίσω για όλο τον αγώνα, χωρίς να φοβούνται για θερμοκρασίες και τέτοια. Αυτή είναι η F1 που νομίζω οι περισσότεροι θέλουμε 

Επεξ/σία από Macosj
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ASFE είπε

Ο Gasly της αδερφικης Alpha Tauri δεν πηρε το memo του Horner και τον βλέπω χωρίς μηνατικο απο την Red Bull:

4 ώρες πριν, haHa είπε

Παρομοια κι ο Gasly της Alpha Tauri που ειπε οτι δεν θελει να ειναι με μπαστουνι στα 30 του:

Pierre Gasly: "I risk my health for performance"

Αναφορά σε κείμενο

Performance instead of health
"I'm extremely tense. All weekend, every morning, my cervical spine and upper body were tense than ever."
The AlphaTauri pilot does get a physiotherapy session before and after each session, "but it's definitely not healthy," he says.
Every bump in the ground is passed on directly to the spine. "My intervertebral discs suffer from it," Gasly complains.
The simplest solution would be if the teams set up their cars differently. But that would cost a lot of performance - and no driver wants that. "I put my health at risk for performance," says Gasly. "And I would always do that, because I'm a racing driver and I always want to have the fastest car possible."

We are top athletes. I want to be fast. And if that means that I need an hour and a half of massage afterwards and suffer for a year, then I suffer for a year," emphasizes the Frenchman. "When I'm 45 or 50, I might talk about it differently, but that's the problem we have at the moment."

Gasly holds the FIA responsible, which in his opinion should protect the drivers and not ask the question of whether you would rather have performance or health. "That's being discussed in the driver briefing and they're being made aware of it," he says. "We ask them to find solutions so that we don't walk with a cane at the age of 30."

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, liakinen είπε

Τελικά το φοβερό θέαμα που θα βλέπαμε με τον νέο σχεδιασμό των μονοθεσίων του Έλληνα Τομπάζη που είναι ρε παιδιά;

Ειναι με διαφορά τα χειρότερα μονοθέσια που έχω δει ποτέ, ακόμα και από αυτά του 2014

Επεξ/σία από Macosj
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/6/2022 στις 9:48 ΜΜ, george200-13 είπε

Πως γινετε στο ινσομνια καθε φορα που ειναι ενα racing weekend οι μισες σελιδες να αφορουν τον hamilton ενω παιζει καθαρα στο midfield πραγματικα αποριας αξιο. Τα ψυχολογικα προβληματα που εχει δημιουργησει ο τυπας στο 99% των οπαδων της F1 (σε οσους δλδ δεν ειναι mercedes fan boiz) τα τελευταια 8 χρονια ειναι αξιοθαυμαστο. Αφηστε τον ρε τον ανθρωπο στην ησυχια του, δεν σας φτανει που φετος οδηγαει ενα μονοθεσιο που είναι λίγο ταχυτερο απο το civic μου (αν και ακομα δεν ειμαι σιγουρος); 

 

1% ειναι μονο οπαδοι της Mercedes;

3 ώρες πριν, liakinen είπε

V10 ότι καλύτερο 😍https://youtu.be/OvoXleaywPs

 

 

Τι φαση ο ηχος; Ο,τι καλυτερο!

 

Χαμιλτον απο αυριο θα δινει το παρων στο εργοστασιο μαζι με τους μηχανικους. Ετοιμαστειτε.

Αναφορά σε κείμενο

«Ήταν ο πιο επίπονος αγώνας που έχω βιώσει στην καριέρα μου. Θα κάνω τα πάντα, ώστε να αποφύγω τις αναπηδήσεις δεν θέλω να το ζήσω ξανά. Σε κάθε στροφή δεν ήξερα αν θα βρεθώ στο τοίχο και πήγαινα με 300 χιλιόμετρα την ώρα εκείνη τη στιγμή. Όσο οδηγούσα ήταν το μόνο πράγμα που σκεφτόμουν και δεν μου έχει τύχει ξανά. Ειλικρινά ανησυχώ για την φορά που θα πρέπει να μπω ξανά στο μονοθέσιο. Δεν μπορώ να περιγράψω τον πόνο που ένιωθα, ειδικά στις ευθείες. Το μόνο που με κρατάει είναι η αδρεναλίνη και το να σφίγγω τα δόντια μου. Παρακαλούσα να τελειώσει ο αγώνας. Όταν φτιάξουμε το θέμα των αναβαθμίσεων θα είμαστε στις πρώτες θέσεις. Χάνουμε μόνο από τις αναπηδήσεις πάνω από ένα δευτερόλεπτο. Θα είμαι ήδη από αύριο στο εργοστάσιο. Έχουμε να κάνουμε συζητήσεις με τους μηχανικούς και να συνεχίσουμε να πιέζουμε». 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...