Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Spect~ είπε

Ρε φιλε πως μπορει ο κοσμος και τον παρακολουθει αυτον; με εκνευριζει αφανταστα..

Ε σε καθέναν θεωρώ πως αρέσουν αλλά πράγματα 😅 Λογικά και κάποιος που αρέσει σε εσένα κάποιος θα τον θεωρεί εκνευριστικό. 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
4 λεπτά πριν, NikosRocknRolla είπε

Ε σε καθέναν θεωρώ πως αρέσουν αλλά πράγματα 😅 Λογικά και κάποιος που αρέσει σε εσένα κάποιος θα τον θεωρεί εκνευριστικό. 😁

Καλα σιγουρα απλα δεν μπορω την ενταση που εχει απο την αρχη μεχρι το τελος φωνη και γρηγορα και οτι ναναι! :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παπαλα. Αυτο ηταν. Δεν ξερω τι συμπερασματα μπορουν να βγουν. Σιγουρα οι κοκκινοι ειναι υπολογισμη δυναμη φετος. Οπως και οτι η ομαδα του Τοτο δεν ειναι στην καλυτερη φαση.

Γενικα πολυ κρυφτο πιστευω.

 

image.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, ASFE είπε

Παπαλα. Αυτο ηταν. Δεν ξερω τι συμπερασματα μπορουν να βγουν. Σιγουρα οι κοκκινοι ειναι υπολογισμη δυναμη φετος. Οπως και οτι η ομαδα του Τοτο δεν ειναι στην καλυτερη φαση.

Γενικα πολυ κρυφτο πιστευω.

 

 

φετος οντως δε βγαινουν συμπερασματα..Ισως λογω των μεγαλων αλλαγων,περσυ στο αντιστοιχο pre testing,φαινοταν η rb ενα βημα μπροστα.

Τωρα ακομη δε φαινεται τιποτα.Ελαχιστη πιεση και απο verstappen στο γυρο του 1:31:720,ευκολα πιστευω ειναι 1,5 δευτερολεπτο κατω στο q3.

Η αναπτυξη των μονοθεσιων παντως μεσα στη χρονια θα τα φερει στα ιδια με περσυ σε επιδοσεις και μπορει κ λιγο καλυτερα...Αντε να δουμε τι θα δουμε..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το δινω1,10 μαχη verstappen-sainz-leclerc για πρωταθλημα και κλασσικα φραγμενο για να μπλεξουν τα μπουτια τους στην φερραρι για το ποιος θα ειναι νουμερο 1 οδηγος. Θα το μαθουμε την αλλη εβδομαδα αν παω κουβα xD

Επεξ/σία από george200-13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μιας και τελειωσαν και οι δοκιμες ας γραψω τις σκεψεις μου.

Η Ferrari δειχνει πιο ετοιμη απο ολες τις ομαδες για το πρωτο gp. Δοκιμασε βεβαια στις 5 μερες δοκιμων 5 διαφορετικες ακρες στο πατωμα εμπρος απο τους πισω τροχους καθως και μαλακα και σκληρα σεταπ αναρτησεων αλλα εδειξε οτι το βασικο aero concept της ειναι λειτουργικο και στοχευει για την δυαδα της κορυφης (αν κατσει ο αφανας Ιταλια τους κοβω και για πρωταθλημα).
Η Red Bull εφερε νεα sidepods την τελευταια μερα που ειχαν και ολιγη εμπνευση απο ferrari & εκαναν τον ταχυτερο χρονο με τον max. αν ο αγωνας γινοταν αυριο θα ψηφιζα ferrari αλλα για το επομενο sk θα ελεγα μαχη ferrari-max για Pole. Στο δευτερο μισο της χρονιας πιστευω θα βγαλει σερι νικων. Προφανω ειναι για μια απο τις 2 πρωτες θεσεις.
Η Mercedes εχει δρομο μεχρι να λυσει τα προβληματα της ωστε να αναπτυξει το  μονοθεσιο τη δυναμικη του. reports λενε πως ειναι πολυ γρηγορο στις αργες στροφες αλλα χανει στις γρηγορες καμπες. Το πρωτο μισο της χρονιας θα το φαει να κανει το concept να δουλεψει. Μετα και εφοσον το PU δεν εχει χασει πολλα αλογα απο τη E10 θα ειναι στην τριαδα.
Η Mclaren ειχε θεμα με τα φρενα και δεν το ελυσε ενω δεν ξερει αν θα αγωνιστει ο ρικ. Εκλεισε τον herta για να κανει development programm. Ξεκινησε δυνατα στην Μπαρτσελονα αλλα νομιζω οτι θα στοχευσει στην 3η θεση του πρωταθληματος. Μια νικη παντως μπορει να την κανει.
Στην Alpine ηταν λιγο  πιο χαμογελαστοι απο οτι στην μπαρτσελονα αλλα δεν ειδαμε κατι WOW πλην οτι ο alonso εγραψε 122 γυρους την τριτη μερα και ειχε το και ενα καλο χρονο. Ψαχνει να ειναι best of the rest. 4η δηλαδη
Alpha Tauri αθορυβη μεν αλλα εκανε καλους χρονους ο gasly και προφανως στοχευει 4η θεση αλλα θα παλευει με ενα πιλοτο. Ο Tsunoda παλι θα ειναι ο αδυναμος κρικος.
H AMR ειναι ελαφρως ανοστη. δεν εβγαλε κατι πολυ θετικο ουτε αρνητικο πλην του θεματος με τις σημαιες στο κρανος του seb. την κοβω για 5η
H Ηaas θεωρω οτι θα παλεψει φετος για ποντακια και αυτο γιατι η Dallara εχει εμπειρια σε "ground effect" cars (indy).
Οχι τοση ωστε να βρεθει πρωτη αλλα αρκετη για ενα πρωτο decent μονοθεσιο. απο εκει και μετα αν μπορεσουν και το εξελιξουν ωστε να μεινουν στο mid pack θα δειξει. ριξαν 2 πυροβολισμους με mick και kevin αλλα θεωρω οτι
ειναι για κυνηγι χορηγων. Τουλαχιστον για αρχη δεν θα εχουν το τοξικο κλιμα του mazepin. Στοχος καποιοι ποντοι και να μην ειναι last.
Alfa romeo. Θεματακια αξιοπιστιας. Δεν ακουστηκε και αυτη ουτε αρνητικα ουτε και πολυ θετικα. Το μεγαλυτερο προβλημα της θα ειναι ο Zhou και οτι ο Bottas θα πρεπει και να τραβηξει την ομαδα και να κανει τον μεντορα στον κινεζο. Ας ελπισει η AR οτι δεν θα της βγει mazepin απο θεμα χαρακτηρα.
Williams bold design πολυ ομορφο μονοθεσιο αλλα χασανε πολυ χρονο με τη φωτια του latiffi και δεν θεωρω και ιδανικο το διδυμο των οδηγων της. Στοχος να μην ειναι last. Αν για οποιοδηποτε λογο γυρισει η active suspension τεχνολογια βεβαια θα ανεβει στην μεση του mid pack και πιο πανω γιατι την εχει ετοιμη στο ραφι (FW14B FW15C).

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, ghostrider είπε

μιας και τελειωσαν και οι δοκιμες ας γραψω τις σκεψεις μου.

Η Ferrari δειχνει πιο ετοιμη απο ολες τις ομαδες για το πρωτο gp. Δοκιμασε βεβαια στις 5 μερες δοκιμων 5 διαφορετικες ακρες στο πατωμα εμπρος απο τους πισω τροχους καθως και μαλακα και σκληρα σεταπ αναρτησεων αλλα εδειξε οτι το βασικο aero concept της ειναι λειτουργικο και στοχευει για την δυαδα της κορυφης (αν κατσει ο αφανας Ιταλια τους κοβω και για πρωταθλημα).
Η Red Bull εφερε νεα sidepods την τελευταια μερα που ειχαν και ολιγη εμπνευση απο ferrari & εκαναν τον ταχυτερο χρονο με τον max. αν ο αγωνας γινοταν αυριο θα ψηφιζα ferrari αλλα για το επομενο sk θα ελεγα μαχη ferrari-max για Pole. Στο δευτερο μισο της χρονιας πιστευω θα βγαλει σερι νικων. Προφανω ειναι για μια απο τις 2 πρωτες θεσεις.
Η Mercedes εχει δρομο μεχρι να λυσει τα προβληματα της ωστε να αναπτυξει το  μονοθεσιο τη δυναμικη του. reports λενε πως ειναι πολυ γρηγορο στις αργες στροφες αλλα χανει στις γρηγορες καμπες. Το πρωτο μισο της χρονιας θα το φαει να κανει το concept να δουλεψει. Μετα και εφοσον το PU δεν εχει χασει πολλα αλογα απο τη E10 θα ειναι στην τριαδα.
Η Mclaren ειχε θεμα με τα φρενα και δεν το ελυσε ενω δεν ξερει αν θα αγωνιστει ο ρικ. Εκλεισε τον herta για να κανει development programm. Ξεκινησε δυνατα στην Μπαρτσελονα αλλα νομιζω οτι θα στοχευσει στην 3η θεση του πρωταθληματος. Μια νικη παντως μπορει να την κανει.
Στην Alpine ηταν λιγο  πιο χαμογελαστοι απο οτι στην μπαρτσελονα αλλα δεν ειδαμε κατι WOW πλην οτι ο alonso εγραψε 122 γυρους την τριτη μερα και ειχε το και ενα καλο χρονο. Ψαχνει να ειναι best of the rest. 4η δηλαδη
Alpha Tauri αθορυβη μεν αλλα εκανε καλους χρονους ο gasly και προφανως στοχευει 4η θεση αλλα θα παλευει με ενα πιλοτο. Ο Tsunoda παλι θα ειναι ο αδυναμος κρικος.
H AMR ειναι ελαφρως ανοστη. δεν εβγαλε κατι πολυ θετικο ουτε αρνητικο πλην του θεματος με τις σημαιες στο κρανος του seb. την κοβω για 5η
H Ηaas θεωρω οτι θα παλεψει φετος για ποντακια και αυτο γιατι η Dallara εχει εμπειρια σε "ground effect" cars (indy).
Οχι τοση ωστε να βρεθει πρωτη αλλα αρκετη για ενα πρωτο decent μονοθεσιο. απο εκει και μετα αν μπορεσουν και το εξελιξουν ωστε να μεινουν στο mid pack θα δειξει. ριξαν 2 πυροβολισμους με mick και kevin αλλα θεωρω οτι
ειναι για κυνηγι χορηγων. Τουλαχιστον για αρχη δεν θα εχουν το τοξικο κλιμα του mazepin. Στοχος καποιοι ποντοι και να μην ειναι last.
Alfa romeo. Θεματακια αξιοπιστιας. Δεν ακουστηκε και αυτη ουτε αρνητικα ουτε και πολυ θετικα. Το μεγαλυτερο προβλημα της θα ειναι ο Zhou και οτι ο Bottas θα πρεπει και να τραβηξει την ομαδα και να κανει τον μεντορα στον κινεζο. Ας ελπισει η AR οτι δεν θα της βγει mazepin απο θεμα χαρακτηρα.
Williams bold design πολυ ομορφο μονοθεσιο αλλα χασανε πολυ χρονο με τη φωτια του latiffi και δεν θεωρω και ιδανικο το διδυμο των οδηγων της. Στοχος να μην ειναι last. Αν για οποιοδηποτε λογο γυρισει η active suspension τεχνολογια βεβαια θα ανεβει στην μεση του mid pack και πιο πανω γιατι την εχει ετοιμη στο ραφι (FW14B FW15C).

Πες μου τώρα ότι αγοράζεις και καζαμιες για να δεις πως θα πάει ο καιρός...😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, liakjim είπε

Πες μου τώρα ότι αγοράζεις και καζαμιες για να δεις πως θα πάει ο καιρός...😛

Ε ας εχουμε κατι να λεμε για τη χρονια που ερχετε ... αν τα πετυχω παντως θα παω να παιξω τζοκερ ... LOL
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

 

>For drivers already competing in Formula One and therefore renewing their Super Licences, as well as the initial $556,509 (USD) outlay, they have additional costs of $5,563 (USD) per championship point gained in the previous season for their respective constructor. The only exception is for World Champion driver Lewis Hamilton, who had to fork out an additional $6,677 (USD) per Constructor’s Championship point.

 

> This means that following an ultra-successful campaign last year, Hamilton is likely to have forked out in the region of $3.314 million (USD) in order to secure his Super Licence for the 2020 season. This is generally paid in instalments, with the basic fee expected at the time of application and the rest of the monies transferred by December 10th.

 

Αναφορά σε κείμενο

 

Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι παίζει;blockquote widget

Επεξ/σία από Witcher1st
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...