Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν τα λες ολα ομως:
Στην Mercedes οχι απλα εχουν αρχισει συναισθηματικο εκβιασμο, αλλα:
 - πληρωνουν και το Sainz για να βγει να πει τα ιδια για το porpoising
- πηγαν κρυφα και τραυματισαν τον Magnussen στο χερι και στο σαγονι για να νομιζει οτι ειναι απο το porpoising
- εβαλαν τσιπακι στους περισσοτερους υπολοιπους οδηγους ωστε να τους κανουν οτι θελουν και τους επεισαν να πανε να κανουν διαμαρτυρια στην FIA.

Πως το ειπες:

Όλοι αυτοί να πούνε στις ομάδες τους να σηκώσουν λίγα χιλιοστά το ύψος. Γιατί δεν το κάνουν;

Η Μερσεντές γιατί δεν σηκώνει λίγο το ύψος για να μην πονάει η μεσουλα του Χαμ; Θα μου απαντήσει κανείς;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, dafnoula13 είπε

Καλά το πάτε με τον Χάμιλτον... Έτσι γλέντια...

Τα ειχε πει ο george200-13 απο χθες και αμεσως βαλθηκαν να τον επιβεβαιωσουν αντι να χαρουν με τη νικη του Μαξ και το τριτο 1-2 της RB σε 8 αγωνες.

21 ώρες πριν, george200-13 είπε

Πως γινετε στο ινσομνια καθε φορα που ειναι ενα racing weekend οι μισες σελιδες να αφορουν τον hamilton ενω παιζει καθαρα στο midfield πραγματικα αποριας αξιο. Τα ψυχολογικα προβληματα που εχει δημιουργησει ο τυπας στο 99% των οπαδων της F1 (σε οσους δλδ δεν ειναι mercedes fan boiz) τα τελευταια 8 χρονια ειναι αξιοθαυμαστο.

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, liakjim είπε

Όλοι αυτοί να πούνε στις ομάδες τους να σηκώσουν λίγα χιλιοστά το ύψος. Γιατί δεν το κάνουν;

Η Μερσεντές γιατί δεν σηκώνει λίγο το ύψος για να μην πονάει η μεσουλα του Χαμ; Θα μου απαντήσει κανείς;

 

Ακριβώς αυτό έχει κάνει η McLaren, χάνοντας ΠΟΛΥ σε απόδοση, σεβόμενη απόλυτα τους κανονισμούς (τους τωρινούς τουλάχιστον γιατί μπορεί για χάρη της Mercedes να έρθει μεθαύριο ΞΑΝΑ αλλαγή κανονισμών) και προπάντων την "υγεία" 😁 αφού αυτό βγήκαν τώρα να πουν κάποιοι ότι θα έχουν θέματα υγείας οι οδηγοί μας και δεν θα συμμετάσχουν στους υπόλοιπους αγώνες 😂 ) των Norris και Ricciardo.

Παραθέτω τα λόγια του ίδιου του Hamilton, σε σχετική ερώτηση που του έγινε:

We’re making lots of changes, but we still encounter the bouncing which loses us a lot of performance. All of the performance is when you get the car low so we’re getting lower and lower but it’s bouncing more than the other cars and putting pressure on our bodies.

 

Γι'αυτόν ακριβώς τον λόγο κλαίγονται για άμεσες αλλαγές στους κανονισμούς.

 

Να προσθέσω και τί είπε ο Norris για το θέμα:

 We could quite easily go lower and gain performance with more porpoising, but we think where we are at is the correct amount. I'm sure Mercedes could build a stiffer floor and raise the ride height and it would be much nicer for them, but they obviously just don't want to lose performance.

 

Επιλέγουν, δηλαδή, ορισμένοι να λειτουργήσουν σύμφωνα με τους κανονισμούς κι ας υστερούν, έστω, απόδοσης, από το να αρχίσουν να κλαίγονται ασταμάτητα στα team radio και να παριστάνουν μπροστά στις κάμερες τους παππούδες 90 ετών στα ΚΑΠΗ, με σκοπό να εκβιάσουν άμεση αλλαγή κανονισμών που θα τους ευνοήσει εύκολα και γρήγορα (εις βάρος μάλιστα άλλων ομάδων που ψάχνουν και βρίσκουν τις ανάλογες λύσεις κατά τη διάρκεια της σεζόν).

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Gulik είπε

Επιλέγουν, δηλαδή, ορισμένοι να λειτουργήσουν σύμφωνα με τους κανονισμούς κι ας υστερούν, έστω, απόδοσης, από το να αρχίσουν να κλαίγονται ασταμάτητα στα team radio και να παριστάνουν μπροστά στις κάμερες τους παππούδες 90 ετών στα ΚΑΠΗ, με σκοπό να εκβιάσουν άμεση αλλαγή κανονισμών που θα τους ευνοήσει εύκολα και γρήγορα (εις βάρος μάλιστα άλλων ομάδων που ψάχνουν και βρίσκουν τις ανάλογες λύσεις κατά τη διάρκεια της σεζόν).

Μια φάση δηλαδή σαν το "αν δεν ανέβει το budget cap πολλές ομάδες δε θα καταφέρουν να κατέβουν στους τελευταίους 4 αγώνες"

Αυτό δε σας φάνηκε για κλάψα, με σκοπό τον εκβιασμό για αλλαγή κανονισμών που θα τους ευνοήσει, ή μόνο η Mercedes έχει το προνόμιο;

Το Porpoising είναι πρόβλημα, γιατί είναι απόρροια των κανονισμών, οι οποίοι θα έχουν ισχύ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μέχρι το '26. Το να ψηλώσουν τα αυτοκίνητα και να γλιτώσουν ΜΕΡΟΣ της αναπήδησης οι 9/10 ομάδες, μπορεί για μένα και για σένα να φαίνεται λογικό, αλλα για το ίδιο άθλημα δεν είναι. Αν δεν το αλλάξουν, του χρόνου θα έχουμε 20 RB αεροδυναμικά στην πίστα, οπότε κάτι θα πρέπει να κάνουν.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, papp0us είπε

Μια φάση δηλαδή σαν το "αν δεν ανέβει το budget cap πολλές ομάδες δε θα καταφέρουν να κατέβουν στους τελευταίους 4 αγώνες"

Αυτό δε σας φάνηκε για κλάψα, με σκοπό τον εκβιασμό για αλλαγή κανονισμών που θα τους ευνοήσει, ή μόνο η Mercedes έχει το προνόμιο;

Το Porpoising είναι πρόβλημα, γιατί είναι απόρροια των κανονισμών, οι οποίοι θα έχουν ισχύ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μέχρι το '26. Το να ψηλώσουν τα αυτοκίνητα και να γλιτώσουν ΜΕΡΟΣ της αναπήδησης οι 9/10 ομάδες, μπορεί για μένα και για σένα να φαίνεται λογικό, αλλα για το ίδιο άθλημα δεν είναι. Αν δεν το αλλάξουν, του χρόνου θα έχουμε 20 RB αεροδυναμικά στην πίστα, οπότε κάτι θα πρέπει να κάνουν.

To porpoising είναι σχεδιαστικό πρόβλημα.

Απάντησε μου το εξής : έχει η redbull πρόβλημα με το porpoising;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, liakjim είπε

To porpoising είναι σχεδιαστικό πρόβλημα.

Απάντησε μου το εξής : έχει η redbull πρόβλημα με το porpoising;

Το porpoising είναι αποτέλεσμα, και το ξέρεις ΠΟΛΥ καλά, του Ground effect, που εκμεταλλεύονται τα φετινά μονοθέσια, σε συνδυασμό με την απόφαση της FIA να απλοποιήσει τελείως τις αναρτήσεις, αφού μέρος της δουλειάς τους κάνουν τα ελαστικά. Οι περισσότεροι αυτό που ζητάνε είναι να αφήσουν ανοιχτή την αλλαγή στις αναρτήσεις για να το καταπολεμήσουν, δεν θέλουν αλλαγές στο σχεδιασμό.

Όχι δεν έχει, για αυτό είναι κακό, επειδή θα έχουμε 20 RB του χρόνου, νομίζω ήμουν ξεκάθαρος.

Εσύ δε μου απάντησες όμως, εκτός της RB οι υπόλοιπες 9/10 ομάδες δεν έχουν πρόβλημα porpoising;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H Mercedes ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ να δηλώνει τις προάλλες ότι κύριος σκοπός τους είναι να μειώσουν το "bouncing" και να βλέπεις σε κάθε grand prix (όπως και σε αυτό το τριήμερο τώρα) το μονοθέσιο να ακουμπάει συνέχεια στο έδαφος, ειδικά το πίσω μέρος του.

Σαν να κοροϊδεύουν τον κόσμο, δρουν. Περιμένουν αλλαγή κανονισμών, την εκβιάζουν, με τα "shitbox", με τα θέατρα αλά "παππούς στα ΚΑΠΗ" κλπ. Αυτό συμβαίνει κι αυτό κρίνουμε.

Υπάρχει προφανώς, όπως απέδειξαν κι άλλες ομάδες (την McLaren ως τέτοιο παράδειγμα την ανέφερα) τρόπος να μειωθεί πολύ το bouncing, υπάρχει περιθώριο για αυτό το πράγμα, και η Mercedes θέλοντας να μην χάσει τίποτα σε απόδοση, δεν μπαίνει καν σε αυτό το περιθώριο, σετάρει το μονοθέσιο εκτός αυτού του περιθωρίου και απλά κλαίγεται στα team radio να την ακούσει ο κόσμος όλος ώστε να πιέσει για άμεση αλλαγή κανονισμών.

Στις δηλώσεις του Hamilton που παρέθεσα νωρίτερα, είναι σαν να παραδέχεται ο ίδιος ο οδηγός ότι ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ. Αυτό λέει. Είναι μια δήλωση που δείχνει πάνω-κάτω το πώς δρα η ομάδα, απέναντι στους τωρινούς κανονισμούς, που... υποτίθεται ότι ισχύουν για όλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Gulik είπε

H Mercedes ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ να δηλώνει τις προάλλες ότι κύριος σκοπός τους είναι να μειώσουν το "bouncing" και να βλέπεις σε κάθε grand prix (όπως και σε αυτό το τριήμερο τώρα) το μονοθέσιο να ακουμπάει συνέχεια στο έδαφος, ειδικά το πίσω μέρος του.

Σαν να κοροϊδεύουν τον κόσμο, δρουν. Περιμένουν αλλαγή κανονισμών, την εκβιάζουν, με τα "shitbox", με τα θέατρα αλά "παππούς στα ΚΑΠΗ" κλπ. Αυτό συμβαίνει κι αυτό κρίνουμε.

Υπάρχει προφανώς, όπως απέδειξαν κι άλλες ομάδες (την McLaren ως τέτοιο παράδειγμα την ανέφερα) τρόπος να μειωθεί πολύ το bouncing, υπάρχει περιθώριο για αυτό το πράγμα, και η Mercedes θέλοντας να μην χάσει τίποτα σε απόδοση, δεν μπαίνει καν σε αυτό το περιθώριο, σετάρει το μονοθέσιο εκτός αυτού του περιθωρίου και απλά κλαίγεται στα team radio να την ακούσει ο κόσμος όλος ώστε να πιέσει για άμεση αλλαγή κανονισμών.

Στις δηλώσεις του Hamilton που παρέθεσα νωρίτερα, είναι σαν να παραδέχεται ο ίδιος ο οδηγός ότι ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ. Αυτό λέει. Είναι μια δήλωση που δείχνει πάνω-κάτω το πώς δρα η ομάδα, απέναντι στους τωρινούς κανονισμούς, που... υποτίθεται ότι ισχύουν για όλους.

Ρε συ, ΑΣΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η MERCEDES. Δηλαδή βλέπετε Mercedes και βγάζετε αφρούς από το στόμα. ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ, ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ.

Άλλο είναι αυτό, άλλο είναι το "το Porpoising δεν είναι πρόβλημα, να η Rebull το έλυσε". Η ίδια η FIA τους επέτρεψε να περάσουν έξτρα σωλήνα στο πάτωμα σε μια προσπάθεια να το μειώσουν, γιατι καταλαβαίνει οτι η αναπήδηση ειναι σοβαρο πρόβλημα. Μην κοιτάτε μόνο τη μέση του Hamilton, και εγώ στα 35 σηκώνομαι από τον καναπέ μετά από κανα δίωρο και πονάω. Αμα δε μπορεί να πάει να κοπεί στο κάτω-κάτω, σύνταξη έχει πάρει.

Βλέπεις τα μονοθέσια να κοπανάνε έτσι, δεν το καταλαβαίνεις οτι κάποια στιγμή θα σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και θα βρει ένα κομμάτι που σπασμένη πτέρυγα στην αναπήδηση σε μια στροφή, και δε θα φιλήσει το πάτωμα. Δεν το καταλαβαίνετε οτι το αμάξι δε θα στρίψει και θα πάει με 300 στη στροφή; Έχει καταλάβει τι είναι το ρημάδι το Ground Effect που στηρίζονται φέτος τα μονοθέσια;

Το Porpoising είναι πρόβλημα. Είτε θα το λύσει ή FIA, είτε θα το λύσουν οι ομάδες αντιγράφοντας αυτόν που το έλυσε. Αν προτιμάτε να έχουμε 20 ίδια αυτοκίνητα μέχρι το '26 πάσο, εγώ ελπίζω οτι θα βρεθεί άλλος τρόπος να το λύσουν.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ASFE είπε

Δηλαδη να <τιμωρηθει> η red bull που εκανε καλη δουλεια με τον σχεδιασμο του μονοθεσιου της?

8 λεπτά πριν, papp0us είπε

Οι περισσότεροι αυτό που ζητάνε είναι να αφήσουν ανοιχτή την αλλαγή στις αναρτήσεις για να το καταπολεμήσουν, δεν θέλουν αλλαγές στο σχεδιασμό.

Oχι αλλά εφόσον μιλάμε για κάτι που μπορεί να υπάρξει εξέλιξη ας το αφήσουν ανοικτό. Δεν έχει νόημα επειδή επωφελείται 1 ομάδα γιατί έκανε σωστά την δουλειά της δεν το παραγνωρίζουμε αυτό, οι υπόλοιπες να σέρνονται λες και είμαστε σε cabrio του dr.dre.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.gpblog.com/en/news/112719/did-red-bull-vote-against-fia-proposal-to-reduce-porpoising.html

Αναφορά σε κείμενο

It is unclear which teams voted for and against, but that at least Red Bull Racing (and with its sister team AlphaTauri) voted against the gesture of the international motorsport federation seems obvious. The Austrian formation of Max Verstappen and Sergio Perez itself is hardly bothered by the bounce.

It is not in Red Bull's interest if Mercedes and to a lesser extent Ferrari are 'helped' to become more competitive. Moreover, Adrian Newey and his men would then have to modify the design of the RB18 again for a problem that does not affect it themselves.

Τη δεκαετία του 80 η Lotus είχε "φτιάξει" το porpoising με "διπλό" σασί, αλλά δεν το επέτρεψε η FIA.

Αναφορά σε κείμενο

In the 80s, the solution had been provided by Lotus and its 88 with double chassis: only the aerodynamic kit would be affected by the porpoising, but not the pilot who would be in a different chassis. The solution was so innovative that the FIA hastened to ban it even before the Lotus 88 could complete a single lap in the race

https://lookcharms.com/the-f1-2022-suffer-from-porpoising-we-explain-everything-to-you/

Επεξ/σία από specre
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, ASFE είπε

Δηλαδη να <τιμωρηθει> η red bull που εκανε καλη δουλεια με τον σχεδιασμο του μονοθεσιου της?

 

 

Ναι οπως τιμωρησε τους αλλους η FIA μαζι με την pirelli για παραδειγμα το 2013 αλλαζοντας το σκελετο των ελαστικων και κερδισε αποδοση η red bull...η μηπως ειναι αγια του σπορ και αυτη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, papp0us είπε

Ρε συ, ΑΣΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η MERCEDES. Δηλαδή βλέπετε Mercedes και βγάζετε αφρούς από το στόμα. ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ, ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ.

Για πολλοστη φορα, επιβεβαιωνεται ο george200-13:

22 ώρες πριν, george200-13 είπε

Πως γινετε στο ινσομνια καθε φορα που ειναι ενα racing weekend οι μισες σελιδες να αφορουν τον hamilton ενω παιζει καθαρα στο midfield πραγματικα αποριας αξιο. Τα ψυχολογικα προβληματα που εχει δημιουργησει ο τυπας στο 99% των οπαδων της F1 (σε οσους δλδ δεν ειναι mercedes fan boiz) τα τελευταια 8 χρονια ειναι αξιοθαυμαστο.

Χωρια τα λινκ που παρατεθηκαν προηγουμενως και την κινηση των οδηγων που εθεσαν το θεμα στην ΦΙΑ, εδω τι ειπε ο Ricciardo σημερα που δεν ηταν στα καλυτερα του σημερα(πως και δεν διαβασαμε τιποτα για αυτον εδω μεσα...) οταν βγηκε απο το μονοθεσιο:

267158.jpg

 

More drivers concerned about health issues from porpoising

Αναφορά σε κείμενο

Ricciardo spoke about the issue after a gruelling race in Baku, in which the Australian appeared physically the worse for wear after coming home in eighth place.

Yeah, we do [have porpoising],” Ricciardo told Sky F1.

“Certainly the wind or something changed, but it got worse and worse. I sympathise with everyone that’s had it now because it’s bad. Like I genuinely feel rattled, so I’ll definitely help out when people talk about it.

“I feel like, you know in pro basketball when players bounce the ball really low? That’s what I felt like someone was doing to my helmet. I know George [Russell] has been vocal about it not [being] sustainable and I genuinely feel rattled, like shook. It’s definitely not good.

“Hopefully we can figure it out. When I say it’s not good, it’s just not good for our general health and wellbeing. It’s not normal, like the high-frequency loads we get. I’m probably more shook because it’s the first time I’ve truly felt probably what some others feel.

“I know watching the onboards it looks bad, especially the Mercedes, and I now feel what they feel, I believe, because it definitely felt bad.”

 

Παρομοια κι ο Gasly της Alpha Tauri που ειπε οτι δεν θελει να ειναι με μπαστουνι στα 30 του:
Pierre Gasly: "I risk my health for performance"

Αναφορά σε κείμενο

Performance instead of health
"I'm extremely tense. All weekend, every morning, my cervical spine and upper body were tense than ever."
The AlphaTauri pilot does get a physiotherapy session before and after each session, "but it's definitely not healthy," he says.
Every bump in the ground is passed on directly to the spine. "My intervertebral discs suffer from it," Gasly complains.
The simplest solution would be if the teams set up their cars differently. But that would cost a lot of performance - and no driver wants that. "I put my health at risk for performance," says Gasly. "And I would always do that, because I'm a racing driver and I always want to have the fastest car possible."

We are top athletes. I want to be fast. And if that means that I need an hour and a half of massage afterwards and suffer for a year, then I suffer for a year," emphasizes the Frenchman. "When I'm 45 or 50, I might talk about it differently, but that's the problem we have at the moment."

Gasly holds the FIA responsible, which in his opinion should protect the drivers and not ask the question of whether you would rather have performance or health. "That's being discussed in the driver briefing and they're being made aware of it," he says. "We ask them to find solutions so that we don't walk with a cane at the age of 30."


Το οτι οι γνωστοι-αγνωστοι που δεν τους παιρνεις κανεις στα σοβαρα επικεντρωνονται μονο σε εναν οδηγο("αγνοωντας" οτι τα ιδια λενε οι περισσοτεροι), κανουν χαρακτηρισμους τυπου 'ξεφτυλες' κλπ, δειχνει πολλα και για το ποσο σοβαρα πρεπει να τους παιρνουμε.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

διαχρονική φωτό.

έχει μπει σε αρκετά gp και βλέπω να μπαίνει σε ακόμα περισσότερα δυστυχώς.

μόνο που στο σημερινό GP η σωστή φώτο είναι αυτή :D:D

spacer.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...