Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
11 λεπτά πριν, haHa είπε

Ασχετα απο την καταπτυστη οδηγηση απο Albon και γενικοτερα απο τους δορυφορικους οδηγους της RB που θα επρεπε να τιμωρειται παραδειγματικα απο την FIA, ειναι κατορθωμα να χασεις τη νικη στο Μονακο οταν εχεις κανει 1-2 και εχεις το ταχυτερο μονοθεσιο σε αυτην την πιστα.


Υπενθυμιζω οτι το 2013, πριν τα hybrid, η Mercedes δεν ειχε το ταχυτερο μονοθεσιο στους αγωνες λογω υπερβολικης φθορας στα ελαστικα. Καταφερε ομως να παιρνει pole positions: πηρε 8/19 pole, αλλα μολις 3/19 νικες.

Παμε τωρα στο Μονακο εκεινη την χρονια:
Κανει η Mercedes (Rosberg, Hamilton) το 1-2 στο qualifying με χρονους στο 1:13.
Στον αγωνα ομως θα ειχε προβλημα με την φθορα και θα μπορουσαν να φανε undercut.

Τι εκαναν λοιπον; Ειπαν στους οδηγους τους να γυρνανε πολυ πιο αργα(με εξαιρεση τις ευθειες για να μην φανε προσπεραση) ωστε να μην καταπονησουν τα ελαστικα τους και να κανουν τον αγωνα 1-stop.
Γυρναγανε στο ~ 1:22 στο πρωτο στιντ (9sec πιο αργα) και οταν ηρθε SC o Hamilton(2ος) γυρναγε ακομα πιο αργα για να μπορεσει ο Rosberg(1ος) να κανει ανετα το πιτ στοπ του και να παραμεινει 1ος. Αυτο βεβαια κοστισε στον Χαμιλτον 2 θεσεις.


Εδω τι ελεγε στην συνεντευξη τυπου μετα τον αγωνα ο Vettel(Red Bull) για το pace των Mercedes:
 

 

Καπως ετσι κερδιζεις αγωνα στο Μονακο ακομα και οταν υπαρχουν SC και ατυχιες.

Αυτο που εκανε η Φερραρι ειναι κατορθωμα, επρεπε εξαρχης οι οδηγοι να συνεργαζονται και να οριοθετουν τον ρυθμο στο Μονακο.

Εκείνος ο αγώνας ήταν πραγματικά παράδειγμα τέλειας στρατηγικής και συνεργασίας οδηγών. 

Εδώ η στρατηγική της Ferrari ήταν για κλάματα.

Μέχρι και πριν μπει ο Perez για inters ο Gasly ήταν κοντά 1s πιο γρήγορος από το υπόλοιπο grid με τα inters. Έπρεπε είτε:

1) να αφήσουν τον Sainz να καλύψει τον Perez και να πάνε τον Leclerc κατευθείαν σε slicks, και μετά να μπει ο Sainz για slicks και να παραμείνει Ferrari 1-2 με τον Perez 3ο και τον Verstappen 4o με αποτέλεσμα ο Leclerc να κερδίσει και να είναι 5-6 πόντους μπροστά στο πρωτάθλημα ή

2) να απαντήσουν αμέσως στον Perez και να βάλουν το επόμενο lap τον Leclerc για inters και να διατηρήσει το advantage (αν και αυτό θα ήταν χειρότερη στρατηγική από την 1η επιλογή τους, αλλά και πάλι θα έμενε 1ος ή στην χειρότερη 2ος αν ο Sainz έκανε over/undercut με την δική του στρατηγική).

Άλλο να χάνεις το 1-2 σε πίστα όπως το Silverstone που μπορείς να κάνεις overtake σχεδόν παντού και άλλο στο Μονακό που δεν μπορείς να προσπεράσεις ούτε λεωφορείο όπως απέδειξε ο Alonso. 

Λέγεται ότι άμα βάλεις άπειρες μαιμούδες με PCs, μία μπορεί να φτιάξει χειρότερη στρατηγική από την Ferrari.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

26 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Αδιαμφισβητητα ειναι μαλακια της φερραρι αλλα η μονη μου "διαφωνια" στην συγκριση που κανεις ειναι οτι εδω ειχαν τον παράγοντα βροχη που περιεπλεκε λίγο τις επιλογες. Εννοειται αν απλα εκαναν οτι εκανε η ΡΒ θα ειχαν κανει το 1-2 αλλα νταξει

Ακριβώς επειδή υπηρχε η βροχη, επρεπε να ειχαν στρατηγική συνεργασιας, αλλα δεν ειχαν τίποτα στην Φερράρι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Μόλις τώρα, haHa είπε

Ακριβώς επειδή υπηρχε η βροχη, επρεπε να ειχαν στρατηγική συνεργασιας, αλλα δεν ειχαν τίποτα στην Φερράρι. 

Ουτε αυτο απλα αντιγραφη την ΡΒ στν επομενο γυρο ηθελετε και τιποτα παραπανω

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι συνεργασία μωρέ, ξεκίνησαν 1-2 στο μονακό με Rolling Start, και αντί να αφήσουν 10 γύρους να δουν ποιος έχει καλύτερο ρυθμο και μετά ο δεύτερος απλά να κάνει το λεωφορείο μπροστά στους υπόλοιπους μέχρι να φτάσει 50" μπροστά ο πρώτος, αυτοί παίζανε τον περδίκο.

5 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Ουτε αυτο απλα αντιγραφη την ΡΒ στν επομενο γυρο ηθελετε και τιποτα παραπανω

Αυτό που το πας. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
17 λεπτά πριν, papp0us είπε

Τι συνεργασία μωρέ, ξεκίνησαν 1-2 στο μονακό με Rolling Start, και αντί να αφήσουν 10 γύρους να δουν ποιος έχει καλύτερο ρυθμο και μετά ο δεύτερος απλά να κάνει το λεωφορείο μπροστά στους υπόλοιπους μέχρι να φτάσει 50" μπροστά ο πρώτος, αυτοί παίζανε τον περδίκο.

Αυτό που το πας. 

O Sainz πρέπει να αποδεχτεί ότι είναι o modern-day Barrichello και να βοηθάει τον Leclerc όπως έκανε πέρυσι ο Perez στον Verstappen. Και 2λεπτα laps να έκανε πάλι δεν θα μπορούσε να περάσει κανένας, οπότε ο Leclerc έχει ένα ωραίο lead 60+ δευτερόλεπτα και στο pit stop βγαίνει να υπογράψει κανένα αυτόγραφο, ξαναμπαίνει και πάλι μπροστά απ'όλους είναι. 

Δηλαδή το "Fernando is faster than you" και το "Let Michael pass for the championship" εύκολο το είχαν, εδώ δεν έλεγαν στον Sainz να γίνει mobile chicane για λίγο; Έτσι κρατάνε το 1-2 + παίρνει Grand Chelem ο Leclerc.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

O Sainz πρέπει να αποδεχτεί ότι είναι o modern-day Barrichello και να βοηθάει τον Leclerc όπως έκανε πέρυσι ο Perez στον Verstappen. Και 2λεπτα laps να έκανε πάλι δεν θα μπορούσε να περάσει κανένας, οπότε ο Leclerc έχει ένα ωραίο lead 60+ δευτερόλεπτα και στο pit stop βγαίνει να υπογράψει κανένα αυτόγραφο, ξαναμπαίνει και πάλι μπροστά απ'όλους είναι. 

Δηλαδή το "Fernando is faster than you" και το "Let Michael pass for the championship" εύκολο το είχαν, εδώ δεν έλεγαν στον Sainz να γίνει mobile chicane για λίγο; Έτσι κρατάνε το 1-2 + παίρνει Grand Chelem ο Leclerc.

 

Διαφωνώ στο να γίνει ο smooth criminal ένας νέος Μπαρικέλο.
Θελουμε μαχες ακόμα και μεταξύ teammates, όχι ρεζιλίκια τύπου Σουμαχερ/Μπαρικέλο στο Ring της Αυστρίας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 ώρες πριν, tommy^ είπε

Διαφωνώ στο να γίνει ο smooth criminal ένας νέος Μπαρικέλο.
Θελουμε μαχες ακόμα και μεταξύ teammates, όχι ρεζιλίκια τύπου Σουμαχερ/Μπαρικέλο στο Ring της Αυστρίας.

O smooth operator εννοείς 😉

Καλώς ή κακώς για να πάρεις πρωτάθλημα χρειάζεσαι έναν 2nd driver. Σε αυτήν την περίπτωση ο Leclerc είναι πολύ πιο μπροστά από τον Sainz και αν κάποιος από τους δύο πάρει τίτλο είναι σίγουρα ο Leclerc, τουλάχιστον αυτήν την σεζόν.

Βέβαια θέλει να έχει pace παρόμοιο με του Leclerc και να ανταγωνιστεί για τον τίτλο (που θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να έχουμε 2 teammates στην μάχη σε στυλ Webber/Vettel ή Hamilton/Rosberg) αλλά αυτήν την στιγμή αν η Ferrari θέλει τίτλο ο Sainz θα πρέπει να βοηθήσει. Αυτή την στιγμή ο Leclerc κάνει 2v1 Verstappen και Perez.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ώπα ναι σορρυ χαχαχα!

Αν ήθελε η Φερραρι να έχει από την αρχή ξεκάθαρο νο1 και νο2 τότε σίγουρα δε θα επέλεγε Σαινθ δίπλα στον Σαρλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν σκεφτούμε ποιες ομάδες έχουν τα γρήγορα αυτοκίνητα και από αυτές ποιους τους καλύτερους οδηγούς, θα καταλάβετε γιατί και η RB και η Ferrari, δεν θέλουν και δεν πρόκριτε να έχουμε κοκορομαχίες μεταξύ των teammates τους…

δεν είναι εποχή που μόνο μια ομάδα είχε και το γρηγορότερο αμάξι και δυο πολύ καλούς οδηγούς…

Επεξ/σία από AtiX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βιάζεστε...

και περσυ ο σαινθ ηταν σε αυτες τις πιστες λιγο πισω απο τον λεκ. μετα ομως είχε καποια καλυτερα αποτελέσματα απο τον λεκ αν και εκεινο που τον εφερε πανω του σε βαθμους ειναι οτι τερματισε σε ολα τα gp. ειναι λίγο πιο γρηγορος ο λεκ αλλα οχι σε τετοιο βαθμο που απο τωρα μπορεις να τον πεις νο2. ειναι πολυ κοντα οι δυο τους και ανετα μπορει να κανει το μπαμ και να τερματιζει πανω απο τον λεκ που οσο ναναι εχει και τεραστια ψυχολογικη πιεση, να μην πω προβλημα πλεον.

αν δεν εχουμε τιποτα τρελλα dnf, και οι δυο θα παλεψουν με τον russel, τον ham και τον perez. δεν φαινετε να ειναι η ικανοτητα τους απειλη για τον max. εδειξε πολύ μαχίμι ο λεκ αλλα για να συνεχισει ετσι θελει και λιγο boost. αυτο δηλαδη που δινει τωρα η rb στον perez. ολα αυτα ενω οι μερκ ειναι ακομα πισω. αυτο θα αλλαξει συντομα και δεν θα ειναι τοσο ευκολο να παιρνουν pole. πρεπει να αρχισουν να προσπερνάνε κιολας, κατι που μεχρι τωρα δεν εχει χρειαστει πολύ. 

εννοειτε ο σαινθ πρεπει να δουλεψει την εκκινηση. ειναι απλα κακος.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Βέβαια για να τα λέμε όλα ο Leclerc στους 2 τελευταίους αγώνες ήταν πιο γρήγορος από όλους (20s μπροστά από Russell και Verstappen στην Ισπανία και άνετα 6s μπροστά από τον Sainz) και στο Μπαχρέιν και στην Αυστραλία τους είχε αφήσει όλους πίσω. Στο Μαιάμι, στην Ιταλία και στην Σαουδική Αραβία ο Verstappen ήταν πολύ πιο γρήγορος.

Αν δεν έχουμε τίποτα DNFs και στρατηγική 0IQ ο Leclerc θα κερδίσει στους επόμενους αγώνες, τώρα που η Φερράρι έχει φτάσει την RB σε ταχύτητα και έχει βελτιώσει το tyre degradation. 

Για το qualifying δεν υπάρχει συζήτηση. Ο Leclerc θα πάρει τουλάχιστον το 75% των poles αυτής της χρονιάς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα και ισάξιο μονοθέσιο/οδηγους να έχει η Φερραρι με την RBR δε φτάνει.

Πρέπει να έχει και καλή στρατηγική μέσα στον αγώνα. Από τα μέχρι τώρα δείγματα τα τελευταία χρόνια βλέπουμε ότι οι τύποι είναι παιδική χαρά. 
Αν αλλάξει αυτό τότε ίσως να έχει ενδιαφέρον το πρωτάθλημα.

ΥΓ. τον παράγοντα αξιοπιστίας τον αφήνω απ έξω γιατί και οι 2 κορυφαίες ομάδες έχουν θεματάκια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, stolenweapon είπε

Βέβαια για να τα λέμε όλα ο Leclerc στους 2 τελευταίους αγώνες ήταν πιο γρήγορος από όλους (20s μπροστά από Russell και Verstappen στην Ισπανία και άνετα 6s μπροστά από τον Sainz) και στο Μπαχρέιν και στην Αυστραλία τους είχε αφήσει όλους πίσω. Στο Μαιάμι, στην Ιταλία και στην Σαουδική Αραβία ο Verstappen ήταν πολύ πιο γρήγορος.

Αν δεν έχουμε τίποτα DNFs και στρατηγική 0IQ ο Leclerc θα κερδίσει στους επόμενους αγώνες, τώρα που η Φερράρι έχει φτάσει την RB σε ταχύτητα και έχει βελτιώσει το tyre degradation. 

Για το qualifying δεν υπάρχει συζήτηση. Ο Leclerc θα πάρει τουλάχιστον το 75% των poles αυτής της χρονιάς.

δεν ειμαι σιγουρος για αυτα τα δυο. πρεπει να δουμε ομως και καποιο νορμαλ σιρκουι για να καταλάβουμε γιατι μεχρι τωρα τρεχουν σε παράδρομους κυρίως. η ταχυτητα mid αλλα κυρίως exit corner της φερραρι ειναι τρομακτικη. αυτο δεν γινετε να μην ζητάει λαστιχο. αν οντως πιασει τις τελικες της rb τοτε ειναι ξεκαθαρα μπροστα αλλα θα ισχυει αυτο? φαινετε καποιες πιστες να βολευουν αρκετα τη μια η την άλλη. σιγουρα με ομοια τελικη θα ειναι πολύ δυσκολο -οπως ηδη φανηκε- στον μαξ να μεινει κοντα στο λεκ μεχρι να ανοιξει drs. δεν ειμαι βεβαιος ομως οτι στα gp που ακολουθουν θα εχει τοσο καλυτερο q η φερραρι. αν δεν ξεκινανε πρωτοι δεν θα εχουν τοσο μεγάλο πλεονέκτημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...