Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά προφανώς και ο περεζ είναι ο μπότας της redbull.

Είναι δυνατόν να πιστεύει κάποιος πως θα παιχτεί στα ίσα το πρωτάθλημα ? :P Μην κοιτάτε τι έγινε στο μονακό .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

41 λεπτά πριν, dionisis1925 είπε

Είναι δυνατόν να πιστεύει κάποιος πως θα παιχτεί στα ίσα το πρωτάθλημα ? :P Μην κοιτάτε τι έγινε στο μονακό .

Ολα θεωρητικα ειναι. Σκεψου στον επομενο αγωνα να εγκαταληψει απο μηχανακη ο Max και να κερδισει ο PER...μετα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά θα έχει και ατυχίες ο περεζ.. :P  Στα σοβαρά εγώ εννοώ να  το παλέψουν στα ίσα..τώρα από μηχανική βλάβη από οδηγικό λάθος..είναι άλλη ιστορία.

Επεξ/σία από dionisis1925
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, tommy^ είπε

Ο... μπαμπας του Μαξ προφανως και θελει να καλλιεργησει κλιμα ωστε στην επομενη στραβη που θα ειναι μπροστα ο Μαβερικ να ανοιξει δρομο για τον Μαξ!
Καλα για μαλλι Σαινθ τι να πεις, ηταν το highlight του αγωνα!

Ωπα μισο, τι εννοεις; Οτι η Williams ειπε σε team radio προς τον οδηγο της οτι ο VER ηταν στα 6s;
Yπαρχει τετοιο πραγμα και δεν μιλησε κανείς;

απολαυσε το βιντεο ..

 

Μόλις τώρα, dionisis1925 είπε

Μετά θα έχει και ατυχίες ο περεζ.. :P  Στα σοβαρά εγώ εννοώ να  το παλέψουν στα ίσα..τώρα από μηχανική βλάβη από οδηγικό λάθος..είναι άλλη ιστορία.

μετα θα ρεταρει τοσο πολυ ο honda που θα φερουν γιαπωνεζο γιατρο να του γιατρεψει το λοξυγκα

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ghostrider είπε

απολαυσε το βιντεο ..

Αηδία.

Καλα και η Φερραρι δε μίλησε καθόλου ;

Οι κριτές; Τόσο απροκάλυπτα;

Απίστευτα  πράγματα.

Απορώ τι καθόμαστε και βλέπουμε.

Επεξ/σία από tommy^
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Αηδία.

Καλα και η Φερραρι δε μίλησε καθόλου ;

Οι κριτές; Τόσο απροκάλυπτα;

Απίστευτα  πράγματα.

Απορώ τι καθόμαστε και βλέπουμε.

Καλά, μπροστα στα περσινά με τον "red bull boy" Μασι αυτα ειναι πταίσματα..........

Με τους αμερικάνους της liberty media στο τελος καποιο GP θα το κάνουν WWE. Θα φέρουν και τον Randy Orton να κάνει RKO σε κανα πιλότο..........

Επεξ/σία από vorlon68
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, vorlon68 είπε

Καλά, μπροστα στα περσινά με τον "red bull boy" Μασι αυτα ειναι πταίσματα..........

Με τους αμερικάνους της liberty media στο τελος καποιο GP θα το κάνουν WWE. Θα φέρουν και τον Randy Orton να κάνει RKO σε κανα πιλότο..........

Ήλπιζα ότι θα άλλαζε η κατάσταση φέτος αφού το δώσανε πέρσι στον Μαξ, αλλά μάλλον έπεσα έξω.

Τουλάχιστον μέχρι τώρα έχουμε δει καθαρές μάχες μεταξύ Σαρλ και Μαξ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, mandos είπε

Εν τέλει μήπως έκανε και λάθος protest η Ferrari?

και θα διναν 5sec ποινη στον albon ... που τερματισε πιο πισω και απο τον αλβερτο του μονακο..
δυστυχως η φιλοσοφια του μπλοκαρει ο team mate μου για να νικήσω ... (που την ειδαμε πολλες φορες καλο εκτελεσμενη απο τον Bottas για να νικησει ο κατσικης) εχει περασει και στις satellite teams (βλεπε αμυνα tsunoda περισυ μεχρις εσχατων ) κλπ. Η μονη που σε γενικες γραμμες δεν δινει τετοιες γραμμες ειναι η ferrari αλλα παλι οι ιταλοι δεν μπορουν να καταστρωσουν δικη τους στρατηγική. Οχι να πουν και στους αλλους τι να κανουν ... Αυτοι ουτε να μιλησουν δεν ξερουν  ...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, ghostrider είπε

και θα διναν 5sec ποινη στον albon ... που τερματισε πιο πισω και απο τον αλβερτο του μονακο..
δυστυχως η φιλοσοφια του μπλοκαρει ο team mate μου για να νικήσω ... (που την ειδαμε πολλες φορες καλο εκτελεσμενη απο τον Bottas για να νικησει ο κατσικης) εχει περασει και στις satellite teams (βλεπε αμυνα tsunoda περισυ μεχρις εσχατων ) κλπ. Η μονη που σε γενικες γραμμες δεν δινει τετοιες γραμμες ειναι η ferrari αλλα παλι οι ιταλοι δεν μπορουν να καταστρωσουν δικη τους στρατηγική. Οχι να πουν και στους αλλους τι να κανουν ... Αυτοι ουτε να μιλησουν δεν ξερουν  ...

Η Williams δεν είναι δορυφορική της Rb. Ο Άλμπον πληρώνεται από Rb αλλά το ίδιο έκανε και ο Στρολ.

Ανεπίτρεπτο για εμένα. Θα έπρεπε να δωθεί ποινή και στους 2 από τους αγωνοδίκες.

Όχι τόσο για τα 5-10 sec, αλλά για παραδειγματισμό.

Τώρα η Φεράρι για το δεν κατέθεσε διαμαρτυρία είναι θέμα δικό τους και δείχνει για άλλη μια φορά ότι δεν υπάρχει καλά δομημένη ομάδα.

Μπαχαλο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 ώρες πριν, ep1 είπε

Η Williams δεν είναι δορυφορική της Rb. Ο Άλμπον πληρώνεται από Rb αλλά το ίδιο έκανε και ο Στρολ.

Ανεπίτρεπτο για εμένα. Θα έπρεπε να δωθεί ποινή και στους 2 από τους αγωνοδίκες.

Όχι τόσο για τα 5-10 sec, αλλά για παραδειγματισμό.

Τώρα η Φεράρι για το δεν κατέθεσε διαμαρτυρία είναι θέμα δικό τους και δείχνει για άλλη μια φορά ότι δεν υπάρχει καλά δομημένη ομάδα.

Μπαχαλο.

5 sec είναι για κάθε μπλε σημαία μετά από τις 3. Ο Άλμπον αγνόησε 21. Άρα πρέπει να πάρει κανονικά 90sec penalty, που δεν θα κάνει διαφορά. Μαύρη σημαία θα έπρεπε να είχε πάρει.

Τουλάχιστον ο Λατίφι, όσο κι αν έκανε κι αυτός μαλακία, άφησε τον Σάινθ να περάσει όταν είχε χώρο. Ο Άλμπον έγινε mobile chicane για ένα ολόκληρο γύρο και έκανε ο VER overcut.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
40 λεπτά πριν, dafnoula13 είπε

Και ελπίζουμε ακόμα ?? Στην Ferrari να πάρουμε το πρωτάθλημα???

Δεμένο το έχουνε....

Είναι απίστευτο πως έχουν το πιο γρήγορο μονοθέσιο (με τα upgrades στην Ισπανία έχουν ίδιο top speed με RB), έναν οδηγό που άνετα μπορεί να πάρει τίτλους και ακόμη έχουν στρατηγική επιπέδου backmarkers. Δεν νομίζω να υπάρχουν άλλες ομάδες που να έχουν καταστρέψει τόσα front row lockouts όσο η Ferrari. Το 2019 είχαν 2 οδηγάρες, έναν generational talent και έναν 4 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή που έκαναν 1-2 qualifying και το έκαναν 3-4 στον αγώνα. Ντροπιαστικό που δεν έχουν βελτιώσει την στρατηγική τώρα που έχουν ελπίδα για τίτλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ασχετα απο την καταπτυστη οδηγηση απο Albon και γενικοτερα απο τους δορυφορικους οδηγους της RB που θα επρεπε να τιμωρειται παραδειγματικα απο την FIA, ειναι κατορθωμα να χασεις τη νικη στο Μονακο οταν εχεις κανει 1-2 και εχεις το ταχυτερο μονοθεσιο σε αυτην την πιστα.


Υπενθυμιζω οτι το 2013, πριν τα hybrid, η Mercedes δεν ειχε το ταχυτερο μονοθεσιο στους αγωνες λογω υπερβολικης φθορας στα ελαστικα. Καταφερε ομως να παιρνει pole positions: πηρε 8/19 pole, αλλα μολις 3/19 νικες.

Παμε τωρα στο Μονακο εκεινη την χρονια:
Κανει η Mercedes (Rosberg, Hamilton) το 1-2 στο qualifying με χρονους στο 1:13.
Στον αγωνα ομως θα ειχε προβλημα με την φθορα και θα μπορουσαν να φανε undercut.

Τι εκαναν λοιπον; Ειπαν στους οδηγους τους να γυρνανε πολυ πιο αργα(με εξαιρεση τις ευθειες για να μην φανε προσπεραση) ωστε να μην καταπονησουν τα ελαστικα τους και να κανουν τον αγωνα 1-stop.
Γυρναγανε στο ~ 1:22 στο πρωτο στιντ (9sec πιο αργα) και οταν ηρθε SC o Hamilton(2ος) γυρναγε ακομα πιο αργα για να μπορεσει ο Rosberg(1ος) να κανει ανετα το πιτ στοπ του και να παραμεινει 1ος. Αυτο βεβαια κοστισε στον Χαμιλτον 2 θεσεις.


Εδω τι ελεγε στην συνεντευξη τυπου μετα τον αγωνα ο Vettel(Red Bull) για το pace των Mercedes:
 

Αναφορά σε κείμενο

And after that I was a bit surprised by the slow pace in the opening laps. Usually you expect two silver arrows in front of you and there were two buses today going for a cruise – at least in the first couple of laps. But obviously the strategy was clear and they did a very good job.
 

Q: Sebastian, you hinted in your answer in the unilateral that the Mercedes were slower in the opening stint than you expected them to be. You said it was fair play to them but you could tell they were driving to a tactic today.

SV: Yes, definitely. I think we could see that the field didn’t spread out, so as I said, they did what worked best for them. Obviously Lewis lost a couple of positions with the safety car – I’m sure he’s not too pleased about that – but we took that, no question. Yeah, I think it was very marginal on one stop. I think the red flag helped all of us to put a fresh set of tyres on to save that ten, eleven laps, total race distance. It was clear what they were doing a couple of laps after the start. They were going quite slow and trying to obviously make the one stop happen. And fair play, they were in the lead, around here it’s very tricky to pass. Every time I tried to get a little bit closer with Lewis… in the beginning with Lewis it was quite close, yeah they reacted, they had the pace, so they could afford to go slow and then if they had to, they had the pace to pick it up again. 

 

Καπως ετσι κερδιζεις αγωνα στο Μονακο ακομα και οταν υπαρχουν SC και ατυχιες.

Αυτο που εκανε η Φερραρι ειναι κατορθωμα, επρεπε εξαρχης οι οδηγοι να συνεργαζονται και να οριοθετουν τον ρυθμο στο Μονακο. Ο Sainz επρεπε να ειχε φτιαξει μαξιλαρακι 5sec για τον Leclerc ωστε να μην απειλειται απο undercut/overcut ο προπορευομενος της ομαδας.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
13 λεπτά πριν, haHa είπε

Ασχετα απο την καταπτυστη οδηγηση απο Albon και γενικοτερα απο τους δορυφορικους οδηγους της RB που θα επρεπε να τιμωρειται παραδειγματικα απο την FIA, ειναι κατορθωμα να χασεις τη νικη στο Μονακο οταν εχεις κανει 1-2 και εχεις το ταχυτερο μονοθεσιο σε αυτην την πιστα.


Υπενθυμιζω οτι το 2013, πριν τα hybrid, η Mercedes δεν ειχε το ταχυτερο μονοθεσιο στους αγωνες λογω υπερβολικης φθορας στα ελαστικα. Καταφερε ομως να παιρνει pole positions: πηρε 8/19 pole, αλλα μολις 3/19 νικες.

Παμε τωρα στο Μονακο εκεινη την χρονια, οπου κανει η Mercedes (Rosberg, Hamilton) το 1-2 στο qualifying με χρονους στο 1:13. Στον αγωνα θα ειχε προβλημα με την φθορα και θα μπορουσαν να φανε undercut.
Τι εκαναν λοιπον; Ειπαν στους οδηγους τους να γυρνανε πολυ πιο αργα(με εξαιρεση τις ευθειες ωστε να μην φανε προσπεραση) ωστε να μην καταπονησουν τα ελαστικα τους.
Γυρναγανε στο ~ 1:22 στο πρωτο στιντ (9sec πιο αργα) και οταν ηρθε SC o Hamilton(2ος) γυρναγε ακομα πιο αργα για να μπορεσει ο Rosberg(1ος) να κανει ανετα το πιτ στοπ του και να παραμεινει 1ος. Αυτο βεβαια κοστισε στον Χαμιλτον 2 θεσεις.


Εδω τι ελεγε στην συνεντευξη τυπου μετα τον αγωνα ο Vettel(Red Bull) για το pace των Mercedes:
 

 

Καπως ετσι κερδιζεις αγωνα στο Μονακο ακομα και οταν υπαρχουν SC και ατυχιες.

Αυτο που εκανε η Φερραρι ειναι κατορθωμα, επρεπε εξαρχης οι οδηγοι να συνεργαζονται και να οριοθετουν τον ρυθμο.

Αδιαμφισβητητα ειναι μαλακια της φερραρι αλλα η μονη μου "διαφωνια" στην συγκριση που κανεις ειναι οτι εδω ειχαν τον παράγοντα βροχη που περιεπλεκε λίγο τις επιλογες. Εννοειται αν απλα εκαναν οτι εκανε η ΡΒ θα ειχαν κανει το 1-2 αλλα νταξει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...