Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
15 minutes ago, Shyn said:

8 σημαίες εδειξαν στον Latifi πριν αφησει τον Sainz να περασει (2 ολοκληρα sectors) και 21 στον Albon πριν χασει την πρωτη στροφη. Οποτε οχι δεν υπαρχει τεκμηριο αθωοτητας. Τεκμηριο βλακειας θα ελεγα

Ευτυχώς που το έχασε δε λες; Αλλιώς γιατί να μην ήταν "καλύτερο και για τους 2 τους" να συνεχίσει κάνα γύρο ακόμα έτσι;
Τι, δεν ισχύουν οι βλακώδεις δικαιολογίες μετά τον 1 γύρο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 ώρες πριν, haHa είπε

 

Δεν ήξερα για την αλλαγή κανονισμου απο πέρυσι, εκανα λαθος:

 

Βασικά από τι κατάλαβα, ο κανονισμός δεν είναι και τόσο ξεκάθαρος. Αλλάζει από πίστα σε πίστα. Στην συγκεκριμένη πίστα δεν ήταν ποινή αν το λάστιχο πάταγε τήν γραμμή...στην προηγούμενη αν πάταγε την γραμμή ήταν για ποινή. Αυτό επειδή, οπός είπαν, αν πάταγε την γραμμή στην Miami, μπορούσε να γλιστράει και για αυτό το λόγο θεωρούσαν ότι ήταν επικίνδυνο. Αυτό κατάλαβα εγώ τουλάχιστον 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, haHa είπε

Μερικα video που τραβηξα χθες στο Μονακο.

Είναι με διαφορα ο πιο accessible αγωνας και ειναι απίστευτο οτι μολις μερικες ωρες μετα τον αγωνα μπορείς να οδηγησεις τα 2/3 της πιστας:

 

 

 

 

 

 

Έχεις ακούσει τα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα από κοντά; Πώς ακούγονται τα καινούργια ; Αν και βλέπω ήσουν αρκετά μακριά ( ο μοναδικός λόγος είναι που δεν θέλω να κλείσω σε αγώνα με δαυτα).

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Shyn είπε

Και οχι μονο αυτο αλλα δεν παραδεχεται και το λαθος του. Εκτος απ'οτι φανηκε στο γυρολογιο ποσο χρονο εχασε ο Leclerc πισω του, δεν μπορουσε να απομακρυνθει και ολας.

https://www.racefans.net/2022/05/30/albon-didnt-let-leclerc-lap-him-because-it-was-quicker-for-both-of-us-if-i-stayed-ahead/

Που ήταν ο αλμπον παλιότερα είπαμε; Τι λέει το παλικάρι... Ας καταργήσουμε τις μπλε σημαίες τότε να αποφασίζει ο κάθε οδηγός αν πρέπει να αφήσει τον πίσω να του ρίξει γύρω... Τι τις έχουμε τις σημαίες; Χαζομάρα...

6 ώρες πριν, Shyn είπε

8 σημαίες εδειξαν στον Latifi πριν αφησει τον Sainz να περασει (2 ολοκληρα sectors) και 21 στον Albon πριν χασει την πρωτη στροφη. Οποτε οχι δεν υπαρχει τεκμηριο αθωοτητας. Τεκμηριο βλακειας θα ελεγα

Εγώ είπα ντροπή για την ομάδα μου που έχει τέτοιους απαράδεκτους στην αγωνιστική νοοτροπία οδηγούς. Ο sir Williams θα έριχνε δύο σφαλιάρες και θα έμπαιναν τα μυαλά στη θέση τους!

Επεξ/σία από dimoskoutr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, liakjim είπε

Έχεις ακούσει τα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα από κοντά; Πώς ακούγονται τα καινούργια ; Αν και βλέπω ήσουν αρκετά μακριά ( ο μοναδικός λόγος είναι που δεν θέλω να κλείσω σε αγώνα με δαυτα).

Στο qualy αν δεις ημουν στην saint devote(πρωτη στροφη) που τα βλεπεις και τα ακους απο πολυ κοντα, αλλα δεν καταλαβαινεις τίποτα απο αγωνα. 

 

Εχω ακουσει και τα ατμοσφαιρικα απο κοντα, ηταν τελειως αλλη φαση οι κινητηρες που ουρλιαζαν στις 18.000 στροφες, αλλα ακομα παραμενει πολυ εντυπωσιακος ο ηχος. 

 

Μονακο είναι η 3η φορα που παω και θεωρω οτι ειναι με διαφορα ο καλύτερος αγωνας για να πας: ακομα και ο ηχος ειναι πιο δυνατός λογω οτι ανακλαται στα δεντρα και στα κιγκλιδωματα στην ευθεια εκκινησης/τερματισμου σε σχεση με αλλες πιστες που διαχεεται. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/5/2022 στις 7:16 ΜΜ, specre είπε

5th: George Russell +11.968

8thLewis Hamilton +50.388

γκουχου γκουχου :P

Ξεχνας τι εκανε ο αλονσο;

Στις 29/5/2022 στις 7:17 ΜΜ, Koukousakis είπε

Ξέρει κανείς το λόγο που το πρωτόκολλο στις συνεντεύξεις και την απονομή είναι 2-3-1 κατά σειρά και όχι 3-2-1;

Νομιζω καθε φορα ψιλοαλλαζει η σειρα; Ισως παει και με τις ομαδες;

Στις 29/5/2022 στις 8:36 ΜΜ, specre είπε

Και καλά τους κάνουν!

Αν έκαναν σωστά τη δουλειά τους, δε θα χρειαζόταν να ασχολούνται με π@π@ριές τώρα!

 

 

Μπορει να μου εξηγησει καποιος γιατι στην αρχη του λενε να παει πιτ και μετα ακυρο; Επισης το βιντεο που βλεπουμε, ο ηχος ειναι live με την εικονα; Ακουγεται να παταει και κορνα οταν μπαινει;

Στις 29/5/2022 στις 10:23 ΜΜ, dtk-386 είπε

Μια χαρά την πατάει.

 

 

 

 

 

Στο βιντεο ισως φαινεται οτι πηγε να χασει και λιγο τον ελεγχο; Επισης μια απορια. Ποτε ξεκινανε τα γκαζια απο την στιγμη που γινεται το πιτ;

23 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

Sainz μιλαει Ισπανικα; Και ο λεκλερ κουναει το κεφαλι λες και καταλαβαινει. 😛

 

23 ώρες πριν, sattack είπε

Γενικα ο 1ος επρεπε να παει οσο παει μεχρι να βαλει H, αλλα να μετρησει σωστα που θα βγει και να μην ειναι πιο αργος στο outlap απο τα Ι των αλλων. 

ο Bottas επισης το εκανε αυτο, να παει απο W μονο μια αλλαγη σε H, και κερδισε θεσεις, o Vettel ξεκινησε πολυ μπροστα του και τελικα τερματισε πισω του. Δε συζηταμε τωρα για τον Gasly που καταφερε να προσπερασει στην πιστα εναν απειρο οδηγο κι εναν Rici. Οι πρωτοι μια χαρα θα κραταγανε τη θεση τους οσο τους χρειαζοταν. 

Εχω μια απορια. Εαν ο πρωτος πηγαινε με τα βροχινα μεχρι να παραδωσουν πνευμα για καμια 20+ γυρους και μετα εβαζε medium-soft δε θα εβγαινε παλι πρωτος; Εξαλλου και με W παλι δε νομιζω να τον προσπερναγε καποιος. Ο Αλονσο πηγαινες επιτηδες 2.5 δευτερολεπτα πιο αργα τον γυρο και ο Χαμιλτον δεν τον περνουσε.

8 ώρες πριν, Shyn είπε

F1TV μπορεις να παρακολουθησεις την καμερα οποιου οδηγου θελεις

 

Καλη φαση αυτο. Θα ηθελα να δω τους γυρους που εκανε ο Χαμιλτον στην Βαρκελωνη, και πως ακριβως πηρε τοσες θεσεις. Εκανε προσπερασεις ή απλα κερδιζε θεσεις επειδη ειχε καλο ρυθμο και οι αλλοι εκαναν πιτ;

7 ώρες πριν, haHa είπε

Μερικα video που τραβηξα χθες στο Μονακο.

Είναι με διαφορα ο πιο accessible αγωνας και ειναι απίστευτο οτι μολις μερικες ωρες μετα τον αγωνα μπορείς να οδηγησεις τα 2/3 της πιστας:

 

Στο δευτερο βιντεο που ακριβως βρισκεσαι; Παραειναι ψηλα! Και εγω θα ψηνομουν να πηγαινα καποια φορα να δω καποιον αγωνα, αλλα στην ουσια μονο αγωνα δε βλεπεις.. Αλλη φαση η τηλεοραση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, haHa είπε

Στο qualy αν δεις ημουν στην saint devote(πρωτη στροφη) που τα βλεπεις και τα ακους απο πολυ κοντα, αλλα δεν καταλαβαινεις τίποτα απο αγωνα. 

 

Εχω ακουσει και τα ατμοσφαιρικα απο κοντα, ηταν τελειως αλλη φαση οι κινητηρες που ουρλιαζαν στις 18.000 στροφες, αλλα ακομα παραμενει πολυ εντυπωσιακος ο ηχος. 

 

Μονακο είναι η 3η φορα που παω και θεωρω οτι ειναι με διαφορα ο καλύτερος αγωνας για να πας: ακομα και ο ηχος ειναι πιο δυνατός λογω οτι ανακλαται στα δεντρα και στα κιγκλιδωματα στην ευθεια εκκινησης/τερματισμου σε σχεση με αλλες πιστες που διαχεεται. 

Φίλε αν δεν σε πειράζει να απαντήσεις, πόσο κοστίζει το εισιτήριο για την πίστα (το τριήμερο που φαντάζομαι πήρες) και πού βρήκες διαμονή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, haHa είπε

Μερικα video που τραβηξα χθες στο Μονακο.

Είναι με διαφορα ο πιο accessible αγωνας και ειναι απίστευτο οτι μολις μερικες ωρες μετα τον αγωνα μπορείς να οδηγησεις τα 2/3 της πιστας:

 

 

 

 

 

 

απο θεμα κοστους ωστοσο για το τριημερο ειναι προσβασιμος? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Witcher1st είπε

Στο δευτερο βιντεο που ακριβως βρισκεσαι; Παραειναι ψηλα! Και εγω θα ψηνομουν να πηγαινα καποια φορα να δω καποιον αγωνα, αλλα στην ουσια μονο αγωνα δε βλεπεις.. Αλλη φαση η τηλεοραση.

Στον λοφο που πιστεύω είναι το καλύτερο σημείο στο Μονακο για να δεις τον αγωνα. Κοστος περι τα 200€ το τριήμερο νομιζω. 

 

Για qualy ή practice (που δεν σε νοιαζει να καταλαβαινεις τι γίνεται και δεν εχει μαχες), μπορείς να πας πιο κοντά. 

 

Εδω λεπτομέρειες που ειχα γραψει στο παρελθόν:

Στις 6/1/2022 στις 7:07 ΜΜ, haHa είπε

Για οποιον σκεφτεται εκδρομη για να δει F1, το Μονακο ειναι απο τις φθηνοτερες επιλογες.
Διαμονη στο Menton(8km απο Μονακο) που ειναι προσιτη απο 70-250€/βραδυ για 4 ατομα και Μονακο την ημερα του αγωνα πας με τρενο σε 10 λεπτα και δεν μπλεκεις σε κινηση.

Αν απλα θελεις να δεις τα μονοθεσια και να τα ακουσεις, δεν χρειαζεται καν εισιτηριο στο Μονακο.
Αν θελεις να τα δεις καλυτερα και για περισσοτερη ωρα, μπορεις απλα να δωσεις κανα 300€ σε καφετερια/μπαλκονι με καλη θεα ή φυσικα να παρεις καποιο απο τα επισημα εισιτηρια.

Προσωπικα, εχοντας δει αρκετους αγωνες απο κοντα, δεν με ενδιαφερει να δω τον αγωνα στην πιστα την Κυριακη, γιατι δεν καταλαβαινεις και πολλα για την εξελιξη του. Ακομα και οταν ειμαι σπιτι, περισσοτερη ωρα κοιταω το live timing απο οτι τον αγωνα.
Οποτε προτεινω εισιτηριο για τα Free practice με 120€ ή το qualifying με 300€ που τα μονοθεσια πανε ταπα.

Πως φθανεις Μονακο;
Ή απο Νικαια με 160€/ατομο αεροπορικως απο Αθηνα
ή απο Μιλανο με 50€/ατομο αεροπορικως απο Αθηνα και ενοικιαση αυτοκινητου με 35€/ημερα.

Η διαδρομη Μιλανο-Μονακο ειναι 360χλμ και βλεπεις μεγαλο κομματι της Κυανης Ακτης/Γαλλικης Ριβιερας. Περνας απο San Remo κλπ και αν θελεις μια μερα πας Νικαια, Καννες ή Saint Tropez.

Το βραδυ στο Μονακο πας ευκολα με το αυτοκινητο(20 λεπτα και οδηγεις κομματι της πιστας με τα κερμπ κλπ) ενω μπορεις να παρκαρεις στην γραμμη εκκινησης-τερματισμου με τα grid slot ζωγραφισμενα!
Εχει καλη νυχτερινη ζωη το Μονακο εκεινες τις ημερες!

-----------

2 ώρες πριν, kti23 είπε

απο θεμα κοστους ωστοσο για το τριημερο ειναι προσβασιμος? 

 

3 ώρες πριν, Petrosperan είπε

Φίλε αν δεν σε πειράζει να απαντήσεις, πόσο κοστίζει το εισιτήριο για την πίστα (το τριήμερο που φαντάζομαι πήρες) και πού βρήκες διαμονή;

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 11
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, eri77 είπε

Βασικά από τι κατάλαβα, ο κανονισμός δεν είναι και τόσο ξεκάθαρος. Αλλάζει από πίστα σε πίστα. Στην συγκεκριμένη πίστα δεν ήταν ποινή αν το λάστιχο πάταγε τήν γραμμή...στην προηγούμενη αν πάταγε την γραμμή ήταν για ποινή. Αυτό επειδή, οπός είπαν, αν πάταγε την γραμμή στην Miami, μπορούσε να γλιστράει και για αυτό το λόγο θεωρούσαν ότι ήταν επικίνδυνο. Αυτό κατάλαβα εγώ τουλάχιστον 

Κανονισμος 2021: "drivers must keep to the right of the solid yellow line at the pit exit when leaving the pits"

(το οποίο σημαίνει οτι αν εστω και λιγο την ξεπερασεις/πατησεις οπως εκανε ο Μαξ, τοτε είναι ποινη και για αυτο επεφταν ποινες στο παρελθον)

Κανονισμος 2022: "Any tyre of a car exiting the pit lane must not cross any line painted on the track at the pit exit for the purpose of separating cars leaving the pit lane from those on the track."

(συμφωνα με την διευκρίνηση που δωθηκε, cross σημαίνει οτι πρεπει ολο το ελαστικο να περασει την γραμμη, κατι που δεν εγινε στην περίπτωση του Μαξ) 

 

Αυτοι είναι οι κανονισμοί συμφωνα με το ISC (International Sporting Code). 

 

Περιπλεκονται ομως λίγο τα πραγματα για προχθές στο Μονακο: 

Τα επίσημα event notes του αγωνα με τις οδηγιες προς τους οδηγούς ειχαν γινει copy-paste απο περυσι οποτε γραφοταν αυτο: "drivers must keep to the right of the solid yellow line at the pit exit when leaving the pits" και εκει στηριχθηκε η Ferrari που εκανε το protest. 

 

Ομως, το International Sporting Code υπερισχυει των εκαστοτε event notes, αρα δεν είναι παραβαση αυτό που εκανε ο Μαξ σύμφωνα με τους φετινους κανονισμους. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
12 λεπτά πριν, haHa είπε

Κανονισμος 2021: "drivers must keep to the right of the solid yellow line at the pit exit when leaving the pits"

(το οποίο σημαίνει οτι αν εστω και λιγο την ξεπερασεις/πατησεις οπως εκανε ο Μαξ, τοτε είναι ποινη και για αυτο επεφταν ποινες στο παρελθον)

Κανονισμος 2022: "Any tyre of a car exiting the pit lane must not cross any line painted on the track at the pit exit for the purpose of separating cars leaving the pit lane from those on the track."

(συμφωνα με την διευκρίνηση που δωθηκε, cross σημαίνει οτι πρεπει ολο το ελαστικο να περασει την γραμμη, κατι που δεν εγινε στην περίπτωση του Μαξ) 

 

Αυτοι είναι οι κανονισμοί συμφωνα με το ISC (International Sporting Code). 

 

Περιπλεκονται ομως λίγο τα πραγματα για προχθές στο Μονακο: 

Τα επίσημα event notes του αγωνα με τις οδηγιες προς τους οδηγούς ειχαν γινει copy-paste απο περυσι οποτε γραφοταν αυτο: "drivers must keep to the right of the solid yellow line at the pit exit when leaving the pits" και εκει στηριχθηκε η Ferrari που εκανε το protest. 

 

Ομως, το International Sporting Code υπερισχυει των εκαστοτε event notes, αρα δεν είναι παραβαση αυτό που εκανε ο Μαξ σύμφωνα με τους φετινους κανονισμους. 

Φανταζομαι οτι ο πρωτος κανονας ειναι λιγο αμφιλεγόμενος γιατι δεν ξεκαθαριζει τι σημαινει "δεξια" απο τη γραμμη. Δεξια εισαι και οταν την πατας και οταν δεν την πατας για αυτο και φετος ουσιαστικα ξεκαθαρισαν οτι ποινη ειναι οταν περασει ολοκληρη η ροδα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Φανταζομαι οτι ο πρωτος κανονας ειναι λιγο αμφιλεγόμενος γιατι δεν ξεκαθαριζει τι σημαινει "δεξια" απο τη γραμμη. Δεξια εισαι και οταν την πατας και οταν δεν την πατας για αυτο και φετος ουσιαστικα ξεκαθαρισαν οτι ποινη ειναι οταν περασει ολοκληρη η ροδα

Δεν εισαι δεξια οταν την πατας, εισαι πανω της. 

Για αυτο επαιρναν ποινη αν απλα την παταγαν. 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...