~mxls~ Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 3 λεπτά πριν, Snoob είπε Οι Mercedes παραμένουν μη ανταγωνιστικές; 3η δύναμη, όπως το δει κανείς.
Moderators Spect~ Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Moderators Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, haHa είπε Εχει ενδιαφέρον να βλέπεις τα mental gymnastics της FIA, ενω παραδεχθηκε(και η RB) οτι ο Max περασε την γραμμη. Νεα ερμηνεία κανονισμων κατα το δοκουν. Εχει ενδιαφερον να βλεπεις να προσπερνας λεξεις κλειδια.. Λεει "PART" ενω ο κανονισμος λεει οτι πρεπει το να "cross the yellow line" δηλαδη ολη η μια τουλαχιστον ροδο να περασει την κιτρινη γραμμη. Και στο λεω σαν φαν του λεκλερ. ΠΡΟΣΘΗΚΗ: Επίσης λεει οτι ολοι συμφώνησαν οτι το μεγαλυτερο μερος ηταν στην κίτρινη γραμμη οποτε και δεν την περασε "cross" ποτε Επεξ/σία 30 Μαΐου 2022 από Spect~ 3
Super Moderators Snoob Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Super Moderators Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Καλά, το 3η δύναμη από μόνο του δεν λέει κάτι. Είναι τόσο πολύ πίσω; Ρωτάω για να καταλάβω κυρίως τις επιδόσεις του Χάμιλτον και κατ' επέκταση του Ράσελ. Γιατί βλέπω πως πλέον, σε μια σειρά αγώνων (δεν μιλάμε, δηλαδή, για έκπληξη του ενός αγώνα) ο Ράσελ χτίζει διαφορά.
haHa Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, mandos είπε Από το επίσημο site το είδα, μάλλον πρέπει να ψάξω και αλλού την επόμενη φορά. Μα δεν τον λεω για εσενα. Και εδω το λινκ απο το επίσημο site που λες: https://www.formula1.com/en/latest/article.perez-and-verstappen-retain-monaco-results-after-stewards-dismiss-ferrari.4DH9l5Bb0JxqHf4reXn7SF.html Απλα η FIA αποφασισε να ερμηνευσει οοως θελει τον κανονισμό τους, παρολο που παραδεχεται(ακόμα και η RB) οτι εγινε cross η γραμμη. 6 λεπτά πριν, Spect~ είπε Εχει ενδιαφερον να βλεπεις να προσπερνας λεξεις κλειδια.. Λεει "PART" ενω ο κανονισμος λεει οτι πρεπει το να "cross the yellow line" δηλαδη ολη η μια τουλαχιστον ροδο να περασει την κιτρινη γραμμη. Και στο λεω σαν φαν του λεκλερ. Το μονο σίγουρο είναι ότι ο Μαξ εκανε cross the yellow line οπως λεει και η RB. Και ναι, δεν εγινε cross με ολο το ελαστικο, αλλα εγινε cross με μερος του ελαστικου. Αλλα εχεις δικιο, τωρα ειδα οτι αλλαξε ο κανονισμος σε σχεση με περυσι, mea culpa. Απλα βέβαια δεν αλλαξαν τα event notes για Μονακο, οτι να ναι. Επεξ/σία 30 Μαΐου 2022 από haHa 1
Diinekis21 Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 11 λεπτά πριν, Snoob είπε Οι Mercedes παραμένουν μη ανταγωνιστικές; Καλούτσικα πάνε οι μισές!
Moderators Spect~ Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Moderators Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 3 λεπτά πριν, haHa είπε Το μονο σίγουρο είναι ότι ο Μαξ εκανε cross the yellow line οπως λεει και η RB. Και ναι, δεν εγινε cross με ολο το ελαστικο, αλλα εγινε cross με μερος του ελαστικου. Αναφορά σε κείμενο Article 5 c) of Chapter IV of Appendix L of the Code stipulates that at the pit exit a car “must not cross” the line Διοτι μονο εσυ ξερεις να ερμηνευες σωστα τους κανονισμους (οπως σε συμεφερει καθε φορα προφανως) και κανεις αλλος. Αν το "cross" ηταν να μην πατησεις την γραμμη τοτε θα ελεγαν "Step". Επίσης πως γίνεται να θεωρείται ενα μονοθέσιο οτι ειναι εντος πίστας εαν παταει εστω και λιγο την γραμμη ενω την ιδια στιγμη να θεωρείται οτι περασε την κιτρινη αν απλα την πατησει... 5
liakjim Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 4 λεπτά πριν, haHa είπε Μα δεν τον λεω για εσενα. Και εδω το λινκ απο το επίσημο site που λες: https://www.formula1.com/en/latest/article.perez-and-verstappen-retain-monaco-results-after-stewards-dismiss-ferrari.4DH9l5Bb0JxqHf4reXn7SF.html Απλα η FIA αποφασισε να ερμηνευσει οοως θελει τον κανονισμό τους, παρολο που παραδεχεται(ακόμα και η RB) οτι εγινε cross η γραμμη. . Το μονο σίγουρο είναι ότι ο Μαξ εκανε cross the yellow line οπως λεει και η RB. Και ναι, δεν εγινε cross με ολο το ελαστικο, αλλα εγινε cross με μερος του ελαστικου. Ή κάνεις cross ή δεν κάνεις. 3
ep1 Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 32 λεπτά πριν, mandos είπε The Stewards' verdict, in two separate documents but combined here, read that, after hearing arguments from both Ferrari and Red Bull: "All parties agreed that Car 1 [Verstappen] did have part of its front left and rear left tyre on the left side of the yellow line. All parties agreed that most of the left front and left rear tyres of that car remained on the yellow line. 20 λεπτά πριν, haHa είπε Εχει ενδιαφέρον να βλέπεις τα mental gymnastics της FIA, ενω παραδεχθηκε(και η RB) οτι ο Max περασε την γραμμη. Νεα ερμηνεία κανονισμων κατα το δοκουν. Μάλλον εσύ παίζεις με τις λεξεις. Παραδέχτηκαν ότι είχαν ΜΕΡΟΣ από το λάστιχο αριστερά και όχι όλο. Ας ανεβάσει κάποιος τον κανονισμό. Αλλά αν νομίζετε ότι στην Ferrari το άφησαν έτσι στείλτε βιογραφικά για το νομικό της τμήμα. 1
haHa Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 2 λεπτά πριν, Spect~ είπε Διοτι μονο εσυ ξερεις να ερμηνευες σωστα τους κανονισμους (οπως σε συμεφερει καθε φορα προφανως) και κανεις αλλος. Αν το "cross" ηταν να μην πατησεις την γραμμη τοτε θα ελεγαν "Step". Επίσης πως γίνεται να θεωρείται ενα μονοθέσιο οτι ειναι εντος πίστας εαν παταει εστω και λιγο την γραμμη ενω την ιδια στιγμη να θεωρείται οτι περασε την κιτρινη αν απλα την πατησει... 1 λεπτό πριν, liakjim είπε Ή κάνεις cross ή δεν κάνεις. Δεν ήξερα για την αλλαγή κανονισμου απο πέρυσι, εκανα λαθος: 7 λεπτά πριν, haHa είπε Αλλα εχεις δικιο, τωρα ειδα οτι αλλαξε ο κανονισμος σε σχεση με περυσι, mea culpa. Απλα βέβαια δεν αλλαξαν τα event notes για Μονακο, οτι να ναι. 2
liakjim Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Μόλις τώρα, ep1 είπε στείλτε βιογραφικά για το νομικό της τμήμα. Μπείτε στη σειρά κύριοι...
Moderators Spect~ Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Moderators Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 @haHa σημειωνω την ημερομηνια που σε επεισα οτι ησουν λαθος 1
Diinekis21 Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 3 λεπτά πριν, ep1 είπε Αλλά αν νομίζετε ότι στην Ferrari το άφησαν έτσι στείλτε βιογραφικά για το νομικό της τμήμα. Μετά τη στελέχωση πιλότων με civic, stategists, μηχανικών, team principals, race directors, αγωνοδίκες, τηλε-σχολιαστές ήρθε η ώρα να πατηθεί και αυτό το κάστρο από το Insomnia! 💪
ep1 Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Αυτό το Μονακό δεν παύει να είναι ο πιο βαρετός αγώνας... Θα τον φάμε στην μάπα για πολλά χρόνια ακόμα. Αυτός ο Ρικιάρντο δεν ξέρω τι έχει πάθει. Τον πέρασε ο Γκασλί σε 2 γύρους χωρίς μεγάλη προσπάθεια. Που;! Στο Μονακό που για να προσπεράσεις πρέπει να βάλεις το damage off στο αυτοκίνητο και να πέφτεις πάνω σε άλλους...
Super Moderators Snoob Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Super Moderators Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Κάπου είχα διαβάσει πως συζητάνε να το αφαιρέσουν το Μονακό, αλλά όχι επειδή είναι snoozefest, επειδή δεν φέρνει αρκετά έσοδα. Εγώ αυτό που αισθάνομαι, ως θεατής χωρίς τις τεχνικές γνώσεις που έχουν πολλοί από όσους συμμετέχουν στο νήμα, είναι πως εδώ και πάρα πολλά χρόνια το άθλημα είναι βαρετό. Δεν ξέρω αν είχα εξιδανικεύσει τους πιλότους στα νιάτα μου, αλλά θυμάμαι δεκαετία του '80 ήταν κάτι το συναρπαστικό, ένοιωθες πως πάλευαν να ελέγξουν θηρία οι πιλότοι. Τώρα, τους τα λένε όλα στον ασύρματο, "μη το ζορίζεις, τόσο τα λάστιχα, τόσο τα καύσιμα, τόσο η τηλεμετρία". Βαρετό. Ε, πας και σε ένα δρόμο πόλης και δένει το γλυκό. 4
LabrakisG1992 Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Εχει αγοράσει κανείς εισητήρια απο stubhub? Έκλεισα για μονζα απο εκεί πληρωσα με παυπαλ αλλα ενα αγχος το εχω :Ρ
Προτεινόμενες αναρτήσεις