mtifosi Δημοσ. 29 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2022 Τελικα αποδειχτηκε πολυ λιγος για πρωταθλητης ο verstappen...πραγματικα σε μια πιστα που ο οδηγος παιζει τον πρωτο ρολο ο perez ηταν παντα ταχυτερος. Για την ferrari οτι και να πουμε ειναι λιγο ετσι οπως τα κανανε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eMike Δημοσ. 29 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2022 1 ώρα πριν, ekrepali είπε Την πατάει, αλλά δε φαίνεται ότι την πατάει και δεν υπάρχει καθαρό replay από δίπλα. Θα το βγάλουν inconclusive. 😋 Υπάρχει πεντακάθαρο replay από το onboard του LEC. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 29 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 55 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε Πρακτικά, από τον 8ο γύρο η Int ηταν ισάξια της Wet, με περισσότερες όμως διορθώσεις. Από 11ο ταχύτερη, και από 14ο έριχνε 4-5 sec στο κεφάλι. Μη μου φέρετε τηλεμετρίες σε αυτά, ότι σας λέω απ'τον καναπέ. Αυτα θα ισχυαν σε οποιαδηποτε αλλη πιστα. Στο Μονακο που ειναι αδυνατον να προσπερασεις, αυτα δεν παιζουν ρολο. Το μονο που μετραγε ηταν η αλλαγη στο τελευταιο ελαστικο με το οποιο θα τελειωνε καθε αυτοκινητο τον αγωνα. Αρα στα σλικς. Ας καθοταν με τα W μπροστα οι αλλοι, δεν θα τους περναγε απο πισω με τιποτα ο Perez με Ι. Οπως και εγινε δηλαδη με τον Sainz. Μετα το μονο που επρεπε να κανουν ηταν να μετρησουν σωστα ποτε θα βαλουν μεσα τον Sainz, ωστε οταν βγει να εχει ελευθερη πιστα μπροστα και με τα Hards να κανει τουλαχιστον ιδιους (εννοειτε γρηγοροτερα ακομα καλυτερα) χρονους με τον Perez που ουσιαστικα εκανε overcut σε εκεινο το σημειο. Γιατι αυτο δεν εγινε, αυτο ηταν το λαθος της Ferrari. Eφταιγε που κολλησε πισω απο τον Latifi? Εφταιγε που δεν ηταν ακομα τα Hards γρηγοροτερα απο τα Ι? Σε καθε περιπτωση εκει χαθηκε ο αγωνας. Και αν ειχε μεινει με τα W o Λεκλερκ 1ος, οπως επρεπε, θα ισχυαν για αυτον τα ιδια. Το να βαλουν τον Λεκλεκ για Ι και να βγει πισω απο τον Perez , ηταν ανοησια. Εκει πλεον εχασε την 1η θεση. Μπορουσε να μπει για Ι πρωτος? οχι, γιατι τοτε θα πηγαινανε το position στις RB και θα πηγαινανε αυτες με W ωσπου να βαλουν σλικς, Γενικα ο 1ος επρεπε να παει οσο παει μεχρι να βαλει H, αλλα να μετρησει σωστα που θα βγει και να μην ειναι πιο αργος στο outlap απο τα Ι των αλλων. H αποδειξη ειναι ο Russell με τον Norris. O Νοrris απο 5ος πηγε κι εβαλε Ι και τι καταφερε? Ο Russell κρατησε το position που ειναι το απολυτο πλεονεκτημα στο Monaco, πηγε με W μεχρι τον 21ο γυρο, και οντας μπροστα πλεον, αποφασισε αυτος τη στιγμη που θα μπει για H για να παει μεχρι το τελος. Ο Norris μπηκε στον επομενο γυρο για H και τελικα εχασε τη θεση, τερματισε πισω απο τον Russell. Mετρησαν καλα οι της Merc το timing. ο Bottas επισης το εκανε αυτο, να παει απο W μονο μια αλλαγη σε H, και κερδισε θεσεις, o Vettel ξεκινησε πολυ μπροστα του και τελικα τερματισε πισω του. Δε συζηταμε τωρα για τον Gasly που καταφερε να προσπερασει στην πιστα εναν απειρο οδηγο κι εναν Rici. Οι πρωτοι μια χαρα θα κραταγανε τη θεση τους οσο τους χρειαζοταν. Επεξ/σία 30 Μαΐου 2022 από sattack 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 1 ώρα πριν, eMike είπε Υπάρχει πεντακάθαρο replay από το onboard του LEC. Spoiler Αυτό το λες πεντακάθαρο; 😋 Σε κάθε περίπτωση οι αγωνοδίκες εξέτασαν τα βίντεο, έβγαλαν απόφαση. Για να δωθεί ποινή θα έπρεπε η Ferrari να προσκομίσει νέα στοιχεία... δεν το έπραξαν, υπόθεση λήξαν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CheOnWeb Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Ο λήξας, η λήξασα, το λήξαν. Υπόθεση λήξασα. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rockavlon Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Καθαρή αλλοίωση του πρωταθλήματος από τη maFIA. Εδώ φυσικά έπεσε αμέσως ποινή 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 6 ώρες πριν, Rockavlon είπε Καθαρή αλλοίωση του πρωταθλήματος από τη maFIA. Εδώ φυσικά έπεσε αμέσως ποινή Εντελώς ανόμοια συμβάντα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, dtk-386 είπε Την περασε ξεκαθαρα. Α ρε τσιρκο... Επεξ/σία 30 Μαΐου 2022 από tommy^ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Narayan Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 23 λεπτά πριν, tommy^ είπε Την περασε ξεκαθαρα. Α ρε τσιρκο... FIA = Φερστάππεν Ιντερνάσιοναλ Ασσίστανς 😁 Άσχετο, όταν ο Πέρεζ μπλόκαρε στο φρενάρισμα, είδα καλά στην τιβί πως περασε μπροστά στο μονοθέσιο ένα πουλί και ίσως τον αιφνιδίασε; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mandos Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 The Stewards' verdict, in two separate documents but combined here, read that, after hearing arguments from both Ferrari and Red Bull: "All parties agreed that Car 1 [Verstappen] did have part of its front left and rear left tyre on the left side of the yellow line. All parties agreed that most of the left front and left rear tyres of that car remained on the yellow line. "At the hearing Ferrari conceded that Car 11 [Perez] did not have any part of its front or rear tyres on the left of the yellow line and conceded that the Protest was unfounded." Για τον ΠΕΡ το πήρε πίσω μόνη της η Φερράρι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, mandos είπε The Stewards' verdict, in two separate documents but combined here, read that, after hearing arguments from both Ferrari and Red Bull: "All parties agreed that Car 1 [Verstappen] did have part of its front left and rear left tyre on the left side of the yellow line. All parties agreed that most of the left front and left rear tyres of that car remained on the yellow line. Εχει ενδιαφέρον να βλέπεις τα mental gymnastics της FIA, ενω παραδεχθηκε(και η RB) οτι ο Max περασε την γραμμη. Νεα ερμηνεία κανονισμων κατα το δοκουν. Επεξ/σία 30 Μαΐου 2022 από haHa 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
~mxls~ Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 9 ώρες πριν, sattack είπε ...Ας καθοταν με τα W μπροστα οι αλλοι, δεν θα τους περναγε απο πισω με τιποτα ο Perez με Ι... Safe ρίσκο όμως για μας, ήμασταν ήδη στο 3-4 Η ενδεδειγμένη απόφαση ήταν 14ο Ιnt και μετά στο σωστό τάιμινγκ σκληρά (ο Κρίστιαν καθυστέρησε). Στα στενά του Παγκρατίου να ήμασταν, εκεί θα το παίζαμε. Αλλά ρε φίλε, δες το και αλλιώς, τι σου έμαθαν Σεμπ και Κίμι (ειδικά ο δεύτερος) με αυτά τα παρτάλια στρατηγικής; Αν πιεστούν, δεν ξέρουν τι κάνουν. Προσεχώς δεν θα έχουμε τα ίδια, κυρίως γιατί δεν υπάρχουν πολλά Μονακό εκεί έξω. Αλλά ότι κατάφεραν να χάσουν τον αγώνα, ρισπέκτ. Σαρλς δεν σε χάλασε παιδάκι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mandos Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 2 λεπτά πριν, haHa είπε Εχει ενδιαφέρον να βλέπεις τα mental gymnastics της FIA, ενω παραδεχθηκε(και η RB) οτι ο Max περασε την γραμμη. Νεα ερμηνεία κανονισμων κατα το δοκουν. Από το επίσημο site το είδα, μάλλον πρέπει να ψάξω και αλλού την επόμενη φορά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Super Moderators Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Οι Mercedes παραμένουν μη ανταγωνιστικές; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mandos Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Ευτυχώς ο Sainz έχασε χρόνο πίσω από τον Goatify. Αν ήταν πίσω από τον Albon θα είχαμε μουρμούρα για maFIA μέχρι το 2026 (και όχι άδικα...) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις