Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, ghostrider είπε

στα race notes δεν γραφει cross. γραφει να μεινει αριστερα  της γραμμης. υποθετω γιαυτο κανουν μαθηματα αγγλικων εδω και 2 ωρες :P

But the International Sporting Code just says a tyre must not "cross" the yellow line.

Προφανώς τα ζυγίζουν 😊

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

indy .. 4 γυροι .. βαρυ χτυπημα στον τοιχο απο τον jimmie johnson ... ουτε SC oυτε τιποτα... Παρτε redflag και εχετε 4 γυρους να λυσετε τις διαφορες σας ...

ααα και αμεσα το RF .. οχι 5 γυρους μετα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορούν να πάρουν μια απόφαση που θα ευχαριστήσει και τους 2. Θα μπορούσαν να τιμωρήσουν μόνο τον κάλπικο και να πέσει πίσω απο το εκλεράκι και να κρατήσει την νίκη ο τεκίλας. Ετσι θα ειναι και 2 ομάδες ευχαριστημένες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά όλα αυτά είναι μαλακίες, ναι, οι κανονισμοί πρέπει να τηρούνται αλλά από την άλλη ρεαλιστικά είτε πάτησε τη γραμμή είτε όχι μπροστά θα παρέμενε ο αχώνευτος. Οπότε αφού δεν έπαιξαν συγκρουόμενα και δεν υπήρξε ουσιαστική αλλοίωση αποτελέσματος η κατάταξη πρέπει να παραμείνει ως έχει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, ghostrider είπε

Παντως το indy το κερδισε ενας ex-F1. 
Marcus Ericcson .... 

Και τράκαρε ο Grosjean. F1 αλλα σε κύκλους.

Επεξ/σία από papp0us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, papp0us είπε

Και τράκαρε ο Grosjean. F1 αλλα σε κύκλους.

και λιγοι τρακαραν φετος ... ακομα και ο jimie johnson ειδικος των oval ... απλα φετος η ομαδα του ganassi ηταν απιαστη ... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

FIA moment:

The Race Director stated:

That Article 5 of Appendix L of the ISC had changed from 2021 to 2022.

That the Notes were a “cut and paste” from the 2021 version of the Notes and hence had not been changed to reflect the 2022 Appendix L changes.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρόλο που η γραμμή είναι νοητός τοίχος, η FIA θα έπρεπε να το έχει ξεκαθαρίσει κατά την διάρκεια του αγώνα και όχι να κάνει την πάπια, δεν είναι δυνατόν να έχει γίνει απονομή κ να μην έχει αποφανθεί εάν υπάρχει παράβαση ή όχι. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tempes είπε

Έλα θέλω μια καλή ανάλυση και φυσικά συγχαρητήρια στο χορνερ

Από μνήμης για να μη χαλάω χατίρι:

Γελοία εκκίνηση. Άμα είναι να φοβάσαι ψυχάλες, κάτσε σπίτι σου. Α, δες εδώ σύμπτωση Λεκλέρκ, είναι στο σπίτι σου ο αγώνας. Απορώ γιατί κατέβηκες κιόλας.

Θέλει προσπάθεια να χάσεις ΑΥΤΟΝ τον αγώνα, και μάλιστα εμείς ως RB είχαμε μία (ΜΙΑ) ευκαιρία, και εκείνοι γνώριζαν (σχεδόν) το πότε.

Πρακτικά, από τον 8ο γύρο η Int ηταν ισάξια της Wet, με περισσότερες όμως διορθώσεις. Από 11ο ταχύτερη, και από 14ο έριχνε 4-5 sec στο κεφάλι. Μη μου φέρετε τηλεμετρίες σε αυτά, ότι σας λέω απ'τον καναπέ.

Περίμενα Μαξ πρώτο μέσα, και όμως ο Κριστιαν τους έβαλε ταυτόχρονα. Φοβήθηκε την αντίδραση και τα απανωτά ποστς @haHa με το ουγγρικό gp και το fair play του σερ. Ανθρωπίνως κατανοητό.

Το undercut που εντέλει δεν επιχειρήσαμε, γιατί τους άφησε άλλους 2 γυρους έξω ο Κριστιαν πριν τους φέρει μέσα, μπέρδεψε τις φοράδες, και ήδη η κατάρα του Φεττελ τους πλάκωσε. Πρέπει να κάτσεις άλλους ~4 γυρους να πας καρφί για στεγνά. Μάντεψε τι θα γίνει όμως ενδιάμεσα. Τον ήπιες ήδη, ολιγόρησες, και στην καλύτερη θα έχεις Λεκ μπροστά από Μαξ (που ούτε αυτό τους έκατσε) αλλά η πρώτη θέση στάνταρ πάπαλα. Γκράτσιε ραγκάτσι ✌️

Ο Τσέκο μετά την αποχώρηση SC τραυμάτισε εμπρός αριστερό ελαστικό, αυτό ξέραμε ότι ίσως παίξει ρόλο 10' πριν το τέλος. Όμως δεν μασάει μία, και τα σέρνει.

Κρίστιαν, good boy.

Πηγαίνετε στο CAS εσείς, ξέρετε ποιοι.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...