Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, liakinen είπε

Μήπως θυμάσαι στο Bahrain 2017 πόσες φορές δέχτηκε ο Bottas Team orders; στον τρίτο μάλιστα αγώνα της χρονιάς και έχοντας μονοθέσιο μακράν καλύτερο του ανταγωνισμού η Mercedes (άρα και λιγότερο κίνδυνο ο Hamilton στο πρωτάθλημα αν έχανε λίγους βαθμούς). 

Συζητηθηκε και προηγουμενως αυτο:
 

Στις 22/5/2022 στις 8:32 ΜΜ, haHa είπε

To 2017 ηταν αυτο, αλλα ειχε 11 γυρους πιο φρεσκα ελαστικα ο Χαμ και γυρναγε ~ 2sec/lap πιο γρηγορα και ηλπιζε μπας και πιασει τον 1ο. Ηταν προσπαθεια για να γινει maximize το team result και ο Χαμ ετσι κι αλλιως θα περναγε με τοσο πιο φρεσκα ελαστικα(11 γυρους).
Αλλωστε στην ιδια χρονια, στην Ουγγαρια το 2017, ο Bottas εκανε ακρη για να δοκιμασει ο πιο γρηγορος Ham να προσπερασει τον προπορευομενο Κιμι και τελικως δεν τα καταφερε, τοτε ο Χαμ εδωσε πισω την θεση του στον Bottas και ολα αυτα με τον Vettel με ταχυτερο μονοθεσιο να προηγειται 14 βαθμους στο πρωταθλημα.
Will Hamilton Regret His Sportsmanship in Hungary?

Tα team orders της RB αρχισαν απο το 1ο στιντ και ειναι σε αλλο επιπεδο με αυτα που ειχαμε συνηθισει απο Merc(μιλαμε αλλωστε για την RB που περυσι σπαταλισε βαθμους και στο WDC και στο κατασκευαστων για να κοψει ο Περεζ το fastest lap του Hamilton) :

Στις 22/5/2022 στις 7:50 ΜΜ, haHa είπε

Τα team orders της RB στον 6ο μολις αγωνα της σεζον ειναι σε αλλο επιπεδο:

α) team order στο πρωτο στιντ για να περασει ο Μαξ μετα το λαθος του
β) δεν δινουν την θεση πισω στον Περεζ(οπως του υποσχεθηκαν στο radio) για να δοκιμασει αυτος να επιτεθει που ειχε πιο φρεσκα ελαστικα
γ) τους αλλαζουν την στρατηγικη και δινουν την στρατηγικη 3ων πιτ στοπ στον Μαξ
δ) team order ξανα στο τελος για να περασει ο Μαξ τον Perez

 

 

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, haHa είπε

Mα ακριβως επειδη δεν μπορουν να συνυπαρουν γινεται ο υπολογισμος. Για αυτο ακριβως λεγονται ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΑ.

 

Τα οποία είναι από μόνα τους είναι αυτόνομα και δεν υπάρχει καμία να συνυπάρξουν… 

ειπαμε ή το ένα ή το άλλο, και τα δυο ταυτόχρονα ποτέ!!!!! 🙂

  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, AtiX είπε

Τα οποία είναι από μόνα τους είναι αυτόνομα και δεν υπάρχει καμία να συνυπάρξουν… 

ειπαμε ή το ένα ή το άλλο, και τα δυο ταυτόχρονα ποτέ!!!!! 🙂

 

Ακριβως αυτο ειναι το point.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, haHa είπε

Συζητηθηκε και προηγουμενως αυτο:
 

 

Τι δεν σε καλύπτει στην περίπτωση της Redbull; 

Horner though stressed that it was the right thing to do, since Verstappen had a tyre life advantage, while the scorching temperatures were pushing the cars to their limit.

“I think the problem that we had we could see as I think other cars, we got temperatures raging, you know, water, oil, brakes,” Horner told Sky F1.

“And the last thing you want to risk is you know, DNF when you have got two cars that can potentially now one-two, and they were on different strategies, so it wasn’t a straight fight Max had such a tyre advantage.

“And of course Checo’s tyres wouldn’t have made it you know, we don’t think to the end. So that’s why you know, he pitted towards the end of the race to get that valuable, fastest lap as well.

“Our responsibility is to bring the cars home with as many points as we can. And of course, what Checo couldn’t see at the time, which I think he’d see perfectly well now, is that you had such a long stint to do on that medium tyre. Max had such a tyre advantage.

“From a team perspective, there’s just no point in taking, you know that risk with an intermittent DRS, with temperatures raging up and down. So it was absolutely the right thing to do.”

Put to Horner that Perez could well have defended the lead, since Verstappen had DRS problems, Horner responded: “DRS was working intermittently. So it worked one lap not the next.

“And I think from a team point of view, the offset was so great between the two of them. I mean, Max was at that stage, because the tyre delts are about two seconds a lap quicker. It just didn’t make sense to let them fight it out.”

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, liakinen είπε

Τι δεν σε καλύπτει στην περίπτωση της Redbull; 

Horner though stressed that it was the right thing to do, since Verstappen had a tyre life advantage, while the scorching temperatures were pushing the cars to their limit.

“I think the problem that we had we could see as I think other cars, we got temperatures raging, you know, water, oil, brakes,” Horner told Sky F1.

“And the last thing you want to risk is you know, DNF when you have got two cars that can potentially now one-two, and they were on different strategies, so it wasn’t a straight fight Max had such a tyre advantage.

“And of course Checo’s tyres wouldn’t have made it you know, we don’t think to the end. So that’s why you know, he pitted towards the end of the race to get that valuable, fastest lap as well.

“Our responsibility is to bring the cars home with as many points as we can. And of course, what Checo couldn’t see at the time, which I think he’d see perfectly well now, is that you had such a long stint to do on that medium tyre. Max had such a tyre advantage.

“From a team perspective, there’s just no point in taking, you know that risk with an intermittent DRS, with temperatures raging up and down. So it was absolutely the right thing to do.”

Put to Horner that Perez could well have defended the lead, since Verstappen had DRS problems, Horner responded: “DRS was working intermittently. So it worked one lap not the next.

“And I think from a team point of view, the offset was so great between the two of them. I mean, Max was at that stage, because the tyre delts are about two seconds a lap quicker. It just didn’t make sense to let them fight it out.”

 

Οπως αναφερθηκε ηδη αρκετες φορες, το θεμα δεν ηταν μονο στο τελευταιο team order στο τελος του αγωνα, αλλα απο πολυ νωριτερα, απο το 1ο στιντ:
 

Στις 22/5/2022 στις 7:50 ΜΜ, haHa είπε

Τα team orders της RB στον 6ο μολις αγωνα της σεζον ειναι σε αλλο επιπεδο:

α) team order στο πρωτο στιντ για να περασει ο Μαξ μετα το λαθος του
β) δεν δινουν την θεση πισω στον Περεζ(οπως του υποσχεθηκαν στο radio) για να δοκιμασει αυτος να επιτεθει που ειχε πιο φρεσκα ελαστικα
γ) τους αλλαζουν την στρατηγικη και δινουν την στρατηγικη 3ων πιτ στοπ στον Μαξ
δ) team order ξανα στο τελος για να περασει ο Μαξ τον Perez

 

 

 

Σημειωτεον οτι στον αγωνα που αναφερεσαι στο Bahrain το 2017, ο Χαμ ηταν γυρω στους 10+ γυρους στο ~1sec πισω απο τον Bottas και δεν ειχε δωθει team order, γιατι δεν ειχαν μεγαλη διαφορα στο pace και ειχαν ιδιας ηλικας ελαστικα.
Η εντολη δωθηκε στο τελευταιο stint οταν βρεθηκαν με τεραστιο tyre offset και 2sec/lap διαφορα στο pace.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, haHa είπε

Οπως αναφερθηκε και πιο πανω και επελεξες παλι να προσπερασεις, το θεμα δεν ηταν μονο στο τελευταιο team order στο τελος του αγωνα, αλλα απο πολυ νωριτερα:

Ξέρεις δεν έχω σκοπό να σε πείσω να δεχτείς κάτι που δεν θες. Το αντί Redbull και Max που βγάζεις (παρά τα κάποια για ξεκάρφωμα καλά λόγια) κάνει ΜΠΑΜ. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, haHa είπε

Ακριβως αυτο ειναι το point.

Μόνο για όσους προσπαθούν να πουν κάτι που δεν ισχύει… σόφισμα λέγετε, μιας και οι δυο καταστάσεις δεν πρόκειται ποτέ να συνυπάρξουν… 🙂

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, liakinen είπε

Ξέρεις δεν έχω σκοπό να σε πείσω να δεχτείς κάτι που δεν θες. Το αντί Redbull και Max που βγάζεις (παρά τα κάποια για ξεκάρφωμα καλά λόγια) κάνει ΜΠΑΜ. 

Δεν εχει πολλη σημασια τι νομιζεις οτι κανει ΜΠΑΜ.
Και ακομα μικροτερη σημασια εχει να δεχτω κατι εγω, οταν καποιος δεν μπορει να καταλαβει την διαφορα μεταξυ 3 team order και μαλιστα το 1 στο πρωτο στιντ με ιδια ελαστικα.Τα λεει ο Perez εδω.

 

Τελος, οσον αφορα το Bahrain το 2017, ειχαμε κι αλλο συμβαν μετα τα μεσα της σεζον που φανταζομαι και παλι θα επιλεξεις να προσπερασεις: Την ιδια χρονια, στην Ουγγαρια, ακομα και οταν ο Vettel με ταχυτερο μονοθεσιο προηγουταν 14 βαθμους στο πρωταθλημα, ο Hamilton και η Mercedes στον 11o απο τους 20 αγωνες της χρονιας δεν επαιξαν με team orders και ο Χαμ εδωσε πισω την θεση του στον Bottas.
Will Hamilton Regret His Sportsmanship in Hungary?

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 ώρα πριν, haHa είπε

Δυο ενδεχομενα:
α) ο Leclerc δεν ειχε DNF: Leclerc 129 βαθμοι, Max 103 βαθμοι, αρα η διαφορα τους στους 26 βαθμους υπερ του Leclerc.
b) ο Leclerc ειχε DNF(οπως εγινε) Leclerc 104 βαθμοι, Max 110 βαθμοι, αρα η διαφορα τους στους 6 βαθμους υπερ του Max.

Αντι για +26 Leclerc, εχουμε +6 για Max, αρα το συμβαν κοστισε 32 βαθμους στον Leclerc στην μαχη του με Μαξ.

Σε αυτα τα 2 ενδεχόμενα δεν πρεπει να πεις ομως οτι αν ο μαξ δεν ειχε DNF (ας υποθέσουμε οτι εμενε δευτερος) θα ήταν αντίστοιχα 139 και 146 αρα το 26 + 6 δεν εχουμε καμια λογικη;

Γιατι στον υπολογισμο βλέπεται μονο τα DNF του λεκλερ και οχι του μαξ;

 

ΥΓ: εισαι αντικειμενικά ο λιγότερα αντικειμενικός προς τις ομαδες/οδηγους και αγυριστο κεφαλι του θρεντ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, AtiX είπε

Μόνο για όσους προσπαθούν να πουν κάτι που δεν ισχύει… σόφισμα λέγετε, μιας και οι δυο καταστάσεις δεν πρόκειται ποτέ να συνυπάρξουν… 🙂

Εδω εισαι:

49 λεπτά πριν, AtiX είπε

Ξανα λέω, ή θα κέρδιζε ο Lec και θα είχαμε 129/130 και ο Ver στους 103/104, ή θα γινόταν αυτό που έγινε και έχουμε Ver 110 και Lec 104, ....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν εχει πολλη σημασια τι νομιζεις οτι κανει ΜΠΑΜ.
Και ακομα μικροτερη σημασια εχει να δεχτω κατι εγω, οταν εσυ δεν μπορεις να καταλαβεις την διαφορα μεταξυ 3 team order και μαλιστο το 1 στο πρωτο στιντ με ιδια ελαστικα.Τα λεει ο Perez:

 

Τελος, οσον αφορα το Bahrain το 2017, ειχαμε κι αλλο συμβαν μετα τα μεσα της σεζον που φανταζομαι και παλι θα επιλεξεις να προσπερασεις: Την ιδια χρονια, στην Ουγγαρια, ακομα και οταν ο Vettel με ταχυτερο μονοθεσιο προηγουταν 14 βαθμους στο πρωταθλημα, ο Hamilton και η Mercedes στον 11o απο τους 20 αγωνες της χρονιας δεν επαιξαν με team orders και ο Χαμ εδωσε πισω την θεση του στον Bottas.
Will Hamilton Regret His Sportsmanship in Hungary?

 

4 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν εχει πολλη σημασια τι νομιζεις οτι κανει ΜΠΑΜ.
Και ακομα μικροτερη σημασια εχει να δεχτω κατι εγω, οταν εσυ δεν μπορεις να καταλαβεις την διαφορα μεταξυ 3 team order και μαλιστο το 1 στο πρωτο στιντ με ιδια ελαστικα.Τα λεει ο Perez:

 

Τελος, οσον αφορα το Bahrain το 2017, ειχαμε κι αλλο συμβαν μετα τα μεσα της σεζον που φανταζομαι και παλι θα επιλεξεις να προσπερασεις: Την ιδια χρονια, στην Ουγγαρια, ακομα και οταν ο Vettel με ταχυτερο μονοθεσιο προηγουταν 14 βαθμους στο πρωταθλημα, ο Hamilton και η Mercedes στον 11o απο τους 20 αγωνες της χρονιας δεν επαιξαν με team orders και ο Χαμ εδωσε πισω την θεση του στον Bottas.
Will Hamilton Regret His Sportsmanship in Hungary?

Στην τελική δεν έχει σημασία ούτε τι λέω εγώ ούτε τι λες εσύ και οι συγκρίσεις που κάνεις κατά καιρούς σε καταστάσεις θεωρητικά αντίστοιχες με επιχειρήματα ή μη. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι πάρθηκε μία απόφαση από μία εταιρεία σε ένα χώρο που παίζονται εκατομμύρια και το αποτέλεσμα ήταν το "σωστό". 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Σε αυτα τα 2 ενδεχόμενα δεν πρεπει να πεις ομως οτι αν ο μαξ δεν ειχε DNF (ας υποθέσουμε οτι εμενε δευτερος) θα ήταν αντίστοιχα 139 και 146 αρα το 26 + 6 δεν εχουμε καμια λογικη;

Γιατι στον υπολογισμο βλέπεται μονο τα DNF του λεκλερ και οχι του μαξ;

 

ΥΓ: εισαι αντικειμενικά ο λιγότερα αντικειμενικός προς τις ομαδες/οδηγους και αγυριστο κεφαλι του θρεντ

Προσπαθησε να διαβασεις ξανα το post που εκανες quote και πιστευω θα καταλαβεις τι γραφουμε.

Hint: Γιατι πολυ απλα παιρνω υποψη μου  ΜΟΝΟ το συμβαν του τελευταιου αγωνα για να εξηγησω αυτο που ηθελε να πει ο eri77 οταν ειπε για 32 βαθμους που κοστισε το DNF.
Τα DNF του max ειναι αλλος υπολογισμος που εκανε ο eri77 και τα υπολογιζει σε 36 περιπου χαμενους βαθμους.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, haHa είπε

Εδω εισαι:

 

Ρε συ τώρα δεν ξέρεις πως χρησιμοποιείται το “ή”…?

πραγματικά πέφτω από τα σύννεφα με αυτά που γράφεις…

Επεξ/σία από AtiX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, AtiX είπε

Ρε συ τώρα δεν ξέρεις πως χρησιμοποιείται το “ή”..

πραγματικά πέφτω από τα σύννεφα με αυτά που γράφεις…

Για πολλοστη φορα:

Τα ενδεχομενα αυτα ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να συνυπαρξουν οπως σωστα λες και για αυτο σωστα γραφεις ή. 
Αυτο ακριβως ειναι το ολο point της συγκρισης!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...