Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

20 λεπτά πριν, Koukousakis είπε

Γιατί το θεωρείς δεδομένο; Η στρατηγική ήταν 2 pitstop για τον Perez και τον έβαλαν μέσα 6-8 γύρους πριν το προβλεπόμενο 2ο και τελευταίο pitstop, μετατρέποντάς το σε στρατηγική 3 pitstop. To "Give position and we will pay it back" που δεν συνέβη ποτέ, δεν το σχολιάζω καν.

Δε το θεωρώ δεδομένο. Το θεωρώ εξαιρετικά πιθανό για τις συνθήκες που ανέφερα.

Τα pit strategies αλλάζουν με τις μεταβαλλόμενες συνθήκες του αγώνα. Η εγκατάλειψη Lec τους έδωσε περισσότερη ελευθερία επιλογών. Έχει ειπωθεί κάπου πως ήταν για 2 pit o Perez; Ανοιχτό σαν επιλογή μου φαίνεται και κάλυψαν Russell με το 2ο και 3ο pit stop.

2 ώρες πριν, Koukousakis είπε

Αντίθετα, άλλοι οδηγοί όπως ο Hakkinen ή ο Raikkonen, δεν είχαν ποτέ ωμή ταχύτητα και στηρίζονταν περισσότερο στο εγκεφαλικό-μεθοδικό κομμάτι.

Με αγάπη το λέω, dafak

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

18 λεπτά πριν, eri77 είπε

πρεπει να ειμαστε ρεαλιστες.τις 2 φορες που ο max ειχε dnf,δεν είχε καμία πιθανότητα για νικη. o leclerc εχασε χθες περιπου τυος ιδιους βαθμους που ειχε χασει ο max με 2 dnf

Αυτά τα μαθηματικά να μην ξέρατε όμως…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Το πρόβλημα για την RB είναι ότι παραμένει ένα εκπληκτικό μονοθέσιο, αλλά με αρκετά θέματα αξιοπιστίας.

Το πρόβλημα για την Ferrari είναι ότι ενώ δεν είχε δείξει θέματα αξιοπιστίας ξαφνικά χθες έδειξε και μάλιστα στη Βαρκελώνη που είναι benchmark πίστα. Αν όντως έχει παραπάνω να δώσει ο κινητήρας, τώρα θα το σκεφτούν δύο φορές για να το ρισκάρουν.

 

η rb εχει πολύ καλο πακετο αεροδυναμικης. η φερραρι εχει πολύ καλο κρατημα και εξισου δυνατο μοτερ. για να κοψει το πλεονέκτημα που εχει η rb στην ευθεια (θυμιζω οτι με drs δεν μπορουσαν να κανουν προσπεραση σε rb, οριακα τις εφταναν) φέρανε μπουσταρισμένο μοτερ στην βαρκελώνη. αν δεις τον γυρο στα q side by side μερικες σελίδες πισω, εκτος απο το τρελλο γκριπ που εχει στην εξοδο, το μοτερ φαινετε να κατεβαζει πολύ περισσοτερη δυναμη απο την rb. ισως το παρακάνανε και εκλασε. παντως αν δεν βρει τροπο να μην τους περνανε στην ευθεια σαν σταματημενους, θα χανουν και απο την μερκ πλεον. στη βαρκελωνη με μικρη ευθεια και φανηκε η διαφορα, φαντασου σε μεγάλη. η φερραρι εχει πραγματικο προβλημα πλεον.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, greenfan20 είπε

...

Σε επίπεδο οδηγών θέλω να σχολιάσω μόνο για τον Hamilton. Driver of the day χθες, ναι. Οδηγάρα, ναι. Υπερπρωταθλητής, ναι. Δεν τον πάω μία, αλλά τον έχω υπερασπιστεί ουκ ολίγες φορές. Όμως, αυτό που είπε χθες στο team radio, μα τω Θεώ είναι για να του δώσουν πόδι. Δηλαδή, επειδή του στράβωσε ο αγώνας και βρέθηκε τελευταίος (στον πρώτο γύρο) να τα παρατήσουν "για να προφυλάξουν τον κινητήρα". Ας ρωτήσει τον teammate του πως είναι όχι να έχεις 1 αγώνα που παλεύεις να αναρριχηθείς, αλλά 3 ολόκληρες σεζόν. Και να παλεύεις με Williams, όχι με Merc. Και 1 πόντο να μπορούσαν να σώσουν ήταν υποχρεωμένος να το παλέψει. Μπορεί αυτός ο 1 πόντος να είναι κρίσιμος στο φινάλε. Αν του κακοφαίνεται που από το 1ο μονοθέσιο έχει το 3ο, αν δεν έχει όρεξη να παλέψει, αν κορέστηκε από τα πρωταθλήματα και του πέφτει λίγο να μάχεται για πόντιουμ τώρα, αν του την έχει βιδώσει με την ατυχία του φέτος, αν οτιδήποτε συμβαίνει, μπορεί να πάει να κάνει παρέα με το φιλαράκι του στο "project" της Aston Martin. Σοβαρά το θεωρώ από τα χειρότερα πράγματα που έχω ακούσει από οδηγό στο team radio. Εφάμιλλο με το "they race me so hard". Ανεπίτρεπτο να ακούγεται από άνθρωπο με 7 πρωταθλήματα και το πρόσωπο του σπορ.

...

Πόσο σωστό επιχείρημα.

Δεν τον αδικώ που θέλει τίτλο ή τίποτα, αλλά η σύγκριση που έθεσες τα λέει όλα.

1 ώρα πριν, greenfan20 είπε

...

Υπάρχουν άτομα που ο οπαδισμός τους στα σχόλια δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα από τον σουπερλιγκάτο οπαδισμό που απολαύσαμε το Σάββατο. Χαρείτε λίγο το άθλημα δεν κάνει κακό. Ρεντμπουλικός γνωστό, και χθες ειλικρινά στεναχωρήθηκα όταν άκουσα το team radio του Leclerc στην εγκατάλειψη.

Μας ζηλεύουν που είμαστε αγαπημένα στη ρεδ μπουλλ. Δεν ακουσες το "θενξ μέιτ" του Μαξ όταν του παραχώρησε νίκη ο Τσέκο;

awwwwww 🥰

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, AtiX είπε

Ο ένας έχασε 25-26, ο άλλος έχασε από 36 ως και 44…

Κάπου μπερδεύεσαι φίλε.. Ο leclerc θα είχε κερδίσει 7 βαθμούς περισσότερους από τον verstappen.. Αντιθέτως ο verstappen κέρδισε 25 περισσότερους από τον leclerc. Η διαφορά δεν είναι 32?? Αλήθεια, δεν καταλαβαίνω τι σε μπερδεύει.. Δεν είναι δύσκολο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

Έχει ειπωθεί κάπου πως ήταν για 2 pit o Perez;

image.png.0f9beed3fb274b46d207c93d2d2ed60f.png

Η επικοινωνία είναι στον 20ό γύρο, μετά το 1ο pitstop του Perez. Θεωρώ εξαιρετικά απίθανο οι υπεύθυνοι στρατηγικής των ομάδων, ειδικά των μεγάλων, οι οποίοι πληρώνονται κάτι εκατομμυριάκια, όπως χαράσσουν τη δική τους στρατηγική, να μην είναι σε θέση ν' αντιληφθούν τη στρατηγική του αντιπάλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, eri77 είπε

Κάπου μπερδεύεσαι φίλε.. Ο leclerc θα είχε κερδίσει 7 βαθμούς περισσότερους από τον verstappen.. Αντιθέτως ο verstappen κέρδισε 25 περισσότερους από τον leclerc. Η διαφορά δεν είναι 32?? Αλήθεια, δεν καταλαβαίνω τι σε μπερδεύει.. Δεν είναι δύσκολο 

Εσυ μίλησες για δυο dnf αλλά υπολογίζεις το ενα… 

1 ώρα πριν, eri77 είπε

o leclerc εχασε χθες περιπου τυος ιδιους βαθμους που ειχε χασει ο max με 2 dnf

Οπότε για κάνε τις πράξεις… 🙂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, AtiX είπε

Εσυ μίλησες για δυο dnf αλλά υπολογίζεις το ενα… 

Οπότε για κάνε τις πράξεις… 🙂

Πάμε ξανά.. Ο verstappen έχασε 36 βαθμούς συνολικά. Για τον leclerc τα είπαμε πιο πάνω.. 32.. Για αυτό και το περίπου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, Koukousakis είπε

image.png.0f9beed3fb274b46d207c93d2d2ed60f.png

Η επικοινωνία είναι στον 20ό γύρο, μετά το 1ο pitstop του Perez. Θεωρώ εξαιρετικά απίθανο οι υπεύθυνοι στρατηγικής των ομάδων, ειδικά των μεγάλων, οι οποίοι πληρώνονται κάτι εκατομμυριάκια, όπως χαράσσουν τη δική τους στρατηγική, να μην είναι σε θέση ν' αντιληφθούν τη στρατηγική του αντιπάλου.

Ας μην γράφω εγώ εδώ, και θα δεις πόσα αντιλαμβάνονται.

Χάρισμα σας τα κατομμυρια μανατζερς της φάπας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, liakinen είπε

Δεκτό. Σου είπα δεν έχω χρόνο να κάθομαι να διαβάζω τι έχουν γραφτεί σελίδες πίσω. Απλά βλέπω από αρκετούς οπαδισμό στα μηνύματα. Προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός παρά το ότι είμαι φαν του Max και το δηλώνω δεν κρύβομαι πίσω από το δάχτυλο μου (δεν αφορά εσένα αυτό).

H προσπαθεια να εισαι αντικειμενικος θα ηταν καπως πιο εμφανης αν αντι να σχολιαζεις εμενα που γραφω οτι τοσο ο Λεκλερκ και ο Μαξ ειχαν ατυχιες φετος, πχ να σχολιαζες αυτους που σε εναν αγωνα που υπηρχαν 3 team orders , επιλεγουν να αναφερθουν σε team orders στην .. Mercedes(που μολις στο προηγουμενο αγωνα μας εδωσε εξαιρετικη μαχη μεταξυ teammates) ή τον αλλον που για δικαιολογια για τα team orders γραφει "αν δεν του αρεσει το Τσεκο, να παει πισω στην Aston Martin να τερματιζει 15ος" ή εφευρισκει strawman επιχειρηματα για τον Sainz.

Τεσπα, συνηθισμενοι ειμαστε, μολις πριν λιγο ενας αλλος εγραφε οτι το αν εκανε παρομοια αμυνα ο Μαξ με αυτην του Russell θα γραφοντουσαν διαφορα, αλλα ξεχασε τι γραφοταν οταν πραγματι ο Μαξ εκανε hard αλλα εντος κανονισμων racing.

Οπως και να εχει, παμε παρακατω, μακαρι να συνεχισουμε να βλεπουμε μαχες σαν αυτη του Russell με Max χθες ή του Russell με Hamilton στον προηγουμενο αγωνα και μακαρι να επιτρεψει η RB στον Τσεκο να παλευει για position οταν ειναι μπροστα απο Max. Ομορφαινει το αθλημα.

-------------------------------

 

2 ώρες πριν, greenfan20 είπε

Υπάρχουν άτομα που ο οπαδισμός τους στα σχόλια δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα από τον σουπερλιγκάτο οπαδισμό που απολαύσαμε το Σάββατο. Χαρείτε λίγο το άθλημα δεν κάνει κακό. Ρεντμπουλικός γνωστό, και χθες ειλικρινά στεναχωρήθηκα όταν άκουσα το team radio του Leclerc στην εγκατάλειψη.

+1000

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, haHa είπε


Τεσπα, συνηθισμενοι ειμαστε, μολις πριν λιγο ενας αλλος εγραφε οτι το αν εκανε παρομοια αμυνα ο Μαξ με αυτην του Russell θα γραφοντουσαν διαφορα, αλλα ξεχασε τι γραφοταν οταν πραγματι ο Μαξ εκανε hard αλλα εντος κανονισμων racing.

 

Εκπροσωπείς το φόρουμ;

Αναφέρθηκα σε εσένα προσωπικά στο σχόλιό μου όταν είπα ότι στην περίπτωση που ο Ράσελ περνούσε από την εξωτερική και τον έβγαζε έξω ο Βερ θα γραφόταν διάφορα;!

Ή είσαι εσύ αντικειμενικός όταν αναφέρεις την ξαφνική ριπή ανέμου σαν ΑΒΙΑΣΤΟ ΟΔΗΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ του Βερ και για τον Σαιν καραμέλα;

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, ep1 είπε

Εκπροσωπείς το φόρουμ;

Αναφέρθηκα σε εσένα προσωπικά στο σχόλιό μου όταν είπα ότι στην περίπτωση που ο Ράσελ περνούσε από την εξωτερική και τον έβγαζε έξω ο Βερ θα γραφόταν διάφορα;!

Ή είσαι εσύ αντικειμενικός όταν αναφέρεις την ξαφνική ριπή ανέμου σαν ΑΒΙΑΣΤΟ ΟΔΗΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ του Βερ και για τον Σαιν καραμέλα;

Sorry φιλε, με μπερδευεις με αλλον συμφορουμιτη, δεν εχω σχολιασει καν τον Sainz. Που μεταξυ μας, κανει τραγικοτατο πρωταθλημα.

 

Οπως λεει και ο φιλος, ας χαρουμε το πρωταθλημα, θελουμε μαχες σαν αυτη του Russell με Max χθες ή του Russell με Hamilton στον προηγουμενο αγωνα και οχι γιοσουφακια τυπου Barrichello και Perez.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, haHa είπε

Sorry φιλε, με μπερδευεις με αλλον συμφορουμιτη, δεν εχω σχολιασει καν τον Sainz. Που μεταξυ μας, κανει τραγικοτατο πρωταθλημα.

Ξέρω πολύ καλά τι λέω και στο ανέφεραν και άλλοι εδώ μέσα αλλά ή δεν μπορείς να καταλάβεις ή δεν θέλεις.

Αναφέρομαι σε αυτό που σχολίασες το συμβάν με την ριπή σαν λάθος του Βερ αλλά όχι το αντίστοιχο για το Σάινθ.

 

Επεξ/σία από ep1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...