Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Αυτό που μου έκανε τεράστια εντύπωση είναι ότι ο LEC σε ζώνη DRS(!) με την ταχύτατη Ferrari δεν μπορούσε να μαζέψει με τίποτα τον VER με την κατά τα άλλα «αδύναμη» :rolleyes: για πολλούς εδώ μέσα RB Honda! Θα ξαναζήσουμε εποχές HAM όπου ο VER είναι ΤΟ χέρι και το όχημα είναι κατώτερο των ανταγωνιστών. Θα πέσει πολύ γέλιο.

RB ειναι πολυ πιο γρηγορη σε ευθεια απο την Ferrari.δεν νομιζω να αμφιβάλλει κανεις σε αυτο

  • Like 2
  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, eri77 είπε

RB ειναι πολυ πιο γρηγορη σε ευθεια απο την Ferrari.δεν νομιζω να αμφιβάλλει κανεις σε αυτο

Θυμάμαι εδώ μέσα σχόλια που έλεγαν ότι η RB είναι πιο αδύναμη από την ferrari αλλά τέσπα. Σήμερα έσπασε και αυτός ο μύθος.

  • Thanks 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Θυμάμαι εδώ μέσα σχόλια που έλεγαν ότι η RB είναι πιο αδύναμη από την ferrari αλλά τέσπα. Σήμερα έσπασε και αυτός ο μύθος.

Σε κάποιους αγώνες ήταν όντως πιο αργή. Στον συγκεκριμένο αγώνα όπως και στον προηγούμενο η Redbull ήταν γρηγορότερη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Είναι ανάλογα το Setup, δεν υπάρχει πιο γρήγορο και πιο αργό στην ευθεία, και η merc μπορεί να έβαζε να πιάνει 340 αλλά δεν θα έστριβε. Σε κάθε αγώνα ο οδηγός βάζει το πρόγραμμα που τον βολεύει 

Επεξ/σία από Macosj
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Macosj είπε

 Είναι ανάλογα το Setup, δεν υπάρχει πιο γρήγορο και πιο αργό στην ευθεία, και η merc μπορεί να έβαζε να πιάνει 340 αλλά δεν θα έστριβε. Σε κάθε αγώνα ο οδηγός βάζει το πρόγραμμα που τον βολεύει 

δεν ειναι ακριβως ετσι.εκτος απο τις ιπποδυναμης που προσφέρει η καθε PU,τεραστιο ρόλο παίζει και το drag

Δημοσ.

Εγώ έχω να πω οτι όσο περνάνε οι αγώνες γίνονται όλο και πιο βαρετοί, ειδικά εδώ miami, αμα δεν έβγαινε Safety car (AX LANDO ΕΣΥ ΤΟΥΣ ΕΣΩΣΕΣ) θα ήταν μια σούπα ανείπωτη. Δυστυχώς και τα νέα αυτοκίνητα δε δείχνουν την παραμικρή δυνατότητα να προσπεράσουν χωρίς DRS, και οταν το 80% του Grid είναι σε παρόμοιες δυνατότητες, λίγο πάνω λίγο κάτω, πάνε όλοι τρενάκι, μέχρι να τρακάρει ένας ή να τον αφήσει το αυτοκίνητο.

Η Redbull και εδώ, είχε σχεδόν την τελική της Ferrari ΜΕ το DRS, που σε κάποιες πίστες δεν της προσφέρει κάτι, αλλα σε πάρα πολλές την κάνει σούπερ φαβορί. Αν πράγματι είχε τόσο σοβαρό θέμα ο Τσέκο όσο λέει η RB, και ο προδότης δε μπορούσε να ξεκολλήσει με τίποτα, τα πράγματα είναι πολύ άσχημα.

Νομίζω όταν η Ferrari έχει έξτρα άλογα στο μοτέρ, εδώ θα τα είχε δείξει, οπότε νομίζω ότι δεν τον είχαν περιορισμένο όπως λεγόταν. Αρα φαντάζομαι οτι δεν μπορούν να ανεβάσουν τα μοτέρ χωρίς να μειώσουν την αξιοπιστία.

Αμαξάρα η RB, οδηγάρα ο Max, σας βλέπω σε 'κανα δυο χρόνια πάλι να σκίζετε τα ρούχα σας για την Redbull που μας σκότωσε τις Κυριακές.

 

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.

Φαίνεται ότι φέτος η RBR έχει δώσει έμφαση στις τελικές σε αντίθεση με το περσυνό μονοθέσιο. Ίσως και η Ferrari να έχει πάρει τον αντίθετο δρόμο και για αυτό να βλέπουμε αυτό το φαινόμενο, να μην μπορεί να περάσει ο Λεκλερκ ούτε με DRS. Στον αγώνα πάντως δεν φάνηκε να έχει τόσο μεγάλη υπεροχή η RBR, οριακά ήταν σε απόδοση, φάνηκε όμως να τελειώνουν τα λάστιχα της Ferrari ποιο γρήγορα και να χάνουν από εκεί. Δεν ξέρω στο τέλος αν το παράτησε ο Λεκλερκ ή του τέλειωσαν τα λάστιχα και έμεινε λίγο ποιο πίσω. Νωρίτερα πάντως ο Φερσταπεν δεν άνοιγε διαφορά, μετά τα πιτ στοπ βγήκαν εκεί κάπου στα 7 δεύτερα όπου και έμεινε μέχρι το SC.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Gogotsa είπε

Παιδια επειδη ειμαι καινουργιος και δε παρακολουθω/ξερω πολλα............... πως ειπαμε οτι λεγεται ο δευτερος οδηγος της merc? Αυτος που κλαιει συνεχεια ντε......

χαχαχαχαχαχα

Είναι ο Sir Lewis Hamilton και είναι 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στην F1. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Αυτό που μου έκανε τεράστια εντύπωση είναι ότι ο LEC σε ζώνη DRS(!) με την ταχύτατη Ferrari δεν μπορούσε να μαζέψει με τίποτα τον VER με την κατά τα άλλα «αδύναμη» :rolleyes: για πολλούς εδώ μέσα RB Honda! Θα ξαναζήσουμε εποχές HAM όπου ο VER είναι ΤΟ χέρι και το όχημα είναι κατώτερο των ανταγωνιστών. Θα πέσει πολύ γέλιο.

Παρακολουθησες ολο το 3ημερο? θα εβλεπες οτι σε γενικες γραμμες η RB ηταν αρκετα γρηγορη στα sector 2 και 3.

Αυτο σε συνδυασμο με καλη τακτικη χρησης της μπαταριας απο VER δεν εδωσε πολλα περιθωρια στον LEC.

Δεν εχω δει κανεναν να λεει αδυναμη τη Honda εδω μεσα, πιο πολυ αναφερεται το θεμα αξιοπιστιας.

Για το θεμα VER και ΤΟ χερι εχει αποδειξει τις ικανοτητες του πολλακις,οπως αντιστοιχα και ο HAM εχει κανει το αντιστοιχο οταν εχει ανταγωνιστικο αμάξι.

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, bkran είπε

Φαίνεται ότι φέτος η RBR έχει δώσει έμφαση στις τελικές σε αντίθεση με το περσυνό μονοθέσιο. Ίσως και η Ferrari να έχει πάρει τον αντίθετο δρόμο και για αυτό να βλέπουμε αυτό το φαινόμενο, να μην μπορεί να περάσει ο Λεκλερκ ούτε με DRS. Στον αγώνα πάντως δεν φάνηκε να έχει τόσο μεγάλη υπεροχή η RBR, οριακά ήταν σε απόδοση, φάνηκε όμως να τελειώνουν τα λάστιχα της Ferrari ποιο γρήγορα και να χάνουν από εκεί. Δεν ξέρω στο τέλος αν το παράτησε ο Λεκλερκ ή του τέλειωσαν τα λάστιχα και έμεινε λίγο ποιο πίσω. Νωρίτερα πάντως ο Φερσταπεν δεν άνοιγε διαφορά, μετά τα πιτ στοπ βγήκαν εκεί κάπου στα 7 δεύτερα όπου και έμεινε μέχρι το SC.

Θεωρώ ότι είχε μεγάλη διαφορά. Δεν ξέφυγε ποτέ ο Λεκ ακόμα και όταν δεν είχε drs ο Βερ αλλά και λόγω ρύθμισης που είχε κάνει ο Μαξ για υψηλή τελική δεν μπορούσε να φτάσει. Εδώ μετά από επανεκκίνηση κατάφερε και πήρε 5 δευτερόλεπτα ο Βερ.

Η rb φαίνεται να μην έχει λύσει ακόμα τα θέματα αξιοπιστίας.

Βαρετός αγώνας ο χθεσινός. Βελτιώθηκε λίγο η Μερκ.

Κρίμα για Μπότας. Θα ξενέρωσε με το λάθος του. Ο Ράσελ τον είχε αλλά ήθελα να δω κόντρα με Χαμ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Είναι ο Sir Lewis Hamilton και είναι 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στην F1. 

άσε ρε και εσύ να ρωτήσει ακόμα 32 φορές.

 

σε άλλα νέα μου άρεσε το team radio του checo

screenshot-61.png

 

Επεξ/σία από dtk-386
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

η χθεσινη νικη του Ver δεν ηταν ανετη οπως ακουγεται και λεγεται.
Ανετη ηταν η νικη του Lec στην Αυστραλια.
Χθες ενα οριακο λαθακι κοστιζε θεση.
Ειχαν παρομοιο ρυθμο με ενα κλικ πιο γρηγορη η rb. (δλδ πολλοι γυροι ηταν στα 7,5second διαφορα.
Στο τελος νομιζω το παρατησε ο λεκ.

  • Like 1
Δημοσ.

Πρέπει αντί για Formula 1 να το λέμε Late Safety Car Drama πάντως, χωρίς το SC θα ήταν ένας μάλλον βαρετός αγώνας.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, bkran είπε

Φαίνεται ότι φέτος η RBR έχει δώσει έμφαση στις τελικές σε αντίθεση με το περσυνό μονοθέσιο. Ίσως και η Ferrari να έχει πάρει τον αντίθετο δρόμο και για αυτό να βλέπουμε αυτό το φαινόμενο, να μην μπορεί να περάσει ο Λεκλερκ ούτε με DRS. Στον αγώνα πάντως δεν φάνηκε να έχει τόσο μεγάλη υπεροχή η RBR, οριακά ήταν σε απόδοση, φάνηκε όμως να τελειώνουν τα λάστιχα της Ferrari ποιο γρήγορα και να χάνουν από εκεί. Δεν ξέρω στο τέλος αν το παράτησε ο Λεκλερκ ή του τέλειωσαν τα λάστιχα και έμεινε λίγο ποιο πίσω. Νωρίτερα πάντως ο Φερσταπεν δεν άνοιγε διαφορά, μετά τα πιτ στοπ βγήκαν εκεί κάπου στα 7 δεύτερα όπου και έμεινε μέχρι το SC.

Όλες οι ομάδες ψάχνουν χαμηλό drag σε συνδυασμό με υψηλό downforce. Αυτά που βλέπουμε ίσως είναι και θέμα ρυθμίσεων.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδες δεν τιθεται αμφιβολια οτι εχουν αποτυχει φετος με το κονσεπτ καινουρια μονοθεσια - καταργουμε drs και λοιπες φανφαρες. Να φανταστειτε περυσι στους 5 πρωτους αγωνες βλεπαμε x10 καλυτερο θεαμα απο οτι φετος. (αν και εδω κραταω εναν αστερισκο ονοματι leclerc γιατι οσο και να μου αρεσει ο leclerc σαν οδηγος ο οποιος ναι μεν ειναι πολυ καλος αλλα σε καμμια περιπτωση για εμενα δεν ειναι στο επιπεδο max-ham-senna-schumacher. Οποτε μπορει να βλεπαμε και φετος αλλα πραγματα αν στην θεση του leclerc ηταν ο  ham αλλα anyway it is what it is)

Το θεμα ειναι οτι αν τοσοι μηχανικοι παλευαν 2-3 χρονια για να φτιαξουν αυτους τους κανονισμους σχεδιασης των μονοθεσιων για να εχουμε close racing και τελικα απετυχαν, κατι ειναι πολυ λαθος στα θεμελια της F1.

Επεξ/σία από george200-13
  • Thanks 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...