Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Witcher1st είπε

Φαντασου οτι αυτη η μικρη λεπτομερεια ( οπως και αλλες βεβαια ) εδωσε το πρωταθλημα στον max. Καθως εαν στο τελικο ο χαμιλτον ηταν μπροστα σε ποντους ηταν σιγουρο οτι θα πηγαιναν στα δικαστηρια και ο αγωνας θα θεωρειτο ακυρος. 

Το οτι πηγαν σε ισοβαθμια στον τελικο με τον μαξ να προηγειτο καθως ειχε περισσοτερες νικες, το δικαστηριο δε θα εφερνε καποια ουσιαστικη διαφορα στο πρωταθλημα.

Δεν εξεταζω αν ειχε ή οχι αποτέλεσμα να χαραμισεις βαθμους στο κατασκευαστων και στο οδηγων του νο2 σου, απλα για να κοψεις εναν βαθμό απο τον αντιπαλο.

Τα υπόλοιπα που λες δεν εχουν νοημα, η FIA ηδη παραδεχθηκε οτι εγινε ανθρωπινο λαθος(human error το ονομασε) και δεν εφαρμοστηκαν οι κανονισμοι και πηρε το πρωτάθλημα ο Μαξ. Η Μερσεντες καλα εκανε και δεν εδωσε συνεχεια σε αυτο, παμε παρακάτω. 

 

1 ώρα πριν, Argonaute είπε

Valteri its James. Μετρα ποσες φορες αχρειαστα ακουστηκε αυτη η φραση τα προηγουμενα χρονια. Θα βγαλουμε τωρα και την μερσεντέ μητερα τερεζα. 

Η μαγεια στην RB είναι οτι δεν χρειάζεται καν να το πουν! 

------------------

Μακαρι να δούμε εστω φετος μαχη μεταξυ των RB όπως ειδαμε σήμερα στην Mercedes. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν βγαζει νοημα αυτο που εγραψες. 

Τι ακριβως δεν βγαζει νοημα; Εαν ο Χαμιλτον ηταν μπροστα στη βαθμολογια πριν ξεκινησει ο αγωνας στο abu dhabi, με τα εκτροπα που εγιναν, το δικαστηριο θα ακυρωνε τον αγωνα και ο Χαμιλτον θα επαιρνε το 8ο πρωταθλημα.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Witcher1st είπε

Τι ακριβως δεν βγαζει νοημα; Εαν ο Χαμιλτον ηταν μπροστα στη βαθμολογια πριν ξεκινησει ο αγωνας στο abu dhabi, με τα εκτροπα που εγιναν, το δικαστηριο θα ακυρωνε τον αγωνα και ο Χαμιλτον θα επαιρνε το 8ο πρωταθλημα.

Σορρυ, μετα καταλαβα τι εννοείς,μολις εκανα edit. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά την αναζωπύρωση του gp με την έλευση του SC, μου έγινε ξεκάθαρο τι χρειάζεται το άθλημα.

Προτείνω σε κάθε γύρο που ολοκληρώνει ο Latifi να ρίχνει 2 τίμια ζάρια ο Steiner της Haas. Αν φέρει ντόρτια ή εξάρες θα λέει "hug, now i will hug the whole paddock" και θα βγαίνει VSC ή SC αντίστοιχα.

Οι γύροι υπό VSC/SC δε θα μετράνε στους γύρους αγώνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, haHa είπε

Μακαρι να δούμε εστω φετος μαχη μεταξυ των RB όπως ειδαμε σήμερα στην Mercedes. 

Σιγουρα εβλεπες αγωνες επειδη σου αρεσει το αθλημα, ή επειδη ηθελες να τρεχει καποιος μονος του και να νικαει; Στην περιπτωση του Valteri οι εντολες ήταν αχρειαστες. Ο Lulu επαιρνε μαθηματικα το πρωταθλημα 5 αγωνες πριν τελειωσει η σαιζον. Πλακα μας κανεις τωρα και εσυ; 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω μερικες αποριες :

1) Αυτο το καλυμμα-λασπωτηρας που υπαρχει πλεον στις ροδες τι ρολο παιζει;

2) Στις ζωνες DRS και οταν υπαρχει η καταλληλη αποσταση, το μονοθεσιο αυτοματως το ανοιγει ή πρεπει ο οδηγος να πατησει κατι; Ανοιγει παντα το DRS ακομα και εαν μπροστα δεν υπαρχει μονοθεσιο για προσπεραση; 

3) Γιατι οταν υπαρχει VSC/SC μπαινουν συνηθως για pit; Χανουν λιγοτετο χρονο και εαν ναι, ποσο περιπου σε σχεση με το να εμπαιναν κανονικα;

4) Οταν υπαρχει VSC, τα μονοθεσια αυτοματα μειωνουν την ταχυτητα τους; Πατανε καποιο κουμπι οι οδηγοι; 

5) Το team μπορει με καποιο τροπο να αλλαξει ρυθμισεις χωρις το αμαξι να εχει μπει στα pit; Οι μετρησεις με τους σενσορες που βλεπουν πως ακριβως πηγαινουν στους μηχανικους; Υπαρχει συστημα wifi στα μονοθεσια;

6) Οταν το μονοθεσιο μπαινει στα pit, πως ακριβως μενει σταθερη η ταχυτητα; Παλι παταει ο οδηγος καποιο ειδικο κουμπι; 

7) Εαν στις ερωτησεις 2,4,6 οι οδηγοι πρεπει να πατανε μονοι τους καποιο κουμπι, πως διαπιστωνουν εαν καποιος επιτηδες αργησε ή πατησε πιο νωρις απο οτι επρεπε το κουμπι; Πχ στο VSC να αργησει να μειωσει ταχυτητα. Ή να μπει καποιος στα pit lane με 10χλμ παραπανω. Ποιος τα ελεγχει ολα αυτα; Ακομα και κλασμα του δευτερολεπτου καποιος να κερδισει ετσι μπορει να μετρησει γαι το τελικο αποτελεσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Witcher1st είπε

Εχω μερικες αποριες :

1) Αυτο το καλυμμα-λασπωτηρας που υπαρχει πλεον στις ροδες τι ρολο παιζει;

2) Στις ζωνες DRS και οταν υπαρχει η καταλληλη αποσταση, το μονοθεσιο αυτοματως το ανοιγει ή πρεπει ο οδηγος να πατησει κατι; Ανοιγει παντα το DRS ακομα και εαν μπροστα δεν υπαρχει μονοθεσιο για προσπεραση; 

3) Γιατι οταν υπαρχει VSC/SC μπαινουν συνηθως για pit; Χανουν λιγοτετο χρονο και εαν ναι, ποσο περιπου σε σχεση με το να εμπαιναν κανονικα;

4) Οταν υπαρχει VSC, τα μονοθεσια αυτοματα μειωνουν την ταχυτητα τους; Πατανε καποιο κουμπι οι οδηγοι; 

5) Το team μπορει με καποιο τροπο να αλλαξει ρυθμισεις χωρις το αμαξι να εχει μπει στα pit; Οι μετρησεις με τους σενσορες που βλεπουν πως ακριβως πηγαινουν στους μηχανικους; Υπαρχει συστημα wifi στα μονοθεσια;

6) Οταν το μονοθεσιο μπαινει στα pit, πως ακριβως μενει σταθερη η ταχυτητα; Παλι παταει ο οδηγος καποιο ειδικο κουμπι; 

7) Εαν στις ερωτησεις 2,4,6 οι οδηγοι πρεπει να πατανε μονοι τους καποιο κουμπι, πως διαπιστωνουν εαν καποιος επιτηδες αργησε ή πατησε πιο νωρις απο οτι επρεπε το κουμπι; Πχ στο VSC να αργησει να μειωσει ταχυτητα. Ή να μπει καποιος στα pit lane με 10χλμ παραπανω. Ποιος τα ελεγχει ολα αυτα; Ακομα και κλασμα του δευτερολεπτου καποιος να κερδισει ετσι μπορει να μετρησει γαι το τελικο αποτελεσμα.

1) για να μειώνουν τo air turbulence  και το "dirty air" για το αυτοκίνητο που ακολουθεί.

2) αυτόματα δίνει σήμα ότι είναι διαθέσιμο αλλά πρέπει ο οδηγος να πατήσει το κουμπί για να δουλέψει. Αν δεν έχει άλλο αυτοκίνητο μπροστά σε λιγότερο από 1sec δεν γίνεται διαθέσιμο.

3) Ναι, πολύ λιγότερο, ανάλογα και την πίστα. Σήμερα το κανονικό έχανε 22sec και το VSC 15 sec. Σε άλλες πίστες που το πιτστοπ χάνει περισσότερο χρόνο, η διαφορά είμαι ακόμα μεγαλύτερη.

4) έχουν ειδοποίηση στο τιμόνι και πρέπει μόνοι τους να ρυθμίζουν την ταχύτητα.

5) βλέπουν τα πάντα και αλλάζουν πολλα. Αλλά πολλές φορές πρέπει ο οδηγος να πατήσει πολλά κουμπιά. Αυτό πχ σήμερα που λέγανε του Περεζ , πάτα αυτή την ακολουθία, και αυτός έπρεπε να οδηγεί, να ακούσει τι του είπαν και να τα πατήσει κιόλας... είναι φοβεροί οι τύποι....

6)έχει ειδικό κουμπί. 

7) μετράνε συνεχώς τις ταχύτητες και αν ξεπεραστούν τα όρια πέφτει ποινή.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραιο θέαμα στους τελευταιους γυρους μετα το SC.Θεωρω αν δεν υπηρχε το θεμα με το κινητηρα του Perez θα εκανε 1-3 η RB.

Max φανταστικος ακόμη μια φορά με το ρυθμο που είχε και με το τροπο που διαχειριστηκε τη μπαταρια μετα το SC για να μη δωσει τη θεση στον Leclerc.

Merc αρκετα καλυτερα απ τα προηγούμενα GP,ο τίτλος θεωρω ειναι απιαστο ονειρο για φέτος αλλα τουλάχιστον να τη δουμε στις θέσεις 4-5 να μάχεται με τους υπολοιπους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, george200-13 είπε

lol με φρεσκα medium εναντιων λιωμενων hard οπως ειχε σημερα (και στο abu dhabi) ο ham κανω και εγω αυτες τις προσπερασεις στην merc........ με το civic μου (ιδιαίτερα στην φετινη merc)  

Όντως lol 

2-D8-D0-DD3-23-BA-49-CE-A5-B6-25-B171-AB

Anyway το νόημα του ποστ μου ήταν άλλο. Ο μπότας απλά θα είχε κάτσει στ αυγά του. Ο ρασελ θύμισε Μαξ…. μέχρι και εκτός πίστας βγήκε για να προσπεράσει.

 

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
5 ώρες πριν, sattack είπε

 

6)έχει ειδικό κουμπί. 

7) μετράνε συνεχώς τις ταχύτητες και αν ξεπεραστούν τα όρια πέφτει ποινή.

Για το 7 νομιζω οτι εχεις ενα χρονικο διαστημα που πρεπει να κανεις στο καθε σεκτορ και φαινεται απο εκει αν πας αργα/γρηγορα οταν υπαρχει VSC

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το πινακάκι με τα διαθέσιμα ελαστικά τελικά ειναι πολύ χρήσιμο.  Εμείς καταλάβαμε τι παίχτηκε την ωρα του αγώνα.

Πήγε μετά ένας δημοσιογράφος και ρώτησε τον Binoto γιατί δεν μπήκαν μέσα, και του λέει είχαμε μόνο φρεσκα hards που είναι χειρότερα από τα used γιατί αργούν να ζεσταθούν και μετά κάνουν overheating πριν έρθουν στα καλά τους (το είχε πει ο Hamilton μόλις τα εβαλε) και used sοfts , που θα "κρεμαγανε" μετά από 2-3 γύρους...

Η πραγματική ερώτηση είναι γιατί μόνο η RB είχε 2ο σετ mediums και όλοι οι άλλοι όχι? Από λάθος στρατηγική ή κάποιος άλλος παράγοντας τους ανάγκασε? Αλλά αυτή την ερώτηση δεν την έκανε κάποιος....

Ακριβώς τα ίδια ισχύουν και για τον Hamilton. Στην πραγματικότητα δεν υπήρχε κανένα δίλημμα, ότι και να έβαζε, όχι μόνο θα έμενε πίσω από Russell, αλλά πιθανότατα να μην εκμεταλευοταν λάθος του Bottas και να τον πέρναγαν κι άλλοι από πίσω. Απορώ γιατί τον ρώτησαν καν. Μάλλον επειδή ο κοτσίδας συνέχεια τους κατηγορεί...

Η τελευταία ερώτηση είναι, ο Horner είπε ότι ανακουφιστηκε, γιατί το φουλ SC βγήκε μόλις είχε περάσει ο Μαξ την είσοδο πιτ και "ευτυχώς δεν μπήκαν οι φερραρι"... αν ήταν λίγο πριν, θα τον βάζανε για φρέσκα mediums? Και μετά θα κατάφερνε άνετα να περάσει τις ferrari που θα μένανε έξω? Ή μήπως θα μπορούσαν να αμυνθούν? Μάλλον όχι...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό που μου έκανε τεράστια εντύπωση είναι ότι ο LEC σε ζώνη DRS(!) με την ταχύτατη Ferrari δεν μπορούσε να μαζέψει με τίποτα τον VER με την κατά τα άλλα «αδύναμη» :rolleyes: για πολλούς εδώ μέσα RB Honda! Θα ξαναζήσουμε εποχές HAM όπου ο VER είναι ΤΟ χέρι και το όχημα είναι κατώτερο των ανταγωνιστών. Θα πέσει πολύ γέλιο.

Επεξ/σία από dtk-386
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Lotof είπε

Όντως lol 

2-D8-D0-DD3-23-BA-49-CE-A5-B6-25-B171-AB

Anyway το νόημα του ποστ μου ήταν άλλο. Ο μπότας απλά θα είχε κάτσει στ αυγά του. Ο ρασελ θύμισε Μαξ…. μέχρι και εκτός πίστας βγήκε για να προσπεράσει.

 

o russell με εχει εκπληξει πολη θετικα.μεχρι το περασμενο πρωταθλημα απλα δεν ειχα αποψη.προς το παρον δεν μπορω να κανω συγκριση (russell-leclerc),(russell-verstappen) αλλα αναμφιβολα ειναι απο τους καλους οδηγους

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια επειδη ειμαι καινουργιος και δε παρακολουθω/ξερω πολλα............... πως ειπαμε οτι λεγεται ο δευτερος οδηγος της merc? Αυτος που κλαιει συνεχεια ντε......

χαχαχαχαχαχα

  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...