Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η επίσημη παρουσίαση της Ferrari. Όποιος βαριέται τον κλόουν ας πάει κατευθείαν στο 5ο λεπτό.

 

 

Επεξ/σία από Nabuko
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/2/2022 στις 4:23 ΜΜ, haHa είπε

FIA won't publicly release findings of inquiry into 2021 Abu Dhabi GP

H Fia δεν θα αποκαλυψει δημοσια τα αποτελεσματα της ερευνας για τα συμβαντα στο Abu Dhabi(κατι παρομοιο ειχε κανει και με την ερευνα για τον κινητηρα της Φερραρι το 2019).

Οποτε, ισως τα μονα συμπερασματα που θα βγαλουμε θα ειναι κρινοντας τις αλλαγες που θα υπαρξουν ωστε να αποφευχθουν μελλοντικα τετοιες αποφασεις και αν θα συνεχισει ο Masi.

Εγινε το αναμενομενο μετα την ερευνα για τα συμβαντα του τελευταιου γυρου στο Abu Dhabi:
- O Masi σταματαει απο race director
- Θα δημιουργηθει ενα virtual race control room για να υποστηριξει τον καινουριο race director(θα ειναι 2 που θα εναλλάσσονται)
- τα radio messages μεταξυ των ομαδων και του race directors δεν θα μεταδιδονται
- θα κανουν review τις διαδικασιες unlap των μονοθεσιων πισω απο το SC.

 

image.png.24a7afffefe1a61d190ab859df44ac75.png

 

FIA PRESIDENT MOHAMMED BEN SULAYEM OPENS THE WAY FOR A NEW STEP FORWARD IN FORMULA 1 REFEREEING

 

Αναφορά σε κείμενο

Here is my plan for these structural changes:

Firstly, to assist the race director in the decision-making process, a Virtual Race Control Room will be created. Alike the Video Assistance Referee (VAR) in football, it will be positioned in one of the FIA Offices as a backup outside the circuit. In real-time connection with the FIA F1 race director, it will help to apply the sporting regulations using the most modern technological tools.

Secondly, direct radio communications during the race, currently broadcast live by all TVs, will be removed in order to protect the race director from any pressure and allow him to take decisions peacefully. It will still be possible to ask questions to the race director, according to a well-defined and non-intrusive process.

Thirdly, unlapping procedures behind safety car will be reassessed by the F1 Sporting Advisory Committee and presented to the next F1 Commission prior to the start of the season.

And finally, I would like to inform you that a new race management team will be put in place starting in Barcelona for the test session.

Niels Wittich and Eduardo Freitas will act alternatively as Race Director, assisted by Herbie Blash as permanent senior advisor. 

Michael Masi, who accomplished a very challenging job for three years as Formula 1 race director following Charlie Whiting, will be offered a new position within the FIA.

I presented this complete plan to the members of the World Motor Sport Council and the Senate who gave their full support.

With this plan, FIA opens the way for a new step forward in Formula 1 refereeing. Without the referees, there is no sport. Respect and support of the referees is in the essence of the FIA. That is why these structural changes are crucial in a context of strong development and the legitimate expectations of drivers, teams, manufacturers, organizers, and of course, the fans.

I warmly thank all those who contributed to this reform.

These changes will enable us to start the 2022 Formula 1 season in the best conditions, and our sport will be even more loved and respected.

 

Επεξ/σία από haHa
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, golden33 είπε

Θα σε παρακαλέσω να σταματήσεις να παρενοχλείς τους οδηγούς μας....αλλιώς θα τους αμολήσουμε και θα μοιράζουν πόνο φέτος... :P

Σιγά την αρμάδα. Θα βάλουμε σε φειγ βολαν τη ξυνόφατσα του Λάντο του Νόρις, και θα σας κόψουμε την όρεξη. Ούτε ο καφές γλυκός δε θα κατεβαίνει.

*σε spoiler για να αποφύγω τις λιποθυμίες. 

Spoiler

GettyImages-1211914848.jpg.7892964f9aee263b85b6ff27f33ac9bb.jpg

Επεξ/σία από papp0us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Cygnus είπε

image.png.d65f6e0112e542655b1b71cf04b00a58.png

Κάποιον μου θυμίζει, αλλα δεν μπορώ να θυμηθω ποιον......

Επεξ/σία από vorlon68
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, papp0us είπε

Σιγά την αρμάδα. Θα βάλουμε σε φειγ βολαν τη ξυνόφατσα του Λάντο του Νόρις, και θα σας κόψουμε την όρεξη. Ούτε ο καφές γλυκός δε θα κατεβαίνει.

*σε spoiler για να αποφύγω τις λιποθυμίες. 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

GettyImages-1211914848.jpg.7892964f9aee263b85b6ff27f33ac9bb.jpg

Σατανά. 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

FL3pMD7XIAwbQGu.jpg.3e0afd6a931ab8beb643fa9f01c407e6.jpg

Πίσω στο ασημί-πράσινο για τη Mercedes. Κούκλα και αυτή, ομολογώ οτι μου αρέσει λίγο πιο πολύ απο το μαύρο Livery. Μένει να δούμε πως θα είναι το πραγματικο αυτοκίνητο :P

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θετικο ειναι πως κανενα δεν μοιαζει με το αλλο και τα ρυγχη ειναι πλεον ομορφα.
Αεροδυναμικα ολοι ψαχνουν τα πατηματα τους με τους κανονισμους.
Επισης δεν δειχνει να εχουμε εκπληξεις οπως τα double diffusers αλλων
εποχων  (μεχρι να ξεκινησουν οι δοκιμες με τα τελικα μονοθεσια).

Οσο για την W13 δεν εχει κατι το εξωπραγματικο. πλην του μακριου ρυγχους (οπως και η ferrari) το υπολοιπο εχει παρομοια στοιχεια με το περσινο μονοθεσιο (οπως πχ το wavy πατωμα).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Προτιμούσα τα μαυρα Merc αν με ρωτατε...

Δεν σε ρωτάμε 😅

Τους ήχους να φέρουν όπως ήταν κάποτε και ας έχουν και 5 ροδες από καροτσάκι σούπερ μάρκετ και αεροτομές σαν παιδικές σαιτες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...