Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Ερωτηση, 

Οταν με το καλο μπουν και έστω οτι δεν εχουμε αποχωρήσεις απο άλλες ομάδες μέχρι τότε, θα έχουμε 24 μονοθέσια ή όσα προκύψουν απο τον αριθμό των ομάδων επι δύο; Υπάρχει κάποιος κανονισμός που αναφέρει πόσα μπορεί να είναι τα μέγιστα...? 

Γενικα το έχω διακαή πόθο να δώ F1 με ~30 μονοθέσια. 

30 στο Μονακό, στην Ουγγαρία κτλ? Ούτε στον εχθρό μου.

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Ερωτηση, 

Οταν με το καλο μπουν και έστω οτι δεν εχουμε αποχωρήσεις απο άλλες ομάδες μέχρι τότε, θα έχουμε 24 μονοθέσια ή όσα προκύψουν απο τον αριθμό των ομάδων επι δύο; Υπάρχει κάποιος κανονισμός που αναφέρει πόσα μπορεί να είναι τα μέγιστα...? 

Γενικα το έχω διακαή πόθο να δώ F1 με ~30 μονοθέσια. 

26 ειναι το οριο.
Η VW λεει οτι μαλλον μια απο τις Porsche/Audi θα συνεργαστει με Redbull και οτι θα θελουν και εναν Γερμανο οδηγο:
VW Group set out demands that could see Verstappen land a German teammate | RacingNews365

  • Thanks 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

30 στο Μονακό, στην Ουγγαρία κτλ? Ούτε στον εχθρό μου.

Χαμουλης! 

 

5 λεπτά πριν, haHa είπε

26 ειναι το οριο.

μου κανει και αυτο!

 

6 λεπτά πριν, haHa είπε

Η VW λεει οτι μαλλον μια απο τις Porsche/Audi θα συνεργαστει με Redbull και οτι θα θελουν και εναν Γερμανο οδηγο:

Mick να υποθέσω; Αναλόγως και της εξελιξής του μέχρι τοτε. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απίθανο με τα μέχρι τώρα δεδομένα να πάει στην Red Bull o Mick. Καλά-καλά δεν μπορεί να κερδίσει τον K-Mag, τι να τον κάνει η RB; Μόνο αν μεσολαβούσε ο Seb, αλλά και πάλι. Ο οποίος Vettel είναι και ο μοναδικός άλλος Γερμανός του grid (όχι Hulkenberg, εσύ δεν μετράς), αλλά δύσκολο να μπει στη συζήτηση για θέση στην RB το 2026.

Νομίζω μόνο ο Gasly μπορεί να θεωρηθεί υποψήφιος αυτή τη στιγμή.

Από την junior ομάδα δεν υπάρχει κάτι ιδιαίτερο (Γερμανός ή μη), ενώ οι Γερμανοί γενικότερα δεν διαπρέπουν σε F2, F3. Στην F2 δεν υπάρχει κανένας (ο Beckmann έχει τρέξει έναν αγώνα φέτος ως αντικαταστάτης), ενώ στην F3 υπάρχει ένας (το ξαδερφάκι του Mick και γιος του Ralf, o David). Από Formula E δεν ξέρω τι παίζει (edit: τώρα διάβασα το λινκ που πόσταρε ο @haHa από πάνω, υπάρχει ο παλιός γνώριμος Werhlain και o Daniel Abt, ο οποίος πλέον δεν τρέχει και είναι και 30αρης).

Συνεπώς, είτε θα πολιτογραφήσουν κανάν Gasly ή Tsunoda Γερμανό, είτε ο Mick θα πρέπει να έχει αλματώδη εξέλιξη και να σπάσει το συμβόλαιο με τη Ferrari, είτε θα πρέπει να γεννήσουν κανέναν.

Επεξ/σία από greenfan20
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, greenfan20 είπε

Απίθανο με τα μέχρι τώρα δεδομένα να πάει στην Red Bull o Mick. Καλά-καλά δεν μπορεί να κερδίσει τον K-Mag

Την στιγμή που την τελευταία 60ετία (από το 1962 και έπειτα) οι μοναδικοί οδηγοί που πήραν βάθρο στο ντεμπούτο τους ειναι Jacques Villeneuve (Αυστραλία 1996), Lewis Hamilton (Αυστραλία 2007) και Kevin Magnussen (Αυστραλία 2014).

Επεξ/σία από oneiricocelot
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, greenfan20 είπε

Συνεπώς, είτε θα πολιτογραφήσουν κανάν Gasly ή Tsunoda Γερμανό, είτε ο Mick θα πρέπει να έχει αλματώδη εξέλιξη και να σπάσει το συμβόλαιο με τη Ferrari, είτε θα πρέπει να γεννήσουν κανέναν.

Δεν εχει κανενα νοημα αυτο. Θελουν Γερμανο για να εχει ερισμα στον κοσμο, το να πολιτογραφησουν καποιον δεν προσφερει τιποτα.

Δημοσ.

Σαν παροχή κινητήρα θα μπουν αυτοί, δεν θα φτιάξουν δική τους ομάδα. Το περισσότερο που ακούστηκε ήταν η  Audi να αγορασει ποσοστο μεσα στην McLaren ή και όλη την ομάδα, και μετά που η McLaren έκανε τη δύσκολη, άφησαν να εννοηθεί ότι κοιτάνε την Sauber (ίσως για να πιεσουν την McLaren), και αυτός που πιέστηκε ήταν ο Carlos Tavares της Stellantis (Alfa Romeo) και κατέβηκε μέχρι την Imola. 

Είναι δύσκολο να φτιαχτεί εντελώς καινούργια ομάδα από το μηδέν (ώστε να δούμε περισσότερα από 20 μονοθεσια). Θέλει 200εκ "αποζημιωση" στους παλιούς για να μπει ένας νέος, συν πόσες εκατοντάδες εκατομμύρια για να στήσουν ολόκληρη νέα ομάδακαι να πρεπει και απο το μηδεν να την στελεχωσουν με μηχανικους. Οπότε, όσο και να έχει αυξηθεί πλέον η αποτίμηση των ομάδων τώρα, και να λένε 700εκ με 1δις, αμα είναι να χρειάζεσαι να βάλεις σχεδόν τόσα για να ξεκινήσεις από το μηδέν, ολοι προτιμούν να βρουν μια έτοιμη ομάδα αοο τις υπαρχοντες να την αγορασουν, να έχει τουλαχιστον μια "μαγιά", ειδικά από προσωπικό. Κατά τη γνώμη μου αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα, οι εξειδικευμένοι μηχανικοι/τεχνικοί κλπ. Πάνε τα παλιά χρόνια που μάζευαν καμμια 10αρια (που λέει ο λογος) και έστησαν ομάδα, τωρα πρέπει να βρουν χιλιους και.

Κατά τη γνώμη μου πάντως, μια ομάδα που πρέπει οπωσδήποτε να αγοραστεί ή να φτιαχτεί, είναι από τον Andretti. Θα είναι ότι πρέπει για να βάλει για τα καλά την F1 στην αγορά της Αμερικής, μετά τα πρώτα βήματα που έγιναν με το netflix και με το Miami και Las Vegas. 

  • Like 4
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, oneiricocelot είπε

Την στιγμή που την τελευταία 60ετία (από το 1962 και έπειτα) οι μοναδικοί οδηγοί που πήραν βάθρο στο ντεμπούτο τους ειναι Jacques Villeneuve (Αυστραλία 1996), Lewis Hamilton (Αυστραλία 2007) και Kevin Magnussen (Αυστραλία 2014).

Οπότε ο MAG είναι υποψήφιος για πρωτάθλημα;;;;

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, mandos είπε

Οπότε ο MAG είναι υποψήφιος για πρωτάθλημα;;;;

Δεν είμαι χαρτορίχτρα να γνωρίζω το μέλλον, εκτός αν υπάρχει η πεποίθηση ότι το πακέτο Haas μπορεί να κερδίσει και υπάρχει κάποια συνομωσία που το απαγορεύει.

Εκτός αν θεωρείται ο Ξανθός Βίκινγκ κουλός (με άπειρα παραδείγματα απόδειξης του αντιθέτου). Υπάρχει βέβαια και η συνομωσία κατά του Μικ ώστε να μην πάρει 8 πρωταθλήματα και περάσει τον πατέρα του.

Δημοσ.

Screenshot_20220503-220541_Chrome.jpg

Top speeds are expected to be in the region of 320kph with an average of around 223kph and drivers on full throttle for approximately 58% of the lap. Turns 11 and 17 are the two main overtaking opportunities, with three DRS zones.

  • Like 5
Δημοσ.
1 ώρα πριν, oneiricocelot είπε

Δεν είμαι χαρτορίχτρα να γνωρίζω το μέλλον, εκτός αν υπάρχει η πεποίθηση ότι το πακέτο Haas μπορεί να κερδίσει και υπάρχει κάποια συνομωσία που το απαγορεύει.

Αν όμως πάρει ποτέ σκέψου τι απίθανο στατιστικό θα κάνει :D

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, oneiricocelot είπε

Την στιγμή που την τελευταία 60ετία (από το 1962 και έπειτα) οι μοναδικοί οδηγοί που πήραν βάθρο στο ντεμπούτο τους ειναι Jacques Villeneuve (Αυστραλία 1996), Lewis Hamilton (Αυστραλία 2007) και Kevin Magnussen (Αυστραλία 2014).

Δεν θεωρώ τον K-Mag κακό οδηγό -τουναντίον. Δεν πιστεύω όμως ότι είναι και στο επίπεδο Russel, Sainz, Ricciardo, Perez (αναφέρω τα Νο2 των τοπ4 ομαδων). Αν λοιπόν ο Mick δεν μπορεί να κερδίσει τον Magnussen, πώς θα κάτσει δίπλα στον Verstappen; Επίσης σχετικά με τις επιδόσεις των ρουκι πιστεύω αυτό που έγραψα μια σελίδα πριν: παίζει τεράστιο ρόλο σε ποια ομάδα θα μπουν. Να έπαιρνε πόντιουμ ο Schumacher με την Μπενετον ή ο Vettel με την Sauber ήταν πολύ δύσκολο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Max. Στον πρώτο του αγώνα με Τορο Ροσο ούτε για αστείο πόντιουμ. Πέντε αγώνες μετά, στο ντεμπούτο του με RBR κέρδισε (λόγω νταμπλ dnf Merc βεβαίως, αλλά και πάλι το πόντιουμ το είχε).

13 ώρες πριν, haHa είπε

Δεν εχει κανενα νοημα αυτο. Θελουν Γερμανο για να εχει ερισμα στον κοσμο, το να πολιτογραφησουν καποιον δεν προσφερει τιποτα.

Συμφωνώ. Χάριν αστεισμου το έγραψα. Πιο πολύ ήθελα να τονίσω την έλλειψη νέας γενιάς Γερμανών οδηγών, οι οποίοι παλιά έβγαιναν με το τσουβάλι.

  • Like 2
Δημοσ.

Ούτε ο ίδιος ο Mick θα ήθελε να πάει δίπλα στον Max μιας και η διαφορά τους θα ήταν χαοτική και ζήτημα να τον κρατούσαν δύο χρόνια (ο πρώτος χρόνος και καλά προσαρμογής). Ο Perez άλλωστε είναι απλά καλύτερος τουλάχιστον δύο σκάλες. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Witcher1st είπε

Γιατι να μη παει ο Χαμιλτον Ferrari/Red Bull για να σπασει το ρεκορ του Σουμαχερ;

πολύ ενδιαφέρον!

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...