dkstopo Δημοσ. 13 Απριλίου 2022 Δημοσ. 13 Απριλίου 2022 Την Κυριακή πριν τον αγωνα υπαρχει ένας ενιαιος με πορσε, ξερει κανεις αν το δειχνει η F1tv? και σε ποιες πιστες γινεται αυτος ο αγωνας?
ghostrider Δημοσ. 13 Απριλίου 2022 Δημοσ. 13 Απριλίου 2022 Συννεφα στην ισοτονικη.... https://racingnews365.com/red-bull-determine-very-complex-root-cause-of-verstappens-retirement
sattack Δημοσ. 13 Απριλίου 2022 Δημοσ. 13 Απριλίου 2022 Βαση αποδοσης και αν δεν συνεβαιναν βλαβες, ο Verstappen θα μπορούσε να ήταν μόνο 10 πόντους πίσω από τον Leclerck. Ο Sainz θα μπορουσε να είχε πάρει pole ή Ρ2. Ο Alonso θα μπορούσε να είχε μπει στην 4αδα στο Quali και τώρα ίσως έχει και νέο πάτωμα για την Ιμολα. Και θα έχουμε ένα σύντομο FP για να τα σεταρουν και αμέσως Quali και το Σάββατο το 1ο sprint race της νέας εποχής. Γμτ, δεν μπορώ να περιμένω....
dtk-386 Δημοσ. 14 Απριλίου 2022 Δημοσ. 14 Απριλίου 2022 9 ώρες πριν, ghostrider είπε Συννεφα στην ισοτονικη.... https://racingnews365.com/red-bull-determine-very-complex-root-cause-of-verstappens-retirement Έπιασαν οι κατάρες της McLaren για την μαύρη 3ετια της Honda?
Cygnus Δημοσ. 14 Απριλίου 2022 Δημοσ. 14 Απριλίου 2022 12 ώρες πριν, ghostrider είπε Συννεφα στην ισοτονικη.... https://racingnews365.com/red-bull-determine-very-complex-root-cause-of-verstappens-retirement "The parts will return to [Honda's headquarters in] Japan..." Τελικά τι ισχύει με τον κινητήρα της Red Bull και τη Honda;
papp0us Δημοσ. 14 Απριλίου 2022 Δημοσ. 14 Απριλίου 2022 1 λεπτό πριν, Cygnus είπε "The parts will return to [Honda's headquarters in] Japan..." Τελικά τι ισχύει με τον κινητήρα της Red Bull και τη Honda; Τιποτα τελικά απο οτι κατάλαβα, συνεχίζει κανονικά να τον αναπτύσει η Honda τον κινητήρα, δεν αποσύρθηκε. Η Rebull Powertrains, θα ξεκινήσει να δίνει ολοδικά της μοτέρ στην ομάδα το 2026, για να μπορέσει να μπει με ευνοϊκές συνθήκες ως νέος κατασκευαστής μετά τις αλλαγές, για αυτό και δεν μπήκε τώρα. https://the-race.com/formula-1/how-changed-red-bull-honda-f1-deal-will-work-from-2022/ 2
Gogotsa Δημοσ. 14 Απριλίου 2022 Δημοσ. 14 Απριλίου 2022 Μαλλον θα της δινει η Porsche απο το 26.......
Lotof Δημοσ. 14 Απριλίου 2022 Δημοσ. 14 Απριλίου 2022 Είναι καλός τώρα ο μπινοτο ; Spoiler Τον ρωτάει ο περαστικός. Τι θα γίνει με την Ferrari ? Ελπίζω φέτος να πήρε την απάντηση του.
ghostrider Δημοσ. 14 Απριλίου 2022 Δημοσ. 14 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, papp0us είπε Τιποτα τελικά απο οτι κατάλαβα, συνεχίζει κανονικά να τον αναπτύσει η Honda τον κινητήρα, δεν αποσύρθηκε. Η Rebull Powertrains, θα ξεκινήσει να δίνει ολοδικά της μοτέρ στην ομάδα το 2026, για να μπορέσει να μπει με ευνοϊκές συνθήκες ως νέος κατασκευαστής μετά τις αλλαγές, για αυτό και δεν μπήκε τώρα. https://the-race.com/formula-1/how-changed-red-bull-honda-f1-deal-will-work-from-2022/ Σε ενα ιταλικο site διαβασα πως περα απο παιχνιδι στην πιστα εξελλισετε και ενα πολιτικο παιχνιδι. Η Φερραρι δεν βλεπει με καλο ματι την εισοδο ομαδων που θα διαταραξουν τις ισορροπιες. Να υπαρχουν δηλαδη περισσοτερες ομαδες που να ελεγχοται απο την RB. Το κυριαρχο στοιχειο των συζητησεων ομως ειναι το IP της Honda. Η Rb εχει κανει ενα trick και λεει οτι η Honda ειναι ακομα παρων στην F1 (αυτοκολλητα HRC) αν και αγορασε το IP του κινητηρα της Honda (η ετσι ακουστηκε). Το προβλημα ειναι πως οταν με το καλο ερθει το group vag σαν νεος κατασκευαστης, εχει τη δυνατοτητα απο κανονισμο για επιπλεον χρονο εξελιξης. Το πνευμα του κανονισμού ειναι να δοθει αυτος ο χρονος για ενα κατασκευαστη κινητηρων που φτιαχνει κινητηρες αλλα δεν εχει φτιαξει κινητηρα F1 προσφατα (αρα φρεσκο IP). Ακουγετε ομως πως το group vag θελει να μπει μεν αλλα πατωντας στο IP της Redbull Powetrains. Η οποια ναι μεν δεν "τρεχει" φετος αφου κατα την RB οι κινητηρες ειναi Honda αλλα τα πνευματικα δικαιωματα ειναι δικα της. Οποτε η Φερραρι δεν θελει να δωθει εξτρα χρονος για να εξελιχθει κινητηρας βασισμενος στην τεχνολογια της Honda. Πολυπλοκο το ολο σκηνικο και ηδη ζαλιστικα και που τα εγραψα. το Link μου διαφευγει αλλα θα το βρω. Οποιος αντεχει το ψαχνει παραπανω Επεξ/σία 14 Απριλίου 2022 από ghostrider 3 2
Lotof Δημοσ. 15 Απριλίου 2022 Δημοσ. 15 Απριλίου 2022 Αυτό που φωνάζω χρόνια τώρα και απευθύνομαι σε αυτούς που βιάζονται να αποθεώσουν η να κατακρεουργήσουν κάποιους οδηγούς. Αυτό που απολαμβάνει 7 χρόνια τώρα ο Hamilton, στο παρελθόν ο vettel και ο Schumacher (εξαίρεση διότι αυτός έφτυσε αίμα για να φτάσει την Ferrari στο νο1)….. το να έχεις απλά το καλύτερο μονοθέσιο και να οδηγείς χωρίς άγχος, χωρίς υπερβολές και με ηρεμία να επιλέγεις στρατηγικές κοκ. Και κακά τα ψέματα η red bull σε καμία περίπτωση δεν είναι τόσο πίσω από την Ferrari φέτος όσο το ταξί που οδηγούσε ο ράπερ με τις φουστανέλες και τους χαλκούς. Που εκτός των άλλων ο Hamilton είχε και 9 στις 10 φορές την κωλοφαρδία να βγαίνει το SC πάντα στο timing που τον βόλευε και όταν δεν πήγαινε καλά πάντα κάτι γινόταν και ανακατευόταν η τράπουλα. Γιαυτο και δεν θα ψέξω την περσινή ultra επιθετική οδήγηση του Μαξ…. δεν υπήρχε άλλη οδός. Do or die. Lec: The mentality is a bit different from the last two years. Now I know I have a car that can win and I don't need to overdo it or do anything really special and spectacular to get a position or two. The machine has great potential and I just have to do my job well. As for developments, keeping up with RedBull will be difficult. But those who built our machine and those who will work on its development are the same, so I'm confident. Updates are coming soon and I'm sure they'll keep us moving in the right direction. So I wouldn't focus too much on other people, we have to focus on ourselves. 12 1
ghostrider Δημοσ. 15 Απριλίου 2022 Δημοσ. 15 Απριλίου 2022 Στις 14/4/2022 στις 8:05 ΜΜ, ghostrider είπε Σε ενα ιταλικο site διαβασα πως περα απο παιχνιδι στην πιστα εξελλισετε και ενα πολιτικο παιχνιδι. Η Φερραρι δεν βλεπει με καλο ματι την εισοδο ομαδων που θα διαταραξουν τις ισορροπιες. Να υπαρχουν δηλαδη περισσοτερες ομαδες που να ελεγχοται απο την RB. Το κυριαρχο στοιχειο των συζητησεων ομως ειναι το IP της Honda. Η Rb εχει κανει ενα trick και λεει οτι η Honda ειναι ακομα παρων στην F1 (αυτοκολλητα HRC) αν και αγορασε το IP του κινητηρα της Honda (η ετσι ακουστηκε). Το προβλημα ειναι πως οταν με το καλο ερθει το group vag σαν νεος κατασκευαστης, εχει τη δυνατοτητα απο κανονισμο για επιπλεον χρονο εξελιξης. Το πνευμα του κανονισμού ειναι να δοθει αυτος ο χρονος για ενα κατασκευαστη κινητηρων που φτιαχνει κινητηρες αλλα δεν εχει φτιαξει κινητηρα F1 προσφατα (αρα φρεσκο IP). Ακουγετε ομως πως το group vag θελει να μπει μεν αλλα πατωντας στο IP της Redbull Powetrains. Η οποια ναι μεν δεν "τρεχει" φετος αφου κατα την RB οι κινητηρες ειναi Honda αλλα τα πνευματικα δικαιωματα ειναι δικα της. Οποτε η Φερραρι δεν θελει να δωθει εξτρα χρονος για να εξελιχθει κινητηρας βασισμενος στην τεχνολογια της Honda. Πολυπλοκο το ολο σκηνικο και ηδη ζαλιστικα και που τα εγραψα. το Link μου διαφευγει αλλα θα το βρω. Οποιος αντεχει το ψαχνει παραπανω https://www.funoanalisitecnica.com/2022/04/f1-le-stanze-del-potere.html το link
Προτεινόμενες αναρτήσεις