Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Diinekis21 είπε

Το πιο έντονο porpoising το είχε η Ferrari στο Σ/Κ και έφυγε με νίκη!

Το καρολακι ειπε πως δεν τον πειραζε εντονα το ταρακουνημα. Ισως δεν ηταν για πολυ ωρα? Νομιζω πως στην Ferrari μειωσαν αποσταση απο εδαφος αυξησαν και 5 αλογακια τον κινητηρα (αρα εξτρα αποδοση) και δεν ειχαν παρα να αντεξουν λιγο ταρακουνημα στην αρχη μεχρι να παρουν μια αποσταση ασφαλειας απο τον 2ο. Μετα μπορουσαν να κοψουν ρυθμο και να μην γινουν εντελως φραπε.
Παντως ουτε οι ιδιοι περιμεναν οτι θα πετυχουν διανα το σεταπ και δεν θα ειχαν καθολου graining με τα medium.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, george200-13 είπε

Μαγκες μην αρχιζουμε παλι με το περσινο τελευταιο αγωνα. Δεν αξιζει να ασχολουμαστε αλλο ας απολαυσουμε την φετινη σεζον. Οτι εγινε εγινε.

Βεβαια παιζει η περσυνι σεζον να ειναι 10 φορες καλυτερη απο την φετινη αλλα θα δουμε. 

Ακουω απο πολλους που λενε κατσε να φερει αναβαθμισεις η merc/rb και θα δουμε πραγματικες μαχες. Μαγκες τι νομιζετε οτι αλλοι θα φερνουν αναβαθμισεις και η ferrari θα κοιμαται?  Κατα την γνωμη μου η rb που ειναι πιο κοντα ισως καταφερει να ερθει ακομα πιο κοντα σε ρυθμο αλλα μεχρι εκει. Η mercedes αδυνατον. 1/sec per lap δεν καλυπτεται απο αναβαθμισεις σε μια αγωνιστικη σεζον με τι πο τα. Απο του χρονου παλι και βλεπουμε.

Ειδικά με το cost cap. Δε γίνεται πλέον να ξοδεύουν εκατομμύρια σε κάθε αγώνα. Κανείς. Τώρα θα έχει 4-5 αγώνες καθε φορα χωρίς κανενα upgrade.

Και θα μετράει περισσότερο ποιος θα πετυχαίνει να σεταρει καλύτερα το δικό του στην κάθε πίστα. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, george200-13 είπε

Μαγκες μην αρχιζουμε παλι με το περσινο τελευταιο αγωνα. Δεν αξιζει να ασχολουμαστε αλλο ας απολαυσουμε την φετινη σεζον. Οτι εγινε εγινε.

Βεβαια παιζει η περσυνι σεζον να ειναι 10 φορες καλυτερη απο την φετινη αλλα θα δουμε. 

Ακουω απο πολλους που λενε κατσε να φερει αναβαθμισεις η merc/rb και θα δουμε πραγματικες μαχες. Μαγκες τι νομιζετε οτι αλλοι θα φερνουν αναβαθμισεις και η ferrari θα κοιμαται?  Κατα την γνωμη μου η rb που ειναι πιο κοντα ισως καταφερει να ερθει ακομα πιο κοντα σε ρυθμο αλλα μεχρι εκει. Η mercedes αδυνατον. 1/sec per lap δεν καλυπτεται απο αναβαθμισεις σε μια αγωνιστικη σεζον με τι πο τα. Απο του χρονου παλι και βλεπουμε. Ακομα και χωρις το budget cap θα ηταν πολυ δυσκολο για μια εταιρεια σαν την merc να μειωσει αυτο το ελλειμα. Τωρα που εχουν και το budget cap ειναι πραγματικο αδυνατο να εστιασουν σε πολλαπλα μερη του μονοθεσιου ταυτοχρονα.



Η φερραρι στην Ιμολα θα φερει ενα πολυ μικρο κιτ αναβαθμισεων μιας και ειναι ανταγωνιστικη με το βασικο στησιμο. Ετσι το εθεσαν οι φοραδες παντως.
Ισως περιμενουν και Μιαμι για να δουνε μια πιο ολοκληρωμενη εικονα.



 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα αυτό που με ανησύχησε (οκ προφανώς και η μηχανική εγκατάλειψη Max)  ήταν η μεγάλη πτώση απόδοσης των ελαστικών των RB.

Από τον 11ο μέχρι τον 17ο έχανε ~1s o Max και βρέθηκε 8,3s πίσω από Lec και ο Ham κόλλησε πάνω στον Perez.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Εμένα αυτό που με ανησύχησε (οκ προφανώς και η μηχανική εγκατάλειψη Max)  ήταν η μεγάλη πτώση απόδοσης των ελαστικών των RB.

Από τον 11ο μέχρι τον 17ο έχανε ~1s o Max και βρέθηκε 8,3s πίσω από Lec και ο Ham κόλλησε πάνω στον Perez.

 

Έκαναν λάθος στο setup (γιαυτό το ανέφερα πιο πανω)

https://the-race.com/formula-1/mark-hughes-why-red-bull-looked-so-meagre-in-australian-gp/

Είδαν graining πίσω και αύξησαν πολύ την πίσω πτερυγα, αλλά η πίστα αλλαξε γρήγορα χαρακτηριστικα από την γομα που επεφτε στη νέα ασφαλτο και μετά άρχισαν να επιβαρύνεται τα μπροστα ελαστικά,  αλλά ήταν πολύ αργά για τη RB να αλλάξουν κάτι.

Αν αυτό είναι αλήθεια, στους επόμενους αγώνες θα ειναι πάλι άνετα μπροστά. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, george200-13 είπε

Ακουω απο πολλους που λενε κατσε να φερει αναβαθμισεις η merc/rb και θα δουμε πραγματικες μαχες. Μαγκες τι νομιζετε οτι αλλοι θα φερνουν αναβαθμισεις και η ferrari θα κοιμαται?  Κατα την γνωμη μου η rb που ειναι πιο κοντα ισως καταφερει να ερθει ακομα πιο κοντα σε ρυθμο αλλα μεχρι εκει. Η mercedes αδυνατον. 1/sec per lap δεν καλυπτεται απο αναβαθμισεις σε μια αγωνιστικη σεζον με τι πο τα. Απο του χρονου παλι και βλεπουμε. Ακομα και χωρις το budget cap θα ηταν πολυ δυσκολο για μια εταιρεια σαν την merc να μειωσει αυτο το ελλειμα. Τωρα που εχουν και το budget cap ειναι πραγματικο αδυνατο να εστιασουν σε πολλαπλα μερη του μονοθεσιου ταυτοχρονα.

Πέρυσι πάντως η Ρέντ Μπούλ σε μονοθέσιο που είχε φτάσει ταβάνι στην εξέλιξη βρήκε γύρω στα 0.7 δεύτερα, και μετά η Μερσεντές γύρω στα 0.5 και είδαμε πως κατέληξε.

Πιστέυω πως τουναντίον, επειδή τα μονοθέσια είναι τελείως διαφορετικά φέτος, υπάρχει περιθώριο για σημαντικές βελτιώσεις από όλες τις ομάδες με μικρό κόστος, όσο μαζεύουν δεδομένα από πραγματικές συνθήκες αγώνα. Ήδη στον τρίτο αγώνα οι ΜακΛάρεν ήρθαν σημαντικά βελτιωμένες σε σχέση με τους πρώτους δύο αγώνες, και δεν νομίζω πως είναι μόνο λόγω των διαφορών που έχει το Άλμπερτ Παρκ σε σχέση με Τζέντα και Μπαχρέιν.

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Narayan είπε

Πέρυσι πάντως η Ρέντ Μπούλ σε μονοθέσιο που είχε φτάσει ταβάνι στην εξέλιξη βρήκε γύρω στα 0.7 δεύτερα, και μετά η Μερσεντές γύρω στα 0.5 και είδαμε πως κατέληξε.

Πιστέυω πως τουναντίον, επειδή τα μονοθέσια είναι τελείως διαφορετικά φέτος, υπάρχει περιθώριο για σημαντικές βελτιώσεις από όλες τις ομάδες με μικρό κόστος, όσο μαζεύουν δεδομένα από πραγματικές συνθήκες αγώνα. Ήδη στον τρίτο αγώνα οι ΜακΛάρεν ήρθαν σημαντικά βελτιωμένες σε σχέση με τους πρώτους δύο αγώνες, και δεν νομίζω πως είναι μόνο λόγω των διαφορών που έχει το Άλμπερτ Παρκ σε σχέση με Τζέντα και Μπαχρέιν.


Δε λεω οτι δεν υπηρχαν σημαδια βελτιωσης..
Αλλα απο το 2ο SC και επειτα εγραψε +50 διαφορα.
Δλδ αν δεν υπηρχε SC, ποσους γυρους θα εριχνε η φερραρι στους πορτοκαλι ;

image.jpeg.b26fd84a0874036177917ed85d854578.jpeg

  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, GoMaR είπε


Δε λεω οτι δεν υπηρχαν σημαδια βελτιωσης..
Αλλα απο το 2ο SC και επειτα εγραψε +50 διαφορα.
Δλδ αν δεν υπηρχε SC, ποσους γυρους θα εριχνε η φερραρι στους πορτοκαλι ;

image.jpeg.b26fd84a0874036177917ed85d854578.jpeg

Γράφημα μαχαιριά.

On topic να πώ και εγώ ότι πιστεύω πως Redbull και Mercedes έχουν ακόμα ΠΟΛΥ χρόνο να βρουν, και η Mercedes ίσως λίγο παραπάνω, γιατί η διαφορά της σε σχέση με πέρσι είναι τρομακτική. Δεν μπορεί να είναι όλο αυτό το πρόβλημα κακού σχεδιασμού.

Είναι συνδυασμός περιορισμένου χρόνου ανάπτυξης, αφού πέρσι κυνηγούσε μέχρι τελευταία εβδομάδα την Redbull, η οποία έχω την αίσθηση ότι στο μεγαλύτερο διάστημα του 2021 είχε το πάνω χέρι, λιγότερου χρόνου στη σήραγγα λόγο κανονισμών, και φυσικά το μεγαλύτερο πρόβλημα σε ομάδες στη θέση της Merc, δηλαδή το περιορισμένο Budget.

Νομίζω ότι μέσα στη χρονιά τουλάχιστον Redbull και Merc θα το βρούν, το θέμα είναι ότι δεν ξέρω τι περιθώρια εξέλιξης θα έχει η Ferrari, γιατί για την ώρα μοιάζει αρκετά μπροστά.

ΑΚΟΜΑ και αν το βρουν, στα μάτια μου το φετινό έχει κλειδώσει βέβαια. Ένα πολύ μικρός αστερίσκος επειδή είναι παρα πολλοί αγώνες, αλλα ακόμα και έτσι, δεν νομίζω πως θα προλάβουν να το βρουν αρκετά γρήγορα για να γίνει ενδιαφέρον το πρωτάθλημα εκτός αν απο τη μέση και μετά επιστρέψει ο Sbinotos με νέες τεχνικές και τα ρημάξει ολα. Δύσκολο.

Βέβαια να σας θυμίσω οτι εγώ πέρσι, στη μέση της σεζόν, έλεγα οτι το πήρε ο Φερστάπας σπίτι του, και ότι το κατασκευαστών κλείδωσε, με αποτέλεσμα να το πάρει στην τελευταία στροφή ο Max, και να χάσει το κατασκευαστών η Redbull, οπότε ο κουβάς στα παραπάνω είναι πολύ πιθανός. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, papp0us είπε

Γράφημα μαχαιριά.

Ειδα λιγο τα γραφηματα και των προηγουμενων αγωνων.
Λεκ με νορις 
+50 ηταν και στους 3 αγωνες.

Γενικα ειναι πολυ νωρις για συμπερασματα. Ο κοκκινος πυραυλος δειχνει καλα σημαδια, αλλα δε ξερουμε ο σαινθ πως θα σταθει διπλα στον Λεκ οπως επισης ο ΜΟΝΟΣ που μπορει να ανταγωνιστει τον Λεκ ειναι ο Verstapen.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαζη απορια. Τα μονοθεσια οταν κανουν αναβαθμισεις οι δοκιμες στην ουσια γινονται την Παρασκευη; Επιτρεπεται να τα τεσταρουν καποια αλλη ημερα με καποιο τροπο; 

Μετα το τελος καθε gp, που και με ποιο τροπο μεταφερονται τα μονοθεσια;

Και σχετικα με τη μειωση στον προϋπολογισμο, τι ακριβως εχει αλλαξει σε σχεση με περυσι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Witcher1st είπε

Μια χαζη απορια. Τα μονοθεσια οταν κανουν αναβαθμισεις οι δοκιμες στην ουσια γινονται την Παρασκευη; Επιτρεπεται να τα τεσταρουν καποια αλλη ημερα με καποιο τροπο; 

Μετα το τελος καθε gp, που και με ποιο τροπο μεταφερονται τα μονοθεσια;

Και σχετικα με τη μειωση στον προϋπολογισμο, τι ακριβως εχει αλλαξει σε σχεση με περυσι;

Αμα θες κάνεις δοκιμές και την Κυριακή στον αγώνα, δε σε σταματάει τίποτα. Τίποτα δηλαδή εκτός απο τη λογική. Συνήθως οι δοκιμές γίνονται στα πρώτα 2 ελεύθερα δοκιμαστικά. Εκτός αγωνιστικού τριημέρου τα αυτοκίνητα δεν τα αγγίζουν ούτε για να τους πάρουν θερμοκρασία. Απαγορεύεται.

Για το δυο, φαντάζομαι σκέφτεσαι πως διασφαλίζετε οτι δεν τα πειράζουν. Δεν ξέρω. Δεν τα πειράζουν πάντως.

Πέρσι το Budget cap ηταν 145 μύρια, φέτος είναι $140m και απο του χρόνου αν δεν άλλαξε κάτι θα είναι $135m και θα μείνει εκεί. Πέρσι δεν είχε τρομερό αντίκτυπο στην ανάπτυξη, γιατι ήταν αυτοκίνητα που ηταν όμοια για 5 χρόνια. Φέτος, λόγο του cost cap εχουν περιορισμένη δυνατότητα στο να φέρουν αναβαθμίσεις, αφού για κάθε νέο κομμάτι υπάρχει κόστος που αφαιρείται απο το budget. 

Φαντάσου τώρα να γίνει και κανα σοβαρό ατύχημα που θα αχρηστέψει ένα μονοθέσιο, και θα φορτωθεί και αυτό στο Budget cap. Με βάση τον αριθμό αγώνων, δεν αποκλείεται φέτος να έχουμε θέματα με τα έξοδα των ομάδων.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...