Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, Gogotsa είπε

Ρε παιδες οκ και εγω του εκανα πλακα, αλλα ακομη με τον φουστανακια ασχολειστε. Αυτος και ολοι αυτοι που υποστηριζανε τη οδηγαρα ειναι και το αυτοκινητο δε μετραει, ενω ετρεχε 400 χρονια με μονοθεσιο 3 κλασεις καλυτερο απο ολα, ακυρωθηκαν αυτοματως φετος που τρεχει με το πακετο.

Διαφωνώ λίγο..το μονοθέσιο του εχει πρόβλημα και δεν μπορεί να οδηγηθεί...και ο μαξ που πήρε περισυ την κουπα έχει αποσυρθεί στους 2 απο τους 3 αγώνες λόγω καυσίμου, τι σημαίνει;οτι δεν ξέρει να οδηγεί;; άρα δώστε ενα σωστό οδηγικά μονοθέσιο στον Χάμιλτον να δούμε τι μπορεί να κάνει και μετά πείτε τον ότι είναι και αμπαλος(αν είναι)..γιατι με την λογική σου και ο μαξ που το πήρε περισυ το πήρε λόγω μονοθεσίου και τύχης.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, arxontas2323 είπε

το μονοθέσιο του εχει πρόβλημα και δεν μπορεί να οδηγηθεί...

Δεν είναι undriveable το Merc, απλά υστερεί σε αποδόση (παντού κατά τα λεγόμενα τους).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πάντως το θεωρώ εξαιρετικά περίεργο η Merc να έστησε μονοθέσιο με βάση τον Russel και οχι τον Hamilton.

Περισσότερο βλεπω εναν ΗΑΜ να ειναι εξω απο τα νερά του. Και γενικά όποτε είχε νιώσει σοβαρή πίεση στο παρελθόν δεν θα έλεγα ότι την αντιμετώπισε και ιδιαίτερα ψύχραιμα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ferrari increased the engine power by 5hp in Melbourne after the positive PU data collected in the first two races. It was a countermeasure against Red Bull's top speed advantage. We can expect a similar approach in Imola.

Και μην ξεχνιόμαστε. Russel 2ος στην βαθμολογία των οδηγών 😍

Επεξ/σία από Lotof
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Πόσο του κόστισε στο ίματζ και στο παλμαρέ το περσινό κάζο με την κούπα. Αν την είχε πάρει θα έγραφε ιστορικό ρεκόρ 8 τίτλων, θα αποχωρούσε μέσα στις δάφνες και θα ασχολούνταν με την μόδα που τόσο θέλει από ότι βλέπω. Τώρα απλά ξεφτιλίζεται σαν τον άλλο τσάμπακουπάκια τον Φέττελ.

O Vettel είναι ο αγαπημένος μου τυπάς στο grid αλλα καμία σχέση. Ο Φέττελ άρχισε να οδηγάει άσχημα από τα μέσα του 2018 (σε ηλικία 30-31 ετών) και πολύ άσχημα από το 2020 που τον ξεφτίλισε ο Λεκλέρ με outqualify σε κάθε γύρο, σε ηλικία 32 ετών. Άσχημα στα qualify και spins στους μισούς αγώνες.

Ο Χάμιλτον δεν οδηγά άσχημα. Τρείς αγώνες έχουν περάσει και δεν έχει γίνει κάτι τραγικό ακόμα. Επίσης είναι 37 χρονών που φεύγει απ το αθλητικό του prime οπότε το να δούμε σιγά σιγά έναν νέο από μια απ τις καλύτερες "φάρες" νέων στην Φ1 που κατά πολλούς ίσως είναι καλύτερος από Νόρις/Λεκλερ που έχουν ξεφτιλίσει Ρικάρντο (στα 31 του)/Φέττελ(στα 32 του) να βγαίνει μπροστά από Χάμιλτον (στα 37 του) δεν είναι απαραίτητα το ίδιο. Αλλά κάτσε να δούμε. Και πριν 2-3 χρόνια θυμάμαι να ξεκινάει Μπότας με 3 νίκες ή κάτι τέτοιο και στη μέση της σεζόν είχε ξεφύγει ο Χαμιλτον. Οκ, ο Ράσελ δεν είναι Μπότας αλλά είναι 3 αγώνες..

PS: Δυστυχώς αν τα πράγματα συνεχίσουν έτσι αντί να δούμε μια σκληρή μάχη Φερστάπεν/Λεκλέρ για το πρωτάθλημα, θα δούμε ένα εύκολο πρωτάθλημα από Λεκλερ. 2 εγκαταλείψεις σε 3 αγώνες δεν καλύπτονται καθόλου εύκολα. Φαν Φεράρι είμαι εδώ και πολλά χρόνια και χαίρομαι που επιτέλους επιστρέψαμε στο να είμαστε ανταγωνιστικοί αλλά προτιμώ να δούμε σοβαρές μάχες (και στο τέλος να κερδίσουμε βέβαια) παρά να ξεκαθαρίσει το πρωτάθλημα μετά από 10 αγώνες. Ειδικά δεδομένου ότι οι μάχες Φερστάπεν/Λεκλέρ έχουν δείξει από παλαιότερα (πχ Αυστρία 2019 ή 2020 νομίζω) ότι μπορούν να είναι επικές.

Επεξ/σία από Babis_allos
  • Like 16
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Πόσο του κόστισε στο ίματζ και στο παλμαρέ το περσινό κάζο με την κούπα. Αν την είχε πάρει θα έγραφε ιστορικό ρεκόρ 8 τίτλων, θα αποχωρούσε μέσα στις δάφνες και θα ασχολούνταν με την μόδα που τόσο θέλει από ότι βλέπω. Τώρα απλά ξεφτιλίζεται σαν τον άλλο τσάμπακουπάκια τον Φέττελ.

Αυτό ότι ο Hamilton θα έπαιρνε το 8ο και θα σταμάταγε που το γράφει τόσος κόσμος από που απορρέει; Δεν είναι ερώτηση σε εσένα προσωπικά, αλλά γενική απορία. Βγήκε ποτέ ο Hamilton να δηλώσει ότι θέλει να πάρει το 8ο πρωτάθλημα και μετά σταματάει; Ο Βρετανός παραμένει ανταγωνιστικός και θα συνεχίσει να τρέχει για όσο θέλει, ανεξαρτήτως αν πάρει ή δεν πάρει το 8ο.

--

Στα του αγώνα. Dominant σκ για Ferrari. Ακόμα και το race pace σε σχέση με RB που ήταν υπό αμφισβήτηση, τελικά το είχε. Ο Leclerc μου έχει κάνει πολύ θετική εντύπωση στους πρώτους αγώνες φέτος, ειδικά σε σχέση με την προηγούμενη διετία που πολλές φορές ήταν aggressive χωρίς λόγο και έκανε και κάποια λάθη. Φέτος είναι aggressive όπου πρέπει και ξέρει να κάνει διαχείριση όταν απαιτείται. Επίσης, είναι φανερό ότι οι επιδόσεις του βγαίνουν πιο αβίαστα σε σχέση με τον Sainz.

Καταστροφή για την RB. Σε 6 πιθανούς τερματισμούς έχει 3 (1 ο Max και 2 o Perez). Μου θυμίζει πολύ εποχές Mclaren mid 00s με φοβερό σε επιδόσεις μονοθέσιο, αλλά τρομερά unreliable (Adrian Newey συνδετικός κρίκος). Δυστυχώς, βλέπω να πηγαίνει έτσι η σεζόν, αν και το πράγμα σώζεται κάπως λόγω των πολλών αγώνων που επιτρέπουν να καλυφθεί η διαφορά. Βέβαια αν ο Leclerc είναι τόσο συνεπής, δεν βλέπω το οδηγών να μπορεί να παιχτεί.

Merc είναι σε περίεργη φάση. Δεν είναι ακόμα κοντά στους δύο πρώτους σε ρυθμό αγώνα, αλλά δεν απειλείται και από καμία ομάδα. Είδαμε, όμως, μάχη στα ίσα όταν έπεσε απότομα η απόδοση των ελαστικών του Perez, σε βαθμό που αν δεν έμπαινε μέσα ο Μεξικανός θα έτρωγε το προσπέρασμα εντός πίστας. Βέβαια με τα σκληρά ελαστικά άλλη ιστορία, ουσιαστικά έλαβαν εντολή αμφότεροι οι Βρετανοί να μη δώσουν μάχη.

Mclaren αξιοπρεπέστατη εμφάνιση. Και τα δύο μονοθέσια εντός 10αδας σε όλα τα sessions του σκ.

Εκπληκτική στρατηγική από Williams. Ο Latifi, οκ να του κάνει πλάκα ο Russell, αλλά φέτος θα καταφέρει να γίνει ρεζίλι από τον "they race me so hard".

Οι υπόλοιποι πλην Aston Martin meh (α ρε Alonso, ό,τι ήταν να πάει ανάποδα το σκ, πήγε).

Η Aston Martin παρωδία.

Russell μικρή δικαίωση μέχρι στιγμής.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Δεν είναι undriveable το Merc, απλά υστερεί σε αποδόση (παντού κατά τα λεγόμενα τους).

εχει και παρα πολλές αναπηδήσεις!!ας το φτιάξουν και ας δούμε τότε ενα ωραιο πρωτάθλημα απ'ολους με μάχες επιτέλους!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι λιγο εαν επαιρνε το 8ο περυσι και εφτιαχνε ενα σχεδον ασπαστο παγκοσμιο ρεκορ.  Και ποσο μαλλον οτι εαν μασι αποφασισε την μοιρα του. Ηθελε να δει αγωνα λεει. Ο ενας με φρεσκα λαστιχα και ο αλλος με medium 30+ γυρων. Αυτο το λες αγωνα; Που ο Χαμιλτον στο τελος θα του εριχνε και γυρο εαν δεν εκανε τη βλακεια του ο λατιφι;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν πηγαίνει έτσι η Φερράρι με τέτοιο purpoising, φανταστείτε πόσο πίσω θα μείνουν οι υπόλοιποι όταν το φτιάξει.

Αλλά και για τη Μερσεντές, ακόμα και με το ίδιο θέμα που έχει είδαμε πως ο Πέρεζ δεν μπορούσε να ανοίξει διαφορά στην P3, είχε μείνει στα τρία δεύτερα μπροστά από τον Ράσσελ μέχρι που "σήκωσε" ο τελευταίος στον 56ο γύρο. Αν όντως το πακέτο της Ίμολα επιφέρει βελτίωση, θα υπάρχει μάχη πίσω από τον Φερστάππεν.

1 λεπτό πριν, Witcher1st είπε

Δεν ειναι λιγο εαν επαιρνε το 8ο περυσι και εφτιαχνε ενα σχεδον ασπαστο παγκοσμιο ρεκορ.  Και ποσο μαλλον οτι εαν μασι αποφασισε την μοιρα του. Ηθελε να δει αγωνα λεει. Ο ενας με φρεσκα λαστιχα και ο αλλος με medium 30+ γυρων. Αυτο το λες αγωνα; Που ο Χαμιλτον στο τελος θα του εριχνε και γυρο εαν δεν εκανε τη βλακεια του ο λατιφι;

Πάει τώρα, τελείωσε αυτό, πάμε μπροστά. Προσωπικά πιο πολύ στεναχωριέμαι για τον Φερστάππεν πλέον, που είναι καλός οδηγός και αν δεν πάρει κι άλλο πρωτάθλημα θα μείνει με το ένα και μοναδικό του "ανθρώπινου λάθους". 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, arxontas2323 είπε

εχει και παρα πολλές αναπηδήσεις!!ας το φτιάξουν και ας δούμε τότε ενα ωραιο πρωτάθλημα απ'ολους με μάχες επιτέλους!!

Το πιο έντονο porpoising το είχε η Ferrari στο Σ/Κ και έφυγε με νίκη!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μαγκες μην αρχιζουμε παλι με το περσινο τελευταιο αγωνα. Δεν αξιζει να ασχολουμαστε αλλο ας απολαυσουμε την φετινη σεζον. Οτι εγινε εγινε.

Βεβαια παιζει η περσινη σεζον να ειναι 10 φορες καλυτερη απο την φετινη αλλα θα δουμε. 

Ακουω απο πολλους που λενε κατσε να φερει αναβαθμισεις η merc/rb και θα δουμε πραγματικες μαχες. Μαγκες τι νομιζετε οτι αλλοι θα φερνουν αναβαθμισεις και η ferrari θα κοιμαται?  Κατα την γνωμη μου η rb που ειναι πιο κοντα ισως καταφερει να ερθει ακομα πιο κοντα σε ρυθμο αλλα μεχρι εκει. Η mercedes αδυνατον. 1/sec per lap δεν καλυπτεται απο αναβαθμισεις σε μια αγωνιστικη σεζον με τι πο τα. Απο του χρονου παλι και βλεπουμε. Ακομα και χωρις το budget cap θα ηταν πολυ δυσκολο για μια εταιρεια σαν την merc να μειωσει αυτο το ελλειμα. Τωρα που εχουν και το budget cap ειναι πραγματικο αδυνατο να εστιασουν σε πολλαπλα μερη του μονοθεσιου ταυτοχρονα.

Επεξ/σία από george200-13
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...