Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, haHa είπε

O Alonso εκανε τελευταιο γυρο πιο γρηγορο απο το μεχρι τοτε fastest lap του Leclerc.

Νομιζω και ο τελευταιος γυρος του Perez ηταν πιο γρηγορος απο το μεχρι τοτε fastest lap του Leclerc.

 

image.png.fd8bfbddaaa8e0572d466c73125e1486.png

 

1:20:5xx δεν ήταν ο αμέσως επόμενος γρηγορότερος γύρος του Leclerc ή δεν θυμάμαι σωστά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Ο Λεκ απολαμβάνει τεράστια διαφορά δυναμικότητας με το καλημέρα.

Δεν βλέπω παράπονα όπως με Χάμιλτον.

"Τεράστια διαφορά" και έχουμε δει σε 2 αγώνες πιο πολλές μάχες με 2 διεκδικητές από ότι σε ολόκληρες χρονιές...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαινθ :

“Είχαμε ξανά πρόβλημα με το τιμόνι, το οποίο ήταν παρόμοιο με το χθεσινό. Υπήρχαν μερικά κουμπιά τα οποία δεν δούλευαν.” εξηγεί ο Ισπανός.

“Έπρεπε να αλλάξουμε το τιμόνι, κάτι το οποίο σήμαινε πως το νέο τιμόνι δεν ήταν εντελώς σωστά τοποθετημένο για την εκκίνηση και είχαμε ενεργοποιημένο το anti-stall στην εκκίνηση λόγω του συμπλέκτη και του γκαζιού.”

Οποτε τα 2 λαθη που φανηκαν πως εγιναν, θεωρητικα το ενα ηταν της ομαδας και το αλλο δικο του.
Μονο που το δικο του λαθος, κοστισε ολον τον αγωνα :P

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, GoMaR είπε

Σαινθ :

“Είχαμε ξανά πρόβλημα με το τιμόνι, το οποίο ήταν παρόμοιο με το χθεσινό. Υπήρχαν μερικά κουμπιά τα οποία δεν δούλευαν.” εξηγεί ο Ισπανός.

“Έπρεπε να αλλάξουμε το τιμόνι, κάτι το οποίο σήμαινε πως το νέο τιμόνι δεν ήταν εντελώς σωστά τοποθετημένο για την εκκίνηση και είχαμε ενεργοποιημένο το anti-stall στην εκκίνηση λόγω του συμπλέκτη και του γκαζιού.”

Τι, δεν εφταιγαν τα ελαστικα για την κακη εκκίνηση οπως ειπωθηκε εδω; 

Κοβει το ματι τους, νιωθουν απο Φ1! :)

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

"Τεράστια διαφορά" και έχουμε δει σε 2 αγώνες πιο πολλές μάχες με 2 διεκδικητές από ότι σε ολόκληρες χρονιές...

Δυστυχώς 8/10  μάχες, ήταν αποτέλεσμα Safety Car, και μηδενισμού αποστάσεων, σε καθαρό αγώνα, η Redbull δεν την αγγίζει τη Ferrari ακόμα. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, papp0us είπε

Δυστυχώς 8/10  μάχες, ήταν αποτέλεσμα Safety Car, και μηδενισμού αποστάσεων, σε καθαρό αγώνα, η Redbull δεν την αγγίζει τη Ferrari ακόμα. 


Ο γλυκαναλατος φιλος σου, εχανε ισχυ σημερα προς το τελος και δοθηκε εντολη να μην πιεσει ο riciardo τον ομοσταυλο του.

Σημερα ειχαμε 3 θεματα με μηχανικα προβληματα. Υπερθερμανση στον κινητηρα του Χαμιλτον(για αυτο δεν πιεσε στο τελος), μειομενη ισχυ στον Νορις και ζημια στον Verstapen.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, GoMaR είπε


Ο γλυκαναλατος φιλος σου, εχανε ισχυ σημερα προς το τελος και δοθηκε εντολη να μην πιεσει ο riciardo τον ομοσταυλο του.

Σημερα ειχαμε 3 θεματα με μηχανικα προβληματα. Υπερθερμανση στον κινητηρα του Χαμιλτον(για αυτο δεν πιεσε στο τελος), μειομενη ισχυ στον Νορις και ζημια στον Verstapen.

E εντάξει, εδώ πέρσι δεν είχαν αφήσει στη Μόντσα να μπεί καν σε διαδικασία διαμάχης με τον Ricciardo ο γλυκόφατσας, που ήταν για νίκη, σιγά μην τους άφηναν να τσακωθούν εδώ για το 4-5. Όσο δε δείχνουν σοβαρή προτίμηση προς τον έναν η τον άλλο οδηγό, νομίζω ότι δε θα έχουν θέμα με αυτά.

Η πλάκα είναι οτι οι κινητήρες είναι το κομμάτι του αυτοκινήτου που άλλαξε λιγότερο από όλα. Ήταν μεγάλη αλλαγή τελικά το βιοκαύσιμο, έστω και σε αυτό το 10%.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, papp0us είπε
6 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

 

Δυστυχώς 8/10  μάχες, ήταν αποτέλεσμα Safety Car, και μηδενισμού αποστάσεων, σε καθαρό αγώνα, η Redbull δεν την αγγίζει τη Ferrari ακόμα. 

Θα χρειαστεί να περιμένουμε τις αναβαθμίσεις, και εκεί μπορεί να κάνει κάνα αστείο η μουλάρα και να φύγει ακόμα πιο μπροστά.

Καλύτερα περνάμε τώρα από το 2015-2020 πάντως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, papp0us είπε

Δυστυχώς 8/10  μάχες, ήταν αποτέλεσμα Safety Car, και μηδενισμού αποστάσεων, σε καθαρό αγώνα, η Redbull δεν την αγγίζει τη Ferrari ακόμα. 

Δε νομίζω πως ισχύει αυτό για Bahrain & Jeddah. Αλλά όπως και να έχει απαντώ στο τεράστια διαφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδες οκ και εγω του εκανα πλακα, αλλα ακομη με τον φουστανακια ασχολειστε. Αυτος και ολοι αυτοι που υποστηριζανε τη οδηγαρα ειναι και το αυτοκινητο δε μετραει, ενω ετρεχε 400 χρονια με μονοθεσιο 3 κλασεις καλυτερο απο ολα, ακυρωθηκαν αυτοματως φετος που τρεχει με το πακετο.

  • Like 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Gogotsa είπε

Ρε παιδες οκ και εγω του εκανα πλακα, αλλα ακομη με τον φουστανακια ασχολειστε. Αυτος και ολοι αυτοι που υποστηριζανε τη οδηγαρα ειναι και το αυτοκινητο δε μετραει, ενω ετρεχε 400 χρονια με μονοθεσιο 3 κλασεις καλυτερο απο ολα, ακυρωθηκαν αυτοματως φετος που τρεχει με το πακετο.

Πόσο του κόστισε στο ίματζ και στο παλμαρέ το περσινό κάζο με την κούπα. Αν την είχε πάρει θα έγραφε ιστορικό ρεκόρ 8 τίτλων, θα αποχωρούσε μέσα στις δάφνες και θα ασχολούνταν με την μόδα που τόσο θέλει από ότι βλέπω. Τώρα απλά ξεφτιλίζεται σαν τον άλλο τσάμπακουπάκια τον Φέττελ.

Επεξ/σία από dtk-386
  • Like 2
  • Confused 1
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι κάπως διαφορετική η περίπτωση σε σχέση με Vet.

Ξεκάθαρα 3η η Merc (σε δυναμική-όχι στη βαθμολογία) για την ώρα και άνετα μπορεί σύντομα να του προσφέρει ξανά μονοθέσιο νικητή.

O Russell είναι λίγο κίνδυνος για τον Ham, όχι η δυναμική της Merc.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...