Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γενικότερα η RB φέτος δείχνει πρόθυμη να ρισκάρει περισσότερο από τη Ferrari, τόσο σε στήσιμο μονοθεσίου όσο και σε τακτική αγώνα. Ο δε Verstappen ξέρουμε καλά ότι είναι πιο trigger happy απο τον Leclerc (όχι οτι ο Μονεγάσκος είναι παναγία φυσικά...). Όταν θα τους βγαίνει το ρίσκο θα πετυχαίνουν επικές νίκες. Πολλά όμως μπορεί να πάνε στραβά όταν εξερευνάς το break point μηχανών και πιλότων. Οι κοκκινοι απο την άλλη δείχνουν λιγότερο πρόθυμοι να ακολουθήσουν σε καταστάσεις που μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα μηδενική συγκομιδή βαθμών: Σαινθ και Λεκλερκ δίνουν την αίσθηση οτι σε καμία περίπτωση δεν θα εμπλέκονταν σε κόντρες τύπου 2021 με τον Ολλανδό (αν το πράγμα έφτανε ως εκεί). Χθες φάνηκε ξεκάθαρα οτι ο Leclerc κυνήγησε μέχρι την καρώ σημαία αλλά δεν ρίσκαρε βουτώντας στα φρένα όταν βρέθηκε πίσω. Νομίζω οτι ο Μπινότο έχει ως πρώτη προτεραιότητα μία σταθερά υψηλή συγκομιδή βαθμών σε κάθε σιρκουί ώστε να μείνει η Scuderia σε τροχιά τίτλου ενώ ο Χόρνερ και ο Ολλανδός δεν συμβιβάζονται με τίποτα λιγότερο απο το υψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Το ποιά φιλοσοφία θα οδηγήσει σε τίτλους μένει να αποδειχτεί.

  • Like 2
  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Witcher1st είπε

jph5pnnzhwp81.webp.67e971c39a34def9ff3ed0b9939e9908.webp

 

Δεν το εκρυψαν καθολου οτι πονταραν σε καποιο σοβαρο ατυχημα. Medical car στο ποστερ.

Ίσως το έβαλαν ακριβώς επειδή είναι κάτι καινούργιο, η Mercedes-AMG GT 63 S ως medical car, φέτος στη Formula 1. Για λόγους marketing της εταιρείας, δηλαδή. 

Τώρα, πού κολλάει ο ανανάς στη Σαουδική Αραβία, λες κι είναι κανένα τροπικό νησί... Σαν έκρηξη είναι ο ανανάς, πλάκα - πλάκα... 

 

Αλλά ακόμα και το μονοθέσιο δεν είναι ακριβώς το τωρινό, αν το παρατηρήσεις. Ακόμα κι ο Toto είναι σαν κάτι κακούς χαρακτήρες σε κωμωδίες τύπου Austin Powers, εκεί πέρα. 

Αρκετά περίεργο banner έφτιαξαν. 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Gulik είπε

Τώρα, πού κολλάει ο ανανάς στη Σαουδική Αραβία, λες κι είναι κανένα τροπικό νησί... Σαν έκρηξη είναι ο ανανάς, πλάκα - πλάκα... 

Τον ανανά που τον είδες? 😅

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, MAFAKA είπε

Γενικότερα η RB φέτος δείχνει πρόθυμη να ρισκάρει περισσότερο από τη Ferrari, τόσο σε στήσιμο μονοθεσίου όσο και σε τακτική αγώνα. Ο δε Verstappen ξέρουμε καλά ότι είναι πιο trigger happy απο τον Leclerc (όχι οτι ο Μονεγάσκος είναι παναγία φυσικά...). Όταν θα τους βγαίνει το ρίσκο θα πετυχαίνουν επικές νίκες. Πολλά όμως μπορεί να πάνε στραβά όταν εξερευνάς το break point μηχανών και πιλότων. Οι κοκκινοι απο την άλλη δείχνουν λιγότερο πρόθυμοι να ακολουθήσουν σε καταστάσεις που μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα μηδενική συγκομιδή βαθμών: Σαινθ και Λεκλερκ δίνουν την αίσθηση οτι σε καμία περίπτωση δεν θα εμπλέκονταν σε κόντρες τύπου 2021 με τον Ολλανδό (αν το πράγμα έφτανε ως εκεί). Χθες φάνηκε ξεκάθαρα οτι ο Leclerc κυνήγησε μέχρι την καρώ σημαία αλλά δεν ρίσκαρε βουτώντας στα φρένα όταν βρέθηκε πίσω. Νομίζω οτι ο Μπινότο έχει ως πρώτη προτεραιότητα μία σταθερά υψηλή συγκομιδή βαθμών σε κάθε σιρκουί ώστε να μείνει η Scuderia σε τροχιά τίτλου ενώ ο Χόρνερ και ο Ολλανδός δεν συμβιβάζονται με τίποτα λιγότερο απο το υψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Το ποιά φιλοσοφία θα οδηγήσει σε τίτλους μένει να αποδειχτεί.

Αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με φιλοσοφία όμως αλλά και με το  όριο budget που έχουν . Η red bull ήδη έχει παρουσιάσει το πρώτο μεγάλο πακέτο αναβάθμισης όποτε λογικό να πιέζει ώστε να το εκμεταλλευτεί όσο περισσότερο . Η Ferrari από την άλλη είναι με το αρχικό spec και μάλλον μέχρι στιγμής ειδικά με την εγκατάλειψη των RB στο Bahrain είναι σε καλύτερη μοίρα .

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Witcher1st είπε

jph5pnnzhwp81.webp.67e971c39a34def9ff3ed0b9939e9908.webp

 

Δεν το εκρυψαν καθολου οτι πονταραν σε καποιο σοβαρο ατυχημα. Medical car στο ποστερ.

Εγω βλέπω και τον Ικαρο απο τα AC......

Δημοσ.

Πλεον το ενδιαφερον μας εστιαζετε στο ποτε θα φερει αναβαθμιση η κοκκινη μουλαρα και αν θα ειναι επιτυχημενη. Επισης αναρωτιεμε ποτε θα παρουν μπρος τα power modes που εχουν ακουστει. Λογικα οι B ομαδες της (HAAS , AR) τα εχουν χρησιμοποιησει εστω και οχι εκτεταμενα. Και λεω τα εχουν χρησιμοποιησει γιατι αν και αυτες ειναι στα low modes τοτε ο Guenther θα τους αφησει ολους εγκυους μολις αυτα ανοιξουν.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Εγω αναρωτιεμαι γιατι να μην εχουν ανοιξει τα power modes για να "φυγει" μπροστα η φερραρι ;

Θελω να πω, γιατι να παιζεις συντηρητικα ; Για να ψυχολογισεις τον αντιπαλο ;
Παντα με την προυποθεση οτι δεν ειανι full on οι κινητηρες και εχουν περιθωριο.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, GoMaR είπε

Εγω αναρωτιεμαι γιατι να μην εχουν ανοιξει τα power modes για να "φυγει" μπροστα η φερραρι ;

Θελω να πω, γιατι να παιζεις συντηρητικα ; Για να ψυχολογισεις τον αντιπαλο ;
Παντα με την προυποθεση οτι δεν ειανι full on οι κινητηρες και εχουν περιθωριο.

φαντάζομαι, εάν υποθέσουμε ότι όντως δεν τα έχουν ανοίξει τέρμα, ότι το κάνουν γιατί θα υπάρξει και κάποιο ρίσκο ως προς την αξιοπιστία. κανείς δεν θέλει να βρεθεί με το μοτέρ στα χέρια ειδικά στην αρχή που δεν έχουν χτιστεί διαφορές και όλα είναι ρευστά. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, GoMaR είπε

Εγω αναρωτιεμαι γιατι να μην εχουν ανοιξει τα power modes για να "φυγει" μπροστα η φερραρι ;

Θελω να πω, γιατι να παιζεις συντηρητικα ; Για να ψυχολογισεις τον αντιπαλο ;
Παντα με την προυποθεση οτι δεν ειανι full on οι κινητηρες και εχουν περιθωριο.

Γιατί όπως ανακάλυψε και η Redbull, το να τερματίσεις δεύτερος είναι καλύτερο απο το να μην τερματίσεις.

Αν έχουν έξτρα δύναμη τα μοτέρ της Ferrari είναι πολύ νωρίς για να το μάθουμε, και εμείς, και οι υπόλοιποι, αλλα σε αυτή τη φάση το πρώτο μέλημα είναι η αξιοπιστία. Είναι νέα αυτοκίνητα, μπορεί να έχουν πρόβλημα απο 10 διαφορετικές πλευρές, δε θέλουν πρόβλημα ΚΑΙ από το μοτέρ.

  • Like 4
Δημοσ.
2 ώρες πριν, ghostrider είπε

Πλεον το ενδιαφερον μας εστιαζετε στο ποτε θα φερει αναβαθμιση η κοκκινη μουλαρα και αν θα ειναι επιτυχημενη. Επισης αναρωτιεμε ποτε θα παρουν μπρος τα power modes που εχουν ακουστει. Λογικα οι B ομαδες της (HAAS , AR) τα εχουν χρησιμοποιησει εστω και οχι εκτεταμενα. Και λεω τα εχουν χρησιμοποιησει γιατι αν και αυτες ειναι στα low modes τοτε ο Guenther θα τους αφησει ολους εγκυους μολις αυτα ανοιξουν.

Η Haas τα έχει χρησιμοποιήσει.(στο Bahrain).. Η Ferrari όχι.. Είναι σίγουρη πληροφορία. Λέγεται ότι η Ferrari θα φέρει κάποια αναβάθμιση στην Imola 

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.

Mercedes Did Ask Hamilton To Pit Before Pit Lane Closure In Saudi – WTF1

Αναφορά σε κείμενο

Hoping to take advantage of the Virtual Safety Car on Lap 38, to swap on to the mediums from his well-used hards, Lewis was told to “box, box” and “keep an eye on the pit lane” as he passed Alonso’s slowing Alpine heading into the final corner.

Bono called him in again to box when he approached the pit entry, but Lewis replied that it was “too late” as he carried on down the pit straight.

Nobody’s quite sure why the seven-time champion ignored his team’s call.

 

Αναφορά σε κείμενο

After the race, Hamilton questioned his team’s decision telling Sky F1 that “I feel like I maximised everything. I don’t know if we did as a team.”

Ρε Lewis...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...