Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

39 λεπτά πριν, Narayan είπε

Προσωπικά δεν το είδα να είναι έτοιμο για κατάργηση ακόμα.

Όσες προσπεράσεις έγιναν ήταν με ανοιχτό DRS στην αντίστοιχη ζώνη.

Ίσως του χρόνου που θα έχουν εξελιχθεί περισσότερο τα μονοθέσια και το όφελος από τη νέα σχεδίαση θα είναι εντονότερο.

Αυτο.
Βασικα ολες οι προσπερασεις στους 2 αγωνες μεταξυ Leclerc-Max εγιναν σχεδον στην μεση της ευθειας και ο αμυνομενος ουσιαστικα δεν μπορουσε καν να αμυνθει.

Οταν σε αλλες πιστες οι προσπερασεις θα γινονται στα φρενα και θα μπορουν να παιζουν αμυνα/στριμωχνουν τον αντιπαλο, τοτε θα αρχισουν και οι επαφες μεταξυ τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 λεπτά πριν, Narayan είπε

Έτσι, όπως ήταν παλιά το KERS. Όπως είναι τώρα, θες δε θες το χρησιμοποιείς και αποκλειστικά για επίθεση.

στην εποχη του kers ειχαν συγκεκριμενα δευτερολεπτα σε καθε γυρο (και σε ολους τους γυρους) αν θυμαμαι καλα. εγω λεω για πιο περιορισμενη χρηση ωστε να εχουν να κανουν μια διαχειρηση.

11 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Αυτοί οι 2 έχουν προηγούμενα από τότε που ήταν πιτσιρίκια και έτρεχαν στα καρτ και συνεχίζεται 😅

image.jpg

που θα παει θα τους κοπουν τα χαμογελα. αμα φτασουν προς το τελος με ιδιους περιπου ποντους στην καταταξη θα θυμηθουν οχι μονο ιστοριες απο τα καρτ αλλα και απο τα μπεμπε καροτσακια τους

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε αλλα νεα, ο Albon πηρε ποινη για την επαφη με τον Stroll:

 

 

Θεωρω οτι δεν επρεπε να παρει ποινη, ηταν ο ορισμος του racing incident: o Albon(χωρις να εχει κανει dive bombing) ειχε ηδη το μισο μονοθεσιο του διπλα απο τον Stroll και τοτε ειναι που συνηθως φερουν και οι 2 ευθυνη για την επαφη.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Leclerc και Verstappen έχουν προηγούμενα από τα καρτ.

Εντωμεταξύ Leclerc και Verstappen στην F1.

Austria 2019:

Silverstone 2019:

 

4 λεπτά πριν, haHa είπε

Θεωρω οτι δεν επρεπε να παρει ποινη: o Albon ειχε διπλα τον Stroll, άρα φταίει ο Stroll.

there, fixed for you

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, ghostrider είπε

μην ειναι χειροτερα του χρονου ... για φετος το drs πιστευω αντεχετε και πιο λιγο . του χρονου που οι ομαδες θα εχουν ακομα πιο πολλα αεροδυναμικα data .... μαλλον θα ειναι πιο αναγκαιο

το εχω ξαναπει. η χρηση του drs θα μπορουσε να ειναι καλυτερη. πως? με τα να πουν εχετε τοσα δευτερολεπτα drs για τον αγωνα. use well. το θες για αμυνα? παρε. το θες για επιθεση παρε. ολοι το ιδιο. θα ειναι και εξτρα στοιχειο στα stats να δεις ποσο drs εχει απομεινει σε καθε οδηγο

Το σκεφτομουν και εγω αυτο αλλα λιγο διαφορετικα. 

Θα εχετε DRS για λιγα δευτερα σε καθε γυρο και θα ξεκιναει με το που περασουν την γραμμη τερματισμου. Μπορειτε να το χρησιμοποιησετε ειτε για αμυνα, ειτε για επιθεση και μια φορα μονο, αλλα μεσα στα ορια του γυρου. Ετσι θα αποφασιζουν οι οδηγοι πότε και πως θα το χρησιμοποιήσουν. Οποιος κανει καλυτερη διαχείριση θα ειναι κερδισμενος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, HAS1972 είπε

Το σκεφτομουν και εγω αυτο αλλα λιγο διαφορετικα. 

Θα εχετε DRS για λιγα δευτερα σε καθε γυρο και θα ξεκιναει με το που περασουν την γραμμη τερματισμου. Μπορειτε να το χρησιμοποιησετε ειτε για αμυνα, ειτε για επιθεση και μια φορα μονο, αλλα μεσα στα ορια του γυρου. Ετσι θα αποφασιζουν οι οδηγοι πότε και πως θα το χρησιμοποιήσουν. Οποιος κανει καλυτερη διαχείριση θα ειναι κερδισμενος. 

And that was KERS

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://f1i.com/news/436874-ferrari-red-bull-low-downforce-approach-merits-some-analysis.html

Στη RBετα το FP1 "έκοψαν" περισσότερο πισω φτερο, για να εχουν λιγοτερο drag και downforce και μεγαλύτερη τελική. Στη Ferrari φοβήθηκαν ότι με λιγοτερο downforce θα φθαρουν πιο γρήγορα τα ελαστικά. Αυτό τελικά δεν έγινε και το πλήρωσαν, ο Max έφτανε άνετα και με DRS πέρναγε αέρα, και δεν επαθαν τοποτε τα ελαστικα του. o Charles όταν ήταν από πίσω ούτε με DRS καλά καλά δεν τον έφτανε. 

Ωραίο είναι που μαθαίνουμε τις λεπτομέρειες για το τι παίχθηκε πίσω από αυτό που είδαμε.

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, sattack είπε

https://f1i.com/news/436874-ferrari-red-bull-low-downforce-approach-merits-some-analysis.html

Στη RBετα το FP1 "έκοψαν" περισσότερο πισω φτερο, για να εχουν λιγοτερο drag και downforce και μεγαλύτερη τελική. Στη Ferrari φοβήθηκαν ότι με λιγοτερο downforce θα φθαρουν πιο γρήγορα τα ελαστικά. Αυτό τελικά δεν έγινε και το πλήρωσαν, ο Max έφτανε άνετα και με DRS πέρναγε αέρα, και δεν επαθαν τοποτε τα ελαστικα του. o Charles όταν ήταν από πίσω ούτε με DRS καλά καλά δεν τον έφτανε. 

Ωραίο είναι που μαθαίνουμε τις λεπτομέρειες για το τι παίχθηκε πίσω από αυτό που είδαμε.

Ταιριάζει απόλυτα με αυτό που ακούσαμε κατα τη διάρκεια του αγώνα από το team radio των Ιταλών- πριν το πρώτο pit stop ανέφεραν στον Leclerc αν θυμάμαι καλά ότι είναι σίγουροι πως έχουν μικρότερο tyre degradation απο τη RB και γι'αυτο το λόγο παραμένουν σε "plan A". 

Εκ του αποτελέσματος, οι μηχανικοί της RB υλοποίησαν καλύτερη στρατηγική βεβαίως.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, MAFAKA είπε

 

Εκ του αποτελέσματος, οι μηχανικοί της RB υλοποίησαν καλύτερη στρατηγική βεβαίως.

Εγώ νομίζω ότι στάθηκαν τυχεροί. Σε κανονικές συνθήκες (χωρίς την virtual) αμφιβάλλω ότι ο verstappen θα είχε πιάσει τον leclerc. Νομίζω επίσης ότι πέρα από τα άλλα, ο leclerc στάθηκε άτυχος επειδή δεν είχε καθόλου χρόνο να ξανά προσπεράσει τον max.αν είχαμε άλλους 10 γύρους π.χ πιθανολογώ θα είχαμε άλλο αποτέλεσμα. Ωστόσο ο max δεν έκλεψε τίποτα. Οποίος και να κέρδιζε το άξιζε 

  • Like 9
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...