Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γνωρίζω ότι είναι προσωρινά ο Χάλκ αλλά πρέπει να τον αφαιρέσουν από την γρήγορη κλήση. Ας δώσουν αυτή την θέση σε κάποιον άλλον.

Επεξ/σία από ep1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αρκετά βελτιωμένη η Mclaren αυτό το σκ σε σχέση με το Bahrain. Απέχει ακόμα από την περσινή και προπέρσινη ομάδα, αλλά σε FP1, FP2, Quali και αγώνα στάθηκε αξιοπρεπώς. Πιστεύω θα μπει στη μάχη για το midfield μες τη σεζόν.

Ferrari και Red Bull είναι σημαντικά μπροστά από το υπόλοιπο grid αυτή τη στιγμή.

Το θέμα της Merc δεν είναι μόνο το porpoising. Δεν μπορεί να "κουβαλήσει" αρκετή ταχύτητα στις αργές στροφές, ενώ υστερεί και σε τελική στις ευθείες. Έχει αρκετά θέματα να λύσει, αλλά πιστεύω θα μπει στη μάχη για τα πόντιουμ μέσα στη σεζόν. Ας περιμένουμε να δούμε τι θα εμφανίσει στα μέσα Μαϊου στην Ισπανία.

Max και Charles είναι οι διεκδικητές αυτή τη στιγμή, αφού σε raw pace οι teammates τους μόνο υπό συνθήκες και σε συγκεκριμένες πίστες θα μπορούν να ακολουθήσουν. Πέρσι θυμάμαι είχα γράψει πόσο κοντινές επιδόσεις είχαν Leclerc, Sainz και κάποιος είχε γράψει ότι ο αγώνας βγαίνει πιο "φυσικά" στο Leclerc, ενώ ο Sainz κοπιάζει περισσότερο για να βγάλει τις ίδιες επιδόσεις. Νομίζω ακριβώς αυτό βλέπουμε φέτος. Ο Charles δείχνει να είναι championship material.

Βάσει των δύο πρώτων αγώνων το racing έχει βελτιωθεί φέτος, αλλά το drs θα πάρει πολύ καιρό ακόμα για να καταργηθεί. Δείτε τις μάχες για τη νίκη και στο 1o αγώνα και στον 2ο. Ειδικά χθες, στον 43ο γύρο, έπεσαν και ο Verstappen και ο Leclerc στα φρένα για να εξασφαλίσουν το drs στην ευθεία.

Spoiler

Εκεί στον Κανάδα κάντε κάνα ντου σε US, μπας και ηρεμήσουμε από Stroll. Για Latifi είμαστε οκ. Χθες στέρησε τη νίκη από τον Τσέκο, αλλά έχει γραφτεί ήδη με χρυσά γράμματα στην ιστορία της F1. Μπορεί όποτε θέλει να αποσυρθεί σαν hall of famer. Ιδανικά ας το κάνει πριν την Αυστραλία.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Macosj είπε

Πάλι καλά που υπάρχει αυτοκίνητο ασφαλείας και ακούμε πραγματικό ηχο 

Εκεί που περίμενε να τον πλησιάσουν και έφυγε τέρμα γκάζι ψάρωσα από τον ήχο, νόμιζα ότι μπήκε κάτι άλλο στην πίστα.... Έχει χάσει πολύ η F1 με αυτά τα μικρά μοτερ. Ελπίζω να μην τους έρθει καμιά ιδέα να κάνουν τα safety car ηλεκτρικά :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To DRS φαίνεται αρκετά ισχυρό όπως περιμέναμε. 

Βάσει των 2 gp που είδαμε θεωρώ πως πρέπει να μειώσουν λίγο το effect του για να κρατάνε οι μάχες.

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, tempes είπε

Επισης και ο Μαγκνουσεν , μου κανει εντυπωση που τα πηγαινει τοσο καλα

Ο Kmag οπως και ο Φλεγομενος Γαλλος ποτε δεν ηταν αργοι οδηγοι. Αλλα τα τελευταια 2 χρονια στην Haas ηταν εξαιρετικα δυσκολα με ενα μονοθεσιο τριετιας. Η μονη μαχη που ειχαν ηταν μεταξυ τους και οι 2 θελαν να δειξουν οτι ειναι οι καλυτεροι (δεν διναν ουτε τα στραγαλια ποδοσφαιρικα μιλωντας). Το προβλημα με την ανανεωμενη haas το εχει πελον ο Mick. Ο Kmag ειναι σαφως γρηγορος και ο μικρος εχει ταλεντο αλλα δεν βλεπω να εχει ανετα τον Kmag. Ειδομεν.
 

Οσο για το DRS. Αν ημουν FIA θα το καταργουσα εστω δοκιμαστικα για 2 GP. Ως εχει τα μονοθεσια μπορουν να ακολουθησουν πολυ πιο ευκολα το ενα το αλλο και οι μαχες να γινουν ακομα πιο ενδιαφερουσες. Το περαστε εσεις οχι περαστε εσεις ειναι λιγο γελοιο. Στο τελος θα σταματανε μες την πιστα μεχρι να τους φτασουν οι απο πισω. Αν ημουν Race director (για πρωθυπουργος δεν το βλεπω) θα ειχαν φαει ποινη και οι δυο.

Επεξ/σία από ghostrider
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, ghostrider είπε

Το περαστε εσεις οχι περαστε εσεις ειναι λιγο γελοιο. Στο τελος θα σταματανε μες την πιστα μεχρι να τους φτασουν οι απο πισω. Αν ημουν Race director (για πρωθυπουργος δεν το βλεπω) θα ειχαν φαει ποινη και οι δυο.

😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, ghostrider είπε

 

Οσο για το DRS. Αν ημουν FIA θα το καταργουσα εστω δοκιμαστικα για 2 GP. Ως εχει τα μονοθεσια μπορουν να ακολουθησουν πολυ πιο ευκολα το ενα το αλλο και οι μαχες να γινουν ακομα πιο ενδιαφερουσες. Το περαστε εσεις οχι περαστε εσεις ειναι λιγο γελοιο. Στο τελος θα σταματανε μες την πιστα μεχρι να τους φτασουν οι απο πισω. Αν ημουν Race director (για πρωθυπουργος δεν το βλεπω) θα ειχαν φαει ποινη και οι δυο.

Θα μπορούσαν να αλλάξουν το σημείο που μετράει την απόσταση για αρχή. Αν το έβαζαν στην μέση της ευθείας δεν νομίζω να φρενάριζε κάποιος. Για κατάργηση ισως να δοκίμαζαν σε ένα sprint race.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά δεν το είδα να είναι έτοιμο για κατάργηση ακόμα.

Όσες προσπεράσεις έγιναν ήταν με ανοιχτό DRS στην αντίστοιχη ζώνη.

Ίσως του χρόνου που θα έχουν εξελιχθεί περισσότερο τα μονοθέσια και το όφελος από τη νέα σχεδίαση θα είναι εντονότερο.

Επεξ/σία από Narayan
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Narayan είπε

Προσωπικά δεν το είδα να είναι έτοιμο για κατάργηση ακόμα.

Όσες προσπεράσεις έγιναν ήταν με ανοιχτό DRS στην αντίστοιχη ζώνη.

Ίσως του χρόνου που θα έχουν εξελιχθεί περισσότερο τα μονοθέσια και το όφελος από τη νέα σχεδίαση θα είναι εντονότερο.

μην ειναι χειροτερα του χρονου ... για φετος το drs πιστευω αντεχετε και πιο λιγο . του χρονου που οι ομαδες θα εχουν ακομα πιο πολλα αεροδυναμικα data .... μαλλον θα ειναι πιο αναγκαιο

το εχω ξαναπει. η χρηση του drs θα μπορουσε να ειναι καλυτερη. πως? με τα να πουν εχετε τοσα δευτερολεπτα drs για τον αγωνα. use well. το θες για αμυνα? παρε. το θες για επιθεση παρε. ολοι το ιδιο. θα ειναι και εξτρα στοιχειο στα stats να δεις ποσο drs εχει απομεινει σε καθε οδηγο

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, ghostrider είπε

 

το εχω ξαναπει. η χρηση του drs θα μπορουσε να ειναι καλυτερη. πως? με τα να πουν εχετε τοσα δευτερολεπτα drs για τον αγωνα. use well. το θες για αμυνα? παρε. το θες για επιθεση παρε. ολοι το ιδιο. θα ειναι και εξτρα στοιχειο στα stats να δεις ποσο drs εχει απομεινει σε καθε οδηγο

Indy cars approves this.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.formula1.com/en/latest/article.how-verstappen-solved-the-tyre-puzzle-to-win-in-saudi-arabia.4YYvhiqKUbihL28Z8qEhsj.html

Οι Red Bull μπορούσαν να φέρουν πιο γρήγορα τα hards στη σωστη θερμοκρασία. Αυτό έκανε τη διαφορά στο VSC και όχι οτι ο Leclerc "χαζευε" 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, sattack είπε

https://www.formula1.com/en/latest/article.how-verstappen-solved-the-tyre-puzzle-to-win-in-saudi-arabia.4YYvhiqKUbihL28Z8qEhsj.html

Οι Red Bull μπορούσαν να φέρουν πιο γρήγορα τα hards στη σωστη θερμοκρασία. Αυτό έκανε τη διαφορά στο VSC και όχι οτι ο Leclerc "χαζευε" 

Οι ειδικοί εδώ είπαν ότι χάζευε. Συνηθίζεται άλλωστε σε οδηγούς τέτοιας κλάσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, ghostrider είπε

το εχω ξαναπει. η χρηση του drs θα μπορουσε να ειναι καλυτερη. πως? με τα να πουν εχετε τοσα δευτερολεπτα drs για τον αγωνα. use well. το θες για αμυνα? παρε. το θες για επιθεση παρε. ολοι το ιδιο. θα ειναι και εξτρα στοιχειο στα stats να δεις ποσο drs εχει απομεινει σε καθε οδηγο

Έτσι, όπως ήταν παλιά το KERS. Όπως είναι τώρα, θες δε θες το χρησιμοποιείς και αποκλειστικά για επίθεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Narayan είπε

Είναι ωραίο πάντως να βλέπεις να βγαίνουν από τα μονοθέσια οι δύο πρώτοι στο τέλος του αγώνα, και να ανταλλάσουν φιλοφρονήσεις και συγχαρητήρια για την κόντρα τους. Ελπίζω να συνεχίσει έτσι ακόμα κι όταν χάνει ο Φερστάππεν 😏

Αυτοί οι 2 έχουν προηγούμενα από τότε που ήταν πιτσιρίκια και έτρεχαν στα καρτ και συνεχίζεται 😅

image.jpg

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...