Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδια, ο εκλερακης, φαινόταν εξουσθενουμενος στο τέλος.  Φαινόταν να είχε ξεπεράσει τα όρια. 

  • Like 1
  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Virus200 είπε

Στο vsc ο κανονισμός είναι ότι πρέπει να πηγαίνουν στο 40% του ρυθμού.

Ο κανονισμός δεν αναφέρει κανένα ποσοστό μείωσης ρυθμού. Αν είναι να το εξηγούμε, να το εξηγούμε σωστά. 

Δημοσ.

Ωραία. Θα βρίσκουμε δικαιολογίες τώρα να τιμωρούνται οι οδηγοί μπας και ανέβει ο κοτσίδας καμιά θέση. Καλά θα πάει.

  • Like 2
  • Confused 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, mandos είπε

Διάβασα έχουν και τον Perez υπό εξέταση. Το μόνο που παίζεται είναι μεταξύ 3η-4ης θέσης που είναι σε κοντινούς χρόνους.

Ωραία πήγε ο αγώνας, άτυχος ο Perez, και θα μπορούσε να έχει δείξει λιγότερη γκρίνια ο Ver, αλλά δεν ξέρω αν ήταν παράλογη γκρίνια ή όχι

Για τον περεζ δε νομίζω, έσωσε τη θέση του, καθώς θεωρήθηκε πως ήταν επικίνδυνη η έξοδος από τα Πιτ και τελείωσε εκεί. Εκτος και αν αναφέρεσαι σε κάτι άλλο

Δημοσ.

τo SKY εγραψε: "Carlos Sainz, Sergio Perez and Kevin Magnussen are all under investigation for going too fast under those yellow flags in sector 1 at the end of the race." Ακομα και τον Leclerc να βαλουμε μεσα , μονο Sainz-Perez εχουν 2sec διαφορά,  Leclerc-Sainz 7,5s , Perez-Russel 22s, Mag-Ham 9.5s. Πρεπει να δωσουν πολλα sec ποινη σε καποιον για να αλλαγει η καταταξη. 

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, eri77 είπε

Ίσως,. Το θέμα είναι ότι είναι κάτι ασυνήθιστο.. Μπορεί να τύχει αν βρέξει ξαφνικά... Αν.. Νομίζω ότι ο ιδιος ο hamilton μπήκε μία φορά χωρίς να ενημερώσει. Δεν θυμάμαι το gp.. Χαμός στα pit

Τοτε που του εκανε μπλοφα ο Αλονσο;

52 λεπτά πριν, eri77 είπε

Όχι.. Θα υπήρχε αλαλούμ στα pit.. Κάνουν ολόκληρη προετοιμασία πριν φωνάζουν τον οδηγό. Ο hamilton απλά στάλθηκε άτυχος επειδή έκλεισε το pit line. Εκτός αν εννοείς αν επιτρέπεται.. Επιτρέπεται 

Αν δεις οταν του λενε να μπει στα πιτ, μολις τα ειχε περασει, οποτε αν εμπαινε απο μονος του, σχεδον ετοιμοι θα ηταν.

20 λεπτά πριν, Virus200 είπε

Στο vsc ο κανονισμός είναι ότι πρέπει να πηγαίνουν στο 40% του ρυθμού. Εάν ο μπροστά για κάποιο λόγο πάει με λιγότερη ταχύτητα από το delta που μπορεί τοτε χάνει χρόνο σε σχέση με τον πίσω.

Εκεί φαίνεται ότι "κοιμήθηκε" ο lec σήμερα και την πάτησε.

Υπαρχει καποιο ειδικο κουμπι για να παιρνει το μονοθεσιο αυτοματα την επιτρεπτη ταχυτητα; Οπως γινεται και οταν μπαινουν στα Pitlane; Το Delta τι ειναι;

15 λεπτά πριν, eMike είπε

Ο κανονισμός δεν αναφέρει κανένα ποσοστό μείωσης ρυθμού. Αν είναι να το εξηγούμε, να το εξηγούμε σωστά. 

Το εξηγεις μια;

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, tempes είπε

Για τον περεζ δε νομίζω, έσωσε τη θέση του, καθώς θεωρήθηκε πως ήταν επικίνδυνη η έξοδος από τα Πιτ και τελείωσε εκεί. Εκτος και αν αναφέρεσαι σε κάτι άλλο

Λέω ότι δε του έκατσε το SC και βρέθηκε "χαμένος" σε σχέση με τους άλλους 3

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Virus200 είπε

 

Εκεί φαίνεται ότι "κοιμήθηκε" ο lec σήμερα και την πάτησε.

Όχι απαραίτητα. Πολλές φορές είναι θέμα τύχης. Υπάρχουν γραμμές για το SC..εξαρτάται σε ποιο σημείο βρίσκεσαι. Ο verstappen επειδή ήταν πίσω από τον leclerc, ειχε περισσότερα <<ελεύθερο>> δρόμο 

Δημοσ.

Εγώ νιώθω χαρούμενος για το αλογάκι.. τρομερή πρόοδο σε όλους τους τομείς τον τελευταίο χρόνο, συγχαρητήρια στον Μαξ , ελπίζω να δούμε και άλλες μάχες στην συνέχεια.

  • Like 3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, dimoskoutr είπε

Ο Σαινθ τι φάση;;;; Νεροβραστη κατάσταση...

ισχύει, φαίνεται κάπως ξενερωμενος, σα να μην του κάθεται καλά φέτος το μονοθέσιο. είναι ανυπόμονος για την 1η του νίκη, έχει κ τον Λεκλερ in a league of his own.. ελπίζω μη τον πάρει από κάτω.. αν κ έχω προβλέψει ότι μάλλον θα φάνε τα μουστάκια τους..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://streamable.com/bf483d

 

Παίζει να μην άκουσε για το pitstop; Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση. Δεν γίνεται ταυτόχρονα να μιλάνε, σωστά; 

 

Το άλλο που λένε είναι ότι δεν ήθελε να πατήσει την γραμμή του pitlane γιατί είναι ποινή. Έχει λογική, αλλά όταν του λένε 2η φορά να πάει για pitstop φαίνεται απογοητευμένος, ότι πλέον είναι αργά. Για αυτό λέω ότι ίσως δεν άκουσε την πρώτη φορά.

Επεξ/σία από Witcher1st
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι περισσότεροι οδηγοί στο grid είναι καλοί στο να αξιοποιούν τις δυνατότητες του μονοθεσίου τους...όταν μιλάμε για mid-packers. Εκεί, που μια θεση πάνω-μία κάτω δεν θα ξεσηκώσει την εξέδρα, ούτε θα γεμίσει πρωτοσέλιδα με αναλύσεις και διαξιφισμούς.

Όταν έχεις το εργαλείο για μεγάλα πράγματα είναι που ζορίζουν τα γάλατα γιατί δεν μπορείς να ανεβαίνεις στο podium καθε Κυριακή αποδίδοντας στο 95% των δυνατοτήτων του συνόλου. Στην παραμικρή αστάθεια, στον ελάχιστο δισταγμό ο αντίπαλος παραμονεύει, γιατί η μάχη δεν είναι για 1-2 βαθμούς αλλά για τίτλους πλέον. Άλλες απαιτήσεις, άλλες προσδοκίες. Και οι οδηγοί (ακριβώς όπως και οι περισσότεροι, καθημερινοί άνθρωποι)  δεν είναι διατεθειμένοι να βγουν από το comfort zone τους. Όλοι θέλουμε τη νίκη. Κάποιοι θέλουν μόνο τη νίκη και τίποτα άλλο.

Μπότας, Τσέκο και (ίσως) Σαινθ αποτελούν πολύ πρόσφατα παραδείγματα άριστων οδηγών στο τιμόνι μονοθεσίων-διεκδικητών χωρίς όμως να διαθέτουν αυτό το κάτι παραπάνω που θα αναδείξει τις αρετές του αυτοκινήτου.

Επεξ/σία από MAFAKA
  • Like 1
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, MAFAKA είπε

 

Μπότας, Τσέκο και (ίσως) Σαινθ αποτελούν πολύ πρόσφατα παραδείγματα άριστων οδηγών στο τιμόνι μονοθεσίων-διεκδικητών χωρίς όμως να διαθέτουν αυτό το κάτι παραπάνω που θα αναδείξει τις αρετές του αυτοκινήτου.

Αυτό που παρατηρώ στη σύγχρονη φόρμουλα 1 σε σχέση με πριν 40+ χρόνια είναι ότι μεγάλο ρόλο παίζει και η ηλικία των οδηγών. Πλέον και το χιλιοστό του δευτερολέπτου είναι σημαντικό. Οι παραπάνω τρεις που αναφέρεις έχουν τα χρονάκια τους. Όπως και ο Χάμιλτον.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, mandos είπε

Λέω ότι δε του έκατσε το SC και βρέθηκε "χαμένος" σε σχέση με τους άλλους 3

Αυτό σίγουρα, ήταν άτυχος

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...