Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά 

Έχω ένα Hyundai getz 1.3 του 2005 και ακόμα και μετά από αλλαγή αμορτισέρ κάθε φορά που ο δρόμος έχει λακούβες ή σαμαρακια το νιώθω σαν να είναι ξύλινο και άκαμπτο κάνει πολύ θόρυβο ειδικά οι πίσω τροχοί και εννοείται τραντάζεται ολο το αμάξι χωρίς να είναι η λακούβα αμάν και ντε μεγάλη ..... Τι μπορώ να κάνω για να βελτιωθεί η κατάσταση πέρα από το να το πετάξω στην θάλασσα ?

Δημοσ.

16 χρόνων αμάξι μόνο 110.000; Δικό σου πρώτο χέρι τα 110.000 ή με όσα στο πουλήσανε;

τα ελατήρια θέλουν αλλάγή ανά 100.000χλμ και τα αμορτισέρ ανά 60.000 περίπου για τους κατσικόδρομους που έχουμε στην Ελλάδα. Συνήθως ο περισσότερος κόσμος αλλάζει ελατήρια ανά 2 αλλαγές αμορτισέρ.

Δημοσ.

Μεγαλο ρολο παιζουν και τα ελαστικα.Αν ειναι 3-4 ετων παιζει να εχουν γινει πετρα.Επισης εαν ειναι πολυ φουσκωμενα.Με την πρωτη ευκαιρια τσεκαρε μια τις

πιεσεις.Συνηθως στην κολωνα της πορτας απο την μερια του οδηγου αναφερει τις πιεσεις που δινει ο κατασκευαστης.

Το εχω παρατηρησει με καινουρια λαστιχα και πχ απο 31 πισω και 33 μπροστα που δινει ο κατασκευαστης στο μαγαζι μου τα ειχαν ολα 35😉

Δημοσ.

Την εκδοχή του να είναι απλά έτσι από το εργοστάσιο γιατί δεν τη βάζουμε μέσα?

Δεν είχε καμία ανάρτηση τρελή το Getz. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Dimitristst είπε

Καλησπέρα παιδιά 

Έχω ένα Hyundai getz 1.3 του 2005 και ακόμα και μετά από αλλαγή αμορτισέρ κάθε φορά που ο δρόμος έχει λακούβες ή σαμαρακια το νιώθω σαν να είναι ξύλινο και άκαμπτο κάνει πολύ θόρυβο ειδικά οι πίσω τροχοί και εννοείται τραντάζεται ολο το αμάξι χωρίς να είναι η λακούβα αμάν και ντε μεγάλη ..... Τι μπορώ να κάνω για να βελτιωθεί η κατάσταση πέρα από το να το πετάξω στην θάλασσα ?

Να αποφεύγεις τις λακούβες;Να πηγαίνεις πιο σιγά στα σαμαράκια;

Δημοσ.

Έχω οδηγήσει το Γκετζ αυτής της χρονολογίας και μάλιστα με 200.000 χλμ σχετικά ασυντηρητο. Αρκετά συμπαθητικό και αξιόπιστο όπως όλα τα πρώτα της εταιρίας που μπήκε δυναμικά στην Ευρώπη αρχές του 2000. Τίμιο για τα λεφτά που κόστιζε τότε επαιρνες πολύ παραπάνω από τον ανταγωνισμό. Μια χαρά σεταπ αναρτήσεων ελατηρίων ερχόταν από το εργοστάσιο για τη βασική δουλειά πάταγε καλά. Ούτε σκληρό ούτε μαλακό πολύ ουδέτερο θα έλεγα. Κατά 99% αυτό που περιγράφει το παλικάρι είναι κουρασμένα ελατήρια και ίσως και λάστιχα άνω της 5 ετιας πολυκαιρισμενα που πλέον είναι απλά κούτσουρα. 

Ας μας γράψει και τι ημερομηνία γράφουν τα ελαστικά έτσι για τη κουβέντα. Αλλά αμάξι με 110.000 στα 16 χρόνια ελατήρια σίγουρα αν δεν έχουν αλλαχτεί. 

Δημοσ.

δες και τα silent block σου ( ψαλιδια κτλπ) αμα ξεραθουν και πετρωσουν κοπαναει το αυτοκινητο ( το επαθα και στο δικο μου) 

Δημοσ.

Μολις αλλαξεις λαστιχα θα δεις μεχαλη διαφορα. Πολυ καλα καθονται τα Falken sn110 στο getz. Αμορτισερ πιο καλα απο ολα λενε πως καθονται τα Kayaba Excel-G και πραγματι, της κοπελας μου το getz ειναι αριστο με αυτα.. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...