MariaT2 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 Καλησπέρα , έκανα μια ηλεκτρονική παραγγελία ( ρούχα ) και μετά από κάποιες μέρες μου ήρθε από την εταιρία ο αριθμός παρακολούθησης παραγγελίας με γενική ταχυδρομική. Μετά από πολλές μέρες το δέμα έφτασε στο κατάστημα της γενικής ταχυδρομικής κοντά στην περιοχή μου και πήγα να το πάρω. Πηγαίνοντας εκεί έδωσα τον αριθμό παρακολούθησης στην κοπέλα για να μου δώσει το πακέτο , στην αρχή μου είπε πως δεν μπορεί να μου το δώσει καθώς ήταν σημερινή άφιξη και δεν είχε βγει ακόμα από την παλέτα , το οποίο εντάξει το καταλαβαίνω. Όμως , μου είπε πως θα δρομολογηθεί από Δευτέρα για μια διεύθυνση η οποία δεν ήταν η δικιά μου . Της λέω πως δεν είναι η διεύθυνση σωστή και μου λέει είστε η κυρία «τάδε» ( όχι το δικό μου όνομα τέλος πάντων ) της λέω πως δεν είμαι αυτή που μου λέει και μου εξηγεί πως λογικά έχει γίνει κάποιο λάθος και να το κοιτάξω με την εταιρία ! Έχει συμβεί σε κάποιον κάτι παρόμοιο ; Τι προτείνετε να κάνω ; Έχω στείλει μειλ στην εταιρία αλλά δεν απαντάει και θα ξανά πάω την Δευτέρα στην Γενική ταχυδρομική 🥺🥺🥺
georgis4 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 Το πιο πιθανο να σου εδωσαν λαθος κωδικο το καταστημα που εγινε η αγορα η ακομα χειροτερα να μπερδεψαν τα δεματα με τα ονοματα των παραληπτων.. Στην πρωτη περιπτωση θα σου ερθει απο βδομαδα το δεμα.Στην δευτερη....υπομονη και τηλεφωνο στο καταστημα να δουνε τι ακριβως στραβη εκαναν!
kormos Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, MariaT2 είπε Καλησπέρα , έκανα μια ηλεκτρονική παραγγελία ( ρούχα ) και μετά από κάποιες μέρες μου ήρθε από την εταιρία ο αριθμός παρακολούθησης παραγγελίας με γενική ταχυδρομική. Μετά από πολλές μέρες το δέμα έφτασε στο κατάστημα της γενικής ταχυδρομικής κοντά στην περιοχή μου και πήγα να το πάρω. Πηγαίνοντας εκεί έδωσα τον αριθμό παρακολούθησης στην κοπέλα για να μου δώσει το πακέτο , στην αρχή μου είπε πως δεν μπορεί να μου το δώσει καθώς ήταν σημερινή άφιξη και δεν είχε βγει ακόμα από την παλέτα , το οποίο εντάξει το καταλαβαίνω. Όμως , μου είπε πως θα δρομολογηθεί από Δευτέρα για μια διεύθυνση η οποία δεν ήταν η δικιά μου . Της λέω πως δεν είναι η διεύθυνση σωστή και μου λέει είστε η κυρία «τάδε» ( όχι το δικό μου όνομα τέλος πάντων ) της λέω πως δεν είμαι αυτή που μου λέει και μου εξηγεί πως λογικά έχει γίνει κάποιο λάθος και να το κοιτάξω με την εταιρία ! Έχει συμβεί σε κάποιον κάτι παρόμοιο ; Τι προτείνετε να κάνω ; Έχω στείλει μειλ στην εταιρία αλλά δεν απαντάει και θα ξανά πάω την Δευτέρα στην Γενική ταχυδρομική 🥺🥺🥺 Δεν έχει να κάνει με τη Γενική Ταχυδρομική αυτό όπως το αναφέρεις. Δες αυτά που ανέφερε ο @georgis4 και να καλέσεις τη Δευτέρα το πρωί στην επιχείρηση που έχεις κάνει την παραγγελία. Μην περιμένεις με εμαιλ να βρεις άκρη, ειδικά αυτήν την περίοδο με το φόρτο των συναλλαγών...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα