Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Ποσο ξεπερασμένος αυτοκινητιστικά είμαι............

Και 1000αρι υπαρχει. 1.200 από το 2004.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Υπάρχει οκταβια 1200 κεκ?

Ναι και εγω λεω λαθος θα εχει κανει ομως υπαρχει. Και εγω αν καποια στιγμη σουταρα το κορσακι που εχω η στο οκταβια 1200 θα κοιτουσα η στο φαμπια 1200 στασιον γιατι ειδικα εγω αντε το καλοκαιρι να παω ως τους αγιους εδω Αττικη μικροδιαδρομες κανω.

 

Επεξ/σία από LLLEFTERIS
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Mικρα diesel, δεν θα εμπιστευομουν. Ειδικα για αποστασεις πολης. Γιατι εαν δεν εχουν αυτοματη αναγεννηση pdf (οπως τα yaris που εβγαζαν θεματα) θα εχεις θεματακια. Η συνεχομενη αναγεννηση γι αυτα τα μοτερ δεν ειναι και οτι καλυτερο.

Αμα ειναι για αποστασεις εκτος πολης ειναι super για ταχυτητες 100-120 χλμ. Απλα προσεχεις την συντηρηση οχηματος και diesel Ultimate BP. 

Diesel παλια λεγανε 1600 (4 κυλινδρα) κυβικα και πανω, τωρα τα 1.500 (3 κυλινδρα) κυβικα και πανω για all around καταστασεις και ο λογος να συκωνει μεγαλυτερες θερμοκρασιες στα καυσαερια για το dpf.

Ο μηχανικος μου που τον ρωτησα για την γνωμη του μου ειπε οτι καθε φορα που κανει ενα ντιζελ αναγεννηση πρεπει να αλλαζεις λαδια γιατι περναει πετρελαιο στα λαδια.

Και μου ειπε πως αν κανει συχνα ταξιδια να το παρει αν ομως ποιο πολυ δουλευει μεσα στην πολη να μην παρει ντιζελ.

  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε

Ναι και εγω λεω λαθος θα εχει κανει ομως υπαρχει. Και εγω αν καποια στιγμη σουταρα το κορσακι που εχω η στο οκταβια 1200 θα κοιτουσα η στο φαμπια 1200 στασιον γιατι ειδικα εγω αντε το καλοκαιρι να παω ως τους αγιους εδω Αττικη μικροδιαδρομες κανω.

 

Κακη επιλογη! Καλυτερα κατσε με το corsa!  Δεν παει ευχαριστα εντος πολης.. βενζινες.. και γενικα ειναι πιο δαπανηρο απο το corsa!

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, PLACEBO_89 είπε

Κακη επιλογη! Καλυτερα κατσε με το corsa!  Δεν παει ευχαριστα εντος πολης.. βενζινες.. και γενικα ειναι πιο δαπανηρο απο το corsa!

Καλα λεφτα δεν υπαρχουν θα ειχα αλλαξει εγκεφαλο τιμονιου και δεν θα εκανα μπρατσα εδω και ενα χρονο σχεδον. :lol:

Απλα επειδη και εγω σε μελοντικη αγορα δεν θελω να ξεφυγω απο τα 1300 κυβικα και επειδη ειμαστε 5 ατομα  πλεον το κορσα ειδικα σε ταξιδι δεν χωραει τιποτα.

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

1200 απο το 2010 βλέπω  https://en.wikipedia.org/wiki/Škoda_Octavia#Engines_2

 Ναι λάθος μου, εχει δίκαιο ο Joshua. 

Μπερδεύτηκα, το octavia 2 ξεκίνησε το 2004,το 1.2 μοτέρ της σειράς αυτή βγήκε το 2010.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε

Ο μηχανικος μου που τον ρωτησα για την γνωμη του μου ειπε οτι καθε φορα που κανει ενα ντιζελ αναγεννηση πρεπει να αλλαζεις λαδια γιατι περναει πετρελαιο στα λαδια.

Και μου ειπε πως αν κανει συχνα ταξιδια να το παρει αν ομως ποιο πολυ δουλευει μεσα στην πολη να μην παρει ντιζελ.

Μικρο diesel μεσα στη πολη ειναι fail. Σου ειπα και τον λογο. Δεν προλαβαινει να συκωσει θερμοκρασια στα καυσαερια για να καθαριζει το dpf μονο του και αναγκαζεται σε αναγεννηση.

Επεξ/σία από SeriesX
  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ισχύει ότι τα μικρά diesel, το ίδιο και τα μεγάλα, δεν κάνουν για πόλη.

Το πρόβλημα τους είναι ότι δεν κάνουν για σύντομες διαδρομές. Όλα τα ταξί είναι 1,4-1,5-1,6-2,0 πετρέλαιο χωρίς πρόβλημα στα φίλτρα μέχρι τουλάχιστον τα 200χιλχλμ. Η χρήση τους είναι μέσα στην πόλη αλλά δουλεύουν συνολικά από 5 ώρες και πάνω. Μετά δυστυχώς τα αφαιρούν. (έχω φίλο σε συνεργείο ταξί και ταξιτζή με 300χιλχλμ με το εργοστασιακό dpf)

Προσωπικά: Για το punto του '15 πετρέλαιο 1,3 έχω να πω τα καλύτερα. 6μιση ετών και 120χιλχλμ στον πρόσφατο έλεγχο το dpf ήταν σε άψογη κατάσταση. Η χρήση είναι τουλάχιστον 45' με 1 ώρα συνεχόμενη χρήση. Σπάνια χρησιμοποιείται για αποστάσεις 5', όπως εχθές με την βροχή για το minimarket της γωνίας. Από τα 120χιλχλμ τα μισά είναι κέντρο Αθήνας σε ώρες αιχμής, δυστυχώς. Αναγεννήσεις κάνει σχεδόν μια φορά σε κάθε τεπόζιτο ~900χλμ, κυρίως όταν βγαίνω εθνική. Ποτέ δεν έχει κάνει αυτόματη εξαναγκασμένη με αναμένο λαμπάκι, που απαγορεύεται να σβήσεις.

Από την άλλη ξέρω με τον ίδιο κινητήρα, fiat, opel και suzuki, που στα περίπου 150χιλχλμ άλλαξαν dpf ή το αφαίρεσαν λόγω βουλώματος, αλλά η χρήση ήταν μικρές αποστάσεις. (οι ζημιές που προκαλούνται όταν το αυτοκίνητο κάνει μικρές αποστάσεις είναι μεγαλύτερες από το dpf ότι καύσιμο και να χρησιμοποιεί)

Όποιος είπε ότι κάθε φορά που κάνει αναγέννηση θέλει αλλαγή λαδιών δεν έχει ιδέα... Αν δηλώνει και "μηχανικός" (=επισκευαστής) φοβάμαι αυτούς που τον εμπιστεύονται. Με επιφύλαξη μόνο αν εννούσε τον εξαναγκασμένο καθαρισμό που γίνεται μεσω του body computer σε περίπτωση που έχει γεμίσει.

Πλέον υπάρχει και το gpf που είναι παρόμοιο φίλτρο για βενζινοκίνητα... 

 

Για την χρήση που θέλει η κατηγορία είναι ότι πρέπει και πετρέλαιο θα έχει καταναλώσεις 3,5-6λ/χλμ πετρέλαιο. 

LLLEFTERIS πρέπει να έχεις το corsa C γιατί τα επόμενα μεγάλωσαν αρκετά, εκτός του καινούριου που πάλι μίκρυνε, και έχουν αρκετούς χώρους για μια οικογένεια. Βασικό πρόβλημα το πόρτ παγκάζ που με τα 250-300λίτρα δεν επαρκεί. Εκεί, αν δεν κάνεις συχνά ταξίδια φορτωμένος, το λύνεις με μια μπαγκαζιέρα... (+0,5-1 λ/100χλμ αύξηση στην κατανάλωση)

 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, filarhos είπε

Δεν ισχύει ότι τα μικρά diesel, το ίδιο και τα μεγάλα, δεν κάνουν για πόλη.

Το πρόβλημα τους είναι ότι δεν κάνουν για σύντομες διαδρομές. Όλα τα ταξί είναι 1,4-1,5-1,6-2,0 πετρέλαιο χωρίς πρόβλημα στα φίλτρα μέχρι τουλάχιστον τα 200χιλχλμ. Η χρήση τους είναι μέσα στην πόλη αλλά δουλεύουν συνολικά από 5 ώρες και πάνω. Μετά δυστυχώς τα αφαιρούν. (έχω φίλο σε συνεργείο ταξί και ταξιτζή με 300χιλχλμ με το εργοστασιακό dpf)

Προσωπικά: Για το punto του '15 πετρέλαιο 1,3 έχω να πω τα καλύτερα. 6μιση ετών και 120χιλχλμ στον πρόσφατο έλεγχο το dpf ήταν σε άψογη κατάσταση. Η χρήση είναι τουλάχιστον 45' με 1 ώρα συνεχόμενη χρήση. Σπάνια χρησιμοποιείται για αποστάσεις 5', όπως εχθές με την βροχή για το minimarket της γωνίας. Από τα 120χιλχλμ τα μισά είναι κέντρο Αθήνας σε ώρες αιχμής, δυστυχώς. Αναγεννήσεις κάνει σχεδόν μια φορά σε κάθε τεπόζιτο ~900χλμ, κυρίως όταν βγαίνω εθνική. Ποτέ δεν έχει κάνει αυτόματη εξαναγκασμένη με αναμένο λαμπάκι, που απαγορεύεται να σβήσεις.

Από την άλλη ξέρω με τον ίδιο κινητήρα, fiat, opel και suzuki, που στα περίπου 150χιλχλμ άλλαξαν dpf ή το αφαίρεσαν λόγω βουλώματος, αλλά η χρήση ήταν μικρές αποστάσεις. (οι ζημιές που προκαλούνται όταν το αυτοκίνητο κάνει μικρές αποστάσεις είναι μεγαλύτερες από το dpf ότι καύσιμο και να χρησιμοποιεί)

Όποιος είπε ότι κάθε φορά που κάνει αναγέννηση θέλει αλλαγή λαδιών δεν έχει ιδέα... Αν δηλώνει και "μηχανικός" (=επισκευαστής) φοβάμαι αυτούς που τον εμπιστεύονται. Με επιφύλαξη μόνο αν εννούσε τον εξαναγκασμένο καθαρισμό που γίνεται μεσω του body computer σε περίπτωση που έχει γεμίσει.

Πλέον υπάρχει και το gpf που είναι παρόμοιο φίλτρο για βενζινοκίνητα... 

 

Για την χρήση που θέλει η κατηγορία είναι ότι πρέπει και πετρέλαιο θα έχει καταναλώσεις 3,5-6λ/χλμ πετρέλαιο. 

LLLEFTERIS πρέπει να έχεις το corsa C γιατί τα επόμενα μεγάλωσαν αρκετά, εκτός του καινούριου που πάλι μίκρυνε, και έχουν αρκετούς χώρους για μια οικογένεια. Βασικό πρόβλημα το πόρτ παγκάζ που με τα 250-300λίτρα δεν επαρκεί. Εκεί, αν δεν κάνεις συχνά ταξίδια φορτωμένος, το λύνεις με μια μπαγκαζιέρα... (+0,5-1 λ/100χλμ αύξηση στην κατανάλωση)

 

Δεν ψαχνω εγω αμαξι δεν υπαρχουν λεφτα αλλα φιλος.

Εγω στο δικο μου εχω σχαρα και μια χαρα βαζω κανεναν σακο απο πανω.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...