Προς το περιεχόμενο

HP Printer


RZGhost

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ξέρει κάποιος σίγουρα να μου πει  πόση εγγύηση έχει ένας εκτυπωτής που αγόρασα πριν ένα χρόνο, γιατί παρουσίασε λειτουργικό πρόβλημα,  (δεύτερη φορά) και τον πήγα στα PUBLIC από όπου και τον αγόρασα και μου είπαν πως έχει λήξει η εγγύηση....  Εγώ ξέρω για 2 χρόνια αλλά αυτοί μου λένε άλλα.... Υπάρχει κάποια ανέξοδη λύση, ξέρετε κάτι?

ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτα ξαναπάς στο Public και τους λες πως η ευρωπαϊκή νομοθεσία λέει ρητά 2 χρόνια, αν σου πουνε όχι, ζήτα τον υπέυθυνο καταστήματος να στο δώσει γραπτώς.

εκεί θα λακίσει...αν το πάρεις, σκίστους

πάρε τηλ στην υποστήριξη της ΗΡ κ πες πως ενώ δεν πέρασαν τα 2 χρόνια από την αγορά (να έχεις το παραστατικό αγοράς/απόδειξη εύκαιρη) , το public αρνείται την εγγύηση.

επίσης μπορείς να στείλεις ένα email στον συνήγορο του πολίτη , όπου να λες ότι οι παρακάτω παραβιάζουν την ευρωπαϊκή νομοθεσία πέρι 2 ετών εγγύησης

κ κοινωποιείς το PUBLIK και την ΗΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Kthulhou είπε

Πρώτα ξαναπάς στο Public και τους λες πως η ευρωπαϊκή νομοθεσία λέει ρητά 2 χρόνια, αν σου πουνε όχι, ζήτα τον υπέυθυνο καταστήματος να στο δώσει γραπτώς.

εκεί θα λακίσει...αν το πάρεις, σκίστους

πάρε τηλ στην υποστήριξη της ΗΡ κ πες πως ενώ δεν πέρασαν τα 2 χρόνια από την αγορά (να έχεις το παραστατικό αγοράς/απόδειξη εύκαιρη) , το public αρνείται την εγγύηση.

επίσης μπορείς να στείλεις ένα email στον συνήγορο του πολίτη , όπου να λες ότι οι παρακάτω παραβιάζουν την ευρωπαϊκή νομοθεσία πέρι 2 ετών εγγύησης

κ κοινωποιείς το PUBLIK και την ΗΡ

Ναι γιατί ο υπεύθυνος του καταστήματος βγήκε από μια γυάλα και πρώτη φορά αντιμετωπίζει κάτι τέτοιο. Τίποτα δεν θα του δώσει. Έτσι κι αλλιώς υπάρχει γραπτώς στα site των καταστημάτων στις πληροφορίες των προϊόντων.

Φίλε ts, αν έχει παρουσιάσει ξανά πρόβλημα, αν ήταν εντός του πρώτου εξαμήνου ίσως εκεί μπορείς να πατήσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, gianniz_k είπε

Έτσι κι αλλιώς υπάρχει γραπτώς στα site των καταστημάτων στις πληροφορίες των προϊόντων.

δε σήμαίνει τίποτα απολύτως αυτό! α) δεν είναι τίποτα πάνω από τον νόμο κ β) αν πιέσεις θα δικαιωθείς, βλέπε ΠΡΙΝ την αγορά email me eshop

image.png.6215385f329e85254ff230fa859eed6c.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Kthulhou είπε

δε σήμαίνει τίποτα απολύτως αυτό! α) δεν είναι τίποτα πάνω από τον νόμο κ β) αν πιέσεις θα δικαιωθείς, βλέπε ΠΡΙΝ την αγορά email me eshop

image.png.6215385f329e85254ff230fa859eed6c.png

Δεν ξέρω τι είναι αυτό που μας δείχνεις και δεν ξέρω πως θα βοηθήσει τον ts.

Επίσης δεν ξέρω πως θα τον βοηθήσει να επικοινωνήσει με την hp, αφού αυτή που δίνει έναν μόνο χρόνο εγγύηση.

Και δεν ξέρω πως θα τον βοηθήσει ο συνήγορος του πολίτη όπως είπες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αυτό που σου δείχνω είναι ένα παράδειγμα πως στα site λένε 1 χρόνο κ άν γινει η ερώτηση γιατί δεν ισχύει η νομοθεσία των 2 χρόνων, ο πωλητής το θυμάται κ γίνεται ως δια μαγείας κ στο site η εγγύηση 2 έτη,

1 χρόνο του δίνει το Public, δεν επικοινώνησε με την ΗΡ

με καταγγελία στον συνήγορο, εννοείται θα κερδίσει, ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ τηςΕΕ.

Επεξ/σία από Kthulhou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εγγύηση των ηλεκτρονικών προϊόντων είναι στα 2 έτη, άσχετα τι γράφει ο καθένας στο e shop του. Βέβαια θα πρέπει να εμπίπτει η βλάβη σε σημείο που δίνει η αντιπροσωπεία εγγύηση. Πχ παλιότερα για κινητό μόλις 2 εβδομάδων που είχε οξειδωθεί μέσα το κυνήγησα με κατάστημα, αντιπροσωπεία αλλά και συνήγορο καταναλωτή για 3-4 μήνες στο σύνολο και πήρα το μακρύτερο επειδή είπαν πως φταίω εγώ για την οξείδωση. Είπαν πως με κάποιο τρόπο σκούριασα το κινητό σε εσωτερικά σημεία μέσα σε 2 βδομάδες! (όχι δεν ήταν καλοκαίρι και δεν ήμουν στην θάλασσα) 🤐

Το θέμα είναι όμως θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την αντιπροσωπεία για θέματα εγγύησης και όχι με το κατάστημα.  

Απευθείας στην κατασκευάστρια εταιρία η επικοινωνία. Ζητείστε τα στοιχεία επικοινωνίας απο το κατάστημα που αγοράσατε. Ελπίζω να είναι επίσημης Ελληνικής αντιπροσωπείας αυτό που αγοράσατε και όχι παραεισαγωγής, επειδή εκεί μπερδεύει λίγο έως πολύ το πράγμα ως προς τα κανάλια επικοινωνίας αλλά και τον χρόνο αποκατάστασης της βλάβης (παρότι ισχύει η εγγύηση). Μπορεί να ταλαιπωρηθείτε για μήνες αν δεν είναι επίσημα εισαγόμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω στείλει κάποιο mail στην HP όπου τους αναλύω τα προβλήματα του εκτυπωτή αλλά περί συνήγορο του Πολίτη η αλήθεια είναι ότι δεν το σκέφτηκα καθόλου... θα προσπαθήσω και από εκεί μήπος κ καταφέρω κάτι.

Σας ευχαριστώ όλους για τον χρόνο σας κ την πολύτιμη βοήθεια σας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...