Προς το περιεχόμενο

Εγγύηση ακουστικών χωρίς την απόδειξη


teotsigourakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά, έχω την εξής απορία. Έχω πάρει ακουστικά bluetooth εδώ και ένα χρόνο και τελικά άρχισαν να τα παίζουν. Τα ακουστικά έχουν 2 χρόνια εγγύηση αλλά το θέμα μου είναι ότι δεν έχω την απόδειξη αγοράς. Πώς μπορώ, αν μπορώ, να ζητήσω αντικατάσταση; Έχω στο email την παραγγελία αλλά επειδή είχε πληρωθεί με αντικαταβολή δεν έχω σε email κάποια απόδειξη. Στο κατάστημα που πήρα αρνούνται να καλύψουν την εγγύηση εφόσον δεν έχω την απόδειξη. Τί μπορώ να κάνω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, teotsigourakos είπε

Ναι λογικά την είχαν αλλά δεν μπορώ να τη βρω...

Εφόσον η απόδειξη ήταν προσωποποιημένη, δηλαδή είχε τυπωμένα τα στοιχεία σου επάνω, κάθε σοβαρό κατάστημα θα μπορούσε να την επανεκτυπώσει και με αυτή να προχωρήσεις στα περαιτέρω.

Αν ήταν απόδειξη που έγραφε απλά «Πελάτης Λιανικής» δεν πρόκειτε να βγάλεις άκρη.
Αν είχε τα στοιχεία σου αλλά δεν θέλουν να ασχοληθούν τότε προχώρα σε καταγγελία και ίσως γινει κάτι αλλά θα θέλει κυνήγι από την μεριά σου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ στην θέση σου εφόσον από δική μου υπαιτιοτητα δεν θα είχα την απόδειξη για την εγγύηση, και αν δεν έχουν δυνατότητα επανεκτυπωσης τότε δεν θα το κυνηγούσα. Ανάλογα βεβαια και την αξία του προϊόντος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, teotsigourakos είπε

Καλησπέρα παιδιά, έχω την εξής απορία. Έχω πάρει ακουστικά bluetooth εδώ και ένα χρόνο και τελικά άρχισαν να τα παίζουν. Τα ακουστικά έχουν 2 χρόνια εγγύηση αλλά το θέμα μου είναι ότι δεν έχω την απόδειξη αγοράς. Πώς μπορώ, αν μπορώ, να ζητήσω αντικατάσταση; Έχω στο email την παραγγελία αλλά επειδή είχε πληρωθεί με αντικαταβολή δεν έχω σε email κάποια απόδειξη. Στο κατάστημα που πήρα αρνούνται να καλύψουν την εγγύηση εφόσον δεν έχω την απόδειξη. Τί μπορώ να κάνω;

Κάποιες εταιρίες στέλνουν σε email και την απόδειξη όταν ειδοποιούν ότι έγινε αποστολή.

Τουλάχιστον σε μένα, ό,τι έχω παραγείλλει ηλεκτρονικά, 9 στις 10 φορές μου στέλνουν και την απόδειξη μαζί με τον κωδικό αποστολής της courier.

Αλλά πέρα από αυτό, μόλις παραλάβω σκανάρω/φωτογραφίζω την απόδειξη για να μην την ψάχνω, αν τυχόν την χρειαστώ!

Επεξ/σία από SB_1957
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστός αλλά είναι η 1 στις 10 που λες όπου δεν έδωσα και πολύ σημασία και την έπαθα. Απλά θεωρούσα λίγο αυτονόητο τα καταστήματα να έχουν στη δική τους βάση τα στοιχεία του πελάτη για κάθε αγορά προιόντος. Παθαίνεις και μαθαίνεις!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, teotsigourakos είπε

Σωστός αλλά είναι η 1 στις 10 που λες όπου δεν έδωσα και πολύ σημασία και την έπαθα. Απλά θεωρούσα λίγο αυτονόητο τα καταστήματα να έχουν στη δική τους βάση τα στοιχεία του πελάτη για κάθε αγορά προιόντος. Παθαίνεις και μαθαίνεις!

Ό,τι είπα δεν ήταν για να σε κατηγορήσω ότι έκανες κάτι λάθος! 

Είναι γεγονός ότι τη μία φορά που κάτι δεν θα γίνει όπως πρέπει τότε θα στραβώσει.

Μου έτυχε να χρειαστώ την απόδειξη από κάτι που χάλασε μέσα στην εγγύηση και κατά λάθος είχα σβήσει το email και δεν την είχα πουθενά!

Αλλά ευτυχώς με την ημερομηνία της συναλλαγής της πιστωτικής κάρτας με εξυπηρέτησαν.

Είναι θέμα εταιρίας και πόσο νοιάζεται να είναι σωστή απέναντι στους πελάτες της!

Επεξ/σία από SB_1957
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...