Aggis15 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2021 Καλημέρα σας, Πριν από μερικούς μήνες έλαβα μία δωροκάρτα για το amazon.fr. Την χρησιμοποίησα για μερικές αγορές μια χαρά. Μέχρι που αποφάσισα να αγοράσω προϊόν όπου η αξία της δωροκάρτας δεν έφτανε, με αποτέλεσμα να χρειαστεί να βάλω και την δική μου κάρτα (Πειραιώς αν έχει ιδιαίτερη σημασία). Μετά από μερικές μέρες πρόσεξα πως δεν έχουν τραβηχτεί τα λεφτά από τον λογαριασμό μου. Ακυρώνω την παραγγελία και προσπαθώ να αγοράσω credits για το amazon ώστε να συμπληρωθεί το ποσό στην δωροκάρτα και να τραβήξει λεφτά μόνο από εκείνη και όχι και από τα δύο μαζί. Μετά από κανα δεκάλεπτο μου έρχεται email ότι ο λογαριασμός έχει μπλοκαριστεί λόγω κακόβουλων πληρωμών. ε; Βλέπω πάλι πως δεν έχει τραβήξει λεφτά. Μπαίνω στον λογαριασμό και κοιτάω πως ζητάει αποδεικτικό από την τράπεζα ότι η κάρτα μου ανήκει. Αφού τους το στέλνω λοιπόν το έγγραφο πολλαπλές φορές μπλοκάρει και η φόρμα και μου λέει πως πρέπει να επικοινωνήσω με αυτόυς τηλεφωνικά ή με email. Μετά από κάμποσα τηλέφωνα στο amazon γερμανίας που δεν έβγαλα άκρη, και μετά από άλλα κάμποσα email που ήταν τα περισσότερα αυτοματοποιήμενα, κάλεσα εχτες το Amazon γαλλίας. (Στην αρχή κάλεσα στην γερμανία γιατί δεν ήξερα αν η γαλλία είχε αγγλικό τμήμα, όμως έμαθα μετά πως είχε.) Ο υπάλληλος εκεί μου πήρε όλα τα στοιχεία και μου είπε πως θα πάρει 2 εργάσιμες για να λυθεί. Σήμερα το πρωί βλέπω πως μου έχουν στείλει email πως ο λογαριασμός έκλεισε(!?!?!?!?). Ξαναπαίρνω τηλέφωνο και ο εκπρόσωπος μου λέει πως τον βλέπει κλειστό τον λογαριασμό όμως θα φτιάξει ticket και θα το στείλει στην ομάδα και θα έχω απάντηση μέσα σε 2 εργάσιμες. Γενικά δεν ξέρω τι να κάνω. Όλο αυτό μου έχει πάρει σχεδόν 1 μήνα και δεν έχω βγάλει άκρη. Έχει συμβεί σε κανέναν άλλον αυτό; Τι άλλο μπορώ να κάνω; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε απάντηση!
pcos Δημοσ. 28 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2022 κι εμενα μου ακυρωσαν προσφατα μια παραγγελια απο amazon de που ειχα κανει εξολοκληρου με gift card! επειδη λεει παραβιαζω τους κανονες και αν το συνεχισω θα μου κλεισουν το λογαριασμο! διαβασα τους κανονες και ειδα με εκπληξη οτι τα gift cards ισχυουν μονο για τις χωρες που ειναι το αμαζον! εν προκειμενω για γερμανια και αυστρια! αντιστοιχα θα ειναι και στα αλλα αμαζον. ομως το θεμα ειναι οτι εχω παραγγειλει πολυ πραμα με gift cards και τωρα ετυχε να το δουν? ισως κατι τετοιο εγινε και με σενα. εβγαλες καποια ακρη?
Aggis15 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2023 Καλή χρονιά! Έχω να ανοίξω το φόρουμ πολύ καιρό και τώρα είδα την απάντηση. Δεν βρήκα λύση ποτέ δυστυχώς. Μου ζήτησαν κάποια στιγμή χαρτί από την τράπεζα πως η τελευταία κάρτα που χρησιμοποίησα ήταν δικιά μου. Δεν τους άρεσε. Τους πήρα άλλα κάμποσα τηλέφωνα αλλά δεν βρήκα λύση. Μέχρι που ανακάλυψα πως η ΕΕ έχει ηλεκτρονική πλατφόρμα για το Ευρωπαικό Ινστιτούτο Καταναλωτών. Κάνεις την αίτηση, περιμένεις 3 μήνες για να σου απαντήσει ο έμπορος, και αν δεν σου απαντήσει μετά έχεις το δικαίωμα να το πας δικαστικά αν κατάλαβα καλά. Με έγραψαν στον αγύριστο οπότε απλά το παράτησα. Αυτό για τους όρους δεν το ήξερα. Μου κάνει εντύπωση πως κλείνουν λογαριασμό με τόσα λεφτά μέσα (~200€). Που καταλήγουν αυτά εντέλει; Τα παίρνει πίσω αυτός που μου έκανε δώρο την κάρτα ή κέρδος για την Amazon;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα